Haaste Geetzulle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:
Itse asiassa varsinainen ongelma on se, että haluan varjella omaa yksityisyyttäni ja myöskin se, että vaikka tapaisimme esim. pelkästään kahvilla niin se olisi vaimoani kohtaan väärin.
Tämä on kyllä typerintä mitä olen aikoihin nähnyt. Ensin vaaditaan toista esittämään kuviaan ja jotenkin todistamaan olemassaoloaan ja sitten ruvetaan varjelemaan omaa yksityisyyttä.

Lisäksi, mitä ihmeen pahaa on siinä, että tapaisi jonkun kahvilla ?

Kyllä on heikoilla luottamus, jollei voi sellaista tehdä.

Surkea esitys.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Itse asiassa varsinainen ongelma on se, että haluan varjella omaa yksityisyyttäni ja myöskin se, että vaikka tapaisimme esim. pelkästään kahvilla niin se olisi vaimoani kohtaan väärin.
Tämä on kyllä typerintä mitä olen aikoihin nähnyt. Ensin vaaditaan toista esittämään kuviaan ja jotenkin todistamaan olemassaoloaan ja sitten ruvetaan varjelemaan omaa yksityisyyttä.

Lisäksi, mitä ihmeen pahaa on siinä, että tapaisi jonkun kahvilla ?

Kyllä on heikoilla luottamus, jollei voi sellaista tehdä.

Surkea esitys.
Voi voi rakas rantapoika.

Yritetään nyt selittää oikein hi-taas-ti:

Mi-nä en o-le kos-kaan e-sit-tä-nyt it-ses-tä-ni mi-tään ku-via.

Mi-nua ei siis voi syyt-tää feik-kauk-ses-ta.

On pa-haa men-nä kah-vil-le net-ti tu-tun kans-sa, jos on lu-van-nut ol-la kir-joit-ta-mat-ta net-ti-pals-tal-le.
1108

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Mi-nua ei siis voi syyt-tää feik-kauk-ses-ta.

On pa-haa men-nä kah-vil-le net-ti tu-tun kans-sa, jos on lu-van-nut ol-la kir-joit-ta-mat-ta net-ti-pals-tal-le.
Minen usko sinua. Olet feikki.
Sulla vaimoa ole. Tai on mutta se on pumpattava ja kuminen.
bedlam

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:Minen usko sinua. Olet feikki.
Sulla vaimoa ole. Tai on mutta se on pumpattava ja kuminen.
Näinhän se luultavasti onkin. "Vaimo" on vain tekosyy olla saapumatta miitteihin, oikeesti se on vain niin ujo nörtti.
mustanikki

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kity-ketjusta herjaussyyte?
silsis

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja silsis »

NuoriDaavid kirjoitti: Epäilen kuitenkin, että hänen galleriassaan olleet kuvat eivät esitä häntä itseään...

Oletteko huomanneet, että Geetzun kuvien nainen ei koskaan esiinny missään tunnistettavassa paikassa.
"Tutkivan journalismin hengessä" ja avoimuutta painottaen kysyn, mitä muita perusteita sinulla on epäilyllesi? Kysyn tätä myös omasta intressistäni, koska nämä epäilyt ja julkista tukea kaipaava tapasi kysyä kielivät jostain sellaisesta, johon en pääse muuten käsiksi. Siis minulle jäi käsitys, että olet vahvasti sitä mieltä, että G:n kuvat eivät esitä G:ä itseään.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Clay »

mustanikki kirjoitti:Kity-ketjusta herjaussyyte?
Nokitan pommiuhalla. Huomenna Helsingissä räjähtää ihan vitunmoinen töräys.
Nyt penikseni on fantastinen!
silsis

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja silsis »

Clay kirjoitti:Nokitan pommiuhalla. Huomenna Helsingissä räjähtää ihan vitunmoinen töräys.
Pidä huoli, että Harkimon imperiumi kärsii suurimmat vahingot, Jaffa-halli poikineen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Clay »

silsis kirjoitti:
Clay kirjoitti:Nokitan pommiuhalla. Huomenna Helsingissä räjähtää ihan vitunmoinen töräys.
Pidä huoli, että Harkimon imperiumi kärsii suurimmat vahingot, Jaffa-halli poikineen.
Tykkään päiväkodeista ja sairaaloista. Mutta jos lisäisin H-imperiumin listalle.. *harkintaa*
Nyt penikseni on fantastinen!
1108

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Clay kirjoitti:Nokitan pommiuhalla. Huomenna Helsingissä räjähtää ihan vitunmoinen töräys.
Nokitan sijainnilla.

Itäkeskus ja klo 14.30
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Clay »

1108 kirjoitti:
Clay kirjoitti:Nokitan pommiuhalla. Huomenna Helsingissä räjähtää ihan vitunmoinen töräys.
Nokitan sijainnilla.

Itäkeskus ja klo 14.30
Nokitan huumausainerikkomuksella. Polttelen kannabista, kun jysähtää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:[
Voi voi rakas rantapoika.

Yritetään nyt selittää oikein hi-taas-ti:

Mi-nä en o-le kos-kaan e-sit-tä-nyt it-ses-tä-ni mi-tään ku-via.

Mi-nua ei siis voi syyt-tää feik-kauk-ses-ta.

On pa-haa men-nä kah-vil-le net-ti tu-tun kans-sa, jos on lu-van-nut ol-la kir-joit-ta-mat-ta net-ti-pals-tal-le.
Enhän minä sinua feikkaamisesta syytäkkään vaan täydellisestä munattomuudesta. Jos on luvattu, niin sitten ei kirjoitella tai sitten on edes senverran miestä, että ilmoittaa kirjoittelevansa niinkuin tykkää ja kantaa vastuunsa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:[
Voi voi rakas rantapoika.

Yritetään nyt selittää oikein hi-taas-ti:

Mi-nä en o-le kos-kaan e-sit-tä-nyt it-ses-tä-ni mi-tään ku-via.

Mi-nua ei siis voi syyt-tää feik-kauk-ses-ta.

On pa-haa men-nä kah-vil-le net-ti tu-tun kans-sa, jos on lu-van-nut ol-la kir-joit-ta-mat-ta net-ti-pals-tal-le.
Enhän minä sinua feikkaamisesta syytäkkään vaan täydellisestä munattomuudesta. Jos on luvattu, niin sitten ei kirjoitella tai sitten on edes senverran miestä, että ilmoittaa kirjoittelevansa niinkuin tykkää ja kantaa vastuunsa.
No munattomuuden myönnän ilman muuta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti: No munattomuuden myönnän ilman muuta.
Tästäkö se kastraatioahdistus tulee?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

silsis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Epäilen kuitenkin, että hänen galleriassaan olleet kuvat eivät esitä häntä itseään...

Oletteko huomanneet, että Geetzun kuvien nainen ei koskaan esiinny missään tunnistettavassa paikassa.
"Tutkivan journalismin hengessä" ja avoimuutta painottaen kysyn, mitä muita perusteita sinulla on epäilyllesi? Kysyn tätä myös omasta intressistäni, koska nämä epäilyt ja julkista tukea kaipaava tapasi kysyä kielivät jostain sellaisesta, johon en pääse muuten käsiksi. Siis minulle jäi käsitys, että olet vahvasti sitä mieltä, että G:n kuvat eivät esitä G:ä itseään.
En ole vahvasti sitä mieltä, mutta epäilen. Kuvat näyttävät aina ammattikuvaajan ottamilta ja niillä ei ole minkäänlaista kiinnekohtaa pääkaupunkiseutuun. Vauvakuvat sen sijaan näyttävät kotipokkarilla otetuilta. Kukaan ei ole geetzua nähnyt. Cityyn tullessaan 3 vuotta sitten hän oli menevä sinkku, joten olisi luullut cityn bileiden kiinnostavan.

Kun G tuli ensimmäisellä nikillään (olikohan GriselDa tjsp) Cityyn, niin siellä oli feikkaajia juuri noihin aikoihin liikkeellä muutenkin.
Flipperix

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

NuoriDaavid kirjoitti:Kukaan ei ole geetzua nähnyt. Cityyn tullessaan 3 vuotta sitten hän oli menevä sinkku, joten olisi luullut cityn bileiden kiinnostavan.
Miks ihmeessä nättiä tyttö jol olis menekkiä muutenki kiinnostais jonku nördepalstan tyypit :D (no offense, palstan nätit tytöt joita on joskus kiinnostanut nördepalstan tyypit)
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kukaan ei ole geetzua nähnyt. Cityyn tullessaan 3 vuotta sitten hän oli menevä sinkku, joten olisi luullut cityn bileiden kiinnostavan.
Miks ihmeessä nättiä tyttö jol olis menekkiä muutenki kiinnostais jonku nördepalstan tyypit :D (no offense, palstan nätit tytöt joita on joskus kiinnostanut nördepalstan tyypit)
Joku joskus mietti, ettei Gee uskalla tulla miitteihin juuri juttujensa rajuuden takia. Että olis hippasen ujostuttanut kun on tullut kerrottua yhtä ja toista varsin intiimeistä asioista :)
1108

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siis niiQ häh?

Vittu teidän kanssa. Jos Gee ei halua laittaa muutakuin kuvia (vanhoja tai uusia) itsestään julki ja kiertää kaukaa kaikki miitit NIIN MIKÄ helvetti siinä on että se on muka feikki?

Ja vaikka olisikin niin mitä vittua sitten? Gee on nimimerkki ihan niinkuin mikä muukin. Ei sen kummempi.

Rakastukaa välillä itseenne, älkää nimimerkkeihin.
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ja vaikka olisikin niin mitä vittua sitten? Gee on nimimerkki ihan niinkuin mikä muukin. Ei sen kummempi.
Ho höh, kyllä mä haluaisin neidon tavata, ihan vaan varmistaakseni että joku niin ihQ uniikkitapaus on todella olemassa.
1108

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ho höh, kyllä mä haluaisin neidon tavata
Mutta kun neito ei halua tavata teitä. Se haluaa kirjoittaa palstalle. Gee ei halua TAVATA ketään.

Onks tänne tullut jokin vitun tapaamispakko?
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ho höh, kyllä mä haluaisin neidon tavata
Mutta kun neito ei halua tavata teitä. Se haluaa kirjoittaa palstalle. Gee ei halua TAVATA ketään.
No minähän vaan sanoin mitä minä haluaisin. Pitääkö mun nyt vaihtaa mielipiteeni että "en haluakaan", koska Gee ei halua tavata meitä?

Haluisin mä Lottovoitonkin, mutta Lottovoitto ei halua mua.
mustanikki

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:No minähän vaan sanoin mitä minä haluaisin. Pitääkö mun nyt vaihtaa mielipiteeni että "en haluakaan", koska Gee ei halua tavata meitä?
No sinähän nyt haluat tavata kaikki täällä olevat ja tietää kaikki mahdolliset asiat kaikkien elämästä, kun olet niin utelias ämmä.
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No minähän vaan sanoin mitä minä haluaisin. Pitääkö mun nyt vaihtaa mielipiteeni että "en haluakaan", koska Gee ei halua tavata meitä?
No sinähän nyt haluat tavata kaikki täällä olevat ja tietää kaikki mahdolliset asiat kaikkien elämästä, kun olet niin utelias ämmä.
Juurikin näin. Katos kun eihän mulla kuulemma ole elämää ollenkaan, niisk. Mutta sulla vissiin on, kun et uskalla omalla nikilläs tollasta huudella. Jokuhan vois vaik suuttua sulle, eek.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Tää on tätä. Jos Geetsu toteuttas nuori daavidin toiveen ja julkistais sen kuvan niin, sitä sit retosteltais ja kohta elco tai joku muu alkas veistää juttua että, "Millanen tostaki kersasta tulee aikusena?"

Okohan elco ja nuori daavid sama äijä?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jaahas. Jotkut näyttävät kokeneen viestini uhkaavana. Tarkoitukseni ei ollut todellakaan pelotella Geetzua.
En pelästynyt juuri sinua, väärät sanat vain... Jos tämä on sulle mielettömän, siis todella todella todella, tärkeä asia (epäilen) niin laita mulle jotain yhteystietojas ja voin miehen kotiuduttua puida asiaa vähän sen kanssa. Ja voidaan olla suhun yhteydessä. Mun tiedot löytyvät pariltakin kitinäläiseltä, mutta tietyistä jutuista johtuen vähän varovaisesti näitä juttuja hoidan.

Minä laitan kyllä yhteystietojani kyllä, jos haluatte, niin voitte sitten puida miehesi kanssa asioita.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin