Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Määrämittainen luuloni on, että kipeintä tekee:

Amis
6
20%
Sivari
1
3%
Neiti
11
37%
Homo
3
10%
Keravalainen
9
30%
 
Ääniä yhteensä: 30

Flipperix

Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Mikä näistä nyt useimmiten viljellyistä olis se, mikä oikeasti sattuu?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kyllä toi keravalainen kuulostaa pahimmalta...
ninnithequeen

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä luulen, että toi Neiti kuulostaa aika monen korvaan pahimmalta. Jopa tän rakkaan kotihomoni korvaan, joka muuten on Keravalta alunperin.
Dumari

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Mä luulen, että toi Neiti kuulostaa aika monen korvaan pahimmalta. Jopa tän rakkaan kotihomoni korvaan, joka muuten on Keravalta alunperin.
Onkse myös amis ja sivari? Sit olis jackpot kyseessä :D (vastaa kyllä/ei)

offtopic: vastasin "neiti".
Viimeksi muokannut Dumari, 27.09.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Flipperix

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä luulen, että toi Neiti kuulostaa aika monen korvaan pahimmalta. Jopa tän rakkaan kotihomoni korvaan, joka muuten on Keravalta alunperin.
Onkse myös amis ja sivari? Sit olis jackpot kyseessä :D (vastaa kyllä/ei)
Erityisesti jos on neitihomo, eikä nahkahomo :D
ninnithequeen

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä luulen, että toi Neiti kuulostaa aika monen korvaan pahimmalta. Jopa tän rakkaan kotihomoni korvaan, joka muuten on Keravalta alunperin.
Onkse myös amis ja sivari? Sit olis jackpot kyseessä :D (vastaa kyllä/ei)
Erityisesti jos on neitihomo, eikä nahkahomo :D
Noup. Ei oo siis amis eikä sivari.
Ja neidiksi sitä ei saa sanoo, ei tykkää yhtään.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja martza »

Puuttuu vaihtoehto "Neiti Sivari". :wink:

Joten tämän puuttuessa, jätin äänestämättä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
silsis

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja silsis »

Amis. Amis on lähtökohtaisesti vajakki, urpo, juntti, pikkurikollinen, laiska, vaimonhakkaaja, pilottitakkinen...joo kyyl se toi amis on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsis kirjoitti:Amis. Amis on lähtökohtaisesti vajakki, urpo, juntti, pikkurikollinen, laiska, vaimonhakkaaja, pilottitakkinen...joo kyyl se toi amis on.
Nii-i, ja amiksella on kehariviikset. Tai haituvat siis.
The great club outshines the individual, always and forever.
PerttiMakimaa

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Flipperix kirjoitti:Mikä näistä nyt useimmiten viljellyistä olis se, mikä oikeasti sattuu?
AmisSivariNeitiHomo, takuulla Keravalta?
silsis

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja silsis »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:Mikä näistä nyt useimmiten viljellyistä olis se, mikä oikeasti sattuu?
AmisSivariNeitiHomo, takuulla Keravalta?
martza kirjoitti:Puuttuu vaihtoehto "Neiti Sivari". :wink:

Joten tämän puuttuessa, jätin äänestämättä.
Pera, keksi oma idea!
PerttiMakimaa

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

silsis kirjoitti:Pera, keksi oma idea!
Olen minä kierrättämällä tähänkin asti pärjännyt.
Aito_Johanna

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Neiti, mikä on feministisestä näkökulmasta katsottuna aika rankkaa, kun samaan aikaan "hyvä jätkä" naisesta on oikein positiivinen.
bedlam

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en nyt oikein ymmärrä esim. tuota sivari-kohtaa. Että miten sitä niinQ voi käyttää loukkauksena? Homohuutojahan kohdistetaan heteroihinkin, mutta sivaria en haukkumasanana ole kuullut käytettävän kuin Martzan taholta.

Keravalaisen ja amiksen ymmärrän kyllä. Vastaan amis sen viiksimielleyhtymän takia.
silsis

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aito_Johanna kirjoitti:Neiti, mikä on feministisestä näkökulmasta katsottuna aika rankkaa, kun samaan aikaan "hyvä jätkä" naisesta on oikein positiivinen.
Minuahan on palstalla neiditelty harva se kerta. Ei kyl osu lain. Se kyttä-kuponkikin on parempi :D
Rouva Pupu

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paskat vaihtoehdot!1
hermine

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja hermine »

No mun tuntemani miehet varmaan ottaisivat kehuna tai ihan neutraalina noista kaikki amista lukuunottamatta ja tuon amiksenkin läppänä. Tai en tiedä, vituttaisko totaaleita, jos niitä haukkuisi sivareiksi. Ei näistä mikään ole oikeasti loukkaava. Sensijaan eilen kyllä yksi tyttöilevä poika loukkaantui (ihan syystä), kun lipsautin suustani vahingossa lauseen jonka pystyi ymmärtämään väärin niin, että pitäisin häntä kaikesta huolimatta "oikeasti" poikana ja nyt on hitonmoinen morkkis siitä että sukupuolikäsitykseni on näin ahdistavan binäärinen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on niitä tärkeitä kallubbeja, joissa ratkastaan maailman tulevaisuus, abariassa katkastaan käsi siltä joka näitä viljelee, toisaalta kyselyn asettaja on sellainen joka parhaiten tietää, miten esim. rikotaan lakeja ja muuta ..
Pyyhin Netikettiin..
Flipperix

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

hermine kirjoitti:Sensijaan eilen kyllä yksi tyttöilevä poika loukkaantui (ihan syystä), kun lipsautin suustani vahingossa lauseen jonka pystyi ymmärtämään väärin niin, että pitäisin häntä kaikesta huolimatta "oikeasti" poikana ja nyt on hitonmoinen morkkis siitä että sukupuolikäsitykseni on näin ahdistavan binäärinen.
Melkein-hillitsin-itseni-mutta-nyt-on-pakko-käyttää-tätä-hymiöö-hymiö :rofl:

Ensin Enttu, nyt sinä. Voi kiesus. Käsittämättömän hullu maailma.

Edit: gallupin tuloksena toimivin mielikuvitukseton pikasolvaus miehelle on "vitun Keravalainen amisneiti." En vaadi copyrightiä, feel free to use. En taida jaksaa kartoittaa että olisko pihtarihuoralehmä sitten se pahin naiselle. Puuh.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

hermine kirjoitti:..ja nyt on hitonmoinen morkkis siitä että sukupuolikäsitykseni on näin ahdistavan binäärinen.
Ehkäpä tulevaisuudessa, kun kaikki paperityö siirtyy tietokoneille, voimme määrittää sukupuolemme kaikkiin virallisiin papereihin "slaiderilla", jonka ääripäät on mies ja nainen. Vai onko niitä sukupuolia vielä enemmänkin siellä teidän ei-binäärisessä sukupuolikentässä?
Nyt penikseni on fantastinen!
slam

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja slam »

forssalainen
SikaMika

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai toi neiti on noista vittumaisin nimittelyvaihtoehto.

Ihan pakko kertoa vanha ja kierrätetty tarina, sen on niin tyhmä ettein sitä kuitenkaan kukaan muista/halua muistaa:

Oltiin joskus vuosia sitten parhaan kaverini kanssa tulossa laivalta tuhannen kännissä. Sillä on tapana pelleillä ja vittuilla ihmisille, on oikea mestari molemmilla saroilla! Hypättiin sitten taksiin matkataksemme johonkin keskustan juottolaan, ja vähän ennen kuin oltiin perillä niin kuski teki tai sanoi jotain hölmöä (en oikein muista tarkkaan, olisiko ajanut hieman vikaan) ja kuulin kaverini kysyvän "kävitkö amiksen?". Mä repesin takapenkillä täysin ja aloin räkättämään äänekkäästi. Kaveri ei ollut moksiskaan, maksoi sitten taksin kortillaan ja ulos hypättyämme kysyi multa mikä vittu nyt oli niin hauskaa. Mä kerroin sitten mikä mua nauratti, ja kaverikin repsahti. Totesi hetken naurettuaan, että "mä kylläkin kysyin siltä, käykö Amex"!! Kävi pieni puheen lukihäiriö...
hermine

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja hermine »

Clay kirjoitti:
hermine kirjoitti:..ja nyt on hitonmoinen morkkis siitä että sukupuolikäsitykseni on näin ahdistavan binäärinen.
Ehkäpä tulevaisuudessa, kun kaikki paperityö siirtyy tietokoneille, voimme määrittää sukupuolemme kaikkiin virallisiin papereihin "slaiderilla", jonka ääripäät on mies ja nainen. Vai onko niitä sukupuolia vielä enemmänkin siellä teidän ei-binäärisessä sukupuolikentässä?
Niin, no käytännössähän tuossa esimerkkitapauksessa voisi ajatella, että sukupuoli ei ole mitään pysyvää vaan määrittyy jatkuvasti eri tilanteissa uudelleen, joten sikäli ei ole myöskään mitään mieltä merkitä sitä mihinkään pysyväksi tarkoitettuun kohtaan tuossa mies-nainen -janaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Clay »

hermine kirjoitti:
Clay kirjoitti:
hermine kirjoitti:..ja nyt on hitonmoinen morkkis siitä että sukupuolikäsitykseni on näin ahdistavan binäärinen.
Ehkäpä tulevaisuudessa, kun kaikki paperityö siirtyy tietokoneille, voimme määrittää sukupuolemme kaikkiin virallisiin papereihin "slaiderilla", jonka ääripäät on mies ja nainen. Vai onko niitä sukupuolia vielä enemmänkin siellä teidän ei-binäärisessä sukupuolikentässä?
Niin, no käytännössähän tuossa esimerkkitapauksessa voisi ajatella, että sukupuoli ei ole mitään pysyvää vaan määrittyy jatkuvasti eri tilanteissa uudelleen, joten sikäli ei ole myöskään mitään mieltä merkitä sitä mihinkään pysyväksi tarkoitettuun kohtaan tuossa mies-nainen -janaa.
Tottakai sen vois merkitä eri tavalla joka kerta - mitä ne sillä tiedolla muutenkaan tekee? Se on mun oma asia mitä vehkeitä mun housuista löytyy, jos löytyy.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elukka

Re: Pahin loukkaus miehelle -gallup

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No homo nyt ei ainakaan merkkaa enää nykykielenkäytössä mitään - paitsi pilkun paikkaa lauseessa.
Vastaa Viestiin