Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Niba »

MarthaFocker kirjoitti:
Niba kirjoitti: Martha on kuitenki ihQ pallero, sanan varsinaisessa merkityksessä.
Tarkoitat varmaan yrjöpallero.

Älä kirjoita tähän enää mitään.
Olen kyllästynyt leikkimään kanssasi.
Tyydytä sitten itseäsi muulla tavoin! Pöllö!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Vittu te ootte sekasin :lol:
nami nami
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lipa kirjoitti:Vittu te ootte sekasin :lol:
Ja sä olet ihan oma ittesi. Varo ettet huku syyssateessa, kun on noi sieraimet taivasta kohti. Voisitko tulla taas muutaman kuukauden päästä kertomaan meille, miten paljon parempi sä olet kuin kukaan muu täällä, ainakin nääääiin paljon parempi, koska sä olet akateemisesti koulutettu, ja kuinka duunarien lapset on tyhmiä ADHD-tapauksia?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Lolita kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Vittu te ootte sekasin :lol:
Ja sä olet ihan oma ittesi. Varo ettet huku syyssateessa, kun on noi sieraimet taivasta kohti. Voisitko tulla taas muutaman kuukauden päästä kertomaan meille, miten paljon parempi sä olet kuin kukaan muu täällä, ainakin nääääiin paljon parempi, koska sä olet akateemisesti koulutettu, ja kuinka duunarien lapset on tyhmiä ADHD-tapauksia?
Miiitä vittua, sä oot jo toinen täällä tänään!! :shock: Kerroin saaneeni kandintutkinnon valmiiksi, sekö teitä nyt niin kovasti ketuttaa? (miksi ihmeessä?)
Millon mä oon ikinä puhunu duunarien lapsien taipumuksista ADHD:seen tai mihin muuhunkaan? :lol:

Mähän oon ylipainoinen, epätäsmällinen ja tupakoiva lusmuke, missä vaiheessa mä oon nostanut itseni teidän yläpuolelle??

MUOKS
Niba kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
Niba kirjoitti: Martha on kuitenki ihQ pallero, sanan varsinaisessa merkityksessä.
Tarkoitat varmaan yrjöpallero.

Älä kirjoita tähän enää mitään.
Olen kyllästynyt leikkimään kanssasi.
Tyydytä sitten itseäsi muulla tavoin! Pöllö!
Mitä muuta tähän voi sanoa, kuin nauraa että sekasin olevaa porukkaa? :lol:
nami nami
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Juu, mä luin just äsken sun väläytykset tuolla pedofiili-ketjussa ja tuli sellainen fiilis, että ois varmaan paras poistaa tuo kirjoitus, se iski sit kuitenkin liian nappiin. Noh, siinä se nyt on. Muistaakseni edellisellä ilmestymiskerrallasi onnistuit esittämään itsestäsi koppavan AKATEEMISEN ja duunareita halveksuvan puolen, jonka yksi väläys oli, että parhaiten käyttäytyvät, fiksuimmat ja ihanimmat lapset tulevat ylempää keskiluokkaa olevista perheistä. Muistan muuten kommentoineeni silloin johonkin duunarienhalveksuntaviestiisi mm. huku paskaasi, siis samoin kuin Rouva Pupu tällä kertaa :D

Äh, mä olen oikeasti tosi huono tässä. Mä muistan sut ihan mukavana kirjoittajana Citystä, enkä mä tunne sua oikeasti, joten en tiedä pätkääkään sinusta. Muutamista hassuista viesteistä jossain keskustelupalstalla vaan.

Edit: Mä olen lälly pusnus-vetelys. Ei miusta taida olla olemaan kovin ilkeä kenellekään. Mä en taida välittää niin paljoa, että jaksais kovasti ärsyttää. Paitsi Martza ja PetriFB välillä, ja sekin harmittaa eniten itseä, kun antaa ärsyttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Lolita kirjoitti:Juu, mä luin just äsken sun väläytykset tuolla pedofiili-ketjussa ja tuli sellainen fiilis, että ois varmaan paras poistaa tuo kirjoitus, se iski sit kuitenkin liian nappiin. Noh, siinä se nyt on. Muistaakseni edellisellä ilmestymiskerrallasi onnistuit esittämään itsestäsi koppavan AKATEEMISEN ja duunareita halveksuvan puolen, jonka yksi väläys oli, että parhaiten käyttäytyvät, fiksuimmat ja ihanimmat lapset tulevat ylempää keskiluokkaa olevista perheistä. Muistan muuten kommentoineeni silloin johonkin duunarienhalveksuntaviestiisi mm. huku paskaasi, siis samoin kuin Rouva Pupu tällä kertaa :D

Äh, mä olen oikeasti tosi huono tässä. Mä muistan sut ihan mukavana kirjoittajana Citystä, enkä mä tunne sua oikeasti, joten en tiedä pätkääkään sinusta. Muutamista hassuista viesteistä jossain keskustelupalstalla vaan.
Mä menin oikein selaaman noita mun viestejä, koska tuollaiset angstit ei kahdelle (väh.) ihmiselle tule, ellen ole onnistunut samalla aiheella ärsyttämään (huomaamattani). Selasin omissa viesteissä sivulle 4, ja niissä ainoat "akateemiset" puheet on tasan sitä, että keväällä ulisin että pitäisi tehdä sitä ja tätä opiskeluiden suhteen, mutta en jaksa.

"että parhaiten käyttäytyvät, fiksuimmat ja ihanimmat lapset tulevat ylempää keskiluokkaa olevista perheistä."

Oonko mä todella sanonut noin omana mielipiteenä, vai siitä mitä kasvatussosiologia sanoo tuosta aiheesta? Luenpas ne pari viimeistäkin sivua niin selviää...

EDIT no en kyllä löytänyt tuollaista lainkaan. Jos te löydätte, laittakaahan linkki mullekin.
nami nami
Vastaa Viestiin