Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muah. Hyvä Elco. Melkein oikein muttei kuitenkaan sinne päinkään. Ja kukas sen totuuden tietää? Et sinä ainakaan.
Ja kukas se muuten aina lähtee sätistä välittömästi kun Manala saapuu paikalle? Vaikka olisi juttu kuinka kesken niin heti pitää lähtee, koska Manala on niin tymä? Hih.

Ja sitten sulle ja parille muullekin: Kotihomo ja mun Ukkokulta ovat kaksi täysin eri henkilöä. Tixikin erehtyi tänään luulemaan näin sätissä. Jos kerran ette tarpeeksi hyvin lue mun kirjoituksia, joista tämäkin asia selviää, niin älkää kommentoikokaan sitten.
elco

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti:Kotihomo ja mun Ukkokulta ovat kaksi täysin eri henkilöä.
Tämä selventää asian! Vaikuttaa hienolta setiltä.

Tehdäänkö sillä tavalla, että kun seuraavan kerran törmätään niin säkään et moikkaa? Tai no, sama se mulle.
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Tehdäänkö sillä tavalla, että kun seuraavan kerran törmätään niin säkään et moikkaa? Tai no, sama se mulle.
Niin, tai sitten kun näet mut seuraavan kerran, voit levittää korvasi ja liihottaa muualle?
1108

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kumpikaan meistä ei ole varas, narkomaani tai prostituoitu.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=4118&start=0
ninnithequeen kirjoitti:Vetänyt kokaa, hypännyt benjihypyn, mennyt hevosella 60 km/h, vetänyt omaa äitiä turpaan.

Ja sitten synnytin lapsen. Siihen loppu kaikki hullutukset.
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vetänyt kokaa, hypännyt benjihypyn, mennyt hevosella 60 km/h, vetänyt omaa äitiä turpaan.
Jep. Hullu 18 vee kokeilee melkein mitä vaan. Kerran.
MarthaFocker

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Dumari on idari. Junttisemisovinistiurpoapina, joka sopisi paremmin Keuruun essolle kuin Stadiin.

Mulli75 on paska-apina, joka odottaa muilta jotain vitun performanssia odostustensa mukaan. Kirjoituksistaan en muista mitään, eli aika laimeeta shittiä veikkaisin.

Niba on ihan oikeasti vajaa. Olen tullut tähän tulokseen, enkä itsekään mikään järjen jättiläinen. Ongelmaksi tässä vain muodostuu se, että Niba ei ymmärrä että hänen juttunsa eivät sopeudu yhteiskunnan normeihin. comoon, isoG:kin tajus sen jo!
Vai minkälainen ihminen tarttuu karhuotteella leuasta ja takaraivosta vierasta tyttöä ja yrittää pussata, samalla makkaran roippeita valuen hampaan koloista?

Ninnillä on salee suomileijona kaulakoru tai t-paita. Do I need to say more?

Safi tekee oman elämänsä tosi vaikeaksi tolla asenteella. Maistuuks sulle tötsyt?

Flipperitix panostaa kityilyyn yllättävän paljon siihen nähden kuinka vastenmielisenä hän harrastustaan pitää. Mee sinne ulos, äläkä valita. Urpo.

Muita ei tule nyt mieleen. Ja tietty edelleen ne, jotka listasin kun viimeksi kysyttiin.
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Ninnillä on salee suomileijona kaulakoru tai t-paita. Do I need to say more?
Mutku ei oo kumpaakaan :(

Pitääkin kirjottaa Joulupukille.
MarthaFocker

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
Kuten sanottua: mitä tahansa muuta voitte aukoa, mutta tuo viattoman 4-veen vetäminen vittuiluun on jo raukkamaista.
Komps, ja uskokaa -en komppaa usein.
elco

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja elco »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Kuten sanottua: mitä tahansa muuta voitte aukoa, mutta tuo viattoman 4-veen vetäminen vittuiluun on jo raukkamaista.
Komps, ja uskokaa -en komppaa usein.
Käsi sydämellä: Millaisen yhteiskunnan tukipilarin epäilet tästä kotihomon, ukkokullan ja ninnin kodista varttuvan?
Flipperix

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

MarthaFocker kirjoitti:Urpo.
En mä kitinään kirjoittamista pidä vastenmielisenä, vain näitä urpoja ja niiden urpojen juttuja. Keskittyisit säkin vaan vilauttelemaan niitä tissejäs ku ei toi solvaushomma oikeen luista.
Dumari

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MarthaFocker kirjoitti:Dumari on idari. Junttisemisovinistiurpoapina, joka sopisi paremmin Keuruun essolle kuin Stadiin.
"Idari", tuo on varmaan Keravan pissis-slangia. Ei muutakuin dokaa vaan viimeiset sossurahas pirtulla ja polta hatsit päälle transehippi.
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Käsi sydämellä: Millaisen yhteiskunnan tukipilarin epäilet tästä kotihomon, ukkokullan ja ninnin kodista varttuvan?
Kotihomo ei osallistu lapseni kasvatukseen, vaan ainoastaan lapseni vanhemmat, eli minä ja mieheni. Ja tästä meidän vanhemmuudesta sinä et tiedä hevonvittujakaan, joten suu kannattaa laittaa hippasen soukemmalle.

Ja tässä se raja muuten sitten menikin - taas. Mutta mitä Kityltä nyt voi odottaakaan...
elco

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Kotihomo ei osallistu lapseni kasvatukseen, vaan ainoastaan lapseni vanhemmat, eli minä ja mieheni. .
Miksi palstalla ei saanut kirjoittaa 2005 (vai 2004?) Saunan jälkeen, että sinä ja 1108 hengaatte siellä yhdessä? Näin sanoit heti tultuasi paikalle ja juuri ennen kuin otin jalat alleni ja poistuin paikalta huonon seuran vuoksi.

En minä mistään kotihomosta puhunut käyttäessäni termiä puolihomo miehenkuvatus; vaan siis tästä miehestäsi. Ei minulla ollut aavistustakaan, että moinen otus on edes olemassa. Nyt on ja sekös minua naurattaa.
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Miksi palstalla ei saanut kirjoittaa 2005 Saunan jälkeen, että sinä ja 1108 hengaatte siellä yhdessä? Näin sanoit tultuasi paikalle ja juuri ennen kuin otin jalat alleni ja poistuin paikalta huonon seuran vuoksi.
Juurikin sen takia, minkälaisen kirjoittelun se olisi täällä silloin saanut aikaan. Ja sinut tuntien sen sinulle sanoin. Muille ei katsos tarvinnut. Nythän sillä ei ole mitään väliä, voit vaikka katsoa galleriastani kuvia kyseisiltä festareilta.
En minä mistään kotihomosta puhunut käyttäessäni termiä puolihomo miehenkuvatus; vaan siis tästä miehestäsi. Ei minulla ollut aavistustakaan, että moinen otus on edes olemassa. Nyt on ja sekös minua naurattaa.
Kuules nyt, kyllä jokaisella naisella tulee olla ihan oma Kotihomo, paljosta paitsi jäävät he, joilla ei sellaista ole :)
elco

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Juurikin sen takia, minkälaisen kirjoittelun se olisi täällä silloin saanut aikaan.
Miksi ihmeessä olisin kirjoittanut mitään a) sinusta, b) 1108:sta tai c) teistä. Millaisen kirjoittelun luulet, että se olisi saanut aikaan?
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Millaisen kirjoittelun luulet, että se olisi saanut aikaan?
Jaa-a. Sitähän en tiedä, koska et koskaan mitään kirjoittanut. Sulla nyt vaan on aika *krhm* kärkäs tyyli kirjoittaa asioista, jotka eivät sinulle kuulu. Se nyt on todistettu jo esim. aika monen viimeisimmän viestisi aikana.

EDIt: Ja miten mä muistelen, että juuri sinä olet joskus haukkunut mut päiväketjussa, kun olen kertonut päivästäni lapseni kanssa? Että kuinka ketään ei vittu kiinnosta ja kuinka tylsää mun elämän on oltava? Ja nyt sitten kerroit kuinka helvetin huono kansalainen mun lapsesta varmasti tulee. Öh...?
MarthaFocker

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Dumari kirjoitti: "Idari", tuo on varmaan Keravan pissis-slangia. Ei muutakuin dokaa vaan viimeiset sossurahas pirtulla ja polta hatsit päälle transehippi.
Don't mind if I do, mutta tuossa oli pari virhettä.
Olen Lahest ja tykkään rumpubassosta enemmän.
Quarter

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Vittuilkaa toisillenne niin paljon kun lystäätte, mutta jättäkää nyt jumalauta toisten tenavat pois tästä paskalaarista niin ei tarvi siivoilla tätä enää. Jotain rajaa sentään vaikka otsikossa olisi kuinka varoituksia heikkohermoisille. :evil:
Rouva Pupu

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Toivottavasti vit tui lun tai to on tosielämässä hieman paremmalla tolalla. Surkeeta kerrassaan. Haistaa mailin päähän, ettei kyseessä ole todellinen biaaatch, turn off.
elco

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja elco »

Quarter kirjoitti:Vittuilkaa toisillenne niin paljon kun lystäätte, mutta jättäkää nyt jumalauta toisten tenavat pois tästä paskalaarista niin ei tarvi siivoilla tätä enää. Jotain rajaa sentään vaikka otsikossa olisi kuinka varoituksia heikkohermoisille. :evil:
Onko sulla lapsia? Haluatko lyödä vetoa?
Mulli75

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

MarthaFocker kirjoitti: Mulli75 on paska-apina, joka odottaa muilta jotain vitun performanssia odostustensa mukaan. Kirjoituksistaan en muista mitään, eli aika laimeeta shittiä veikkaisin.
Olehan pikkupillu hiljaa, sä et tiedä musta yhtään mitään. Yhden näkemisen jälkeen otit sun kuvaan kirjoitetusta jutusta kipinän ja sen perusteella alat arvostelemaan. Luulet että mulla ois jotain odotuksia, HAH !. Siinä olet oikeassa ettet muista mitään mun kirjoituksista, ei siitä syystä että olisin huono kirjoittamaan vaan muistamattomuus johtuu ihan itsestäsi. Mitäköhän sinustakin tulee vanhempana :roll:

Paljon on ihmisiä jotka ei muista omista jutuistaan yhtään mitään, sitten kun tulee tosipaikan eteen niin alkaa piipitys "mutta kun mä blaablaa.."
Joka paskaan en käsiäni työnnä ja ala hämmentää. Enkä oikein livenäkään jaksa joka miitissä olla esille tuomassa itseäni tai lonksuttaa leukoja. Sitä voin tehdä ihan riittävästi irl.
MarthaFocker

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mulli75 kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Mulli75 on paska-apina, joka odottaa muilta jotain vitun performanssia odostustensa mukaan. Kirjoituksistaan en muista mitään, eli aika laimeeta shittiä veikkaisin.
Olehan pikkupillu hiljaa, sä et tiedä musta yhtään mitään. Yhden näkemisen jälkeen otit sun kuvaan kirjoitetusta jutusta kipinän ja sen perusteella alat arvostelemaan. Luulet että mulla ois jotain odotuksia, HAH !. Siinä olet oikeassa ettet muista mitään mun kirjoituksista, ei siitä syystä että olisin huono kirjoittamaan vaan muistamattomuus johtuu ihan itsestäsi. Mitäköhän sinustakin tulee vanhempana :roll:

Paljon on ihmisiä jotka ei muista omista jutuistaan yhtään mitään, sitten kun tulee tosipaikan eteen niin alkaa piipitys "mutta kun mä blaablaa.."
Joka paskaan en käsiäni työnnä ja ala hämmentää. Enkä oikein livenäkään jaksa joka miitissä olla esille tuomassa itseäni tai lonksuttaa leukoja. Sitä voin tehdä ihan riittävästi irl.
Jopa muuttuu ääni kellossa kun saa vähän arvostelua.
Ei tämä ole henkilökohtaista. Mielestäni tietynlaisen käyttäytymisen odottaminen tavattaessa ja siitä leukojen lonksuttaminen nyt vain on moukkamaista.
Ja olet mielestäni huono kirjoittamaan. Siinä kaikki.
imbesiili

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Quarter kirjoitti:Vittuilkaa toisillenne niin paljon kun lystäätte, mutta jättäkää nyt jumalauta toisten tenavat pois tästä paskalaarista niin ei tarvi siivoilla tätä enää. Jotain rajaa sentään vaikka otsikossa olisi kuinka varoituksia heikkohermoisille. :evil:
Älä vituta mua.
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Quarter kirjoitti:Vittuilkaa toisillenne niin paljon kun lystäätte, mutta jättäkää nyt jumalauta toisten tenavat pois tästä paskalaarista niin ei tarvi siivoilla tätä enää. Jotain rajaa sentään vaikka otsikossa olisi kuinka varoituksia heikkohermoisille. :evil:
Nyyyh... Tämmönen vittuiluketju. Ihan kamala. Sit nää ihmiset, arvatkaa mitä ne tekee täällä vittuiluketjussa? No ne niinku vittuilee. Tosi ilkeetä!

Hei saatte te kyllä vittuilla, kunhan se vittuilu ei oo semmosta, et se ois niinku henkilökohtaista vittuilua! Vittuilkaa sillee kiltisti! Älkää sillee ilkeesti! Niinku et sanokaa vaik et "senki ilkiö paskamaha tsihih".

Mut jos se sattuu, ni mä kyl tuun hätiin.

Sellasen pitää kyl loppuu. Siis vittuilun vittuiluketjussa. Se sanoi "lapsi".

Jättäkää se lapsi tästä pois. Niinno, jos mutsis ois yhtään fiksumpi, ni ei se antais sun lukee näitä juttuja, ja sä olisit silleen niinku pois tästä hommasta automaattisesti eiks nii.

Mut joo, kyllä nyt vaaditaan moderointia meidän juniorilta. Onhan meidän juniori just SA-INT tapakasvatuskoulunkin käynyt!

Mua ihan kauheesti kiinnostais et millasilla referensseillä tommonen inttikersa täällä moderoi näitä aikuisten ihmisten keskusteluja. Meinaatsä että sun oikeudentajusi on parempi kuin aikuisilla? Meinaatsä et sä oot fiksumpi kuin muut?

Musta tuntuu että mä hakkaan sut. Sä olet enemmän perseestä kuin paska. Niin ja tyhmä kuin apina. Mua vähän harmittaa, nää ei tainnu olla uutisia.

Ja sitten yhteislaulua.

Lapsi lattialla
se on oma poikani
musta potkupuku
niittihelistin

Raiskaan sen
raiskaan sen

Lapsi pöydällä
se oli oma poikani
revitty potkupuku
verinen perse
raiskasin sen

Raiskaan sen
raiskaan sen
raiskaan sen
raiskaan sen

Huh että tuntui hyvältä.

Jättäkää muiden lapset pois tästä jutusta. Tää on mun.
You can call me Salvatore.
Quarter

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Quasimodo kirjoitti: Mut joo, kyllä nyt vaaditaan moderointia meidän juniorilta. Onhan meidän juniori just SA-INT tapakasvatuskoulunkin käynyt!

Mua ihan kauheesti kiinnostais et millasilla referensseillä tommonen inttikersa täällä moderoi näitä aikuisten ihmisten keskusteluja. Meinaatsä että sun oikeudentajusi on parempi kuin aikuisilla? Meinaatsä et sä oot fiksumpi kuin muut?
Miten mun intinkäyntini nyt tähän liittyy mitenkään?? :D Etkö ole itse käynyt? Sivarihomo!

"Aikuisten"keskustelu... kato ny ittees ja sit tätä palstaa :D Ketä sä luulet huijaavas?
Quasimodo kirjoitti: Musta tuntuu että mä hakkaan sut. Sä olet enemmän perseestä kuin paska. Niin ja tyhmä kuin apina. Mua vähän harmittaa, nää ei tainnu olla uutisia.
Vai että turpaani tuun samaan... siistiä. pitäsköhä tulla miittiin sittenkin. Ja jos saan korjata niin se menee että oon niin tyhmä ja KARVAINEN kun apina. Muista ens kerralla.

Et sä voi olla manala tai sitten oot kokenu pahan taantumisen... sun sanailuus oli joskus hankala keksiä vastausta mut tää.. huh.
Vastaa Viestiin