Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Mites olis bannia elcolle?
Flipperix

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Jyrki73 kirjoitti:Mites olis bannia elcolle?
Miten olis peräruiske Jyrkille?
Dumari

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jyrki73 kirjoitti:Mites olis bannia elcolle?
Mite olis sulle porkkana rektumiiin ja hilut kinttuihin kun sut kärrätään suljetulle.

Ninni, älä nyt liikaa pinnistä ettei tule paskat housuun :twisted:
huima

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Bliss on liian laiha!!!111
Eikä ole.

Ihan hyvässä kunnossa se on ikäistensä sarjassa - siinä noin nelikybäset, kohta viiskybäset.
safi

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja safi »

Jyrki73 kirjoitti: Tähän Safi vois jo vaikka tarttuaki.
Vaan ei tartu kuitenkaan, liian kiireinen ja väsy. Vastaiskua on muutenkin turkasen vaikea kirjoittaa tyypille, josta ei ole minkäänlaista mielikuvaa= turhake. Seuraavaan kertaan ja parempaa virettä odotellen. :piru:
silsis

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja silsis »

-Superior- kirjoitti:
silsis kirjoitti:Komps, ja uskokaa -en komppaa usein.
Onhan luontoon kirjoitettua, että muoto pyrkii hakeutumaan synteesiin sisällön kanssa.

Ajatusviivaa ympäröi aina kaksi välinäppäinlyöntiä. Muutenhan tuolla määriteltäisiin objektiivia, paitsi ettei kumpikaan sanoista "ja" ja "uskokaa" ole substantiivi. Ajatusviiva on tyylikeinona hienovarainen, eikä siihen itse asiassa kuulu edes kahta peräkkäistä viivaa.
Tarkkana tyttönä olisit voinut huomata, että ko. lainauksesi oli suora lainaukseni Martalta, jolla halusin antaa lisämaustetta muulle Martan lainaukselleni. Itse en olisi noin kirjoittanut, mutta samapa tuo.
MarthaFocker

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

silsis kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:
silsis kirjoitti:Komps, ja uskokaa -en komppaa usein.
Onhan luontoon kirjoitettua, että muoto pyrkii hakeutumaan synteesiin sisällön kanssa.

Ajatusviivaa ympäröi aina kaksi välinäppäinlyöntiä. Muutenhan tuolla määriteltäisiin objektiivia, paitsi ettei kumpikaan sanoista "ja" ja "uskokaa" ole substantiivi. Ajatusviiva on tyylikeinona hienovarainen, eikä siihen itse asiassa kuulu edes kahta peräkkäistä viivaa.
Tarkkana tyttönä olisit voinut huomata, että ko. lainauksesi oli suora lainaukseni Martalta, jolla halusin antaa lisämaustetta muulle Martan lainaukselleni. Itse en olisi noin kirjoittanut, mutta samapa tuo.
Nii just. Mee roskiksee.
Säännöt on tylsimyksiä varten.
SingleMalt

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:prostiutoitu
Siitä saat aukkoa ihan miten lystäät.
M.O.T.
Elukka

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lipa kirjoitti: Ei hemmetti oo totta! Käyn täällä muutaman kerran vuodessa, ja aina tuntuu olevan tämä sama aihe tapetilla! :shock:
Voisiko mitenkään olla mahdollista, että syy-seuraussuhde meneekin toisin päin?
Haaskallehan ne korppikotkatkin, juunous niinku jou poks.
Dumari

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:prostiutoitu
Siitä saat aukkoa ihan miten lystäät.
M.O.T.
EEEEEeeeeei paha :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei jaksa haukkua kun ei teissä oo haukkumista eipä sitten paljon muutakaan..sewers..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lipa »

ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Ei hemmetti oo totta! Käyn täällä muutaman kerran vuodessa, ja aina tuntuu olevan tämä sama aihe tapetilla! :shock:
Joojoo, niin varmaan. Sulla vaan ei ole muuta sanomista, kun itse viimeksi meinasit saada kunnianloukkaussyytteen niskaasi.

Et ehtinyt nähdä mitä Elcopelco kirjoitti, mutta eipä tuossa sen enempää ollut, kuin että olemme huonoja vanhempia mieheni kanssa koska meillä on ystävänämme homo ja asumme kamalassa itä-Helsingissä. Jätetään ne loput kirjoittamatta tai menee poistoon tämäkin.

Meinasin saada kunnianloukkausyytteen niskaani? Ai se sun känninen, joku kahden aikaan yöllä tänne kirjoitettu "noniin. Poliishille on ilmoitettu"? :lol: Ja miksi mulla ei olis muuta sanottavaa, jos sä oot jotain kännipäissäs uhkaillut?

Sä saat aivan vapaasti nostaa mua vastaan ihan minkä syytteen tahansa,
siitä "en voi olla ajattelematta surullisesti, missähän Ninnin lapsi silloin on" tms. kommentista ei varmasti täytä mitään kriteereitä. Joten voit ihan rauhassa marinoitua vielä tuolla kunnianloukkaussyyte- uhkauksellasi, mutta taidat kyllä itsekin tajuta, että mitään näyttöä sille ei olisi. Jos haluat mulla vittuilla, niin keksi joku parempi kuin "soitan juristilleni", se ei hirveästi pelota.

Mutta jos haluat nostaa, niin nostatko mieluusti nyt ennen joulua, mulla olis muutakin asiaa Helsinkiin? Oon köyhä opiskelija eikä mulla oo siellä omin rahoin varaa rampata.
nami nami
Dumari

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lipa kirjoitti: Mutta jos haluat nostaa, niin nostatko mieluusti nyt ennen joulua, mulla olis muutakin asiaa Helsinkiin? Oon köyhä opiskelija eikä mulla oo siellä omin rahoin varaa rampata.
Vai että miehen rahoilla RAMPATAAN!!!
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lipa kirjoitti:Mutta jos haluat nostaa, niin nostatko mieluusti nyt ennen joulua, mulla olis muutakin asiaa Helsinkiin? Oon köyhä opiskelija eikä mulla oo siellä omin rahoin varaa rampata.
Voi tokkiinsa. Mä voin vaikka majoittaa sut hei, jos ei sul oo varaa hotelliin.

Mua vaan naurattaa että sä ilmestyt kolostas aina sillon kun joku toinen aivoton pässi alkaa huudella mun asioista joista ei tiedä. Kyttäätkö sä oikein linjoilla että milloin täällä taas joku käy Ninnin kimppuun.

Surkea pikku pelle. Ihan oma stalkkeri, jee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Mutta jos haluat nostaa, niin nostatko mieluusti nyt ennen joulua, mulla olis muutakin asiaa Helsinkiin? Oon köyhä opiskelija eikä mulla oo siellä omin rahoin varaa rampata.
Voi tokkiinsa. Mä voin vaikka majoittaa sut hei, jos ei sul oo varaa hotelliin.

Mua vaan naurattaa että sä ilmestyt kolostas aina sillon kun joku toinen aivoton pässi alkaa huudella mun asioista joista ei tiedä. Kyttäätkö sä oikein linjoilla että milloin täällä taas joku käy Ninnin kimppuun.

Surkea pikku pelle. Ihan oma stalkkeri, jee.
Mä tiedän et mitä Ninnille tapahtuu koko ajan, tapahtuu n. 40k perheelle päivittäin Helsingissä..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Mä tiedän et mitä Ninnille tapahtuu koko ajan, tapahtuu n. 40k perheelle päivittäin Helsingissä..
Ööö...voisitko selventää?

Siis mitä tapahtuu? Vein juuri muksun kerhoon kuten tuhannet ja taas tuhannet muutkin, nyt pesen pyykkiä ja kohta siivoan kuten tuhannet ja tuhannet muutkin äidit. Sitten alan valmistaa päivällistä, kuten tuhannet ja tuhannet muutkin. Mulla ei tänään ole töitä, kuten monella muulla.

Niin mitä sä tarkoitit?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mä tiedän et mitä Ninnille tapahtuu koko ajan, tapahtuu n. 40k perheelle päivittäin Helsingissä..
Ööö...voisitko selventää?

Siis mitä tapahtuu? Vein juuri muksun kerhoon kuten tuhannet ja taas tuhannet muutkin, nyt pesen pyykkiä ja kohta siivoan kuten tuhannet ja tuhannet muutkin äidit. Sitten alan valmistaa päivällistä, kuten tuhannet ja tuhannet muutkin. Mulla ei tänään ole töitä, kuten monella muulla.

Niin mitä sä tarkoitit?
Käytin kirjoitustasi selventämiseen.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Käytin kirjoitustasi selventämiseen.
Jaah.

Koska tämä on vittuiluketju, en anderständänny.
MarthaFocker

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Niba kirjoitti:
Käytin kirjoitustasi selventämiseen.
Muahaha! Niba Selventää muiden kirjoituksia!!!!

Naurattaa niin paljon, että... oho, kakka tuli!!!!111
Geetzu

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kahvit näytölle... xD
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Lipa »

ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Mutta jos haluat nostaa, niin nostatko mieluusti nyt ennen joulua, mulla olis muutakin asiaa Helsinkiin? Oon köyhä opiskelija eikä mulla oo siellä omin rahoin varaa rampata.
Voi tokkiinsa. Mä voin vaikka majoittaa sut hei, jos ei sul oo varaa hotelliin.

Mua vaan naurattaa että sä ilmestyt kolostas aina sillon kun joku toinen aivoton pässi alkaa huudella mun asioista joista ei tiedä. Kyttäätkö sä oikein linjoilla että milloin täällä taas joku käy Ninnin kimppuun.

Surkea pikku pelle. Ihan oma stalkkeri, jee.
Hmm, mielenkiintoinen päätelmä, meni kuitenkin pieleen. Vaikka oma pikku stalkkeri onkin varmasti imarteleva ajatus, itse en voi tähän pestiin ilmoittautua. Äimistelin sitä itsekin molemmilla kerroilla kun piipahdin täällä Kitinässä, että miten voi olla totta että monen kuukauden tauon jälkeen sama asia on edelleen tapetilla. Toivon, että mulla on ollu vaan "loistava ajoitus" näille visiiteille, eikä niin, että aihe on jatkuvasti keskustelun alla.

Ja joo, rahaa ei todellakaan olis hotelleihin, junaliputkin maksaa. Onneksi puoli sukua asuu Helsingissä, kiitos majoitusehdotuksesta silti.

Dumari, pakkohan se on opiskeljan miehensä kalukukkarolla käydä.
nami nami
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lipa kirjoitti: Äimistelin sitä itsekin molemmilla kerroilla kun piipahdin täällä Kitinässä, että miten voi olla totta että monen kuukauden tauon jälkeen sama asia on edelleen tapetilla.
No juuri senpä takia ihmettelinkin, miten sä ilmestyt aina juuri silloin, kun joku aukoo tästä asiasta. Tottakai siitä tulee mieleen, että kas kun sä JUST sillon oot linjoilla. Mutta juu. Elco otti herneet nenään kun arvostelin hänen korviaan. Taitaa olla aika pikkupoika, olis voinut sanoo mulle vaan että vitun lihava hirmulisko. Vaan ei, pitää mennä noin mauttomuuksiin.
Geetzu

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta juu. Elco otti herneet nenään kun arvostelin hänen korviaan. Taitaa olla aika pikkupoika, olis voinut sanoo mulle vaan että vitun lihava hirmulisko. Vaan ei, pitää mennä noin mauttomuuksiin.
Mä meen joka ikinen kerta häpeästä piiloon työpöydän alle kun luen jonkun typerän korvakommentin. Tai nenä. Tai viiksi. Tai vittu. Sulta tai keltä tahansa. Heti perään tekee mieli nakuttaa sata linea vitun riipputissi läskiperse hampputukka -paskaa mutta sitä hetken rauhoituttuaan taas tajuaa, että me kaikki emme ole niin heikoilla, katselemme täältä ylempää kun pullasorsat nälvivät toisiaan typerillä ulkonäkökommenteilla. Joka ikinen nälväsy ropisuttaa laukojan pisteitä (pistelaskusta en pääse koskaan eroon, hitto, vaikka suurin osa teistä on jo pahasti miinuksella).
ninnithequeen

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Mä meen joka ikinen kerta häpeästä piiloon työpöydän alle kun luen jonkun typerän korvakommentin. Tai nenä. Tai viiksi. Tai vittu. Sulta tai keltä tahansa. Heti perään tekee mieli nakuttaa sata linea vitun riipputissi läskiperse hampputukka -paskaa mutta sitä hetken rauhoituttuaan taas tajuaa, että me kaikki emme ole niin heikoilla, katselemme täältä ylempää kun pullasorsat nälvivät toisiaan typerillä ulkonäkökommenteilla. Joka ikinen nälväsy ropisuttaa laukojan pisteitä (pistelaskusta en pääse koskaan eroon, hitto, vaikka suurin osa teistä on jo pahasti miinuksella).
Miinuksella ollaan :yo:

No joo. Kyllä mä aikoinaan otin hiljaisesti nokkiini, kun eräs palstalta poistunut numerosarja sanoi mua hampaattomaksi lehmäksi. Ei silleen muuten, mutta kun oikeesti puuttuu yks hammas tuolta taaempaa. Multa sitä paria tonnia ei nyt löydy korjaamiseen. Shit happens.

Ja sätistä kuultua: sanoin ettei Elco mikään ruma ole, mulle vastattiin näin: "Jos ei harottava hörökorva susta ole ruma, niin mikä sitten on?"

En mainitse nimeä.
Dumari

Re: Verbaalista matsia, antaa paukkua! (heikkohermoiset pois)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Ja sätistä kuultua: sanoin ettei Elco mikään ruma ole, mulle vastattiin näin: "Jos ei harottava hörökorva susta ole ruma, niin mikä sitten on?"
En mainitse nimeä.
Toivottavasti se olin minä!!!1
Vastaa Viestiin