Tuulitunnelitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Se on muuten aina ollut tällaista ennen suurempaa miittiä. Mä en oikein tajua, luulisi ennen livenäkemistä käyvän päinvastoin.
Joku evospykologi varmaan kehittää tähänkin jonkun teorian. Tai joku patologi analysoi.
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti: Joku evospykologi varmaan kehittää tähänkin jonkun teorian. Tai joku patologi analysoi.
Veikkaan patologia. Tuskin tästä sodasta selviää kukaan hengissä.
CandyMan

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

martza kirjoitti:Sinä sen päätöksen teet, ei KITINäläisten mielipide.
Riippuu mitä haluat elämältä. Jos muutat rauhalliseen paikkaan, luonnon läheisyyteen, kauas kaupungin viihteestä niin tiedät mitä sinua odottaa.
Jos haikailet bailaamista ja sitä, että kaikki palvelut ovat lähellä niin maalaisasuminen ei tätä silloin puolla. Jos taas kaipaat rauhaa, luontoa ja rauhallista asuinympäristöä esim. lapsillesi niin silloin vaan maalle asumaan.
Kiitos näistä tuoreista näkökannoista. Ne saivat minutkin miettimään maalle muuttoa, esim. Vantaalle tai Tampereelle. Sitä ennen tulee todellakin tarkkaan miettiä, haluanko bailata vai en. Hmmm.
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

12053 vuorokautta takana.
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

chunkbite kirjoitti:12053 vuorokautta takana.
Wanha!!1
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vettä tulee ku esterin hanurista. Vielä hieman nuutunut ja uupunut. Jokohan sitä tänään pääsis kotiin. Vielä kolme päivää ennenku lähden sitte sinne kakkoskotiin, jos saan lippurahat jostain.. en jaksa oottaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Camilla kirjoitti:Kyllä mun on pakko siitä tarjous jättää. Kattelin just noita kämppiä ja tolla hinnalla saan just jonkun hikisen 20 neliön rempattavan kopin Kalliosta, nouu!!
Mä en kerää omaisuutta asu vuokralla vai onko elämäntapakysymys? Katsos ei tarvi myydä eikä ostaakkaan, tietysti valikoima pieni tollaselle elämäntapaintiaanille, joille ponit kaikki kaikessa.
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

chunkbite kirjoitti:12053 vuorokautta takana.
Tenava!
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

chunkbite kirjoitti:12053 vuorokautta takana.
Onnea tuosta maagisesta luvusta.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Niba kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Kyllä mun on pakko siitä tarjous jättää. Kattelin just noita kämppiä ja tolla hinnalla saan just jonkun hikisen 20 neliön rempattavan kopin Kalliosta, nouu!!
Mä en kerää omaisuutta asu vuokralla vai onko elämäntapakysymys? Katsos ei tarvi myydä eikä ostaakkaan, tietysti valikoima pieni tollaselle elämäntapaintiaanille, joille ponit kaikki kaikessa.
Was?
CandyMan

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Camilla kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mä en kerää omaisuutta asu vuokralla vai onko elämäntapakysymys? Katsos ei tarvi myydä eikä ostaakkaan, tietysti valikoima pieni tollaselle elämäntapaintiaanille, joille ponit kaikki kaikessa.
Was?
Mä voin kääntää: Niba ilmaisi paheksuntansa siitä että aiot ostaa oman kämpän, etkä aio asua vuokralla. Hän ilmaisi samalla kuitenkin huolestuneisuutensa siitä ettei useimpiin vuokrahuoneistoihin saa tuoda hevosia sisään.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

SairasLoma Kirjoittaja :?

Vittu, räkä on loppumaton luonnonvara. Miksei siitä tehdä polttoainetta? Häh?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää on joku ylihelppo, mut mää en kässää. Perunalastutuote, 4 kirjainta.
Mun koko ristikko tyssää ny tohon sanaan :tiistai:
Pikku-Akka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta. Töissä ollaan ja oon jo ollu kovasti ahkerana; tehny laskuja ja istunu palaverissa.

Mun mies yllätti mut tänään soitollaan "lähetäänkö jonneki vkl-matkalle?!" Jees, pliis, ihan heti! Kalenterissa näyttää olevan vasta kuukauden päästä tilaa... Mutta hyvää kannattaa odottaa!
millivanilli

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Erittäin väsynyt tpk! Töissä on oltu jo tovi, mutta vasta nyt pääsin koneelle.

Eilen sitten itkeä tihrustin lentokentällä, kun en millään olisi halunnut lähteä mun toisen perheen luota. Eilen oli vielä niin mahtava päivä perheen kanssa.

Matkalaukku oli syönyt viikossa reilut 10kg kaikkea mahdollista, onneksi en joutunut maksamaan extraa.

Olihan tosin kivaa myös palata kotio. Sain hurjasti musuja lentokentällä päästyäni koneesta.
Pikku-Akka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

ninnithequeen kirjoitti:Perunalastutuote, 4 kirjainta.
Mitä apuja siinä on, kirjaimia ?
AarneAnkka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Tää on joku ylihelppo, mut mää en kässää. Perunalastutuote, 4 kirjainta. Mun koko ristikko tyssää ny tohon sanaan :tiistai:
Taffel SIPS?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Nös sentään.
Palautin hirveimmän koskaan kirjoittamani englanninkielisen tekstin opettajalle toisena käännösharjoituksenani (joka muuten arvostellaan) ja halusin kiihkeän vilpittömästi tallautua mutaan. Voi sitä tuskaa joka minua odottaa ensi viikolla, kun kyseinen teos kohtaa arvostelunsa.
Mutta nyt saimme uuden tehtävän, joka kertoo ei enempää tai vähempää kuin noitavainoista! :cheer: Dipppadai! Omistin nuoruuteni kirjavalinnat uskonnolle, historialle ja okkultismille. Kunhan vain saisin stanan netin toimimaan armaassa Kouvostolaisasunnossani, voisin alkaa tehdäkin jotain. Tulee klaustrofobian ja torikammon sekainen olo joka kerta kun yrittää työskennellä tietokoneluokassa muiden näpyttäessä tärkeinä ympärillä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

CandyMan kirjoitti:
Mä voin kääntää: Niba ilmaisi paheksuntansa siitä että aiot ostaa oman kämpän, etkä aio asua vuokralla. Hän ilmaisi samalla kuitenkin huolestuneisuutensa siitä ettei useimpiin vuokrahuoneistoihin saa tuoda hevosia sisään.
Tack. En koe vuokralla asumista järkeväksi tällä hetkellä.
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tää on joku ylihelppo, mut mää en kässää. Perunalastutuote, 4 kirjainta. Mun koko ristikko tyssää ny tohon sanaan :tiistai:
Taffel SIPS?
Vittu. Se siis kirjotetaan tolleen suomalaisittain. Mut ei sovi tuo toka kirjain, argh.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Musta taitaa tulla maalainen :shock:
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Musta taitaa tulla maalainen :shock:
Tuparit :cheer:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Musta taitaa tulla maalainen :shock:
Tuparit :cheer:
buahahaaa!
AarneAnkka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Taffel SIPS?
Vittu. Se siis kirjotetaan tolleen suomalaisittain. Mut ei sovi tuo toka kirjain, argh.
Mikä se toka kirjain on?
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Taffel SIPS?
Vittu. Se siis kirjotetaan tolleen suomalaisittain. Mut ei sovi tuo toka kirjain, argh.
Mikä se toka kirjain on?
No kyl se oli se i. Mä en enää tee ristikoita vaan jätän sen tolle fiksummalle osapuolelle, joka korjas välittömästi puolet väärintehdystä ristikosta :lol:
Vastaa Viestiin