Tuulitunnelitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Toi kuulostaa hassulta, mutta hyvältä. Laita Kityresepteihin ohjeet jooko?
Se on hyvää.

Laitan.
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mulla seisoo, Ipa voitti erikoistalousalueen ylipalkatut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsis kirjoitti:Mulla seisoo, Ipa voitti erikoistalousalueen ylipalkatut.
Hitsin HIFK... :evil:

Mä olen viimeiset kaksi tuntia surffaillut liverpoolin sivuja, etsien kaikkea kivaa tietoa :)

Niin, se miehen synttärilahja mistä puhuin pari viikkoa sitten: maksan sen matkat ja majoitukset Liverpooliin jonain sen valitsemana viikonloppuna (mukana oli lista, jossa oli kaikki viikonloput, jolloin Liverpool pelaa Anfieldissa kotiottelun). Valitsi mitä luultavimmin 20.1. pelattavan Liverpool - Chelsea (itse olisin valinnut saman). Sanoin etten mene mukaan, vaan ottaa jonkun jonka kanssa voi nautta matkasta koko sydämestä, joku joka tietää mistä puhutaan ja mitä olutta (lue: viunaa) juodaan milloinkin, ja jolla on voimaa kantaa se hotellille.

Herra oli kovinkin iloinen :) Innoissaan on jo hankkinut parhaan kaverinsa mukaan, meikäläinen, kuten lupasin, hoitaa järjestelyt.

On tää vaan kivaa! Mitä sitä itselleen keksis...

(ps. tulee yllättävän halvaksi..)
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Elppis kirjoitti:...jolloin Liverpool pelaa Anfieldissa kotiottelun)...On tää vaan kivaa! Mitä sitä itselleen keksis...
Kaveri tuli just Espanjasta. Oli poikennut Uudella Stadionilla aka Nou Campilla katsomassa Barca vs. Valencia. Kysyin oliks siistii? Poika vastasi, että vähän siistimpää kuin Ratinassa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:...jolloin Liverpool pelaa Anfieldissa kotiottelun)...On tää vaan kivaa! Mitä sitä itselleen keksis...
Kaveri tuli just Espanjasta. Oli poikennut Uudella Stadionilla aka Nou Campilla katsomassa Barca vs. Valencia. Kysyin oliks siistii? Poika vastasi, että vähän siistimpää kuin Ratinassa :D
HAH :D Understatement of the year!

Mun broidi sai kuin saikin sen työpaikan. Oli ainut 20 joukosta haastattelussa, joka valittiin. Aloittaa heti maanantaina, siistiä 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on uus tukka :h: :dream:
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:Mulla on uus tukka :h: :dream:
:miittiin:
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mulla on uus tukka :h: :dream:
:miittiin:


:o
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mulla on uus tukka :h: :dream:
:pics:


:o
oho, väärä hymiö :D :D :D :D :D :D :D
NÄIN sen piti olla ^
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:oho, väärä hymiö
Niin mä vähän arvelinkin :D
Jooooooh... kunhan viittin kaivaa kameran tuolta jostain laatikon pohjalta
OperaDuudson

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Porukat palanneet onnellisesti kotiin,hilpaisen teatterivisiitille Tampereelle vkonlopuksi,kissasta ja musta tuli 2 vkossa kivan läheisiä :)
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas, näköjään alkos mielenkiintonen dokkari Kolmoselta, meenpäs pötköttelemään ja kahtomaan sen. Sen jälkeen alkaa kuulemma hyvä vampyyrileffa, saas nähä jaksanko valvoa. Aamulla suht aikasin ylös ja kersa kerhoon.

Öitä.
Vastaa Viestiin