Tuulitunnelitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Päässä humisoo. :?
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Tiälläki humissoo. Lipa is visiting you cupcakes for a change! :D
Hyvää kuuluu hälle! Sulhon kanssa suunnitellaan häitä ensi kesälle, ja Lipa on saavuttanut ensimmäisen akateemisen arvonsa (kand.), ja jatkaa opiskeluja vielä hiki hatussa, suuntailee ensi kevääksi vaihtoonkin.
Onko täällä väki vähentynyt ja eripura kasvanut, vai tulkitseeko minun silmämulkkuni aivan väärin?
nami nami
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Elääkö Kitinä lopun aikoja? Aasi aikoo lopettaa kitinän.
imbesiili

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Kitinän viimeinen päivä.
Mulli75

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

eka työpaikkakiusaaja

Joskus käy niin että roolit vaihtuu. Alan kouluttamaan entistä esimiestäni työtehtäviin, siinä samalla koulutan di-päättötyöntekijän joka pitää opastaa ihan ruohonjuuritasolta alkaen. Mä kun luulin ettei tässä työssä enää tule mitään uutta ja mietin jo tehtävien vaihtoa.

En menetä mitään jos Kitinä sammuu, jää hiukan enemmmän aikaa johonkin muuhun turhaan tuhlattavaksi.
AarneAnkka

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jyrki73 kirjoitti:Aasi aikoo lopettaa kitinän.
Kai se olisi parempi niin.
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toka TPK!
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei vittu että porukka on sekaisin. Mikä ihmeen riitelypäivä täällä on ollu eilen?
zula

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja zula »

huomenta huomenta...

kahvia ja jaffaa aamutuimaan, nam :)

totuttelua päivitettyyn koneeseen. ihan outoja ovat nämä uudet ohjelmat. no, kait näihin tottuu.

huomenna perjantai, jeejee. :D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta.

Sanokaa nyt muutanko sinne maalle vai en??
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:Huomenta.
Sanokaa nyt muutanko sinne maalle vai en??
Eipä se Patz:kaan siellä ole viihtynyt, viihtyisitkö sinä? Minä en ainakaan vielä viihtyis, ehkä sit 10 vuoden päästä tjmsp.
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Camilla kirjoitti:Huomenta.

Sanokaa nyt muutanko sinne maalle vai en??
Muuta vaan. Pääseehän sieltä tarvittaessa pois. Mikä pakko se on joka minuutti vapaa-ajastaan siellä viettää?? :)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kyllä mun on pakko siitä tarjous jättää. Kattelin just noita kämppiä ja tolla hinnalla saan just jonkun hikisen 20 neliön rempattavan kopin Kalliosta, nouu!!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Camilla kirjoitti: Sanokaa nyt muutanko sinne maalle vai en??
Sinä sen päätöksen teet, ei KITINäläisten mielipide.
Riippuu mitä haluat elämältä. Jos muutat rauhalliseen paikkaan, luonnon läheisyyteen, kauas kaupungin viihteestä niin tiedät mitä sinua odottaa.
Jos haikailet bailaamista ja sitä, että kaikki palvelut ovat lähellä niin maalaisasuminen ei tätä silloin puolla. Jos taas kaipaat rauhaa, luontoa ja rauhallista asuinympäristöä esim. lapsillesi niin silloin vaan maalle asumaan.
Maalla on ihan kiva asua. Itse olen muuttanut stadista maalle, 12 vuotta sitten, enkä ole katunut tätä siirtoani päivääkään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

martza kirjoitti:Itse olen muuttanut stadista maalle, 12 vuotta sitten, enkä ole katunut tätä siirtoani päivääkään.
Ethän sä asu maalla, sanan varsinaisessa merkityksessä. Jos meinaan muistan oikein sun asuinpaikan (josta oli joskus keväällä arvailua).
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Bliss kirjoitti: Ethän sä asu maalla, sanan varsinaisessa merkityksessä. Jos meinaan muistan oikein sun asuinpaikan (josta oli joskus keväällä arvailua)
Joo oli juttua. Kyllä tämä paikka on maalaiskunta eikä kaupunki vaikka on n. 30 km:n päässä Hesasta. Ennen olen asunut Hesan keskustassa ja Itä-Helsingissä niin kyllä täällä asuminen näihin paikkoihin verrattuna on maalla-asumista. Palvelut ovat hiukkasen pidemmällä kuin Hesassa ja jos bailaamista haluat niin Hesaan on mentävä.
Eikö Camilla ole muuttamassa Sipooseen, joten se aika lailla sama juttu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

martza kirjoitti:Kyllä tämä paikka on maalaiskunta eikä kaupunki vaikka on n. 30 km:n päässä Hesasta
Laaaaaandepaukku!
huima

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Uh. Vakaus on elämässä hienoa.

Sairastelu jatkuu.

Lääkäri antoi ohjeita taas olon parantamiseksi - ja nyt juopotellaan jaffaa kuin paraskin darrapotilas.
Bliss

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:Sairastelu jatkuu.
Lopeta hetkeksi myrkytyksen aiheuttanut toiminta :P
Dumari

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:Sairastelu jatkuu.
Lopeta hetkeksi myrkytyksen aiheuttanut toiminta :P
Urheilu ja naiset, ne vie turmion tielle! Nyt huima alat dokaa ihan älyttömästi ja polttamaan rööki yms!!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Dumari kirjoitti: Laaaaaandepaukku!
:kele: :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

suikkarin jos saisi...

hyvää torstaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bedlam

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:Ei vittu että porukka on sekaisin. Mikä ihmeen riitelypäivä täällä on ollu eilen?
Se on muuten aina ollut tällaista ennen suurempaa miittiä. Mä en oikein tajua, luulisi ennen livenäkemistä käyvän päinvastoin.
Kid

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eheheheeee. Täällähän on ihan äksöniä. Oikeen jännittää notta mitä Kitinälle nyt tapahtuu. Ja mulle. Missäs mä sitten kulutan aikaani.

Jeps, töissä taas ja vaikee istuu. Ei, en saanut synttärin kunniaks melaa mekkoon kun ei vaan pysty. Kun haava paranee, niin pannaan sitten koko tauon edestä.

Eilen käytiin syömässä hyvin ja kattomas hömppäleffa. Ja mister mister yllätti synttärilahjalla :h:
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoment.

Kaffetta kupuun ja pyykkikone päälle. Ukkokulta saapi nukkua pitkään kun on yövuorohon menossa. Polvet ja selkä sen verran paremmat, että vois lenkillä tänään käydä.

Ja mulla menee hermot ton ristikon kanssa ARGH!! :tiistai:
Vastaa Viestiin