Tuulitunnelitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Ai nyt lähit sieltä :? Onkse sama työkaveri joka pyys sua treffeille?
Juu, tänään viimonen työpäivä. Ei tämä ollut yhtään pöllömpi työpaikka. :D Ei näistä kukaan ole minua ulos pyytänyt, tässä yksikössä on vain naisia töissä. Se mies oli UM:stä.
Tuossa jo esimies otti yhteystiedot ylös, jos niille tulee hurja hätä, ja ne tarvitsevat mun apua. Eli ei sitä tiedä, jos vaikka täällä pääsis taas jossain vaiheessa pyörähtämään.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kuume alkaa vähitellen laskea. :h:

Enää 38,8 astetta.
Geetzu

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hitto sä oot nainen HOT.
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Hitto sä oot nainen HOT.
Paino sanalla nainen.
Rouva Pupu

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kouluun --->
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Heräsin klo 13, joko voin käydä lounaalla? Poikkean tossa Edulla mozarellapastalla ja lohenpalasella. Ruokajuomaksi kokis laitti ja seurana Iltasanomat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsis kirjoitti:Heräsin klo 13, joko voin käydä lounaalla? Poikkean tossa Edulla mozarellapastalla ja lohenpalasella. Ruokajuomaksi kokis laitti ja seurana Iltasanomat.
:P :P :P
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Elppis kirjoitti: :P :P :P
:h:
Geetzu

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hitto sä oot nainen HOT.
Paino sanalla nainen.
Selkeesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Jos ajetaan autolla niin se tehdään tyylillä.
Mut viivalle vois lähtee kuten aamumaitoa ostamaan tällä--> http://tinyurl.com/pzhc7
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Hei vaan taas pitkästä aikaa. Pikkusen on kiirettä pitäny ku oon joutunu tekemään omien töitteni lisäks kahen muun töitä ja nyt pitäis vielä opinnäytetyö vääntää 15.11. mennessä. Hiukan epäilyttää tuo aikataulun pitäminen...
Tänään ois palaveri opinnäytetyön ohjaajan kanssa eikä mulla ole sille yhtään mitään näytettävää. Siis oikeesti, en oo sanaakaan saanu työhön kirjotettua. Paitsi jos alustava sisällysluettelo ja tekijän nimi lasketaan... Säälittävää.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aydemir kirjoitti:Hei vaan taas pitkästä aikaa. Pikkusen on kiirettä pitäny ku oon joutunu tekemään omien töitteni lisäks kahen muun töitä ja nyt pitäis vielä opinnäytetyö vääntää 15.11. mennessä. Hiukan epäilyttää tuo aikataulun pitäminen...
Tänään ois palaveri opinnäytetyön ohjaajan kanssa eikä mulla ole sille yhtään mitään näytettävää. Siis oikeesti, en oo sanaakaan saanu työhön kirjotettua. Paitsi jos alustava sisällysluettelo ja tekijän nimi lasketaan... Säälittävää.
Onneks teet tota yksin? Jos siinä olis muita niin eihän siitä mitään tulis, pelkkää vastuunsa pakoilua!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Yks kysymys?

Kun helvetissä toisilla teistä on aikaa vääntää täällä jatkuvasti jostain pikkujouluista/nikkien vaihdoista/palstan jättämisestä ja uudelleen rekkautumisista/galleriakuvista jne jne?

Mä en pysy missään enää perässä mitä tääl tapahtuu. Pikkujouluihin on pari kuukautta aikaa ja jo esillä monen monta ketjua :nuts:

Joku vaihtaa nikkiä ja joku ei. Mitä sitten!

Jos joku haluu kuviaan esitellä. Kiva.

Juu, onhan tää keskustelupalsta mut juma että mua huvittaa lukee näitä juttuja.
Mullapa ei ookkaan mitään tähdellistä asiaa koskaan täällä. Tärkeistä asioista mä puhun irl kavereideni kanssa. Tää on mulle vaan ajantappoa duunissa ja joskus kotona. Jos kitinä lopetetaan, ei se mua suuremmin hetkauta.

Mä siis vaan ihmettelen miten te jaksatte ja viitsitte nähdä nuin paljon aikaa ja vaivaa tommoseen :roll:
Viimeksi muokannut Kid, 28.09.2006 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kid kirjoitti:Mä siis vaan ihmettelen miten te jaksatte ja viitsitte nähdä nuin paljon aikaa ja vaivaa tommoseen :roll:
Mä ihmettelen kans...

Mut hei, huomenna vika duunipäivä, jee! Raksu tulee parin tunnin päästä junalla tsadiin ja sitte huomisiltana kaksin uuteen kotiin... :)
Kid

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustaenkeli kirjoitti:
Mut hei, huomenna vika duunipäivä, jee! Raksu tulee parin tunnin päästä junalla tsadiin ja sitte huomisiltana kaksin uuteen kotiin... :)
Siis eksä olekkaan enää ens viikolla täällä???
Voi kakka :cry:

Mut onnea uuteen kotiin ja työpaikkaan :h:

EDIT: tää lähtee nyt ostoksille. Olkaahan kiltisti! Huomiseen!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Asuntotarjous meni läpi. Meitsi muuttaa maalle :shock:
¨
Onnea :D
ONNEA!!! Pyydä Janne Tulkki kämppikseksi laulamaan sulle iltalauluja :h: Hevoset samaan talliin jne. Sehän on vielä sinkkukin!
WTF? Janne Tulkki? Eiks se oo hei viel sinkku kaiken lisäks?

Jee, tosiaan pääsee muuttamaan kohtapuoliin ja sain vielä pyykinpesukoneen kaupan päälle :)
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Taidanpa poiketa kiekkopelissä. Muistakaa kirjoitella paljon tuoreisiin ketjuihini!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noniii, nyt on taas lompakkokin kiltisti takas oikealla omistajallaan. Kurja ilma ja tylsää. Ei jaksa mitään ees harrastaa. Tekis kyllä mieli, harrastaa.
silsis

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

irmelianneli kirjoitti: Tekis kyllä mieli, harrastaa.
"Kyllä pano on aina pano!" - elokuvasta Nousukausi...jos muistatte.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Tekis kyllä mieli, harrastaa.
"Kyllä pano on aina pano!" - elokuvasta Nousukausi...jos muistatte.
Kuva

:h: lääh :h: lääh :h: lääh !!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ostoksilta tultu. Käytiin jokainen huonekaluliike Espoossa läpi, kun etsitään uusia patjoja mein sänkyyn, mun selkä kun ei tykkää enää yhtään noista vanhoista. Ei vielä oltu ostamassa, kunhan kahteltiin, ja kyllä voi sanoa, että hyvästä joutuu maksamaan - ja paljon.

Käytiin Hesessä syömässä, eikä meinattu sitten saada tyttöä sieltä pallomerestä pois. No ei auttanu muu kuin ukko riisu kenkänsä, ja kiipesi pallomereen hakemaan vekaraa. Ja tumpsahti suoraan turvalleen niitten pallojen keskelle. Ai saakutti mulla oli hauskaa kun se yritti räpiköidä ylös perse pystyssä :lol:
1108

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nuuh!

Pekonikanapunaviinikastike kiehuu, seurana on tuorepastaa ja tuorebasilikaa +valkosipulipatonkia. Ja tottakai punaviiniä, kynttilöitä ja kaunis blondi.

Mitä muuta mies voi tarvita???

Vähänx mä olen ihana!!!!!
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Pekonikanapunaviinikastike kiehuu
Toi kuulostaa hassulta, mutta hyvältä. Laita Kityresepteihin ohjeet jooko?
millivanilli

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAAH! Lindt:n viikunakaramellisuklaa on niin parasta. Mitenköhän toi suklaa sopisi punaviinin ja seksin kanssa...
ninnithequeen

Re: Tuulitunnelitorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:AAAAH! Lindt:n viikunakaramellisuklaa on niin parasta. Mitenköhän toi suklaa sopisi punaviinin ja seksin kanssa...
Sä unohdit vaahtokylvyn.
Vastaa Viestiin