Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ilmoittautumiset yyvee:llä allekirjoittaneelle, joka tekee yhdessä lautakunnan kanssa valinnan osallistujien hottiskertoimen mukaan. Paikka ilmoitetaan valituille yyveellä.

Ja ei, tämä ei ole vitsi, ainoastaan vaihtoehto. :jouden: Tai hetkonen, ehkä onkin, en ole vielä ihan varma. :nuts:

EDIT: Vittuillakseni editoin.
Viimeksi muokannut CandyMan, 28.09.2006 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tästä tulevasta palstasta(ni) on tietenkin tarkoitus tehdä aasin nykyistä paaaaljon parempi. Tärkein uudistus on se etteivät irtolaiset pysty luomaan uusia tunnuksia vapaasti, vaan kaikille on yksi yhteinen tunnus (mustanikki). Tämä parantaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kaikki ovat yhtä.

Kuri tulee olemaan kova. Jos joku mustanikki vittuilee toiselle mustanikille, tulee mustanikille heti armottomasti bannia. Kyseessä on ryhmäkuri, jossa kaikki kärsivät yhden mokailuista. Uskon että tämä saa väen pysymään ruodussa. Jos se toimi armeijassa, toimii se täälläkin/sielläkin.

Bannauksen voimassaoloaikana kukaan ei valitettavasti pääse kirjoittamaan palstalle ylläpitäjää lukuunottamatta, mutta ylläpito lupaa viihdyttää lukijoita sen ajan omilla tarinoillaan, ettei tule odotusaika liian pitkäksi.

Miittien järjestäminenkin helpottuu ja nopeutuu huomattavasti, kun joko kaikki tai ei kukaan osallistuu. Myös gallupit ovat nykyistä huomattavasti yksimielisempiä tärkeistä asioista.

Mietitään vielä muitakin parannusehdotuksia. Kyllä siitä hyvä tulee kun vähän potkii.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja martza »

CandyMan kirjoitti: Tästä tulevasta palstasta(ni) on tietenkin tarkoitus tehdä aasin nykyistä paaaaljon parempi
Paljon ONNEAAAAAAAA sinun omalle hiekkalaatikollesi. Toivottavasti saat sinne paljon osallistujia ja jaat karkkia sitten tasaisesti ja tasapuolisesti kaikille, jotka sinun kanssasi siellä leikkivät :bling: :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

:rofl:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Äh, mä perustan oman irkkikanavan, kyyhötän siä yksin ja jutskaan itekseni ja modaan ja annan bannii itelleni aina jos en tykkää jutuistani tai mua muuten vaan vituttaa! Nih!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Äh, mä perustan oman irkkikanavan, kyyhötän siä yksin ja jutskaan itekseni ja modaan ja annan bannii itelleni aina jos en tykkää jutuistani tai mua muuten vaan vituttaa! Nih!
Mä tuun seuraks!

#henari
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjo-Kitinäpalsta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:Mä tuun seuraks!

#henari
Sul on bannii siihen asti ku pyydät anteeks mun marsulta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin