Viimeinen viesti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: Viimeinen viesti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Niinpä kuka vika emäsika vai saako joku nautinnon viimeisillä tunneilla kirjoittamastaan provosta tms. seuraa sitä sitten nautiskellen kuinka monesti avausviesti luetaan ja montako ottaa kipinän aiheesta eikä ehdi tykittää tarpeeksi raskasta vastinetta avaukselle. Siinä sitten jollekin jää hampaan koloon jotain mistä ei ehtinyt avautua.
Nyt puhut kyllä niin nibaa, että ei voi ymmärtää...
Kato m opin vasta viimeisinä päivinä matkimaan muiden tyyliä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Viimeinen viesti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:Homeboy on onnistunut kirjoittaan päälle 1000 viestiä ja minä en muista niistä yhtään. Kertooko tämä kirjoittajan mielenkiinnottomuudesta vai muistini heikkoudesta?
Ja tiedätkö mistä mä muistan sut vallan hyvin..noh siitä ku olit menossa reffeille ja mä kysyin että voinko vähän neuvoo ja sanoit et joo.

Sit menit niille ja et tehnyt silleen ku neuvoin ja pirkkolaitto sut mappi ööhön..no ei siinä mitään vielä mutta tää on hauska lopullisuuskaneetti..en muista kuka sen kerto että pani sut siksi mappiin kun et antanut sille kikulia. Hyvä hyvä ei kannata antaa ikinä, vaan huutaa vaikka että painu vittuun ja juoksee karkuun kaljapussi kilisten kil kol killi suussasi olisi voinut olla cilli, mir mur mirri kikulisi ympärille olisi voinut levittyä cilli..
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin