Pelon Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mullekaan ei oo kertaakaan soitettu sen jälkeen ku tein tuon kiellon. Toimii, suosittelen!
huima

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti: paitsi kerran joku soitti ja tarjosi pikkuhousuja :D
Käytettyjä?
Dumari

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SaintJohnPerse

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pitkästä aikaan tälläkin paska palstalla. Huomasin, että tämäkin aioitaan lopettaa? Koska en jaksa lukea kaikkia ketjua läpi, niin kysynkin: Milloinkas se viimeinen päivä on? Järjestetäänkö niitä kuuluisia pikkujouluja ollenkaan?
MadameDeMeloni

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mä luulin et nyt on lauantai. :shock:
swirl

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pelottavan tästä perjantaista tekee mun osaltani se, että tänän juhlitaan kaverin synttäreitä jossain fakin' pintaliitoyökerhossa, jossa tunnen varmasti oloni vähintäänkin yhtä miellyttäväksi kuin hammaslääkärin tuolissa. Suunnitelmana on paeta paikalta asap Wäiskiin Alt. Pop 1980 -clubille, jolla yhden kaverin pändi on soittelemassa.
AarneAnkka

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lepikkorapu kirjoitti:seksi on poliittista
:?: :think: Öh? Mulla ainakin lerpahtaa heti kun ajattelen politiikkaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

huima kirjoitti:
Camilla kirjoitti: paitsi kerran joku soitti ja tarjosi pikkuhousuja :D
Käytettyjä?
En tiedä, en ole vielä saanut niitä.
swirl

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tämä tästä vielä puuttui; päässä soi taukoamatta over and over and over again "... ja joiden sisällä on uusia mummoja... ja joiden sisällä on uusia mummoja... ja joiden sisällä on uusia mummoja... " :shock:
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

http://www.youtube.com/watch?v=GdARoYT3cww Rick Miller ja 25 ääntä :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Kid

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Paska päivä. Kävin safkiksella ostoskierroksella. Mitään en löytänyt. On tää ny perse kun sillon kun on rahaa - ei löydy ostettavaa. Argh. Mä haluan/tarvitsen uusia paitoja. Niin arki- kuin juhlakäyttöönkin. Mieluiten nyt heti!
safi

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Ihminen tekee joskus kummallisia löytöjä matkakassinsa uumenista. Kortsuja joiden parasta ennen päiväys on umpeutunut v. 2002. Heh olivat vielä samassa lokerossa mihin olin työntänyt uudemmatkin. Aika haperon tuntuista tavaraa oli paketista, kun piti avata yksi ihan puhtaasta mielenkiinnosta.

Tupakkalakon ensimmäinen päivä taas kerran käynnissä. Pikkasen on loma/känäsauhuttelu karannut käsistä ja muutama kuukausi on tullut vedettyä ihan entiseen malliin. Ei hyvä juttu ollenkaan, muutama päivä taas kärvistellään, niin eiköhän tuo pahin ole sitten takana. Kauppaan en uskalla mennä, koska olen varma etten kykene ohittamaan röökihyllyjä ilman askia kauppakassissa.
Mitenköhän sais vielä itsensä siihen malliin, ettei juopotellessa tekisi mieli tupakkia. Silloin oltais jo reilusti plussan puolella tässä ikuisessa taistelussa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeeeeeeeeeeee........... Viikonloppu edessä.
Whiskyä, kitaransoitantaa, hyvää iltanaposteltavaa, kyntilävaloa ja ehkä laitan takakin lämpiämään ja totta tietennii ihanaa seuraa. :D
Ai niin taitaa niitä kotitöitäkin olla, mutta ne menevät sitten omalla painollaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei nyt jotenkin yhtään jaksais täällä töissä.. kävin kinkissä syömässä ja sen jälkeen aivotoiminta lakkasi. Taidan lähtee tasan klo kolme saunomaan tonne talon alakertaan.
Kid

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Camilla kirjoitti:Ei nyt jotenkin yhtään jaksais täällä töissä..Taidan lähtee tasan klo kolme saunomaan tonne talon alakertaan.
Voinko mä tulla sinne kanssa töihin? Ja saunomaan?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

swirl kirjoitti:Jätän muuten sen N73:n ostamatta ja jään odottelemaan N95:ää!

Edit: kamala kielioppivirhe, joka piinasi mua... buhu, näkyy silti Dumiksen lainauksessa.
Jos se kerran sinua häiritsi, niin anteeksi nyt vain: mikset sitten korjannut sitä oikeaan muotoon?
Sudenhenki

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Dumari kirjoitti:Hyvää nimipäivää kaikille: Mikoille, Mikoille (mika:t), Mikaelille, Miikoille, Miikkoille, Miskoille, Mikoille (miko:t) sekä Mikaeloille.
Meillä on täällä konttorissa aika monet pullat tänään :D :D :D
Kiits. Ei tullu pullaa mutta sain halauksen. :D
PerttiMakimaa

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dumari kirjoitti:
swirl kirjoitti: Jätän muuten sen N73:n ostamatta ja jään odottelemaan N95:ttä!
Duunikaveri väitti että siinä on huonompi optiikka tjmsp, mut sit kait siin olis paremmat softat (kuulemma). Sil on tuo N-93
Kummassa olisi kummat?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Camilla kirjoitti:
huima kirjoitti:
Camilla kirjoitti: paitsi kerran joku soitti ja tarjosi pikkuhousuja :D
Käytettyjä?
En tiedä, en ole vielä saanut niitä.
Ei oo muuten tullu mullekaan vieläkään, vaikka jo kesälomalla soittelivat ja lupasivat lähettää. :twisted:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hernestys taas muutaman päivän tauon jälkeen.

Eilen ei tullut edes konetta aukastua kun oli niin paljon muutakin teksää tuota pikku kisua kotiuttaessa, keskiviikko iltana myöhään siis olemme kotiin tuon kanssa tulleet. Ihan mukavasti on mennyt, isomat olisivat hänestä kovin kiinnostuneita mutta häntä vielä itseään hiukan tuntuu peloittavan, varmuuden vuoksi urisee ja sähisee kun yrittävät häntä lähestyä mutta heti tämän jälkeen toisaalta rientää isompien perään ja tutkailemaan mitä ovatkaan menossa tekemään. Muutama päivä ja luultavasti ovat jo kaikki kavereita, uskaltaisin veikata.

Mitähän tää juttu palstan lopettaisesta nyt on sit? Pitää vissiin tutkailla löytyykö asiasta enemmänkin jostain..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
NuoriDaavid

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
huima kirjoitti:
Käytettyjä?
En tiedä, en ole vielä saanut niitä.
Ei oo muuten tullu mullekaan vieläkään, vaikka jo kesälomalla soittelivat ja lupasivat lähettää. :twisted:
Saako teille lähtettää alushousuja pestäväksi?
silsis

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Hitto, kun nää vapaapäivät menee liiaksi nukkumiseksi. Nyt menen salille rikkomaan ennätyksiä. Rinta/olkapääreeni. Pääliikkeinä sotilaspenkkiä 110/100kg:lla sarjoja ja tangolla pystypunnerrusta 60kg:lla sarjoja sekä apuliikkeinä jtk. eristäviä kuten taljaa ja vipunostoja. Absit päälle, arvatekkin.
ninnithequeen

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huh, onneks jäin kotio siivoomaan kun mies lähti kaupoille Itikseen. Siellä on nimittäin taas se saakutin "hinnat Kuutamolla" ja porukkaa kuulemma aivan kamalasti. Ukkoparalla menee hermot...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kid kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Ei nyt jotenkin yhtään jaksais täällä töissä..Taidan lähtee tasan klo kolme saunomaan tonne talon alakertaan.
Voinko mä tulla sinne kanssa töihin? Ja saunomaan?
Kyl maar. Laitan sulle linkin yv:nä :D

Nyt mä häippään himoihin..
Viimeksi muokannut Camilla, 29.09.2006 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Siellä on nimittäin taas se saakutin "hinnat Kuutamolla" ja porukkaa kuulemma aivan kamalasti.
Näinpä. Täytynee välttää itse kauppakeskusta ja mennä ulkokautta suoraan baariin hoitaa bisnestä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin