Pelon Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Camilla kirjoitti:Väskättää.. Onneks tänään on heppatyttöjen lounastreffit, ja illalla pääsee vielä leffaan ja drinksulle. Mikäköhän olis katsomisen arvonen leffa?
http://nyt.hs.fi/elokuva/artikkeli/1135221786439

Jos hyvää tuulta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mikä on oikea vastaus kysymykseen: "onko helsinki samanlainen kuin los angeles?"
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:mikä on oikea vastaus kysymykseen: "onko helsinki samanlainen kuin los angeles?"
"Ei ole."
swirl

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumari kirjoitti:Hyvää nimipäivää kaikille: Mikoille, Mikoille (mika:t), Mikaelille, Miikoille, Miikkoille, Miskoille, Mikoille (miko:t) sekä Mikaeloille.
Kiitos muistutuksesta!

Jätän muuten sen N73:n ostamatta ja jään odottelemaan N95:ää!


Edit: kamala kielioppivirhe, joka piinasi mua... buhu, näkyy silti Dumiksen lainauksessa.
Viimeksi muokannut swirl, 29.09.2006 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

swirl kirjoitti: Jätän muuten sen N73:n ostamatta ja jään odottelemaan N95:ttä!
Duunikaveri väitti että siinä on huonompi optiikka tjmsp, mut sit kait siin olis paremmat softat (kuulemma). Sil on tuo N-93
millivanilli

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Päivän paras... entinen pomo on nyt vakuuttunut siitä, että minun seuraajani pitäisi mennä anger management -kurssille. :rofl: Sen omassa toimintatavassahan ei ole MITÄÄN vikaa.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja more »

Huomasin että olen itsekeskeinen, tieteen kanssa ei voi väitellä:

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 6_hu.shtml

Tutkimus tämäkin

CHICAGON Haju- ja makututkimuksen keskuksen pizzaraportti kertoo seuraavaa: Salamipizzaan mieltyneet ihmiset ovat huonosti organisoituja ja syyttelevät vastoinkäymisistään muita, Pizza Capricciosan ystävät ovat luotettavia, Pizza Margheritan suosijat ovat ihanteellisia elämänkumppaneita, Quattro Stagionia ahmivat ovat itsekeskeisiä ja Pizza Havaijin hotkijat aggressiivisia paskiaisia, joita kiinnostaa ainoastaan oma menestyminen. Niin se vaan tiede menee eteenpäin.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Lepikkorapu

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Vaola kirjoitti:

Tekstari-ääni on pyhä, siit en luovu: Pikkukakkosen posti. :P

Super-hauskaa freedaagia vaan kaikille!
Mistä sen saa? Mäkin haluun! Hauskaa perjantaita sullekin!

Sitten päiväkirja:

Rakas päiväkirja

Minulla on nuha. Pää on raskas ja tukkoinen. Lisäksi tenttikirjani kertoo, että heteroseksuaalinen yhdyntä on vain yksi patriarkaatin naisia kohtaan harjoittaman sortovallan muoto. Koska seksi on poliittista, naiselle ainoa korrekti ratkaisu on ryhtyä lesboksi. Kirja ei kerro, mitä miehen kuuluisi tehdä. Varmaankin runkata. Näin vältetään sortovalta.
Kid

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

more kirjoitti: http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 6_hu.shtml

Tutkimus tämäkin

CHICAGON Haju- ja makututkimuksen keskuksen pizzaraportti kertoo seuraavaa:Pizza Havaijin hotkijat aggressiivisia paskiaisia, joita kiinnostaa ainoastaan oma menestyminen. Niin se vaan tiede menee eteenpäin.
That´s me!

Tuli nälkä ku tota luki :shock:
ninnithequeen

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

more kirjoitti:Huomasin että olen itsekeskeinen, tieteen kanssa ei voi väitellä:

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 6_hu.shtml

Tutkimus tämäkin

CHICAGON Haju- ja makututkimuksen keskuksen pizzaraportti kertoo seuraavaa: Salamipizzaan mieltyneet ihmiset ovat huonosti organisoituja ja syyttelevät vastoinkäymisistään muita, Pizza Capricciosan ystävät ovat luotettavia, Pizza Margheritan suosijat ovat ihanteellisia elämänkumppaneita, Quattro Stagionia ahmivat ovat itsekeskeisiä ja Pizza Havaijin hotkijat aggressiivisia paskiaisia, joita kiinnostaa ainoastaan oma menestyminen. Niin se vaan tiede menee eteenpäin.
Minä en tykkää pizzasta ollenkaan. Olenko olemassa?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja more »

Kid kirjoitti:
Tuli nälkä ku tota luki :shock:
Juu, ja se pitäs tappaa Pustan jauhelihapihvillä. MÄ TAHDON KOKOLIHAA!!
Pizzakaan ei olis pahitteeksi, siis vain minulle, muut syököön vaikka ituja:D
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja more »

ninnithequeen kirjoitti:olemassa?
Ei voi tällä aineistolla tota vielä sanoa, suppea otanta nimittäin, eihän tuossa lueteltu millaisia Pollo Mexicana-ihmisetkään on.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vittu mä oon kurkkua myöten täynnä tota työkkärin pelleilyä. Oli varma harjottelupaikka, joten peruin yhden kurssille osallistumisen. Eikös vaan vähän ennenku työharjottelun piti alkaa, tämä arvoisa työnestotoimisto evää multa koko homman. Ja omien toilailuittensa takia ne nyt harkitsee siellä mulle karenssia vitun urpot. Ja ne harkitsee sitä kuulemma yli kuukauden, ku on vähän ruuhkaa kuulemma, juujuu. Ja fyrkkaahan ei liitosta tipu ennenku ovat saaneet sen vitun päätöksen sieltä vitun työkkäristä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

karsee nalka!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Näines. Vein juuri Twingoni peräti ilmastointihuoltoon (€120), jotta ostaja saisi mahdollisimman hyväkuntoisen pirssin.

No niin, antaa tulla sitä naurua ja sormella osoittelua koska satsaan autooni ennen siitä luopumista; yks, kaks, yks-kaks-kol, HEP!
Dumari

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti: No niin, antaa tulla sitä naurua ja sormella osoittelua koska satsaan autooni ennen siitä luopumista; yks, kaks, yks-kaks-kol, HEP!
:jee: Muut ihmiset saisivat ottaa sinusta mallia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Näines. Vein juuri Twingoni peräti ilmastointihuoltoon (€120), jotta ostaja saisi mahdollisimman hyväkuntoisen pirssin.
Me kans... elokuunalussa ku yritettiin saaha Passatti myytyä... käytettiin se Automeikkauksessa, siis kaikki helvetin koirankarvat sisältä se tyttö imuroi ja pyyhki ja puunas... viien tunnin verran lähestulkoon... ja makso 120,- egee. Niin, ja sitten se turboahtimen vaihto 300,-egee ja sitte viel jotain sähköjuttuja käytiin korjailemassa ja seki makso + katsastus tietty kans.... rahaa palo niin, ettei jaksettu enää nähä vaivaa laskutoimituksissa.

Lopulta tuli muutto eteen ja päätettiin sittenki pitää itellämme koko roska. (Toisaalta, olin kyllä viilpittömästi ilonen tämän päätöksen tehdessämme). Nyt arvon jokatoinen päivä, että yrittäisinkö sittenki myyä sen pois ja vaihtaa bensa-autoon vai tarttisko meiän talous sittenki kaks Dieseliä vai mites tässä toimis... ku en kyllä tahtois luopuakaan tuosta autosta. Hitto.

Miten ihminen voiki kehittää moisen tunnesiteen yhteen vaivaseen autoon? Joka ei kyllä enää tällähetkellä oo yhtään vaivanen... *puolustelee omaansa*
AarneAnkka

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustaenkeli kirjoitti:Miten ihminen voiki kehittää moisen tunnesiteen yhteen vaivaseen autoon?
No onhan toi Twingokin mulle aika rakas, sehän oli mun ihan eka auto. :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lepikkorapu kirjoitti:Lisäksi tenttikirjani kertoo, että heteroseksuaalinen yhdyntä on vain yksi patriarkaatin naisia kohtaan harjoittaman sortovallan muoto. Koska seksi on poliittista, naiselle ainoa korrekti ratkaisu on ryhtyä lesboksi. Kirja ei kerro, mitä miehen kuuluisi tehdä. Varmaankin runkata. Näin vältetään sortovalta.
Sussiunakkoon! Kaikkea teille siellä yliopistossa opetetaankin. Lähdekritiikki kunniaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä: Kännykkä soi, en kerkeä vastaamaan. Jännittää. Kuka se oli? Kutsu haastatteluun? Apua! Nytkö se unelma pyörähti käyntiin..Kerään rohkeutta ja käyn tupakalla. Takasin toimistoon ja rauhalliseen soppiin soittamaan puhelimeeni tulleeseen numeroon. Vatsaa kääntää. Korvaan kantautuu ääni "Hei, yritin tavoitella Teitä lehtiasioissa!"
Perkeleen lehtimyyjät :evil:
mustanikki

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lolita kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:Lisäksi tenttikirjani kertoo, että heteroseksuaalinen yhdyntä on vain yksi patriarkaatin naisia kohtaan harjoittaman sortovallan muoto. Koska seksi on poliittista, naiselle ainoa korrekti ratkaisu on ryhtyä lesboksi. Kirja ei kerro, mitä miehen kuuluisi tehdä. Varmaankin runkata. Näin vältetään sortovalta.
Sussiunakkoon! Kaikkea teille siellä yliopistossa opetetaankin. Lähdekritiikki kunniaan.
Vive, Luce Irigaray, vive!!!
bedlam

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hoimenta! Tänään pitäis töiden jälkeen sitten lähteä Kuusankoskelle ajelemaan. Kunhan hereillä pysyisi vaan. Paleleekin jatkuvasti.
ninnithequeen

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
Kid kirjoitti:"Hei, yritin tavoitella Teitä lehtiasioissa!"
Perkeleen lehtimyyjät :evil:
Noinhan tuossa juuri aina käykin... :evil:
Hei mistä sen saamarin kiellon saa ja auttaako se edes?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja more »

ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Kid kirjoitti:"Hei, yritin tavoitella Teitä lehtiasioissa!"
Perkeleen lehtimyyjät :evil:
Noinhan tuossa juuri aina käykin... :evil:
Hei mistä sen saamarin kiellon saa ja auttaako se edes?
http://koti.mbnet.fi/hitsit/suoramarkki ... lvelu.html

Itte soitin vaan väestörekisteriin, ei oo paljo sen jälkeen soiteltu.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tein sen suoramarkkinointikiellon johonkin numeroon ja sen jälkeen ei ole puhelin soinut.. paitsi kerran joku soitti ja tarjosi pikkuhousuja :D
Vastaa Viestiin