Pelon Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jeh, nyt on Twingo ilmastointihuollettu. Soittivat tietenkin juuri silloin kun olin paskalla. :ohyeah: Ei kun noutamaan.

silsis kirjoitti:sotilaspenkkiä
Mitä toi on? 100 kg kuulostaa aika hurjalta.
PerttiMakimaa

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Peelon perjantai, jatkukoon. Ilman Perttiä vaan.

Haluan nyt julkituoda, että on tämä palstailu ollut tuon Aasin avaaman ketjun jälkeen aika pe**eestä. Kun pohtii mikä viesti jää viimeiseksi.

Sivujuonteena mainittakoon, että katselin huvikseen Cityn liittymiskaavaketta kun olen pitänyt pitkään taukoa siitä. Siellä pitää nykyään kertoa kotiosoite, kengännumero ja peniksen mitta levossa sekä jännittyneenä. Ja antaa Visannumero tai vähintäänkin nettipankkitunnukset ja kaksi seuraavaa tunnuslukua listasta. Uskomaton natsimeininki.
mustanikki

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

PerttiMakimaa kirjoitti:Sivujuonteena mainittakoon, että katselin huvikseen Cityn liittymiskaavaketta kun olen pitänyt pitkään taukoa siitä. Siellä pitää nykyään kertoa kotiosoite, kengännumero ja peniksen mitta levossa sekä jännittyneenä.
Tekeekö mieli paljon kertoa esim. vuositulojaan ("kohdennettua mainontaa varten") sivusotolle, jonka tietoturva on välillä turvallaan (esim. kun laittoivat vahingossa jakoon käyttäjien sähköpostiliitteet).

-n...
AarneAnkka

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, Twingo noudettu huållosta. Oli ihan paikallaan se ilmastointihuolto, oli kuulemma laitteesta nesteet aika vähissä. Ilmankos se niin tuskaisesti tuntui toimivankin. Ei ollut vuotoja onneksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

silsis kirjoitti:Hitto, kun nää vapaapäivät menee liiaksi nukkumiseksi. Nyt menen salille rikkomaan ennätyksiä. Rinta/olkapääreeni. Pääliikkeinä sotilaspenkkiä 110/100kg:lla sarjoja ja tangolla pystypunnerrusta 60kg:lla sarjoja sekä apuliikkeinä jtk. eristäviä kuten taljaa ja vipunostoja. Absit päälle, arvatekkin.
Älä revi taljaa vaan ota reilusti kaljaa, it helps!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:Olisinkohan mä sittenkin raskaana?
Petturi!11 What the hell happened to 2012?? o_O
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Siellä on nimittäin taas se saakutin "hinnat Kuutamolla" ja porukkaa kuulemma aivan kamalasti.
Näinpä. Täytynee välttää itse kauppakeskusta ja mennä ulkokautta suoraan baariin hoitaa bisnestä.
Ei pidä paikkaansa ainakaan eilen iillalla ei ollut kun pari mutiaista, joista yksi parkkeerasi maasturinsa(varasi kaksi peräkkäistä ruutua) niin etten paassyt turunlinnantien varteen, hirttää pitäisi, ei tainnu oikeesti osata peruuttaa tarpeeksi lähelle edellisen ruudun motskaria, peelo!

Nii et jos hankitte jotain järjettömän kokosia SUVeja niin opetelkaa ajamaan niillä pliis.. :cry:
Ettei kukaan edes luule teitä mustiksi paviaaneiksi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lepikkorapu kirjoitti: Lisäksi tenttikirjani kertoo, että heteroseksuaalinen yhdyntä on vain yksi patriarkaatin naisia kohtaan harjoittaman sortovallan muoto.
Toinen sukupuoli? Seksi ja politiikka tulisi nauttia eri lautasilta, sano.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt poistun viikonlopuksi Kitystä, selvitkää miten taidatte urpot!
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pelkoni kävivät toteen eli joudun ajamaan vielä su-ma välisen yön. Kuljetusliikkeeltä loppuu samalla tuon lenkin ajo eli ajan viimeisen historiallisen lenkin :lol: Olisi edes firman johtaja käynyt sen ruopasemassa... mut hieno kunnia tehdä työ leväperäisesti. Osa kaupoista siirtyy tukon palveluksessa olleelle kuljetusliikkeelle ja "terminaaliosastolle"... jonnekin herwuudiin. :lol:

Entisen Tukon kanssa minulla oli vittumaisia hetkiä viime syksynä, joten tulen jättämään heille paskaa :lol:
slam

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ensi kuun vuokra on jo maksettu, koska maksoivat kelalta yllättäen asumistuet kahdelta kuukaudelta takautuvasti. Marraskuulta pitää maksaa vain noin 30e. :lol: :lol: juhlin. Joulukuu on sitten hieman päälle 200e... säästellen voisi elää yli joulun.

mut joku vois mun kaa tulla viettään jouluu... en ees panis sitä henkilöö :lol:

mut sossuunkin kait pitää mennä? asumistukeen olivat työmarkkinatuen lisäksi laskeneet myös jonkinlaisen "sossu-osuuden" :)
Enttu

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Identiteettikriisi ... piti taas vaihtaa nikkiä siihen monille tutumpaan,
kuvia ei enää tule kun ne epäonnistuu tai menee tekotaiteelliseksi paskaksi ... nimim;elähtänyt sidekick toiselta planeetalta
slam

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Keijjoakin kjiinnostaa.
Ja vesa ei osaa.
kai se ny sentään nussii? mitä hä? :lol:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Heräsin just päikkäreiltä. Nyt on semmonen olo et lähden vinguttaa visa electronia, sen jälkeen sivistyneesti drinksulle ja leffaan.
AarneAnkka

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Loput tylsästä työpäivästä meni pelin parissa (TA Spring). Nyt vois lähtee niiq himppeen.
Lepikkorapu

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

nowaysis kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti: Lisäksi tenttikirjani kertoo, että heteroseksuaalinen yhdyntä on vain yksi patriarkaatin naisia kohtaan harjoittaman sortovallan muoto.
Toinen sukupuoli? Seksi ja politiikka tulisi nauttia eri lautasilta, sano.
Ei tainnut olla de Beuavoir. Joku 70-luvun radikaalifeministien ryhmä tätä aatetta markkinoi. Jostain syystä poliittinen lesbous ei saavuttanut koskaan massojen kannatusta. Tavisnainen haluaa ilmeisesti tulla peeniksen sortamaksi.
Dumari

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:Heräsin just päikkäreiltä. Nyt on semmonen olo et lähden vinguttaa visa electronia
Eih, ei lasten visaa voi "vinguttaa"... ei siin ole mitään jännitystä! (maanantaina on paljon kivempaa arvailla että paljonko sieltä tililtä lähtee)
slam

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

näin kaksi ihan hyvää unta lähi-aikoina. olisi pitänyt nousta koneen ääreen rustaan ylös:P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

On pyykätty ja on imuroitu ja salilla ja solariumissakin jopa käyty ja myöskin kaupassa.. ostin vaan kaikkia järkeviä ja terveellisiä asioita, nyt harmittaa hiukan. Yhet hiton koheltajat on laivalla firman reissulla, eikä se hiton hihhuli vastaa mihinkään eikä ilmottele. Varmaan jo sutassu yli laidan, tai sit se on putkassa. Ärsyttävää olla pimennossa.

Onks ViivivitunAvellan leikannu muka tommosen junttitätitukan?? :shock:
slam

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

nussinta saattaisi kiinnostaa... juon kaupan kaljaa, jossa vierailin aamulla.... tiedä sitten olenko itse tuonut...

aika rento lopettaa se rekkapaskalenkki tekemällä viimeinen ajorundi, johon moni ei pystynyt. :lol: juhlin sitä myös
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mikä ihme tätä kämppää riivaa?? Sehän ny on jo tiedetty, että tulostin ei toimi, mut nyt lakkas näkymästä töllökanavatkin.. ei näy ku 1-3 ja BBC World. Voi helvetti en ala, pakko nähdä BB!!! Sit radiokin rupes yhtäkkiä särisemään, vaikken oo koskenutkaan stereoihin aikoihin, ei sitäkää voinu enää sitte kuunnella.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

MITÄ MÄ TEEN, kun ei noi kanavat näy??? Miten ne voi yhtäkkiä lakata näkymästä??
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Toinen sukupuoli? Seksi ja politiikka tulisi nauttia eri lautasilta, sano.
Ai siis henkilökohtainen ei olekaan poliittista? Koittakaa päättää!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:MITÄ MÄ TEEN, kun ei noi kanavat näy??? Miten ne voi yhtäkkiä lakata näkymästä??
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=601188
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelon Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:MITÄ MÄ TEEN, kun ei noi kanavat näy??? Miten ne voi yhtäkkiä lakata näkymästä??
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=601188
Aijaahas. Miten mä en tommosta huomannu ollenkaan. Kiitosta vain infosta :)
Vastaa Viestiin