Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa :D
Epäreilua... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAARGHT!! Pientä nahistelua töissä, molemmilla on hyvät syyt olla hieman kireällä tuulella... onneksi huomisen jälkeen alkaa viikonloppu :P Ehkäpä maanantaina sitten taas elämä hymyilis täällä töissä.
Dumari

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa :D
Epäreilua... :roll:
No etpä sä siellä varmaan viihtyis. Mennää yöllä merelle kalastamaan, siellä on pimeetä, tuulista ja märkää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa :D
Epäreilua... :roll:
No etpä sä siellä varmaan viihtyis. Mennää yöllä merelle kalastamaan, siellä on pimeetä, tuulista ja märkää.
Parasta aina Lapin reissuissa on yökalastukset. Viimeksi kun käytiin isän ja veljen kanssa, niin räntää satoi koko yön viistossa ja tuuli aika kauniisti, mut tää oli ihan intopinkeenä. Uisteltiin siis vaan, heittelyyn ei ollut mitään saumaa.

EDIT: mut mä olenkin vähän outo.
Viimeksi muokannut Elppis, 03.10.2006 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
Kid kirjoitti:
silsis kirjoitti:avulias
http://us.mms.com/us/dark/index.jsp

Ole hyvä.
Siis elokuvan nimiä ;)
Niin, tarkottikohan tuo sislis nyt tätä vai jotain toista linkkiä?! Ei voi tietää..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotain ihmettä on nyt ilmassa, saan aikaiseksi vaikka mitä. Kirjahylly kohta siivottu kaikesta jonninjoutavasta roinasta ja työhakemuksiakin lähetelty muutamia ympäriinsä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
silsis

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kid kirjoitti:
silsis kirjoitti:avulias
http://us.mms.com/us/dark/index.jsp

Ole hyvä.
Kiide :D Just tää

edit: mä assosioin ton linkin numbasta ja raskas musiikki oli päällimmäisenä, tästä väärä muistikuva :D
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja brona »

"Perseeseen, perseeseen..." :hevikaraoke:
Sviddu, että voikin taas kusta kouluhommat. Huomenna olis taas ridatunti, mutta mikäli arvaan oikein olenkin töissä, koska mulle ei edelleenkään ole tuuraajaa. :9mm: Tapan kaikki.
...
Smailer

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 8:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Kid »

brona kirjoitti:Tapan kaikki.
Monensko käsky se ny olikaan..Älä tapa! Ja arvaa mitä?!?! Mä olen rakastunut mun pörrösukkiin (kirppismiitti). Tahtoo ainakin kymmenet lisää :]
safi

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja safi »

Päiväkaffetta naamaan ja sitten taas liikenteeseen. Väsyttää niin pirskatisti, muttei auta kun täti on innostunut taas törsäämään niin jonkunhan ne postiluukusta putoavat laskut on maksettava. Makuni ja tyylini on aina ollut kallis, mutta nyt alan olla jo sitä mieltä että törsäämiseni alkaa mennä liian pitkälle..mittatilauksella vaatteet ja jopa matot makuuhuoneeseen, 250e kengät ..joo ja lista jatkuu loputtomiin. :oops:

Kaiken muun paskan lisäksi ajoin aamuyöstä hengiltä tällä kertaa pienen ja soman supi paran. Niitä tuntuu tänä vuonna olevan jotenkin ennätyksellisen paljon liikkeellä. Se oli varmasti kuollut, koska suolen krämmäleet olivat pitkin tietä. Oli suorastaan "viihdyttävää" korjata jälkiä tieltä, kun ei ollut edes hanskoja mukana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen jo kahdesti ottanut yhteen työkaverin kanssa. Ensin se aamukahvilla puhui kokoajan päälle, töykeästi. Suutahdin, ja karjaisin "ÄLÄ KESKEYTÄ!". Antoi mulle murhakatseen. Tuntia myöhemmin se pitää tässä +15 lämpöisessä minihuoneessa kokoajan ikkunaa auki (itsellään paksu villapaita ja vielä valkoinen takki päällä vaikkei tarttis), kylmä! Sanoin, että täällähän jäätyy, ja taas sain murhakatseen ja pari terävää kommenttia.

Taas on ikkuna auki. Kädet on jääkylmät vaikka päällä on pooloneule. Kuinkakohan paljon sitä pitää laittaa päälle, että työpaikalla tarkenee?!? Perkele :cry:

Laitoin samaan syssyyn vielä tälle pelifirmalle varmaan kymmenettä kertaa viikon sisällä reklamaation, tai siis kyselyn että missä vitussa mun 100€ on.

Kaikki menee nyt päin vittua, toivottavasti tää vika tunti olis edes kohtuullinen. Rahaakaan ei ole pennin hyrrää, bussilippu pistäis ostaa, ja naistenvaivat jollakin kustannettua.

Vajoan monttuun ->
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päikkärit tytön kanssa nukuttu, nyt paistelen vanhaa kunnon pyttipannua perheelle evääksi. Ja ihan aidossa voissa, täällä mitään kaloreita tänään lasketa. Kuume hiukan laskenut, mutta kyllä tää päivä ruuanlaittoa lukuunottamatta sängyssä meneepi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa :D
Tuulastus?
Joo..
Niinkuin talvella houkutella mateita pintaan ja napsautella niitä tajuttomaks jään läpi nuijan avulla, ootko kuullu?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Vitun vittu.
MIKSI mun piti mennä jättää avaimet kotiin?!?!?!?!?
Tästä tulee ikuisuuden pitkä ja typerä päivä, jos joudun lähtee juoksentelee vara-avainten perässä. MIKSI ystävän piti muuttaa pois täältä läheltä?
Toisaalta en kyl rupee myöskään maksaa millekään huoltoäijikselle ovenavaamisesta.
Mulla olis sellanen ehto et kun asutaan kivenheiton päässä niin voitas vaihtaa avaimia päikseen? Niiku silleen sisarillisesti.
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Nappade inte! Viikonloppuna piäsee sit yökalastaan, sitä venaillessa :D
Tuulastus?
Joo..
Niinkuin talvella houkutella mateita pintaan ja napsautella niitä tajuttomaks jään läpi nuijan avulla, ootko kuullu?
Njen ole!
http://www.youtube.com/watch?v=o3XvOKjB_uU

Nyt kotiin :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Vitun vittu.
MIKSI mun piti mennä jättää avaimet kotiin?!?!?!?!?
Tästä tulee ikuisuuden pitkä ja typerä päivä, jos joudun lähtee juoksentelee vara-avainten perässä. MIKSI ystävän piti muuttaa pois täältä läheltä?
Toisaalta en kyl rupee myöskään maksaa millekään huoltoäijikselle ovenavaamisesta.
Mulla olis sellanen ehto et kun asutaan kivenheiton päässä niin voitas vaihtaa avaimia päikseen? Niiku silleen sisarillisesti.
Ai ehto niinku mille? Sille, että saa asua naapurissa? Vai sille, että olette puheväleissä? Ehdotuksesta varmaan puhuit?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Vitun vittu.
MIKSI mun piti mennä jättää avaimet kotiin?!?!?!?!?
Tästä tulee ikuisuuden pitkä ja typerä päivä, jos joudun lähtee juoksentelee vara-avainten perässä. MIKSI ystävän piti muuttaa pois täältä läheltä?
Toisaalta en kyl rupee myöskään maksaa millekään huoltoäijikselle ovenavaamisesta.
Mulla olis sellanen ehto et kun asutaan kivenheiton päässä niin voitas vaihtaa avaimia päikseen? Niiku silleen sisarillisesti.
Ai ehto niinku mille? Sille, että saa asua naapurissa? Vai sille, että olette puheväleissä? Ehdotuksesta varmaan puhuit?
Juu sellanen vaihtoehto..
(Naise aina haluu kaiken tietää)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Väsynyt vitsi väsyneeltä "vakkarilta":

- Mikä on hauskempi kuin kuollut vauva?
- Kuollut vauva klovninpuku päällä. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Homeboy65 kirjoitti:Väsynyt vitsi väsyneeltä "vakkarilta":

- Mikä on hauskempi kuin kuollut vauva?
- Kuollut vauva klovninpuku päällä. :roll:
Eiks sulla pitäny olla "viimeinen viesti" ?

Whatever, mua vituttaa, anteeksi.

:evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:Whatever, mua vituttaa, anteeksi.

:evil:
*ojentaa kukkia elpalle*
Jaksuja, kyllä se työpäivä on kohta ohi (tai toivottavasti tänään ainakin).
Kid

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi kakka!!! Duunista on kaks sairaslomalla flunssan takia ja mulla on pamahtanut selkä. Ei hyvä istua, eikä hyvä seistä.
Pakko jaksaa kun ei poissakaan voi olla. Tuntipuoltuntii vie työaikaa jälellä ja mä olen kuallut.
Ja täällä ei tapahdu mitään! Ei mitn, yhtn mtn. Hmph!

Aamupalaverissa kysyin suoraan pomolta, notta onko työpaikka vaarassa..Kierteli ja kaarteli että ekanahan menee hänen paikka alta jos jotain tapahtuu. Et semmosta taas..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Elppis kirjoitti:
Eiks sulla pitäny olla "viimeinen viesti" ?

Whatever, mua vituttaa, anteeksi.

:evil:
Piti, mutta muutin mieleni. Ei tarvi pyytää anteeksi.

Merimies: kyllä se on vittumaista, kun pitää hakea vittu maista. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
CandyMan

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hirmuisia työkiireitä tulossa lähiaikoina: risteily ja Helsinki-kierros peräkkäisinä päivinä, värikuulilla toisten ohtaan ampumista yms. Vaadin palkankorotusta!

Löytyi sopiva autonkorjaamo kilometrin päästä kotoa, mutta saavat otettua auton sisään vasta kahden viikon kuluttua. Aina sama juttu kaikilla kokeilemillani autonkorjaamoilla. On niin kiirettä että luulisi kyseisellä alalla lyövän kovastikin rahoiksi?
Bliss

Re: Tiu Tiistaina Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Homeboy65 kirjoitti:Väsynyt vitsi väsyneeltä "vakkarilta":

- Mikä on hauskempi kuin kuollut vauva?
- Kuollut vauva klovninpuku päällä. :roll:
Nää on ehkä maailman mauttomimpia "vitsejä"
Vastaa Viestiin