Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti:Mä epäilen, kyllä, että tuo asenne ja moraali tartutetaan teihin jo koulutusvaiheessa.
Katson vain hommaan loppuun asti. Mutta yksi juttu tässä ärsyttää, etenkin näin miehenä. Siis se, että toki itse joustan ajankohdasta, mut ei ole kiva odottaa nussimista kahta päivää muijan toivomuksesta. Sen pitäis olla spontaania, seksin pitäis aina olla mahdollisimman spontaania, eikö?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:ei ole kiva odottaa nussimista kahta päivää muijan toivomuksesta. Sen pitäis olla spontaania, seksin pitäis aina olla mahdollisimman spontaania, eikö?
Hmmm.... Siis naisen pitäisi tulla yllättäen soittamaan ovikelloa pukeutuneena vain pitkään takkiin ja pitsisiin alusvaatteisiin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

HOP!! Pyörän selkään ja menox. Iltasella pitää mennä siivoamaan keittiökaappien jämiä oikeasta kodista.

HOP HOP!!
ninnithequeen

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
silsis kirjoitti:ei ole kiva odottaa nussimista kahta päivää muijan toivomuksesta. Sen pitäis olla spontaania, seksin pitäis aina olla mahdollisimman spontaania, eikö?
Hmmm.... Siis naisen pitäisi tulla yllättäen soittamaan ovikelloa pukeutuneena vain pitkään takkiin ja pitsisiin alusvaatteisiin?
Se ei noin vain onnistukaan jos tällä naisella on lapsia, kuten käsitin.
silsis

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti: Hmmm.... Siis naisen pitäisi tulla yllättäen soittamaan ovikelloa pukeutuneena vain pitkään takkiin ja pitsisiin alusvaatteisiin?
Ei, vaan ilmoittaa mielihalustaan mahdollisimman nopeaan aikatauluun käy se sitten tai ei. Ei siis kahdenpäivän odotusta, mielellään. Ja tokihan sitä sopeutuu, ei se maailman isoin juttu tietty ole, vaan lähinnä toive, jolla välttää turhautuminen :D

ps. tästä lutka-kommentista, pesin heti alussa käteni niin hyvin kuin osasin, mutta kyllähän sitä terveillä tunteilla varustettu ihminen saa tämmösestä väkisinkin hieman huonon omatunnon
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Juu juu, ei mitään pitkän ajan suunnitelmia vaan heti. Kuka jaksaa panetuksessaan odottaa edes huomiseen.

Eikä syytä huonoon omaantuntoon, kunhan heitin, kun olet jaksanut tänne raportoida aika hyvin noista saantikerroista. Tai sellainen mielikuva ainakin jää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lämpimät onnittelut tuntemilleni sankareille, halaisin jos pääsisin lähelle. Sen sijaan halaan eläimiä, tänään on Maailman Eläinten Päivä. Omien lemmikkien lisäksi lempeys elukoita kohtaan kohdistuu Aarneen, jonka tunteikkaita kertomuksia kaipaan. Jos tauko tekee hyvää toivon sen jatkuvan kauan, muutoin kannatan pikaista palaamista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

MULLETULEEKOIRAMULLETULEEKOIRAMULLETULEEKOIRA :h:
Aito_Johanna

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Taloyhtiössä on katkaistu vesi ilman ennakkovaroitusta. Mun piti pestä pyykkiä ja keittää perunoita. Nyt se ei onnistu.
(Aioin kertoa tämän Vitutusketjussa, mutta päätin sitten, ettei pikkuasioista pidä vittuuntua.)
silsis

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti:Eikä syytä huonoon omaantuntoon, kunhan heitin, kun olet jaksanut tänne raportoida aika hyvin noista saantikerroista. Tai sellainen mielikuva ainakin jää.
Onneksenne vain... öh murto-osan :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä sitä sitten yksin viitsi mihinkään pitseriaan tunkea. Sen sijaan taidan käydä ostamassa ainekset ja väännän semmoisen kotona. Ja jonkun kirjan siihen kyytipojaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä lähen pois töist sitte viimeinkin..
Jos kiinnostaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Camilla kirjoitti:MULLETULEEKOIRAMULLETULEEKOIRAMULLETULEEKOIRA :h:
:cheer: :cheer: :cheer: Koirat on kivoja.

Minäkin voisin haluta mennä jonkun tytön kanssa ulos, kun kerran muutkin. Mutta kun olen liian köyhä eikä minulla ole korkeakoulututkintoa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Sannnu

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Halusin vaan muistuttaa, että tänään on kansallinen korvapuustipäivä, joten kaupan kautta kotiin!
safi

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Melnais kirjoitti: Aarneen, jonka tunteikkaita kertomuksia kaipaan. Jos tauko tekee hyvää toivon sen jatkuvan kauan, muutoin kannatan pikaista palaamista.
Olen pitänyt Ihmistä AA:n uutena tulemisena. Saatan toki olla väärässäkin.
safi

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

silsis kirjoitti: perheellinen äiti.
: ) Kaikkea sitä joutuukin.. silsis murmeli ei äidit kykene irstailemaan lyhyellä varoitusajalla, niillä on ne muksut joiden tarpeista täytyy kuitenkin aina ensin huolehtia.
MadameDeMeloni

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Söin enkä kaunistunut. Paha mieli on kyllä jo muutenkin. :(
ninnithequeen

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mäkin söin. Monta juustovoileipää ja kerma-pekoni-pastaa. En taatusti kaunistunut :)
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja more »

Söin marjapuuroa (siinä on puolukat!) ja ruiskarjalaisen salaatil ja kalkkunaleikkeillä, kyllä mä olen ny nätti:) Tai sitten se Ekan pizza mut kaunisti. Eikun nakkikastike tai aamupuuro. Ruokakin maistu paremmalta Majvikin seminaarin jälkeisenä päivänä, se viski ma yönä ei eilistä kyllä päivää parantanut.

Tulipas vettä, viel kun olis ukkosta:) Summaisko viel päivän liikunnatkin tähän, nääh, taidan pihistää mutta sanon että nyt soi We will rise:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
millivanilli

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ajattelin sabotoida oman vapaapäiväni huomenna menemällä aamulta kuudelta uimaan ja sitten lähden koululle lukemaan toisten opinnäytetöitä. Sounds like a suunnitelma.
Rouva Pupu

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Flunssasta selvitty ja urakalla siivottu huomista anopin vierailua silmällä pitäen. Pari päivää hujahtanutkin Columboa katsellessa ja historian esseitä tehdessä.
Kanafilettä syöty, kevyttä.
prosessi

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

safi kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Aarneen, jonka tunteikkaita kertomuksia kaipaan. Jos tauko tekee hyvää toivon sen jatkuvan kauan, muutoin kannatan pikaista palaamista.
Olen pitänyt Ihmistä AA:n uutena tulemisena. Saatan toki olla väärässäkin.
Olet erittäin väärässä.
mustanikki

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

prosessi kirjoitti:
safi kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Aarneen, jonka tunteikkaita kertomuksia kaipaan. Jos tauko tekee hyvää toivon sen jatkuvan kauan, muutoin kannatan pikaista palaamista.
Olen pitänyt Ihmistä AA:n uutena tulemisena. Saatan toki olla väärässäkin.
Olet erittäin väärässä.
Ei kauan poissa pysynyt. Naisesi.
prosessi

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustanikki kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
safi kirjoitti:
Olen pitänyt Ihmistä AA:n uutena tulemisena. Saatan toki olla väärässäkin.
Olet erittäin väärässä.
Ei kauan poissa pysynyt. Naisesi.
?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syö itsesi kauniiksi -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:?
Minkä takia kaikki luulee sua mieheksi? Sun pitäis pistää sukkanauhakuva galleriaan piakkoin, tai menetät sukupuolesi ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin