Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen harkinnut hautajaisiini tätä: http://www.youtube.com/watch?v=b7g2by_X4Fg
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

The Clash: Go straight to hell boy. :evil:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

RAM13 kirjoitti:Queenia tietenkin :mrgreen:

- Who Wants To Live Forever
- Don't Stop Me Now
- Rain Must Fall
- Breakthru
- The Show Must Go On
- Delilah
- Heaven For Everyone
- Big Spender
- Put Out The Fire

Ja monia muita biisejä Q
- Voikohan munattomalla diskobändillä (Queen) olla vannoutuneita faneja? (Waldemar Wallenius Soundissa 1984)

- Voi (RAM13 Kitinässä 2006) :off:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hautajaisissa joihin olen osallistunut on soitettu lähinnä virsiä. Joskus joku paikallinen taiteilija on esittänyt kansanperinneveisun tai sotaveteraanikuoro laulanut Iltahuudon. Vaikea ajatella englanninkielistä laulua kuvaamassa elämääni jälkeenpäin, vähän kornia. Ei tule muutenkaan mieleen mitään kappaletta, jospa läheiset osaavat valita jotain josta olen pitänyt.

Jos kuolema olisi ennustettavissa, kirjoittaisin läheisille etukäteen henkilökohtaiset viestit. Haluaisin heidän tietävän miten tärkeitä he olivat ja mitä heille toivon. Mikään ei tietysti estä näiden asioiden sanomista eläessä, mutta ihan siltä varalta ettei tulisi Postin mainoksen mukaan ilmaistua tunteitaan tällainen backup-suunnitelma.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Melnais kirjoitti:Hautajaisissa joihin olen osallistunut on soitettu lähinnä virsiä. Joskus joku paikallinen taiteilija on esittänyt kansanperinneveisun tai sotaveteraanikuoro laulanut Iltahuudon.
Sehan niissa ainakin minua nyppiikin, sitten kun oma lahto koittaa en missaan nimessa halua ihmisten laulelevan mitaan valitusveisuja tai tunnelman olevan masentunut, sen sijaan niiden pitaa olla viimeiset hyvat bileet jotka jarjestan, vaikka en itse niihin enaa aktiivisesti osaistukkaan. Omissa kuoppajaisissani pitaa siis olla hauskaa tai ainakin niin hauskaa kun suinkin mahdollista.
Niin ainakin itse haluaisin.
Aito_Johanna

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Soittakoot mitä tahtovat, siinä vaiheessa minua ei enää kiinnosta. Kunhan ei vain Celine Dionia eikä Mambaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Vadim »

No Smithisiä tietenkin!
ninnithequeen

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Ei kai täällä hautajaisissa mitään rokkia edes soitettaisi.
No tuskin siihen yksikään pappi suostuisi, epäilen?

Mutta muistotilaisuudessahan sitten "saa" olla millainen meininki ja poppi vain, eikö?
Chap

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Chap »

RAM13 kirjoitti:Queenia tietenkin :mrgreen:

- Who Wants To Live Forever
- Don't Stop Me Now
- Rain Must Fall
- Breakthru
- The Show Must Go On
- Delilah
- Heaven For Everyone
- Big Spender
- Put Out The Fire

Ja monia muita biisejä Q
Ainoa Queen-biisi, joka sopii hautajaisiin on Another one bites the dust
Rouva Pupu

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Metallica - Welcome home (sanitarium)
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja more »

Nirvanan Opinion ois kyllä aika kiva, harmi kun ei pääse kuuleen:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
SingleMalt

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Chap kirjoitti:
Ainoa Queen-biisi, joka sopii hautajaisiin on Another one bites the dust
Paitsi jos leskivaimo on valinnut biisilistan. Silloin ainut soitettava biisi on I Want It All.
SikaMika

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rouva Pupu kirjoitti:Metallica - Welcome home (sanitarium)
Hehee! Sanoista käy kiusallisen selvästi ilmi, että kipale kertoo hullujenhuoneen asukista joka tyytymättömänä hoidon tasoon tahtoisi ulos laitoksesta. Ehkä sulla oli tämän valinnan taustalla jotain syvällisempää pohdintaa, joka ei minulle asti avautunut...

Olen sopinut parhaan kaverini kanssa, että se kumpi meistä lähtee täältä viimeisenä järjestää toisen poislähdön kunniaksi lähimmille ystäville tarkoitetut muistobileet, joissa muistellaan menneitä vuosikymmeniä ja tapahtumia itkien ja nauraen. Omissa bileissäni tahtoisin soitettavaksi ainakin Lou Reedin "Perfect day":n, joka tietenkin yhden päivän sijaan kuvastaa koko maallista vaellustani.
Rouva Pupu

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SikaMika kirjoitti: Ehkä sulla oli tämän valinnan taustalla jotain syvällisempää pohdintaa, joka ei minulle asti avautunut...
Kyllä.
elco

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllä se saataisi Animal (Fuck Like a Beast) soittaa. Etenkin jos kuolee kuppaan tai aidsiin. Ja jos muuhun tautiin niin sitten saman pumpun I Don't Need No Doctor.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Clay »

Melankolista surumielistä tummansynkeää urkumusiikkia kuukauden verran koko valtakunnassa, kiitos. Ja ne jotka tanssii muistotilaisuudessa tai hautajaisissa ammutaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
hermine

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ei hautajaiset ole oikeastaan juhla mulle, vaan sureville omaisille. Valitkoon sitä musiikkia, mikä heistä parhaalta ja lohduttavimmalta tuntuu - mun sukulaisten kohdalla varmasti virret olisivat luontevin ratkaisu, vaikken itse kuulu kirkkoonkaan. Jostain asiayhteydessä dramaattisenoloisesta maallisesta kappaleesta ei kuitenkaan mulle olisi enää yhtään mitään iloa kun monen sukulaisen se saisi vaan hämmentymään ja tuntemaan olonsa epämukavaksi.

Ehkä paras ratkaisu olisi, että jokainen toisi omimman surukappaleensa ja niitä kuunneltaisiin läpi koko muistotilaisuuden.

Ja hauskat hautajaiset...ei helvetti. Kyllä sitä ihmisillä sentään yhtenä päivänä pitäisi olla oikeus murjottaa ja vollottaa ja olla ihan niinkuin tuntuu, vaikkei se muille olisikaan yhtään kaunista katseltavaa. Jos jotain voisin toivoa, hautajaisistani tulisi mahdollisimman hiljaiset, kenenkään ei tarvitsisi sanoa yhtään mitään ellei siltä tunnu, ei yhtäkään väkisinlausuttua muistovärssyä tai puhetta tai mitään pynttäytymistä tai pakkososiaalista.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

tällä hetkellä:

Suicide Commando : Dead March

oikeudet muutoksiin pidätetään
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
PerttiMakimaa

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dumari kirjoitti:ELI SIIS KOHTUULLISEN JURRISSA, ALLRIGHTYTHEN!!!1
Mikä vaan auttaa. Nämä tapahtumathan järjestetään ainoastaan siksi, että läheiset saavat jonkun konkreettisen tavan käsitellä menetystään. Jättää hyvästit.

Kuolemassa parasta on kyllä se, että ei näe miten ennen niin hyvin toimeentulevat sukulaisesi muuttuvat rahanahneiksi pedoiksi.
Geetzu

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kuolemassa parasta on kyllä se, että ei näe miten ennen niin hyvin toimeentulevat sukulaisesi muuttuvat rahanahneiksi pedoiksi.
Usko tohon. 8) Mä en oikein usko, tavallaan, siks hillitsin itseni kun eräs sukulainen rupesi vaatimaan multa mummoni mulle jättämää kirjaa... Aattelin et mummoni varmaan arvostaa tekoani pläjäyttää se kirja ruinaajan naamaan, ilman mitään tappelusanoja.
selika

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tietenniin Sinead O'connor: nothing compares to you.

http://www.youtube.com/watch?v=hdjidfbMHDw
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä musaa omiin hautajaisiin

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti:

Ainoa Queen-biisi, joka sopii hautajaisiin on Another one bites the dust
Juu. Tämän olen valinnut itselleni jo vuosia sitten. Jos soittavat jotakin ikäviä virsiä, tulen kummittelemaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin