Perskänniperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tekis mieli nuolla pillua.
Tekis mieli tuolla hillua.
Kyllä mun kans miehenä tuol tekis mieli hillua, näin naisena tyytysin nyt nuolemaan.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Geetzu kirjoitti:Tekis mieli nuolla pillua.
komppaan tätä :komp: :komp: toki jotain muutakin tekis mieli sillä tehdä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
silsis

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti: ...kiltti ja siveä.... Tuskin.
LUTKA!

Pääsinpä kuittaamaan. Mä tilasin huomenaamuksi herätyksen. Yks muija tulee rimputtaan ovikelloa, ja lupasin antaa pikaiset ennen kun lähtee stadiin päin. Mitenköhän sitä taas jaksaa...

EDIT: poikkesin katsomassa Gunners-SSV. Ei helvetti ollut meillä tänään saumaa. Kova ryhmä noi stadilaiset. Hemmetin hyvä, ettei kaveri ole vieläkään pyytänyt baariin. Ei kiinnosta kapula sitten yhtään.
Geetzu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Puuh, jospa pääsis tulosruudun (pakko katella jos vaikka pidempi juttu poliisille viedystä 175 tappelun listasta) jälkeen heti unille. Antiseksi-olo. Ei oikein nyrkkeilyäkään jaksais katella.
silsis

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Puuh, jospa pääsis tulosruudun (pakko katella jos vaikka pidempi juttu poliisille viedystä 175 tappelun listasta) jälkeen heti unille. Antiseksi-olo. Ei oikein nyrkkeilyäkään jaksais katella.
Mä en oikein näe mitään syytä, miksi tämä Tappelu ei menisi rangaistuksiin asti. Ennakkotapauksiahan löytyy. Oikeastaan hyvä niin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:seksi
bedlam kirjoitti:olutta
bedlam kirjoitti:pillua
Geetzu kirjoitti:nuolla
Kaikki oli hyvää, kiitos moi!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä tulin töistä, ukko on kaupungilla, kohta minäkin. HALUANHALUANHALUAN kovasti olla humalassa. Masennuin jo kun ajattelin että koko lokakuu on jokapäivä töitä, en voi. Mutta sitten päätin että ensi perjantaina mun ukko on kuskina ja mä oon päissään ja koko yön baarissa. Nukkuminen on muutenkin homojen hommaa, voin ihan hyvin mennä la puol yksitoista töihin juomisesta huolimatta. Huomennakin voisin kun ei oo ko kaks tuntia, tänään ei vaan oo sitä kuskia. Ja ia alkaa henkisesti valmistautumaan siihen että hilluu kans ens pe siellä baarissa tanssilattialla koko yön!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SikaMika

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pokopokopokopokopokopokopokopoks.

Pokapokapokapokapokapokapokapokapokapokapokapokapokapokapoka.


Hontas.


Höpsisköpsishöpsisköpsishöpsisköpsishöpsisköpsishöpsisköpsishöpsisköpsis.
Heppikeppiheppikeppiheppikeppiheppikeppiheppikeppiheppikeppi.

Hihheikivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Geetzu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Mä en oikein näe mitään syytä, miksi tämä Tappelu ei menisi rangaistuksiin asti. Ennakkotapauksiahan löytyy. Oikeastaan hyvä niin.
Mä en ymmärrä miks vanha laji pitäis yhtäkkiä muuttaa toiseksi. Vieläpä yksi maamme suosituimmista. Hyvä näin.
silsis

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Mä en ymmärrä miks vanha laji pitäis yhtäkkiä muuttaa toiseksi. Vieläpä yksi maamme suosituimmista. Hyvä näin.
Mä en ymmärrä sitä, että yritetään lanseerata jenkkimallia, jossa joka joukkueella on poliisi ja ne sitten tappelee keskenään ilman mitään järkevää pelillistä syytä. Lapsellista urosuhoa. Hyvin on pärjätty ilman jenkkimeininkiä.
Geetzu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Mä en ymmärrä sitä, että yritetään lanseerata jenkkimallia, jossa joka joukkueella on poliisi ja ne sitten tappelee keskenään ilman mitään järkevää pelillistä syytä. Lapsellista urosuhoa. Hyvin on pärjätty ilman jenkkimeininkiä.
Meinaat, että ihan uus juttu tämä?
Doh. Jos ihan pelin ulkopuolisista syistä olisikin kyse niin saattaisin tuon niellä, mutta kun ei ei ei...

Hitto, katon tommosten rääpäleiden nyrkkeilyä ekan kerran, mageeta! :D
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Leffa keskeytyi tuon Aminin takia, muru fiilistelee olohuoneessa. :D
Tämäkin viikonloppu vielä selvin päin kärvistelyä. Viinan lihottavuuden takia juomatta jättäminen on oikeesti ihan paskaa, koska koti-iltaa viettäessä vetää karkkia ja lämpimiä vaaleevehnäpaahtisjuustovoimeetvurstileipiäjoitaeisaissyödä.
nami nami
Rouva Pupu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt maistuis HK:n sininen, rasvaa, rasvaa, rasvaa. Uuh.
Geetzu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Nyt maistuis HK:n sininen, rasvaa, rasvaa, rasvaa. Uuh.
Söinpäs tänään! Edam-kuorrutteella ja suolaisilla perunoilla, joille tehty oma dippi tosin kusaisi pahasti. Nyt nautiskelen raejuustoa, vähemmän uuh.
silsis

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: Meinaat, että ihan uus juttu tämä?...
Hitto, katon tommosten rääpäleiden nyrkkeilyä ekan kerran, mageeta! :D
Ei tietty mikään uusi, pikemminkin uusivanha eli taas otsikoissa. No, ikuisuusaihehan tämä, joten ei jaksa vääntää.

Katselen myöd tota Asikaisen matsia. Hemmetin hyvännnäköistä settiä ja yllättävän puhdasta, vrt. piri-Toni.
Rouva Pupu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti:
Katselen myöd tota Asikaisen matsia. Hemmetin hyvännnäköistä settiä ja yllättävän puhdasta, vrt. piri-Toni.
Yllättävän tylsä matsi.
CandyMan

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:
silsis kirjoitti: Katselen myöd tota Asikaisen matsia. Hemmetin hyvännnäköistä settiä ja yllättävän puhdasta, vrt. piri-Toni.
Yllättävän tylsä matsi.
Niin on, meni heti pelkäksi tappelemiseksi.

Näinpäs viime yönä melko outoa unta, voisi luulla liskojen yöksi mutta sellaisten ei käsittääkseni pitäisi tulla heti juopottelua seuraavana yönä: perhe syömässä päivällistä, perheen jäseniltä katoaa yllättäen silmät mutta he jatkavat syömistä kuin mitään ei olisi tapahtunut, yllättäen päät ruuvautuvat itsestään irti ja leijuvat vinhasti pyörien pois. Joopa joo. Ihan perussettiä.

Mikä myös on outoa että kaikki nuo palstalta "kadonneet" tixit ja numbat kirjoittelevat tänne edelleen mustanikkeinä. Mikäs siinä nyt oikein on?
Rouva Pupu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Niin on, meni heti pelkäksi tappelemiseksi.
Niin, mun mittakaavassa nyrkkeily on suhteellisen tylsä laji. Paljon mielenkiintoisempaa on katsoa matsia missä käytetään nyrkkien lisäksi potkuja, mahdollisesti mattopainia. Too bad.
CandyMan

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Periaatteessa samikset, mutta nyrkkeily onkin herrasmiesten laji, vaikka eivät osaa edes ärrää sanova. No dirty tricks.

Huomasin kerran sumopainin yllättävän mielenkiintoiseksi lajiksi (seurata).
silsis

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mutta oikeesti, nyrkkeilyllä on selvä ja tarpeellinen yhteiskunnallinen tilaus. Just se köyhän ja riistetyn ainoo zaanssi.

Ei ne nyrrkkeilijät välttis ole edes tymiä. Tunnen muutaman ihan fiksun.
Rouva Pupu

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:
Huomasin kerran sumopainin yllättävän mielenkiintoiseksi lajiksi (seurata).
Sumopaini on ihan mukavaa katseltavaa. Tosin traumojakin siitä olen saanut. Ei kovin kaunista katseltavaa kun tennispallon kokoinen "mätäpaise/finni mikälie" puhkesi vastustajan naamalle. Kieltämättä se tulee mieleen aina sumopainia katsoessa.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Rouva Pupu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Huomasin kerran sumopainin yllättävän mielenkiintoiseksi lajiksi (seurata).
Sumopaini on ihan mukavaa katseltavaa. Tosin traumojakin siitä olen saanut. Ei kovin kaunista katseltavaa kun tennispallon kokoinen "mätäpaise/finni mikälie" puhkesi vastustajan naamalle. Kieltämättä se tulee mieleen aina sumopainia katsoessa.
Kiitos tästä mielikuvasta.
nami nami
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Mä tilasin huomenaamuksi herätyksen. Yks muija tulee rimputtaan ovikelloa, ja lupasin antaa pikaiset ennen kun lähtee stadiin päin. Mitenköhän sitä taas jaksaa...
Lutka!

Mä en kyllä pystyis tuohon tahtiin. Kuluis pimpukka puhki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sudenhenki

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Razormaid kirjoitti: Ilmeisesti joku hevarijuttu. :wink:
Kyseinen lausahdus antaa oikeuden ilmoittaa että lesboksihan pääsee mattoa järsimällä, joten vedetäänpä se vittu päähän ja juostaan vaikka vuonoille.
huima

Re: Perskänniperjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Mojo kirjoitti: *Plop-pschhht-glub-aaah* -toiminnon toki just suoritin.
Kävit paskalla?
Vastaa Viestiin