Viiksimies

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:Tähän voi todeta ainoastaan yhdellä hymiöllä.. :jee:
Valahtelet. Valuit kuitenkin ihan kuin niagara, kun kuvat näit.
safi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: Valahtelet. Valuit kuitenkin ihan kuin niagara, kun kuvat näit.
No sitähän sä toivoisit, mut ehei kuule. Keski-ikää hurjalla vauhdilla lähestyvä tätsyä ei paljon kuvat lämmitä. Tarvitaan tiäks jo jotain sellaista käsiin lämpimältä tuntuvaa materiaalia, että jaksaa innostua.
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti: Keski-ikää hurjalla vauhdilla lähestyvä tätsyä ei paljon kuvat lämmitä. .
Nää auttaa keski-ikäisiä naisia.
safi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja safi »

Kiitoksia vaan vinkistä, mutta ihan noin kuivaksi touhu ei ole vielä käynyt.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Clay »

safi kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
elco kirjoitti:Trendin aallonharjalla surffaaminen kävi siinä määrin työlääksi, että ajoin viikseni pois tänä aamuna..
Itsehän ajoin omat patjani pois heti kuvan ottamisen jälkeen. Hävettää vieläkin.
Tähän voi todeta ainoastaan yhdellä hymiöllä.. :jee:
Sinkkumatti vaan hämää, ettei tulisi perskärpäsiä estämään mazan yksinviikseyttä.
Nyt penikseni on fantastinen!
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Clay kirjoitti:Sinkkumatti vaan hämää, ettei tulisi perskärpäsiä estämään mazan yksinviikseyttä.
Ei, vaan mä alan kasvattamaan takatukkaan sellaista pitkää pampulalettiä. Tai sit kasvatan tamitammismallin pillunkarvahattutukan.
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

Ilmoitan, että Australialainen perinne , jossa viikset kasvatetaan hyväntekeväisyyteen, tulee raivolla Suomeen ensi marraskuussa.
nastamuumio

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

elco kirjoitti:Ilmoitan, että Australialainen perinne , jossa viikset kasvatetaan hyväntekeväisyyteen, tulee raivolla Suomeen ensi marraskuussa.
Miten nää tämmöset Kiipeä vuorelle/Juokse Euroopan halki/Kasvata viikset -hvyäntekeväisyyshommat käytännössä toimii? Toi sivusto on hidas ja minä typerä. Joka tapauksessa olis kyllä kiva pitää marraskuussa bändipaitaa, kun noi viikset ei oikein kasva.
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti: Miten nää tämmöset Kiipeä vuorelle/Juokse Euroopan halki/Kasvata viikset -hvyäntekeväisyyshommat käytännössä toimii?
Ei kiinnosta vähääkään, mutta kasvatan silti viikset hyväntekeväisyyteen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mulla oli viikset jostain tammikuusta toukon alkuun asti, ei ne ainakaan pahentanu mua.. tosin mulla oli leukajouhiakin. Harmi etten tajunnut pitää pelkkiä viiksiä vähän aikaa ennen puhdistautumista.
Nyt penikseni on fantastinen!
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

Movember tulee taas. Movember on australiasta lähtöisin oleva tapahtuma, jossa Miehet kasvattavat viikset hyväntekeväisyyteen. Marraskuu on viiksimiesten kuukausi.
NuoriD

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Miehet kasvattavat viikset hyväntekeväisyyteen.
Saako ajaa bussikaistaa, jos kasvattaa viikset?
nastamuumio

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Lähetäänkö ne viikset sitten kuukauden jälkeen minigrip-pussissa kehitysmaan lapselle?
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Saako ajaa bussikaistaa, jos kasvattaa viikset?
Kyllä saa!
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti:Lähetäänkö ne viikset sitten kuukauden jälkeen minigrip-pussissa kehitysmaan lapselle?
Olen niin täpinöissäni viiksimieheksi ryhtymisestä, etten ole ajatellut noin pitkälle vielä.
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

Näin se menee:
http://fi.movember.com/
Dumis

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toi on aika paha, tekis mieli lähteä messiin. Mietin vielä hetken :D
Manaaja

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Johan mä viime vuonna:

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei lasketa jos on partakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Ei lasketa jos on partakin.
Lasketaanpa, jos viiksisatiaisilla ei ole selkeää yhdyskäytävää partasatiaisten luokse.
RP

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:Toi on aika paha, tekis mieli lähteä messiin. Mietin vielä hetken :D
Yritän suostutella miestä kasvatuspuuhaan, mä voin hoitaa loput ---> viiksien markkinoinnin. Hyvä kohde hyväntekeväisyydelle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei lasketa jos on partakin.
Lasketaanpa, jos viiksisatiaisilla ei ole selkeää yhdyskäytävää partasatiaisten luokse.
Tuosta tuli mieleen Ally McBealin kertoma, siinä sarjassa tylsäksi rankattu vitsi:

Kaksi satiasta tapasi. Toinen oli pahasti kylmettynyt ja flussassa. Selitti, että oli matkustanut sinne prätkäjätkän parrassa, siis kylmässä viimassa. Kaverisatiainen neuvoi, että seuraavan kerran mene jonkun lentoemännän tuheroon, ja matkusta lämpimässä lentokoneessa.
Kun tapasivat uudestaan, satiainen oli taas flunssassa. Kertoi noudattaneensa kaverin neuvoa. Meni lentoemännän pillukarvoihin. Mutta nukahti sinne.. ja heräsi prätkäjätkän parrassa moottoritiellä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kasvattakaa vaikka marihuanaa? Please, tai tehkää jotain muutä järkevämpää?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Toi on aika paha, tekis mieli lähteä messiin. Mietin vielä hetken :D
Yritän suostutella miestä kasvatuspuuhaan, mä voin hoitaa loput ---> viiksien markkinoinnin. Hyvä kohde hyväntekeväisyydelle.
Hitto kun mullakin olis nainen joka tykkäis siitä että sen kerran viidessä vuodessa kasvattaisin gynther-viikset. Ei niitä kauaa jaksais pitää, ehkä sen kuukauden just.
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

Movember on alkanut.
Vastaa Viestiin