Ihan vain keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

www.roistola.com ja triiseri
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

irmelianneli kirjoitti:
En voi tietää mistä tämä neiti puhuu, mutta sopii allekirjoittaneenkin suuhun.
Tahtoa on mutta aina se ei riitä. Mut jospa ihmiset voi muuttua. Ja asiat. Aivan sama tällä hetkellä.
Hauskasti sanottu. "En voi tietää, mistä tämä neiti puhuu."
Mut joo, toi juuri tavallaan onkin se pointti. Se, että ihmiset EI voi muuttua, ainakaan perusluonteeltaan..ja mä hyväksyn tämän. Tai tarkemmin, oon pikkuhiljaa oppimassa hyväksymään tämän. Äärimmäisen helpottava ajatus.
Eli en voi tehdä muuta ku irtautua mielipahaa tuottavista ihmisistä. Näin jotenkin sanoo Bridget Joneskin: "En toivo heille hyvää, enkä pahaa, vaan yksinkertaisesti irtaudun heistä."
Pus ja energiaa irmeliannelille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja more »

"Kun panettaa, käsi auttaa, vaivaan on myös hoito"

Syvällistä, taidan vaihtaa alaa. Ei ollut aamupahoinvointia, kai se meni ohi tai tuli keskenmeno, no se hyvä puoli oli etten ollut dildopyllyheteroinut itseäni kaksineuvoisesti.

Juu, korkeatasoista, voisi taasen tehdä töitä, ohjata muiden töitä kietoutuneella työnohjausjärjestelmällä. Ja välis sudokuita ja kahvia.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:kysy kun menet?

yleensä kun naiselle myy sielunsa ja silti ei pillua saa. euro tai dollari voisi olla sielua parempi valuutta...
Joo.
Mä pysäytän ensimmäisen vastaan tulevan kauniin naisen, ja kysyn siltä kohteliaasti: "Anteeksi, mutta saisiko teiltä halvalla pillua?"
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti: Mä pysäytän ensimmäisen vastaan tulevan kauniin naisen, ja kysyn siltä kohteliaasti: "Anteeksi, mutta saisiko teiltä halvalla pillua?"
Älä pysäytä. Tuo on niin monta kertaa kokeiltu temppu, että uskallan vannoa sen toimimattomuuden nimeen. Myös eri aloitusreplavariaatiot a'la "saanko panna sua perseeseen" jättävät yleensä luun kouraan.

Paljon parempi olisi esim. "Anteeksi, mutta saisiko teiltä isolla rahalla pillua?" tai sitten jämäkkä kehoitus, joka osoittaa että kyseessä on TosiMies joka tietää mitä tekee ja haluaa: "kontilles huora".

I lived through this horrid night. Takamukseni raivo on jo tyyntynyt, tämän äkillisen ilmastonmuutoksen ansiosta täällä voi jo hengittää vapaammin. Jatkan eloani vapaudessa kahlittuna oppikirjaani...
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja auto ei sitten lähe käyntiin...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitos<3
sipsi kirjoitti:Mut joo, toi juuri tavallaan onkin se pointti. Se, että ihmiset EI voi muuttua, ainakaan perusluonteeltaan..ja mä hyväksyn tämän. Tai tarkemmin, oon pikkuhiljaa oppimassa hyväksymään tämän. Äärimmäisen helpottava ajatus.
Ennemminkin pelottava ajatus. No ei varmaankaan voi persoonallisuuttaan muuttaa, mutta kai nyt tyyliänsä ja tapojansa ja asenteitansa VOI muuttaa..? Ainakin yrittää, ja jos kovasti tahtoo niin eikö se voi onnistua?
sipsi kirjoitti:Eli en voi tehdä muuta ku irtautua mielipahaa tuottavista ihmisistä. Näin jotenkin sanoo Bridget Joneskin: "En toivo heille hyvää, enkä pahaa, vaan yksinkertaisesti irtaudun heistä."
Pus ja energiaa irmeliannelille.
Irtautuminen tuntuu erittäin järkyttävältä ja pahalta ajatukselta. Positiiviset ja puoleensavetävät ja herttaiset ja huomioonottavaiset piirteet kompensoivat liikaa. Vielä. Ainakin tällä hetkellä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

irmelianneli kirjoitti: Irtautuminen tuntuu erittäin järkyttävältä ja pahalta ajatukselta. Positiiviset ja puoleensavetävät ja herttaiset ja huomioonottavaiset piirteet kompensoivat liikaa. Vielä. Ainakin tällä hetkellä.
Joo, siis mähän puhuin ainoastaan omasta tilanteestani, mulle tää on paras ja ainoa toimintamalli. Mut kauhistus nyt sentään! Enhän mä nyt toisten suhteita halua/voi torpedoida. Toivottavasti sulla on vielä mahdollisuus selvittää asiat vastapuolen kanssa.

Ja muutenki taisin innostua liikaa tossa viime kirjotuksessani. Siis ainaki kärjistämään. Tai tää on vähän niinku kolikon kaks kääntäpuolta. Tottakai ihminen voi muuttaa käytöstään ja huonoja tapojaan, jos vain tahtoa riittää. Nimenomaan olis pelottavaa ajatella, että se EI onnistuis..
Hain vaan tolla muuttumattomuudella sitä, että jos toinen on esimerkiksi vahvasti aggressiivinen eikä edes itse tajua sitä..toinen "pulliainen" ei voi sitä auttaa. Jos ajatukset on niinkin vääristyneet, niinku oon saanu erään ihmisen (tai eräisen ihmisten) kohdalla huomata, on ainoot apuvaihtoehdot enää psykiatri ja AA-klinikka.
Mut tosiaan puhun vaan omakohtasesti ja tapauskohtasesti, en sais mennä esittämään näitä juttujani minään yleismaailmallisina totuuksina.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

vedän kaljaa... 17 virusta taas pois... exe. tiedostoja... joo
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ny ukko sai virtaa autoon ja ajaa suoraan huoltoon tuon rakkineen. Perkele. Ei tarttis tuohon autoon enää enempää euroja pistää, kiitos.

RolloTomasi kirjoitti:kannattaisikohan leikata irti oma molonsa ja jakaa se päivällisenä jonkun kanssa?
Rollo heti nukkumaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon ihan pihalla kaikesta. Ia:lle jaksuja eniveis :] :h:

Elämässä tapahtuu, monenlaista, eteen ja taaksepäin, ihania ja pelottavia asioita.

Oon ihan pudonnut kärryiltä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ajattelin hemmotella muzzuni masua ja tehdä sitä hyvää jauhelihakeittoa, leipoa sämpylöita ja sitten pullaa jälkkäriksi. Ettäs tiedätte.
SingleMalt

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Pudotin sitte kännykän vessanpönttöön.. Onneksi ehdin sentään vetää pöntön ensin, vaikka toisaalta, jos kapula ois jääny sojottamaan kääkämäkasaan pystyyn, olisi se säilynyt kuivana.. :kontrolli:
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Odotan talvea, kun lapsi paskaa perseestään. Saamari, kun pääsisi painaan laudalla. Ei jaksa odottaa!

koskahan lapin keskuset aukoo ovensa? :roll:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

sipsi kirjoitti:Tottakai ihminen voi muuttaa käytöstään ja huonoja tapojaan, jos vain tahtoa riittää. Nimenomaan olis pelottavaa ajatella, että se EI onnistuis..
Hain vaan tolla muuttumattomuudella sitä, että jos toinen on esimerkiksi vahvasti aggressiivinen eikä edes itse tajua sitä..toinen "pulliainen" ei voi sitä auttaa. Jos ajatukset on niinkin vääristyneet, niinku oon saanu erään ihmisen (tai eräisen ihmisten) kohdalla huomata, on ainoot apuvaihtoehdot enää psykiatri ja AA-klinikka.
Mut tosiaan puhun vaan omakohtasesti ja tapauskohtasesti, en sais mennä esittämään näitä juttujani minään yleismaailmallisina totuuksina.
Eikun kyllä mä tajusin ja ihan tosiasioita kaikki nuo, niistäkin omakohtaista kokemusta menneisyydestä. Mutta eiköhän nämä tästä! Tarvii aina välillä mietiskellä ja möyriskellä (ja ravistella kanssaihmisiä myös :)), että muutos tulisi mahdolliseksi, ja parempi aika.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

SingleMalt kirjoitti:Pudotin sitte kännykän vessanpönttöön.. Onneksi ehdin sentään vetää pöntön ensin, vaikka toisaalta, jos kapula ois jääny sojottamaan kääkämäkasaan pystyyn, olisi se säilynyt kuivana.. :kontrolli:
Päivän säätö! :kontrolli:
Ei kun siis viikon, tuota saavutusta ei ehkä tulla ylittämään vuosikymmeneen!

Mut kannattaa olla varovainen vessassa ja pitää puhelin kaukana, ja tarkastaa aina ennen vessapöntön vetoa ettei vain se kännykkä sojota pökäleitten seassa?
:rofl: :paijaa:
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Työntäyteinen päivä ollut, vielä reilu tunti ja sit gongi pelastaa. Sain taas safkiksella idean käydä kohtapuoleen uuden esimiehen puheilla, jos vaikka sais lisää koulutusta tjms että kehittyis taas lisää työnsaralla. Hiffasin et jossen kohta laita ikkunaa auki, niin ei mulle kyllä ikinä uudet tuulet puhallakkaan.. :think:

Nyt kaffea ja pullaa, eli kevyttä tankkausta salia varten.
Vastaa Viestiin