Ihan vain keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lukekaa tämä huolella, sillä aion kirjoittaa tämän vain kerran:

minua pierettää aivan perkeleesti.

Olen paukutellut koko illan, enkä uskalla sulkea ikkunaa yöksi koska pelkään huoneen täyttyvän metaanista ja räjähtävän esim. viekoittelevan, unisen silmäniskuni aiheuttamalla kipinällä. Ulkona on myös kovin kylmä, pelkään perseeni ( = aivojeni) jäätyvän ja päästäväni yöllä ns. kylmän pierun. Tein niin tain näin, taitaa olla vastassa noutaja. Eikä mikään labradorinnoutaja. Eikä sokerileipurin sellainen.

Seuraavaan spaghettikastikkeeseeni laitan sipulia hieman miedommin.

T. Nimim. "Käry kävi"
MadameDeMeloni

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

^ Repesin. Kiitos, tuli tarpeeseen tämä itsekseen hekottelu.

Nyt unille :krooh:
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kävin piereen justaan in wc ja samaa kamaa tulossa... 8)

tullut nukuttua lot, joten valveilla olen. :)
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

+ heh... naapurissa joku pieree pönttöön... yön hiljaisina hetkinä kuului aika heleästi äskön ilmastoinnista...

mut onneksi en ole kotona... siellä tuskin kuuluu, vaikka ne saisivat kyl lopettaa sen fakin timpraamisen siellä yläkerrassa... hirvee roikina kävi toissa päivänä neljän maissa... :P

:) kait menen kelliin pettiin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ja mitä helvettiä täytyy miesten päässä liikkua, että ne keksii lähetellä pyytämättä, yllätyksenä ja varoittamatta kuvia kikkeleistään?! Hemmetti! Eilisen aikana kaksi miestä päätti tarjota minulle sellaisia. Ja toinen niistä oli vielä sanonut hetkeä aiemmin, että hän tietää jo etukäteen, että seksi mun kanssa olisi paskaa eikä aio harrastaa sitä kanssani! Sanoin siihen, että juu en kyllä minäkään harrasta irtosuhteita, ja mitä tapahtuu?! Tulee kikkelikuva!

Täytyy sanoa, että miesten tila huolettaa.
DeliriumTremens

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

voehan helevata--- kipeeksi olen tulossa kovaa vauhtia--- korvat lukossa, nielu kipeä... ja nenä menossa tukkoon.. pakko silti jaksaa mennä töihin, kun tämän päivän jälkeen on sentään pieni tauko... töistä pääsekkin sitten suoraan apteekkiin... voi kun kiva!

Niin juu ja pikkuvinkki:

Tänään alkavat hullut päivät! Älkää menkö, siellä ei ole yhtään mitään kivaa--- paitsi ehkä elektroniikkaa, mutta sitä saa kuitenkin halvemmalla muualta... (nimim. töissä hullujen varastossa...)
Dumari

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, eka tpk!
Dumari

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

-Superior- kirjoitti: Täytyy sanoa, että miesten tila huolettaa.
:D :lol: :P :D
*repeämys*
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

-Superior- kirjoitti:Tulee kikkelikuva!
nauraisit tyytyväisenä hiljaksesi, jos tuollaiset kuvat tyydyttää.

.......

laiskuudesta sakotettiin. Etupyörän mutterit olivat löysällä ja kaaduin pitkäkseni. Laskettelin vihreillä valoilla risteykseen ja viimeisestä rotwallista lensin pitkäkseni maahan etupyörän irtoamisen seurauksena.

Tarttis hommata 15millinen avain bultemasta tai jostakin :) Ihan hauska aamu herätys.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Päivystysjonossa tämäkin. Kiva.

No, menee se päivä näinkin. Kiva kiva.

Kohta sitten liikkeelle rakkaan luo! Ja nettivieroitukseni jatkuu parisen viikkoa. Niin, siis koneeni toimii taas, suureksi mielipahaksenne. Mutta olen siis poistumassa (Niin, ette huomanneet, että olen takaisin ) ihan teidän onneksenne taas :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Myöhästyin töistä. Toivottavasti kukaan ei huomannut.

Olen taas jotenkin ihan koomassa täällä töissä, enkä pääse edes hakemaan kahvia vasta kun puolenpäivän jälkeen.. on tää niin väärin. Vois käydä kyllä ruokiksella hulluilla päivillä.
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Ei parane flunssa täälläkään ei. Voi kun päästäis silti tänään sinne Vermoon, mä haluuuuu-uuun :(

Nyt kokkaamaan herkkuaamiaista perheelle, keitettyjä munia, lämpimiä voileipiä, puuroa ja tuoremehua.
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

putsasin yli seitsemän sataa virusta... netti toimii nopeemmin... vielä, kun pääsisi noista virusohjelma mainoksista eroon.

miellyttäviä ilmoituksia. :P
Geetzu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Ja mitä helvettiä täytyy miesten päässä liikkua, että ne keksii lähetellä pyytämättä, yllätyksenä ja varoittamatta kuvia kikkeleistään?! Hemmetti! Eilisen aikana kaksi miestä päätti tarjota minulle sellaisia. Ja toinen niistä oli vielä sanonut hetkeä aiemmin, että hän tietää jo etukäteen, että seksi mun kanssa olisi paskaa eikä aio harrastaa sitä kanssani! Sanoin siihen, että juu en kyllä minäkään harrasta irtosuhteita, ja mitä tapahtuu?! Tulee kikkelikuva!

Täytyy sanoa, että miesten tila huolettaa.
Repeemys, tuli sellanen fläsäri et tää ois ku suoraan Manalan suusta. :D
Dumari

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Ja mitä helvettiä
Repeemys, tuli sellanen fläsäri et tää ois ku suoraan Manalan suusta. :D
Vähän kyllä naurattaa :D
Bliss

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tän ketjun nimi vois hyvin olla Ei-Kiinnosta-Keskiviikko.
Kid

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jep, ei kiinnosta yhtään. Töissä hiljasta heti aamusta - se tietää helvetin tylsää päivää.

Onneks ennakoin ja otin askartelutarvikkeita mukaan ja väännän äiteelle synttärikortin. Ostin eilen tiimarista joulukorttitarpeitakin... Se on hyvä alottaa ajoissa ettei tuu kiire. Ja yhet "jouluvalotkin" oon jo kaivanut kaapin pohjalta, kunhan vaan keksin mihin ne ripustan.

Tänään taas kaverin luo leikkauttamaan tukkaa, tulee jo silmille.
Geetzu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Pikku juttujahan nuo, mutta kun niihin kuviin kuitenkin uppoaa yhteensä liki 50 euroa, niin olisi kiva, jos olisivat sitten loppuun asti hyviä.
Huh, onpa kallista touhua, varmaan oli halvempaa silloin joskus omana kouluaikana... Toivottavasti onnistuvat, pakkohan ne on kuitenkin ottaa ja maksaa, ja tytöt kehua! :]
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Ja yhet "jouluvalotkin" oon jo kaivanut kaapin pohjalta, kunhan vaan keksin mihin ne ripustan.
Hahaa, mä en siis oo ainoa jouluhössöttäjä joka aloittaa jo lokakuussa :D

No joo, ei oo vielä koristeita missään, mutta kun ensilumi tulee, alkaa hulabaloo taas. Joku raja piti tohotukselle vetää ja meillä se on ensilumen tulo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Ja yhet "jouluvalotkin" oon jo kaivanut kaapin pohjalta, kunhan vaan keksin mihin ne ripustan.
Sä olet pahempi kuin Ninni :D
Pitäisköhän perustaa äänestys, kumman uskot laittavan jouluvalot esille aikaisemmin, Kidin vai Ninnin?

Minuakaan ei keskiviikko kiinnosta. Ihan tylsää. Menen juomaan Nasu-mukillisen kahvia ja syömään puuroa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enttu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ärrh,ei yhtään kivaa,naapuri soittaa täysillä jotain suomipoppia&iskelmiä
en yhtään tykkää,noita renkutuksia kuulen tarpeeksi porukoilla käydessä,
kohta tulee yläkertaan asiaa pesismailan kanssa :twisted:

tänään salille ja uimaan, ei jaksaa enää 4 seinän sisällä
Viimeksi muokannut Enttu, 11.10.2006 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:
avatar suorastaan innostaa händäämään.
Kid

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Ja yhet "jouluvalotkin" oon jo kaivanut kaapin pohjalta, kunhan vaan keksin mihin ne ripustan.
Hahaa, mä en siis oo ainoa jouluhössöttäjä joka aloittaa jo lokakuussa :D
Lolita kirjoitti: Sä olet pahempi kuin Ninni :D
Höpsöt! Ei ne oo jouluvalot!!! Siks ne oli "jouluvalot". Ne on kivat valot, jotka mä haluan laittaa syssyn pimeyden takia tuomaan valoa elämään. Nih!
millivanilli

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kunnon yöunet piristää kummasti. Kohta taas uppoudun koulujuttuihin, ja toivottavasti saan yhtä paljon aikaiseksi kuin viikko sitten.

Tänään on hyvä päivä :h:
Patz

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tänään ON hyvä päivä :h: Olo on kun pikkutytöllä joka on juuri hokannut miesten viehättävyyden. Vielä kun osais norjaa...
Vastaa Viestiin