Ihan vain keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilisen höpinöitä..
sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti: Ootsä ikuna ajatellu muitakin ajanvietetapoja kun viinan sieto?
Siirtäisin tän tonne tänpäivän ketjuun, mutku en vain osaa.
Joopajoo, saattaahan se vaikuttaa näitten mun tänne kirjottamien juttujen perusteella siltä, että olen joku Juha Vuorisen Juoppohullun naispuolinen versio..mut se että onko se totta ja teenkö mä myös muuta vapaa-ajallani on oikeastaan yksitysasia. Niinqu jos vertaan omaa elämääni esimerkiks Big Brother-taloon (daa!), ni onhan seki joka ilta tuleva ohjelma, kooste. Samoin kitinä, tänne tulee kerrottua tiettyjä juttuja, ei kaikkia..usein raportoin juuri nimenomaan baarireissujani (ei oo pakko lukea, jos ei kiinnosta)..koska vielä vähemmän ketään kiinnostaa lukea mun raportteja jostain pyykinpesusta. (Haa! Draamaa! Rintsikoista hajos pesukoneessa kaarituki.) Mites pianonsoitto? Onko se intresantti aihe? Oon viimeaikoina, tai itseasiassa aika pitkäänkin, soitellut Beethovenin Abshied vom Klavieria (Jäähyväiset pianolle). Suosittelen tutustumaan, toimii.
Ihan oikeesti mukava kuulla että viina ei ole koko elämäsi. Ehkä tuota omaa alkoholin käyttöä heijastelen tässä. Toiset raportoi säätöjään tänne ja kuinka monta kertaa on harrastettu mitäkin jne. Koska olen juttujasi lukenut, niin ilmeisesti ovat sitten kiinnostaneet. Noi kaarituet ovat kyllä pesukoneiden turmioksi, sanottakoon(onneksi ei vielä tarvi tuettomiakaan käyttää). Soitatko Beethovenia käsin vai koneella?
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ahistavan hiljasta ja tappavan tylsää.. Äiteen kortti askarreltu. Mitäs sitten? Harmi kun en nitä joulukorttien tykötarpeita en tajunnut ottaa mukaan.*HUOH*
slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

sory, kuselle!
SingleMalt

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

slam kirjoitti:sory, kuselle!
Kyllä on mukavaa että sun netti taas toimii.
Geetzu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmph.
SingleMalt

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Hmph.
Voisitko ystävälliseti poistaa tuon avattaresi, tai lähettää minulle siitä kopion isompana? On nääs keskittymisvaikeuksia.
Geetzu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hmph.
Voisitko ystävälliseti poistaa tuon avattaresi, tai lähettää minulle siitä kopion isompana? On nääs keskittymisvaikeuksia.
Höp. Sutturoin tyylittömästi samalla kun mietin onko allekirjoituksesi oikein sovelias tälle palstalle.
SingleMalt

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Höp. .
No tuleeko sitä kuvaa vai ei? Mä täällä odotan kiimatippa kullin päässä ja sormi print-nappulalla valmiina. Tarttis runkkimatskua nääs neukkariin mukaan!
Geetzu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slam

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kusilupa
SingleMalt

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Runkkaaminen on jees. http://photos1.blogger.com/blogger/1821 ... 00/uni.jpg
UH! T Ä Y D E L L I N E N !1!

KuvaKuva
Viimeksi muokannut SingleMalt, 11.10.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti:Ahistavan hiljasta ja tappavan tylsää.. Äiteen kortti askarreltu. Mitäs sitten?
Tässä.

http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf
Kid

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bliss kirjoitti:
Kid kirjoitti:Ahistavan hiljasta ja tappavan tylsää.. Äiteen kortti askarreltu. Mitäs sitten?
Tässä.

http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf
Ihanaa! Mä oon pelannu tota poksia joskus jossain (aapelissa?) En edes muistanut tota enää. Kiitos muru :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maha huutaa nuotinvierestä Eltonin johnin Feed me:tä, joten tämä suuntaa kauppaa kohden hakemaan jotain oikein nannaa parhaalle kamulleen.

Loppuillan voikin sitten palautella mieleen kuinka ompelukonetta käytetään kun semmoisen "lainasin" porukoilta normaaliehdoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

nowaysis kirjoitti:Nelisen tuntia lisää unta/köllimistä ja nyt nousin hyväntuulisena kuin Scarlett O'Hara konsanaan. Tarkoitan sitä aamua kun ovat Rhettin kanssa tapelleet ja sen jälkeen harjoittaneet kiihkeää sovintoseksiä ja sitten Rhett ilmoittaakin lähtevänsä lapsen kanssa Englantiin. I can almost hear the bluebirds.
Siis tästä tulikin mieleen kun siinä yhdessä Indican (?) biisissä lauletaan jotenkin että Scarlett jää pihan katsomaan kun Lex pois lähtee vaunuillaan.. kuka hiton Lex?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Camilla kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Nelisen tuntia lisää unta/köllimistä ja nyt nousin hyväntuulisena kuin Scarlett O'Hara konsanaan. Tarkoitan sitä aamua kun ovat Rhettin kanssa tapelleet ja sen jälkeen harjoittaneet kiihkeää sovintoseksiä ja sitten Rhett ilmoittaakin lähtevänsä lapsen kanssa Englantiin. I can almost hear the bluebirds.
Siis tästä tulikin mieleen kun siinä yhdessä Indican (?) biisissä lauletaan jotenkin että Scarlett jää pihan katsomaan kun Lex pois lähtee vaunuillaan.. kuka hiton Lex?
Ne on vaan laulun sanoja, aivottomia kuten yleensäkin ns. laulun sanat..

Onneksi ei muista a laulun sanoja eikä melodioita ollenkaan, mikä helpotus!
Pyyhin Netikettiin..
DeliriumTremens

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

CandyMan kirjoitti:Kannattaako Hullujen Päiviltä yrittää hakea mitään matkaa minnekään? Aina kuulee niitä legendoja kuinka joku haki sieltä puoli-ilmaisen maailmanympäryselämysmatkan. Jos tänään kävisi ainakin ikkunaostoksilla.
se on se ainoa mitä kannattaa!!! matkat on hullunhalpoi
Rouva Pupu

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt on soppa, sämpylät ja pullat tehty. Ettäs tiedätte.
swirl

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

DeliriumTremens kirjoitti: se on se ainoa mitä kannattaa!!! matkat on hullunhalpoi
Joskus tässä muinoin suunnittelin hakevani Hulluilta Päiviltä halvan lentomatkan, mutta paikalle saavuttuani jonotuslipukemasiinan vartija kertoi jonossa olevan satoja ihmisiä ennen mua. Luovuin ajatuksesta ja kulutin loppupäivän huomattavasti miellyttävämmissä merkeissä jonotuksen sijaan ja ostin lentolipareeni netistä vain vähän kalliimmalla hinnalla.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Camilla kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:kuka hiton Lex?
Luthor? :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kyllä on ollut kriisintäyteinen visiitti. Nyt sit kuoli vielä äidiltä ystävä. Itkua ja murhetta. Kävin ostaan äitiraukalle Nasolinia ja siskoraukalle karkkia ja rakasraukalle jauhelihaa. Huomenna lähen kiitään täältä, yksin. Enkä palaakaan hetkeen. Edessä vielä yksi yö vierihoidossa.
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun mies on ihana. Shoppailtiin kanervoita ja kaikkia kivoja koristeita pihalle ja partsille, sain uudet korvikset ja paksut sukkahousut talveksi, ja käytiin vielä perheen kanssa ulkona syömässä. Ihanaa :h:

Nyt pelaamaan Unoa ja sitten saunaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti:
Hyvä hyvä! Ehkä mäkin saan kohtapuoleen buffarahat vaunuista ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huomaan koukuttuneeni pahasti blogilistaan ja keränneeni kivan suosikki-listan, jota tarkastan tiheään tahtiin. Pakko löytää lisää mielenkiintoisia blogeja, jotta riittäisi luettavaa. Piru, kun ihmiset päivittävät harvoin! Ja millaiset kahdeksan ihmistä tilaavat mun blogia!?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Ihan vain keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Huomaan koukuttuneeni pahasti blogilistaan ja keränneeni kivan suosikki-listan, jota tarkastan tiheään tahtiin. Pakko löytää lisää mielenkiintoisia blogeja, jotta riittäisi luettavaa. Piru, kun ihmiset päivittävät harvoin! Ja millaiset kahdeksan ihmistä tilaavat mun blogia!?
Tällä on ihan huikeita juttuja välillä: http://elma.vuodatus.net/

Ja mä haluun sun blogin osotteen, kele!!11
Vastaa Viestiin