Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niinpä. Mietin asiaa tarkkaan, kun löysin mukin, mutta vaikutti siltä, että se on jollakin aktiivisessa käytössä ja kun vaivihkaa kysyin, niin työkaveri sanoi sen olevan yhden toisen työkaverin. Joten en voinut ottaa sitä itse ja tulin kertoneeksi sen arvosta. Sit se ei olekaan sen työkaverin, eikä kukaan tunnu omistavan sitä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja more »

On se vaan taas niin hienoo kun elämässä on tarkoitus, voi joka työpäivän aloittaa änäri-kierroksen tuloksilla :)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Niinpä. Mietin asiaa tarkkaan, kun löysin mukin, mutta vaikutti siltä, että se on jollakin aktiivisessa käytössä ja kun vaivihkaa kysyin, niin työkaveri sanoi sen olevan yhden toisen työkaverin. Joten en voinut ottaa sitä itse ja tulin kertoneeksi sen arvosta. Sit se ei olekaan sen työkaverin, eikä kukaan tunnu omistavan sitä...
Nappaat sen pokkana vikana työpäivänä ja myyt hurjalla summalla :twisted:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ehehe, nyt on mies soittanut jo kahdesti "heippa kulta..."- alkuisen puhelun. Ensimmäiseksi kiittäen siitä, kun keitin sille aamukahvit valmiiksi kun heräsi ja toiseksi ihan muuten vaan. Ehkä se rakastaakin mua... :wink:

Työkaverit taas on toinen asia. Seitsemän on jo vastannut kieltävästi kutsuun. Joillakin on mukamas elämää heti perjantaina töiden jälkeen. PAH! sanon minä. Yksi työkaveri jo ehdotti että jos ei muita tule, niin hän ainakin tulee, ja lähdetään keskustaan. Kiva, että edes yksi.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SingleMalt kirjoitti:Perkele. Nyt tarttis sutinaa niinku ja nopeesti. Tylsä elämä, köyhä isä ja pölypallo. Mistäs niitä vaimoehdokkaita pitikään metsästää?
Jos löydät vastauksen tuohon kysymykseen niin ole hyvä ja jaa tietoa muille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti: tuskin nyt pariin viikkoon Treella hönötän
Jaa niin mut huamen pitäis laskeutuu noiden kotiviinien kans Tampereelle... Haiskahtaa haastavalta. :roll:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
millivanilli

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

OuNou! Ei näytä lupaavalta.. tai siis tunnu, olo enteilee migreeniä. Miksi tänään? Miksi?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

-Superior- kirjoitti:Taitaa olla torstai tänään. Tajusin tuossa ihan äsken, että kiltti mutta tunne-elämältään mahdollisimman oikukas mies voisi olla minulle sopivin. Olen aina ollut ihan saamarin ailahteleva, ja olisi hemmetin ihanaa jos minulla olisi mies, jonka tunne-elämään voisin samaistua.
Ja koska olet aina ollut ihan saamarin ailahteleva, ei se mies sitten kuitenkaan sulle kelpaisi. Että piä lettus, saatana.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: tuskin nyt pariin viikkoon Treella hönötän
Jaa niin mut huamen pitäis laskeutuu noiden kotiviinien kans Tampereelle... Haiskahtaa haastavalta. :roll:
Saat suuttua, mut noi kotiviinit on aika teiniä tai pitkälle kehittynyttä alkemismia, viinit on kyl sen varran halpoja etten millään viiitti sulkea korkkia ite, ainoostaan aukasta se. Joo ollaan eri sukupuolta ja aikakautta, mutta mä join sillon jo viinaa kun ns. kotiviinit tuli markkinoille. Anekdootina kerrottakoon miehestä, joka on ollut viimeset 15 vuotta tasasessa töhnässä ja pitää janojumana kotiviinikarahvia aina pöydällä. Ainiinjoo, sit on vielä ns. puoliammattilaisia ja asiantuntijoita, joilla jatkuvaa kotituotantoa! :x
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niba kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Jaa niin mut huamen pitäis laskeutuu noiden kotiviinien kans Tampereelle... Haiskahtaa haastavalta. :roll:
Saat suuttua, mut noi kotiviinit on aika teiniä tai pitkälle kehittynyttä alkemismia, viinit on kyl sen varran halpoja etten millään viiitti sulkea korkkia ite, ainoostaan aukasta se. Joo ollaan eri sukupuolta ja aikakautta, mutta mä join sillon jo viinaa kun ns. kotiviinit tuli markkinoille. Anekdootina kerrottakoon miehestä, joka on ollut viimeset 15 vuotta tasasessa töhnässä ja pitää janojumana kotiviinikarahvia aina pöydällä. Ainiinjoo, sit on vielä ns. puoliammattilaisia ja asiantuntijoita, joilla jatkuvaa kotituotantoa! :x
Mitäs mä nyt tosta suuttumaan. Saat pitää teninä tai alkkarina, whatever, feel free to think so!
En kuiteskaan viitti juottaa 30 ihmistä känniin pelkillä Alkon tuotteilla. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
swirl

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tämä päivä on alkanut jotenkin liian hyvin. Roppakaupalta hyviä uutisia tippuu joka suunnasta. Lisäksi yhdeksän tunnin yöunien jälkeen tunnen itseni kerrankin täysin levänneeksi. Ja tuo kankkukin tuntuu koko ajan paremmalta. Ainoa huono asia, jonka tähän hätään keksin on se, että vielä ei ole perjantai. Olisin ihan valmis jo viikonlopun viettoon.
slam

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja slam »

Ihminen kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Taitaa olla torstai tänään. Tajusin tuossa ihan äsken, että kiltti mutta tunne-elämältään mahdollisimman oikukas mies voisi olla minulle sopivin. Olen aina ollut ihan saamarin ailahteleva, ja olisi hemmetin ihanaa jos minulla olisi mies, jonka tunne-elämään voisin samaistua.
Ja koska olet aina ollut ihan saamarin ailahteleva, ei se mies sitten kuitenkaan sulle kelpaisi. Että piä lettus, saatana.
jos aivokurkiainen vaihtaa fiilistä ja muija kituu ns. pohtivana matkustajana? :roll:

siihen vielä päälle ne normaalit kiihottumiset ja vittuuntumiset, joita nainen kokee elämässään. not easy.

hoito-ohje: verta päästä lihaksiin ja jotain "yli viisaan" toiminnan vakaajaa, joka voi johtua myöskin ylimääräisestä ja mahdollisesta liikekannalle panosta... :lol:
Kid

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Täytyy varmaan muuttaa puhelinnumero ja laittaa se myös salaseksi. Turhan usein asiakkaat on onkineet mun numeron selville ja soittelee vapaa- ja työajalla mun henkilökohtaseen kännykkään. Just äsken taas yks tollo soitti. Sanoin että tää on mun henk.koht. numero, ole ystävällinen ja soita toimistoomme nroon 123 456. :twisted:

Edittiä edittiä.
Viimeksi muokannut Kid, 12.10.2006 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:Täytyy varmaan muutta puhelinnumero salaseksi. Turhan usein asiakkaat on onkineet mun numeron selville ja soittelee vapaa- ja työajalla mun henkilökohtaseen kännykkään. Just äsken taas yks tollo soitti. Sanoin että tää on mun henk.koht. numero, ole ystävällinen ja soita toimistoomme nroon 123 456. :twisted:
Nyt sun numeros on sitte aika monessa kännyssä, pitää varmaan numeroo kans vaihtaa? :P
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja slam »

20kg painavalla betonitaltalla oli mukava vähän jyrätä, näin äkkiseltään... vartalo jumissa 8) porais kallonsa samalla, kun kohta käynnistellään... :lol:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Päivän ongelma on, että sille muumimukille ei ole vieläkään löytynyt omistajaa. Siis se on tämmöinen. Muutenhan se muki voisi olla ihan selvästi mun, mutta olen asiasta jo maininnut monelle työkaverille ja kuuluttanut julkisesti omistajaa.
Oletko sä tosissas?! Muumi-muki yli 400€ ?!
Niin siis minkälainen tuo muki oikein on, kun saahan noita mukeja vielä kaupastakin alta 20€? Ei ilmeisesti siis sitä Arabian(ko se nyt oli?) mukia, jota on myyty jo varmaan kymmenen vuotta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Dumari

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lapitii kirjoitti:En kuiteskaan viitti juottaa 30 ihmistä känniin pelkillä Alkon tuotteilla. =P
Njahas, mitkäs pileet oot pitämässä? Noihan on jo reilummat karkelot.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toiseksi viimeinen työpäivä. Tää ei nyt suju ollenkaan. Epäilen, etten tee tällä viikolla enää laisinkaan töitä. Tai jos iltapäivällä rutistaisi nuo vähäiset pois tuosta kuleksimasta ja huomisen keskittyis pakkaamiseen ja työkavereitten kahvittamiseen. Lisäksi mulla on tosi tuhmia ajatuksia parista työkaverista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Syysmasennus iski. Lähden siis shoppailemaan, rautakauppaan ja ehkä kangaskaupassakin voisi piipahtaa kun tuo ompelukone on vielä käytössä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Toiseksi viimeinen työpäivä. Tää ei nyt suju ollenkaan. Epäilen, etten tee tällä viikolla enää laisinkaan töitä. Tai jos iltapäivällä rutistaisi nuo vähäiset pois tuosta kuleksimasta ja huomisen keskittyis pakkaamiseen ja työkavereitten kahvittamiseen. Lisäksi mulla on tosi tuhmia ajatuksia parista työkaverista.
Sulla menee ihan samaa tahtia duunit kun mulla, myöksin tokavikaa päivää.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Syysmasennus iski. Lähden siis shoppailemaan, rautakauppaan ja ehkä kangaskaupassakin voisi piipahtaa kun tuo ompelukone on vielä käytössä.
Mies joka ymmärtää viherkasveista ja osaa ommella. :hail:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Sulla menee ihan samaa tahtia duunit kun mulla, myöksin tokavikaa päivää.
Onks sulla kans tuhmia ajatuksia työkavereista?

Juu, samassa tahdissa mennään. Mä olen niin ylpeä oikeesti sun uudesta työpaikasta! Pääset tekemään arvokasta työtä. Mä pääsen ekaa kertaa lentävien romanien kanssa lentokoneeseen ihmettelemään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Menen katsomaan Pinkiä, kun ystävän mies lähtee työmatkalle, eikä pääsekään. Iloitsen tästä kovasti. Olenkohan pehmentymässä täysin?!
Kid

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Menen katsomaan Pinkiä, kun ystävän mies lähtee työmatkalle, eikä pääsekään. Iloitsen tästä kovasti. Olenkohan pehmentymässä täysin?!
Konserttiin siis?!?!?! Jos mulla ei tuu se työmatka eteen (joko 26.10 tai 2.11 myös tästä riippuu "ne" pileet) niin samaa matkaa hallille? Mikä paikka sulla? Pink rules :cheer:
swirl

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Konserttiin siis?!?!?! Jos mulla ei tuu se työmatka eteen (joko 26.10 tai 2.11 myös tästä riippuu "ne" pileet) niin samaa matkaa hallille? Mikä paikka sulla? Pink rules :cheer:
Mennään vaan samaa matkaa! Mie en tiiä yhtään, minkälaiset paikat meillä on...
Vastaa Viestiin