Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja silsis »

more kirjoitti:
silsis kirjoitti:
Asenna VLC ja ota sillä snapshot. Kokeilin just ja toimii. Kuvat menee sitten my documentsin my picturesiin näköjään.
Jep. Mulla on työkoneella VLC-muunnos, joten palaan potalle, jos jostain syystä pystyn asian sössimään. Tak!
CandyMan

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:Hei haloo! Mua pitää viihdyttää ja kirjoitella tänne kaikenlaista. Mulla on vähän tylsää ja voin siis joutua tekemään töitä.
Oletko sä vähän niinkuin tämä tyyppi? "Internet, entertain me!"
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

millivanilli kirjoitti:
Asiasta kukkalaatikkoon... *hih* terästinpä juuri kahviani.
Mitä? Terästit millä? Vallan mainio idea. 8)
Torstaipäivää kaikille! Oon ollu olevinaan niin kiireinen tänään, etten oo ees kerenny kitinöimään aikasemmin. Nyt voiki sitten parisen tuntia surffata hyvällä omallatunnolla.
Ainiin..vihdoin ja viimein muistan: Lolitalle ja Elpalle sairaasti onnea uuden työpaikan johdosta! Olette loistavia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

sipsi kirjoitti: Mitä? Terästit millä? Vallan mainio idea. 8)
Isoäidin suklaasalaisuudella :P
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 1:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

-Superior- kirjoitti: Minusta nimittäin on vastenmielistä, jos mies haluaa ja huomioi minua jatkuvasti liikaa - myös suhteessa. Välinpitämätön asenne saa kuumaksi ja haluamaan lähelle. Rakkauden kukoistamaan!
Ihana! :h:

Sä olet niitä huippukauniita blondeja jotka vikittelee meidän avomiesraukkoja baareissa kahta kauheammin vaikka toiset vaan yrittää olla uskollisia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

-Superior- kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ja koska olet aina ollut ihan saamarin ailahteleva, ei se mies sitten kuitenkaan sulle kelpaisi. Että piä lettus, saatana.
Mutta ihaninta olisi se, etten minäkään kelpaisi. Ja jos se mies tosiaan olisi samanlainen kuin minä, suhteemme ainoastaan lähenisi joka kerta saadessamme toisiltamme pakkasta. Minusta nimittäin on vastenmielistä, jos mies haluaa ja huomioi minua liikaa - myös suhteessa. Välinpitämätön asenne saa kuumaksi ja haluamaan lähelle. Rakkauden kukoistamaan.
Jaaha, olisipa minullakin yhtä hyvät mahdollisuudet.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja martza »

-Superior- kirjoitti: Minusta nimittäin on vastenmielistä, jos mies haluaa ja huomioi minua liikaa - myös suhteessa. Välinpitämätön asenne saa kuumaksi ja haluamaan lähelle. Rakkauden kukoistamaan
Voi eiii. Meitä on todellakin moneen junaan.
Kautta aikojen naiset ovat valittaneet sitä, että me miehet emme huomio emmekä halua naisimme tarpeeksi ja sen takia moni avioerokin on saanut alkunsa.
Noh, ekaa kertaa nyt luin, että on myös naisia jotka eivät halua tulla huomioiduksi eivätkä halutuksi.
Onnea vaan suhteellesi. Tovoittavasti miehesi pitää pitansa eikä huomio eikä halua sua tarpeeksi, jotta rakkautesi pääsisi kukoistamaan. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suuri huokaus. Miksi ihmisen pitää olla näin köyhä? Miksei taivaalta ikinä sada rahaa?
Tahtoisin ruokakauppaan, siiderille, pupuntarvikekauppaan, kampaajalle, Kaliforniaan ja vaikka mihin.
Turha toivo. Herkulliset pari viikkoa tiedossa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Tahtoisin siiderille.
Olen sulle siiderin velkaa. Koska janottaa VAIN yhden verran?
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pian alkaa viikonloppuuuuu!! Sitten suorinta tietä keskustaan pikkusiskoa treffaamaan.
MadameDeMeloni

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Oon kai vähän pipinä. Pää on ihan sekaisin ja heikottaa. Onneks tänään oli töiden osalta vapaapäivä, mutta koulu pitää jättää väliin. Paskempi homma. :?

Lepoa ja laiskottelua luvassa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Tajusin tuossa ihan äsken, että kiltti mutta tunne-elämältään mahdollisimman oikukas mies voisi olla minulle sopivin. Olen aina ollut ihan saamarin ailahteleva, ja olisi hemmetin ihanaa jos minulla olisi mies, jonka tunne-elämään voisin samaistua.
Oot taas miettinyt liikaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
swirl

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vielä pitää olla ainakin tunti duunissa ennen kuin pääsen kotiin värjäämään tukkaani liian punaiseksi. Tajusin, että olen tykästynyt tähän porkkanaiseen väriin vasta sen jälkeen kun olin sijoittanut 25 euroa punaiseen hiusväriin. Olisi pitänyt ottaa enemmän oranssiin vivahtava väri... pakko kuitenkin värjätä, koska väri on epätasainen. Buhuhuuuh.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 20.11.2006 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jahans, taidan lähteä historian kokeeseen. Muistan kaiken tarvittavan, kunhan muistaisin sittenkin kun koepaperi on edessä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tahtoisin siiderille.
Olen sulle siiderin velkaa. Koska janottaa VAIN yhden verran?
Hahaa! Oon niin ahmatti, et suostun mielelläni tähän. (Oikeastaan mä kyllä halusin TARJOTA sen sulle, enkä "velkoa" sitä takas, mutta hätä ei lue lakia. Tänäänkö? Itään? Viiden jälkeen?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Älä ole noin välinpitämätön! Sattuu! :cry:
Tuu sedän syliin, setä lohduttaa! :paijaa:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
silsis

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Hah, luin Aamulehden soffalla maaten, ja kun piti nousta, lähteä salille, niin alaselkään pamahti tuttu kramppi. Hyvä kun pystyi hetkeen hengittämäänkään. Kuuntelen ajantappohengessä kaveriltani juuri lainaamaani 'Carnival of Rustia' ja odotan kevyesti venytellen krampin ohi menemistä. Jo ekalla kuuntelulla maistuvaa matskua.
ninnithequeen

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käytiin taas ikkunaostoksilla perheen kanssa, tällä kertaa Jumbossa. Ja ukko vei taas meidät ulos syömään, tällä kertaa Heseen. Ja illalla leivotaan minipizzoja ja nyt on sitruunakakku uunissa. Ei saakutti mitä syöppöjä taas :oops:

Huomenna jos söis pelkkää salaattia...
Smailer

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 8:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

martza kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: Minusta nimittäin on vastenmielistä, jos mies haluaa ja huomioi minua liikaa - myös suhteessa. Välinpitämätön asenne saa kuumaksi ja haluamaan lähelle. Rakkauden kukoistamaan
Voi eiii. Meitä on todellakin moneen junaan.
Kautta aikojen naiset ovat valittaneet sitä, että me miehet emme huomio emmekä halua naisimme tarpeeksi ja sen takia moni avioerokin on saanut alkunsa.
Noh, ekaa kertaa nyt luin, että on myös naisia jotka eivät halua tulla huomioiduksi eivätkä halutuksi.
Onnea vaan suhteellesi. Tovoittavasti miehesi pitää pitansa eikä huomio eikä halua sua tarpeeksi, jotta rakkautesi pääsisi kukoistamaan. :wink:
Tuossa on kyllä hieman ajatuksen tynkää, mutta siitä huolimatta on samalla hyvä pitää mielessä että "JEEEEEEEEE kohta on viikonloppu, kivaaaa! :wink:"
Geetzu

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Kuuntelen ajantappohengessä kaveriltani juuri lainaamaani 'Carnival of Rustia' ja odotan kevyesti venytellen krampin ohi menemistä. Jo ekalla kuuntelulla maistuvaa matskua.
Aivan ihania rellutuksia levy täys. :h:

Kotiuduttu mummolasta, nyt pitäis rentoutua, avata ehkä siideri ja istahtaa sohvalle Saipa-Ifk:ta jännittämään. Pakko syödä extrarasvasia kasvispihvejä, uutta Nalle Puh -suklaata, sekä tietty runkata. Sit ehkä relaus.
silsis

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tunnin päästä tulee yks blondi kylään, jänskättää. Tekis kovasti mieli yhtyä, mutta miten olla kuuli ja tyylikäs. Voisin nuolla pelkän pannunkin, jos ei muuta. Äh, taidan taas miettiä liikaa...
Geetzu

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Jätä Rusti soimaan, tuoksu hyvälle ja oo ihanasti hauska. Toimii.
Vastaa Viestiin