KHL'06 2. kierros

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

2. kierroksen heikoin lenkki on

Äänestys päättyi 15.10.2006 23:17

KisSandra
1
2%
Suvinen
0
Ei ääniä
Edith
1
2%
Dumari
1
2%
bedlam
2
4%
Enttu
10
18%
Elppis
3
5%
ak
5
9%
brona
1
2%
RolloTomasi
7
13%
Mida
3
5%
Aito_Johanna
6
11%
Mojo
2
4%
hermine
0
Ei ääniä
Bliss
1
2%
aasi
2
4%
-Superior-
9
16%
Olen mustanikki tai jonkun kaksoistunnari eli äänestän tyhjää
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 56

eps

KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja eps »

Ensimmäisellä kierroksella putosivat:

- safi, 9 ääntä
- rontti26, 7 ääntä
- SaintJohnPerse, 6 ääntä

Tällä kierroksella pudotetaan kolme eniten ääniä saanutta. Säännöt ovat samat kuin edelisellä kierroksella.

Kilpailijoiden järjestys on arvottu.

Äänestysaikaa on kolme vuorokautta tämän viestin lähetyksestä.

e.
silsis

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mä en jaksanut vieläkään lukea sääntöjä, onko niitä, mutta jos äänestän mahdollisimman näkymätöntä, niin bronasta ei tule mieleen kuin sen ava. Eikö se ollut joku pörröinen pehmolelu tmv?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja brona »

On.
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

..ja taas roikun ulkona kuin tamppooninnaru..

Onko nyt siis tarkoitus antaa äänensä sille kuka omasta mielestä on se heikoin lenkki vai saako tittelin sitten lopulta se kuka on kaikkein vähiten tullut huomioiduksi näillä kierroksilla? Silloinhan ääni tulisi antaa sellaiselle jonka nyt ainakaan ei soisi jäävän viimeiseksi.. Äh, musta tän ääneistyksen asettelu on vaan outo.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Äänestät vaan sitä kenestä et diggaile tai kuka vähintään jättää sut ihan kylmäks. Niin kai tän on tarkotus mennä. Elppahan voitti viimeks ja kaikkihan sitä rakastaa niinq kai.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eiks tää ole jo pläkki?
Enttu, Rollo ja Supa out?
Turha pitkittää kärsimyksiään.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja aasi »

Perkele, jos ei niitä ääniä ala ropista, tämä palsta on historiaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Perkele, jos ei niitä ääniä ala ropista, tämä palsta on historiaa!
Loistava vaalikampanja.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

äänestin itseäni.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hiddo, ei voikaan äänestää aasia. Venailen vielä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hitsit mua kiinnostais tietää kuka toi Elppis-vastainen yksi henkilö (ainakin) on...
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Hitsit mua kiinnostais tietää kuka toi Elppis-vastainen yksi henkilö (ainakin) on...
Hetikun yks äänestää sua vastaan, niin ei-voi-hyväksyy :P

Ite Äänestin AJ:tä viime rundilla ja vaihdan äänestyskohteeni Enttuun tasapuolisuuden nimissä.
bedlam

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsis kirjoitti:mutta jos äänestän mahdollisimman näkymätöntä, niin bronasta ei tule mieleen kuin sen ava.
Mä olen ainakin käsittänyt että äänestetään sitä itseä eniten ärsyttävää tyyppiä. Tai onko sillä edes mitään väliä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hitsit mua kiinnostais tietää kuka toi Elppis-vastainen yksi henkilö (ainakin) on...
Hetikun yks äänestää sua vastaan, niin ei-voi-hyväksyy :P

Ite Äänestin AJ:tä viime rundilla ja vaihdan äänestyskohteeni Enttuun tasapuolisuuden nimissä.
1 oli viime kierroksellakin, ja 1 taas tässä. Takana on ihan varmasti sama henkilö, ja uteliaisuudestani tekis mieli tietää että kuka ;)

Kyllä sä kulta tän voitat tänä vuonna :h:

PS. taisin juuri keksiä kuka... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: 1 oli viime kierroksellakin, ja 1 taas tässä. Takana on ihan varmasti sama henkilö, ja uteliaisuudestani tekis mieli tietää että kuka ;)
Se olin minä! Ooon tooooooosi katkera vielä viime vuotisesta tappiostani välierässä!
not not not!
Kyllä sä kulta tän voitat tänä vuonna
No vähäx ehanaa!
silsis

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja silsis »

bedlam kirjoitti:
silsis kirjoitti:mutta jos äänestän mahdollisimman näkymätöntä, niin bronasta ei tule mieleen kuin sen ava.
Mä olen ainakin käsittänyt että äänestetään sitä itseä eniten ärsyttävää tyyppiä. Tai onko sillä edes mitään väliä.
Oot edelleen oikeassa, kaiketi. Tämä äänestys on vaan turhan hitaaksi tehty. Todellisia voittajaehdokkaita ei ole kuin selvästi alle kymmenen. Kyllähän kaikilla on suunnilleen sama käsitys heistä, jotka harvoin laukovat mitään muita ärsyttävää tai mieleenpainuvaa. Kuivuvaa maalia katsois, sano.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mulla on edelleen vaikeuksia hyväksyä koko kisaa.. Jos otsikkona on heikoin lenkki niin silloin ei kai haeta lopputulokseksi sitä kaikkien rakastamaa tyyppiä vaan sitä oikeasti kaikkein turhinta..

Jos kaikki nyt äänestää sitä kuka eniten ärsyttää niin jäljellehän jää se kuka ärsyttää yleisesti vähiten eli ihQujen ihQ..

Jos taas haetaan sitä oikeasti heikointa lenkkiä ja turhinta tyyppiä niin sittenhän pois pitäis äänestää ihan alkunsa just ne ihQt tai muuten tavalla tai toisella sinulle tunnekuohuja aiheuttaneet henkilöt.

Ehkä mä en vain osaa!

(Oikeesti näitä äänestyksiä pitäis siis kai olla vähintään 2, IhQujen IhQ ja Heikoin lenkki erikseen ja jos vielä tarkemmiksi ruvetaan niin erikseen vielä pahimman ärsykin löytymiseksi joku Parahimmat Paskakilarit aiheuttava -tittelintuure jakoon..)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja ak »

KisSandra kirjoitti:Ehkä mä en vain osaa!
Eikös siinä tv-ohjelmassakin ollut ideana, että yksikerrallaan tiputetaan jäljellä oleva heikoinlenkki pois? Eli jäljelle jää se vähiten heikko sitten lopulta.
Sannnu

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Munkin mielestä kysymyksen asettelu on perseestä...loogisesti ääni annetaan sille, joka on se heikoin lenkki, joka ei ole koskaan ollut se penaalin terävin kynä...tai muuten vaan ihan vitun pihalla kokoajan.
CandyMan

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Joo kilpailun nimi on siinä mielessä kovin harhaanjohtava että sen lopullinen voittaja (=viimeisellä kierroksella vähiten ääniä saanut) ei suinkaan ole se "Kitinän Heikoin Lenkki", kuten tyhmempi voisi luulla. Hän on Vahvin Lenkki.

Tuon sisäistettyäni annan ääneni vähän illemmalla, kun olen miettynyt lisää ja lukenut eri osallistujien koko viestihistorian läpi. Alkavatko hikikarpalot nousta otsalle ja housuissa jöpöttää?
Bliss

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Bliss »

CandyMan kirjoitti:kun olen miettynyt lisää ja lukenut eri osallistujien koko viestihistorian läpi.
Olet tietoisesti hankkimassa itsellesi vakavahkoa caccamyrkytystä. R.I.P., näin etukäteen.
ninnithequeen

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa nähdä, etten ole ainoa, jota ärsyttää Supan mukaviisaat aivopierut.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Clay »

CandyMan kirjoitti:Joo kilpailun nimi on siinä mielessä kovin harhaanjohtava että sen lopullinen voittaja (=viimeisellä kierroksella vähiten ääniä saanut) ei suinkaan ole se "Kitinän Heikoin Lenkki", kuten tyhmempi voisi luulla. Hän on Vahvin Lenkki.
Vähiten Heikko Lenkki olisi mielestäni kuvaavampi ilmaisu.
Nyt penikseni on fantastinen!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanaa nähdä, etten ole ainoa, jota ärsyttää Supan mukaviisaat aivopierut.
Onhan se ihan herttaista, jos koet että mielipiteelläsi on kerrankin oikeutus.

Kirjoitan Kitinään periaatteella "höpisen tässä taas niitä näitä lämpimikseni". Viestimääräni ei kylläkään lähesty vielä lukemaa 9000, mutta viisaudestahan se vain on pois. Pahoittelut.

En tiedä ketä äänestäisin. Kukaan täällä ei oikein ärsytä.
CandyMan

Re: KHL'06 2. kierros

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vaikea valinta, mutta mietittyäni koko päivän päätin antaa ääneni Elpalle. Kyllä tuo yhden saadun äänen perään itkeminen ansaitsee seurakseen toisen samanmoisen. Ja sitten toisaalta taannoinen julkinen kehuskelu poikaystävänsä munan koolla ei ottanut huomioon meidän pieni- ja normaalikikkelisten miesten tunteita, joten sekin puoltaa valintaani.

DUMARI VOITTOOOOON!

EDITH: Kah, en ollutkaan vasta toinen valitsijamies. Myöhästyin.
Vastaa Viestiin