Friday The 13th

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jason tulee, oletko valmis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jason who?
Mua ei mitkään jasonit pelota pätkääkään!
Mutta hyvä päivä!
Australialaisittain äännettynä, "It's good day to day!"
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Patz »

Koulutuspäivä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:Koulutuspäivä!
Onko tänään välineenä ruoska tai piikkikeppi? :P
Pyyhin Netikettiin..
MadameDeMeloni

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tänään on mun juhlat! Jeij. :miitti:

Tajusin äsken että mulla on huomenna vapaapäivä! Olin jo ehtinyt koko viikon ja vielä tänäänkin panikoida että miten en ehdi huomen, siis tänään siivota ja käydä kaupassa ennen vieraiden tuloa, mutta nyt saankin nukkua rauhassa pitkään ja tehdä kaiken omaan tahtiin. Jotenkin oon koko viikon luullut meneväni aamuvuoroon. Se oli vissiin sit viime perjantaina. Ei mua vielä ois kyllä nukuttanutkaan. Nälkä ois kyllä. Ehkä vähän maistan tarjoilusta...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

MadameDeMeloni kirjoitti:Tänään on mun juhlat! Jeij. :miitti:

Tajusin äsken että mulla on huomenna vapaapäivä! Olin jo ehtinyt koko viikon ja vielä tänäänkin panikoida että miten en ehdi huomen, siis tänään siivota ja käydä kaupassa ennen vieraiden tuloa, mutta nyt saankin nukkua rauhassa pitkään ja tehdä kaiken omaan tahtiin. Jotenkin oon koko viikon luullut meneväni aamuvuoroon. Se oli vissiin sit viime perjantaina. Ei mua vielä ois kyllä nukuttanutkaan. Nälkä ois kyllä. Ehkä vähän maistan tarjoilusta...
Saako jo onnitella?
Pyyhin Netikettiin..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Hassua kun ajattelee, ettei kuolema ole tapahtuma elämässä. Että kokee asioita, joita ei kuitenkaan koe. Vai mitä?
MadameDeMeloni

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Niba kirjoitti:Saako jo onnitella?
Onnitteluajankohta oli ja meni tämän kuun toisena päivänä.
prosessi

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja prosessi »

-Superior- kirjoitti:Hassua kun ajattelee, ettei kuolema ole tapahtuma elämässä. Että kokee asioita, joita ei kuitenkaan koe. Vai mitä?
Ei taas oikein saa selvää mitä ajat takaa, mutta juu hassua on. Oma kuolemani ei tule olemaan osa elämääni, vaan ihan oma lukunsa. Itse asiassa minulla on ollut muutama neuvottelu aiheesta sen lopullisen päättäjän kanssa, ja hyvässä yhteisymmärryksessä ollaan oltu, joten en osaa pelätä kuolemaa. Se tulee, usein varoittamatta, mutta ajallaan.
mustanikki

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

-Superior- kirjoitti:runollisen intelligenttiä ja sikamaisen hienostunutta
Ja vitut olikin.

Nuoren munanpuutteesta kärsivän horatsun katkeraa tilitystä se oli. Sitä sivistyssanat miksikään muuta. Lubrikantti kouraan, tangat jalkaan ja kadulle!

MARS!!!

Ja jos saat panosta rahaa niin ilmoita summa. Jos päälle 100€ niin lähetän privana tilinumeroni. Voit tallettaa sinne, lupaan käyttää rahat huumeisiin ja alkoholiin.

Ja asiaan, Tampereella oli perkeleesti urpoja opiskelijoita liikkeellä. Ihme häröilyä, taisin saada kanuunan.

T: Numba.





PS: Olette mahdottoman paskoja ihmisiä kaikki. Sukulaisennekin häpeävät teitä, naapurinne nauravat ja juopot runkkaavat mädäntyvien aivojenne päälle.

Eli öitä, kuolkaa väkivaltaisesti.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

1108: Minä en ole horatsu. Ettäs tiedät. Horatsu tulee sanasta huora, ja tiedät kyllä mitä huorat tekevät. Kauppaavat pilluaan, kaikkein pyhimpäänsä. Ja monesti vielä kiskurihintaan! Siksi haluankin ehdottomasti korostaa, että kaksi viikkoa sitten ainoastaan harkitsin asiaa. 200€ oli koivukyläläinen mies tulenkatkuisesta kuumaperseestäni valmis nimittäin tarjoamaan. Ajattelin siinä sitten, että arvokastahan sellainen raha on, ja kun se vielä lupasi lauetakin ihan muutamalla työnnöllä. Mietin että ei kai se horatsun pillu siitä kärsi - kunnia nyt ei ainakaan vielä viidestä-kuudesta työnnöstä mene! Mutta en sitten suostunut. Kun piti siivotakin ja kaikkea.

Nimimerkillä "Parempia tarjouksia odotellessa"
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Arvatkaa oonko menossa vai tulossa, hahaaaaa!!!


No menossa saatana. En saanut kunnolla nukuttua, ja töihin pitäisi painella. Pyörä jääköön parkkiin, tänään junailen. Julistaudun samalla ekaksi teepeekooksi, vaikken vielä töissä olekaan. Ajatus on tärkein, kunpa vain saisin sellaisia lisääkin päähäni...*zzz*

P.s. Pitäisikö perustaa huutokauppa-gallup Supan perseen sopivasta hinnasta...?
Dumari

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HuomentaH! Eka työpaikkakilijoittaja. Tänään perseet olalle.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

perjantai...perjantai?mitä helvettiä,PERJANTAI? *ryyps* :miitti: :beer:
Geetzu

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Mutta en sitten suostunut. Kun piti siivotakin ja kaikkea.
:D

Mä mietin heti miten paljon ihania siivouskamoja saiskaan 200 eurolla.
Tyhmä aamu, kuulin miehen joutuvan ulkomaille. Taidanpa lähteä mukaan.
Dumari

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää nimipäivää kaikki Taina:t, Tanjat:t sekä Taija:t!!!1
ninnithequeen

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Tänään on Nuuti-kullan synttärit. Herra täyttää kunnioitettavat 59 vuotta. Kakkua en kyllä ehdi leipomaan, saati käymään.

Mä taidan tänään saada Muppet Shown ekan tuotantokauden DVD-boksin :cheer:
Joku vinkkasi että se maksaa tänään Hulluilla Päivillä vain 29 euroa, ja anoppi lupasi napata sen heti aamusta Tapiolan Stockalta :cheer:

Nyt kahvia ja kersa kerhoon. Sitten kotiin siivoamaan hullun lailla, kun ukkokin on töissä poissa jaloista.
silsis

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ei sais valittaa, mutta... Onhan nämä aamut perseestä, kun on yön nähnyt mitä kummallisimpia painajaisia. Parina yönä nähnyt unta, jossa tulen sokeaksi. Aika vitun kamala uni. Johtunee liiallisesta hermomyrkyn käytöstä(la ja ti isolla kauhalla).

Hukutan nyt sitten ahdistustani työhön, valtion ilmaiseen terapiamuotoon.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Viikonloppu jo häämöttää :D :D

Tänään 13:s päivä ja perjantai ja siitä erikoinen päivä, kun laskee tämän päivämäärän luvut yhteen, tulee luvuksi 13
13102006 = 13
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti: Tänään 13:s päivä ja perjantai ja siitä erikoinen päivä, kun laskee tämän päivämäärän luvut yhteen, tulee luvuksi 13
13102006 = 13
No huih. Joku taikauskoinen saattaa olla aika kauhuissaan sängyn alla piilossa nyt.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen iski taas iltapäivästä migreeni ja mies törttöili taas, joten verenpaine nousi ja hedari vaan paheni. Kävin ketutukseen ostamassa hyvän kirjan, suolapähkinöitä ja limua. Otin pari pilleriä, istuin lukemaan ja odottelin miestä kotiin. Tehtiin sapuska yhdessä, otin vielä yhden pillerin, syötiin ja tää meni nukkumaan jo klo 22 :D Amatöörimäistä!

VIIMEINEN PÄIVÄ TÄÄLLÄ! Sinänsä harmi, koska työpaikkana tää on kiva; työ vaan repii fyysisesti raajarikoksi :( Mutta uusi elämä odottaa, sen mukana uudet haasteet ja paljon elukoita :h:

Tuli taas bukattua viikonloppu täyteen :roll: Huomenna heti aamusta siskon tytön vahdiksi pariksi tunniksi, sen jälkeen anopille syömään, sieltä lintsille katsomaan valoshow:ta ja huutamaan vuoristorataan ja illalla baariin. Sunnuntaina tulee taas miehen kaveri tekemään jotain bizneztä miehen kanssa. Mä kun vain tahtoisin kölliä sohvalla ja rutistella.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja bedlam »

martza kirjoitti:Tänään 13:s päivä ja perjantai ja siitä erikoinen päivä, kun laskee tämän päivämäärän luvut yhteen, tulee luvuksi 13
13102006 = 13
Oho! Enpäs ajatellutkaan. Tänään tulee nimittäin mittariin 31-v, eli 13 väärinpäin ja syndebileet ovat asunnossani, jonka numero on 13. Ja kaiken lisäksi on vielä perjantai 13. Voe tokkiinsa!

Ja huomenta! Jäi vähän lyhyeksi unet mutta se ei haittaa, voihan tsiisus kraistus sentään!
ninnithequeen

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bedlamille paljon onnea!
bedlam

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Bedlamille paljon onnea!
Kiitos kovasti!
Bliss

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nimpparionnittelut swirlille :)
Vastaa Viestiin