Friday The 13th

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Onnea kaikille sankareille!
Täks illaksi vahvistuikin vutisjengin saunailta, joten kortinpeluu jää väliin.
Kid

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Kid »

Swirl :h: Hyvää nimipäivää! ja Beldlamille kovasti paljon onnea syntymäpäivän johdosta!


Lunssa sit iski toden teolla. Eilen kävin äiteen luona synttärikahvilla ja makasin raatona sohvalla, vaikka kummityttö yritti kovasti saada mua piilosille. Otin viltin päälle ja huusin sieltä että "saa ettiä".
Äiteen jälkeen lähin vielä isukin luo kylään. Sielläkin makasin sohvalla kuumemittari kainalossa ja kauhistelin karatea.
Ei iskä onneks ihan kamalan pettynyt ja surullinen ollut, vaikka ei äiteelle "päässytkään". Oli ilonen kun menin käymään ja mä olen ilonen kun kävin :]

Nyt pitäs tää päivä yrittää jaksaa näyttää freesiltä kun se kerpeleen bigbossfromitalia tulee käymään *puistatus*
Täytyy varmaan hakee findrexiä tai jotain apteekista, et kuume laskis ja olo paranis..
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

prosessi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Hassua kun ajattelee, ettei kuolema ole tapahtuma elämässä. Että kokee asioita, joita ei kuitenkaan koe. Vai mitä?
Itse asiassa minulla on ollut muutama neuvottelu aiheesta sen lopullisen päättäjän kanssa, ja hyvässä yhteisymmärryksessä ollaan oltu, joten en osaa pelätä kuolemaa. Se tulee, usein varoittamatta, mutta ajallaan.
Ihan vitu sama kuoleeko nyt, heti, huomenna, keskiviikkona, pääsiäisenä tai jonain vuonna, koska ei se jälkeenpäin vituta ollenkaan. Ei siinä mitään koe. Ja valot ovat voineet sammua jo aikoja sitten ennen kuin lääkäri julistaa kuolinajan. Joten älkää miettikö liikoja.

-Superior- kirjoitti:Mitä? Häh? Mistä Numba puhuu?!?!

1108: Minä en ole horatsu. Ettäs tiedät. Horatsu tulee sanasta huora, ja tiedät kyllä mitä huorat tekevät. Kauppaavat pilluaan, kaikkein pyhimpäänsä. Ja monesti vielä kiskurihintaan! Siksi haluankin ehdottomasti korostaa, että kaksi viikkoa sitten ainoastaan harkitsin asiaa. 200€ oli koivukyläläinen mies tulenkatkuisesta kuumaperseestäni valmis nimittäin tarjoamaan. Ajattelin siinä sitten, että arvokastahan sellainen raha on, ja kun se vielä lupasi lauetakin ihan muutamalla työnnöllä. Mietin että ei kai se horatsun pillu siitä kärsi - kunnia nyt ei ainakaan vielä viidestä-kuudesta työnnöstä mene! Mutta en sitten suostunut. Kun piti siivotakin ja kaikkea.

Nimimerkillä "Parempia tarjouksia odotellessa"
Ei kannata liian halvalla luovuttaa, jos meinaa horoilla. Iän myötä joutuu taksaa kuitenkin laskemaan joten tee niinkuin muutkin horot. Tyydy vain siihen bemariin, 150 neliön kämppään Ullanlinnassa ja 10 luottokorttiin, joiden laskuista et itse maksa yhtäkään eikä tarvitse katsella kuin yhden ruman äijän naamaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli ostaa yläjyrsin, mutta rahat ei riitä kuin johonkin ö-luokan laitteeseen eli siirrän senkin haaveen tulevaisuuteen.

Tänään täytyy tehdä jotain tavatonta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bedlamille paljon onnea!!

Työkaverin mielestä 13 tarkoittaa tänään tuoppien määrää. Eheh.. Pomokin soitti äsken että ihan sama lähteekö kukaan, niin hän lähtee siiderille, kun viimeksi oli niin hauskaa. (Ottaen huomioon sen, että olen ainut koko Töölön porukasta joka on koskaan käynyt pomon kanssa siiderillä, mukana ison pomon sihteeri. Meillä ei ole tällaisia "yhteismenoja" koskaan). Sairaalaporukka on joskus jäykkää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi itkujenitkut nyt on sit vasenkin hartia ja niska kipee, heti aamusta auuuuuh!! Mä oon niiiiin vammanen. Ei oo rahaa hierojaankaan. Kuntosalille ajattelin täs nykästä, ennenku tulee noutaja ja lähtö iskälle.
Hyvin kai se uni sit loppujen lopuks kuitenkin maistui ilman ihanaa tuttua tuoksua ja kainaloa ja persettä ja käsiä ja kuorsausta. Mun sänky ja peitto on vaan niiiiiin paskat verrattuna tyypin järkkyihaniin untuvahässäköihin. Siis niin syvältä.

Beddis: ONNEA ja ILOA tuhatkymmenensataa KILOA!!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Niba kirjoitti:Saako jo onnitella?
Onnitteluajankohta oli ja meni tämän kuun toisena päivänä.
Nää on vaikeita asioita!
Veikalla meni täyteen 4. päivä enkä oo vielä onnitellu, sulle ei nyt sitten ainakaan tullu etuajassa?
Vaikket 'eilisen teeren tyttö" olekaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Swirlille isot nimpparionnittelut! Ja Beddikselle synttärionnittelut!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bedmanille synttärionnea, vaikka jo toisaalle toitottelin!
Nimipäivää! T, T ja T!
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Enttu »

onnittelut kaikille päivän sankareille ... eilen olin ahkera,uin,kävin kaupassa ja illalla istuin oopperassa rapiat 3 h,päätä särki heti aamusta vaikka en mtn alkoholipitoista edes juonut,se kyl menee ohi kun saan kituusini kaffetta .
Kid

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sen verran taas hiljasta duunissa että oon kerennyt jo lakkaamaan kynnet *haukotus*
Kolmas kuppi kahvia menossa ja silmät vuotaa. Kuumetta lievästi ja mahoton vitutus. Mä haluan kotiin.
Rouva Pupu

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dumari kirjoitti:Hyvää nimipäivää kaikki Taina:t, Tanjat:t sekä Taija:t!!!1
Kiitos :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Sen verran taas hiljasta duunissa että oon kerennyt jo lakkaamaan kynnet *haukotus*
Kolmas kuppi kahvia menossa ja silmät vuotaa. Kuumetta lievästi ja mahoton vitutus. Mä haluan kotiin.
Kuumaa nuudelikeittoa, johon isket pari valkosipulin kynttä työkavereiden iloksi, ja jälkkäriksi iso appelsiini.
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiitokset onnittelijoille! Duunissa kävivät jo vaatimassa pullakaffeja, mutta ajattelin säästää ne synttäreitäni varten. Ihmisraukat joutuvat syömään mun leipomuksiani... laitan ihan helvetin hyvää ruokaa, mutta leipominen on pakkopullaa.

Aamut on taas mulle älyttömän vaikeita. Taannun kolmevuotiaan tasolle ja saan kamalat itkupotkuraivarit, kun pitää nousta sängystä. Mies saa suunnilleen jalasta kiskoa, että saa mut pois vällyjen välistä ja sitten olenkin äkäinen kuin ampiainen.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Taikauskoisten ei kannattane tänään todellakaan nousta sängystä. Saksalainen professori varoittaa, että numeroiden perusteella tänän on huono-onnisin perjantai sitten vuoden 1520.

Professori Heinrich Hemme muistuttaa, että tämän viikon perjantain päivämäärästä syntyy luku 13 myös silloin, kun sen numerot lasketaan yhteen. Merkitään päivämäärä sitten 13-10-2006 tai 2006-10-13, yksittäisten numeroiden summaksi tulee sama kauhistuttava 13.

-Edellisen kerran luku 13 sattui päivämäärässä kohdalle tällä tavoin 13.tammikuuta vuonna 1520, Aachenin teknillisen yliopiston professori Hemme kronikoi.

Ja mikä pahinta, tämä vuosi on ensimmäinen sitten vuoden 1411, jolloin perjantai osuu kuukauden 13:nneksi päiväksi peräti kaksi kertaa. Myös kuluvan vuoden tammikuussa 13.päivä oli perjantai.

Saksalaisista neljännes ilmoittaa uskovansa, että tämä kyseinen päivä tuo epäonnea.

13 on kuoleman, uudelleensyntymisen ja transformaation luku.
Se ekologinen vaihtoehto!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua jännittää niin paljon! Iltapäivällä pitää kahvittaa noita työkavereita, enkä mä ole kovin sosiaalinen ja inhoan olla huomion keskipiste. Lisäksi ne ostaa mulle, alkkariongelmaiselle, viiniä lahjaksi. Yks kävi jo eilen kysymässä tykkäänkö enemmän puna- vai valkoviinistä. Olin heti vaivihkaa tilanteen tasalla ja sanoin kuohuviini.

Ruoksille kauppaan ostaa kahvia ja jotain pullantynkää. Tai jätskikakkua. Tai täytekakkua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

kuinka häiritsevää on se, että suosikkibiisini kertoo miehestä, joka syö oman kyrpänsä? (asteikolla 0-10)

hyvää perjantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Paljon Onnea Bedlam!!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti: Lisäksi ne ostaa mulle, alkkariongelmaiselle, viiniä lahjaksi. Yks kävi jo eilen kysymässä tykkäänkö enemmän puna- vai valkoviinistä. Olin heti vaivihkaa tilanteen tasalla ja sanoin kuohuviini.
Olisit sanonut shampanja, olisit saanut hyvin pienen pullon, eikä juomisongelmasi olisi siitä pahentunut?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Mua jännittää niin paljon! Iltapäivällä pitää kahvittaa noita työkavereita
Me syöpöteltiin jo mun sitruuna- ja suklaamurukakku aamukahvilla :) Hassua kun kaikki (idiootitkin) työkaverit olivat niin mukavia ja "harmi että lähdet"- repliikkejä viljeleviä. Olen täällä ollut jo reilut 1,5 vuotta, eikä kukaan ole koskaan (paitsi pomo) pyytänyt tekemään mitään töiden ulkopuolella. Nyt on vaihdettu jo parin kanssa puhelinnumeroita tulevaisuuden varalle..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onnittelut Swirlille ja Lolitalle!!

ja kaikille muillekin onnitteluja tarvitseville.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bedlam

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kiitos kaikille ja onnittelut muille onniteltaville! Voisinkohan pyytää pomolta, että pääsisin jo klo 13 valmisteleen pippaloita...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Hirvee nälkä! Ja vielä 45min päivystystä jäljellä.. ei pysty.

Ja sit pääseekin jo kotiin ja syömään. Viikonlopuks odotettavissa kunnon catfighteja..
prosessi

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ihminen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Hassua kun ajattelee, ettei kuolema ole tapahtuma elämässä. Että kokee asioita, joita ei kuitenkaan koe. Vai mitä?
Itse asiassa minulla on ollut muutama neuvottelu aiheesta sen lopullisen päättäjän kanssa, ja hyvässä yhteisymmärryksessä ollaan oltu, joten en osaa pelätä kuolemaa. Se tulee, usein varoittamatta, mutta ajallaan.
Ihan vitu sama kuoleeko nyt, heti, huomenna, keskiviikkona, pääsiäisenä tai jonain vuonna, koska ei se jälkeenpäin vituta ollenkaan. Ei siinä mitään koe. Ja valot ovat voineet sammua jo aikoja sitten ennen kuin lääkäri julistaa kuolinajan. Joten älkää miettikö liikoja.
Vaikea tuota olla miettimättä, kun moottoritiellä ohituskaistalta luisuu auto omani eteen, johon sitten törmään. Lyhyessä ajassa ehtii miettiä kumman paljon, vaikka kuinka tietäisi, että kohta niillä ajatuksilla ei enää ole mitään merkitystä. Onneksi en silloinkaan pelännyt, vaikka olinkin varma kuolemastani, sillä säilytin toimintakykyni ja älysin olla paniikkijarruttamatta, enkä edes päätynyt ojaan, vaikka auto mäsäksi menikin. Jumalan kiitos ei tullut kuoloa toisenkaan auton kuskille, vaikka hänen päänsä hajoittikin tuulilasin...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday The 13th

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti: kunnon catfighteja..
Eli Sysmässä on kuin onkin menoa viikonloppuisin?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin