Lauantai vaan.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Eikös sitä enää edes viikonpäiväketjuja osata tehdä puoli sekuntia yli keskiyön. Ootte te yksiä häviäjiä.. Mut ei se mitään. Niin minäkin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Älä huora hypi seinille, kovassa kunnossa ollaan ja viinan vieminä, älä selitä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ette usko kuinka paljon mies voi kaivata halausta, no sex, vaan halausta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MadameDeMeloni

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Bluntly kirjoitti:no sex, vaan halausta.
Niin monesti on tehny mieli halata Bluntlyä.

Piti vaan sanomani, että ekaa kertaa yli viikkoon mulla on nälkä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

luin Casablancan käsistä ja taustalla soi Rammsteinin Rosenrot. Juuri sille hetkelle, jolloin Rick istuu ryyppylasin äärellä ("Of all the gin joints..." -kohtaus), biisiksi sattui Wo Bist Du (Ich liebe dich nicht mehr oder weniger als du mich geliebt hast als du mich noch geliebt hast...). Tuli kyyneleet silmiin. Kaunista.

hyvää lauantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

VituttaaVituttaaVituttaaVituttaaVituttaaVituttaaVituttaaVituttaa



Vittusaatananperkele. Tämä on tällaista "näin sattuu joskus jokaiselle miehelle" paskajargonia. Vitut sattuu, vain mulle. Muille ei satu näin, koska muut ovat munattomia toimimaan yleensä ylipäätäänkin.

Olisit voinut olla oma itsesi. Se oma hauska itsesi. Se Gattacan mainitsema bimbo, mutta samalla todistetusti keskimääräistä älykkäämpi itsesi (mitattiin joskus, kun mut haluttiin heittää tarkkailuluokalle, ei heitetty, voitin, hävisin, pääsin kehumaan, vielä samalla kehitysasteella kuin silloin, piippolan vaari). Ei onnistunut. Kuka tahansa tusinapano, ja turpa laulaa, mutta ei nyt.

Maailman kaunein nainen seisahtaa viereen. Ihmettelen hetken, kenen vuoksi, ottaa askeleen lähemmäs. Otan katseen, ihastun, tarjoan hymyn. Saan vastineena hymyn. Odottava sekunti. Kaikki maailman aloitusreplat on täyttä paskaa, ihan sama mitä mies sanoo, kunhan tietää mitä sanoo. Minä tiesin. Juttu lähti liikkeelle. Kaunis nainen hymyilee, minä hymyilen takaisin. Ruskeista unenpuutteen raiskaamista mutta hymyilevistä silmistäni näkee, että tämä on aivan loistojuttu. Mutta sitten kaikki alkaa mennä pieleen. Puihin. Suusta tulee pelkkää paskaa ja sen seassa mykkää hiljaisuutta. Katse hapuilee. Uusi yritys. Vitun väkinäistä. Nainen huomaa sen. Tää taitaakin olla aika tylsä äijä. Itsetunto palasina, meninkö mokaamaan tämän? Nainen on lähdössä, pitäisikö ehdottaa jotain nopeasti? Vitut, miksi turhaan kun kerran kalja vielä valuu hanasta. Kaikki on jo pilalla muutenkin, älä missään nimessä ota mitään lisäriskejä, maailma muistetaan muutenkin riskejä kaihtavien miesten kautta. Ota lisää kaljaa. Hapuilevia katseita ulos ikkunasta. Ei sitä näy. Meni saatana, vaikka mulla oli mukana kuudesti laukeavat ja kaikki tinttitukkaäitihomoisäseppohoviseiskytlukulaiset doktriinit. Joku ennalta tuttu/tuntematon metro/sporaseksuaali senkin persettä siellä tälläkin hetkellä kourii...


Harmittaa.


Sunnuntaina treffit. Ihan kiva tyttö sekin on. Joskus vain ihan kiva ei ole tarpeeksi. Milloin se muka on...

Hyvää yötä.
SikaMika

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti: Byääääh

Lopeta toi itku, vitun vässykkä. Jos paskat on housussa, niin turha rypistellä. Mene nukkumaan, typerys.
SikaMika

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mene nukkumaan, typerys.
En mene, otan mieluummin n. 100€ käteistä puolessa tunnissa pokerista.

Vieläkin vituttaa. Olen mä kaiken näköistä karvakolmiota eläissäni nähnyt, mutta tämä oli jotain ylitse muiden. Tekköö pahhoo... :cry:
Quarter

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Olen nyt sit 25... yay. Huomenna voisi hakeutua pieneen humalaan. :miitti: Tänään vielä 15h työputki edessä.. yay.
silsis

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Täytyyhän jonkun töitäkin tehdä. En muuten jäänyt eiliselle deitille yöksi. Lähtiessäni vilautin toki mukaani ottamaani hammasharjaa, jotta tyttöä kirpaisisi kunnolla. Sai sentään kotona nukuttua.

Ei silti, kahvin kautta kotietsinnälle.

Huomenta vaan kaikille!
ninnithequeen

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

QuuDeelle Paljon Onnea :h:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Paljon Onnea QD!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SingleMalt

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Huhhuh. Tulihan taas pantua oikein kunnolla pankkoon. Nyt pärjää taas ainakin iltaan saakka, ennen kuin pitää lähteä vonkuulle uudestaan.
ninnithequeen

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Huhhuh. Tulihan taas pantua oikein kunnolla pankkoon. Nyt pärjää taas ainakin iltaan saakka, ennen kuin pitää lähteä vonkuulle uudestaan.
Käviksää ny niissä paikallisissa?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vakavan huumorin nimessä julkaisemme pari ihan aikuisten aitoa sateliittikuvaa. Kuvat on otettu Korean niemimaasta yöaikaan.

Kuten huomaamme Pohjois Korean rakas johtaja, Kim Jong Il, on niin huolehtivainen kansastansa että pitää jopa huolen alamaistensa yöunista samuttamalla valot joka ilta kello 21:00.

Kuva

Lähde
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SingleMalt

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Käviksää ny niissä paikallisissa?
Kävin kamelissa, mut piti lähteä pois kesken hemmetin hyvän blues-keikan, kun kaks pitkätukkatatskadioottia alko haastamaan matsia. Kumpikin oli niin turvat että oisivat pudonneet yhdellä napsulla, mutta parempi lähteä haneen, kuin alkaa painimaan pilleridillejen kanssa.

Tämän jätkän keikka kannattaa muuten sitten tsekata. Oli ihan vitun hyvä.

http://kotisivu.mtv3.fi/antsu.haahtela
ninnithequeen

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Käviksää ny niissä paikallisissa?
Kävin kamelissa, mut piti lähteä pois kesken hemmetin hyvän blues-keikan, kunkaks pitkätukkatatskadioottia alko haastamaan matsia. Kumpikin olin niin turvat että oisivat pudonneet yhdellä napsulla, mutta parempi lähteä haneen, kuin alkaa painimaan pilleridillejen kanssa.
Muah. Voin melkein vannoo että tiedän mistä porukasta on kyse :D
Tämän jätkän keikka kannattaa mutten sitten tsekata. Oli ihan vitun hyvä.

http://kotisivu.mtv3.fi/antsu.haahtela
Katos, tää on nähtykin. Ja näköjään esiintyy entisessä työpaikassakin taas tammikuussa. Sama omistaja kun Kamelissa, ja noi esiintyjät kiertää aina kaikki sen baarit.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Niba kirjoitti:Älä huora hypi seinille, kovassa kunnossa ollaan ja viinan vieminä, älä selitä!
Huaraks pitäis varmaan alkaakin. Korjaamo vei eilen 650 erkkiä, joten raha olis tarpeen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SingleMalt

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Muah. Voin melkein vannoo että tiedän mistä porukasta on kyse
Joo en tiä mitä kahjoja oli, mut näytti olevan kyl melkoses soseissa. Toinen kundeista oli semmonen 185 cm vaalea pitkätukkainen siasilmä. Se istu vastapäätä pöydäässä, ei puhunut sanaakaan ja tuijotti vaan mua silmät sirrillään. Ainakin tunnin se touhus sitä, enneku nostin kytkintä. Se dorka oli tainnu moshatessaan lyödä päänsä tiskipöytään liian monta kertaa.

Muuten. Ylikypsä siankylki, suolakurkut, artesaani-leipä ja kylmä keppana on paras aamupala mitä mä tiedän. Kuninkaallista settiä!
Jos seuraavaksi tuuppais saunan päälle, ja menis peseen kiiman jäljet pois. Röyh!
ninnithequeen

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Muah. Voin melkein vannoo että tiedän mistä porukasta on kyse
Joo en tiä mitä kahjoja oli, mut näytti olevan kyl melkoses soseissa. Toinen kundeista oli semmonen 185 cm vaalea pitkätukkainen siasilmä. Se istu vastapäätä pöydäässä, ei puhunut sanaakaan ja tuijotti vaan mua silmät sirrillään. Ainakin tunnin se touhus sitä, enneku nostin kytkintä. Se dorka oli tainnu moshatessaan lyödä päänsä tiskipöytään liian monta kertaa.
Juu, taitaa olla just sitä tiettyä porukkaa mikä niissä pyörii aamusta iltaan. Se Kamelin naapuripubi oli tän viimesimmän työpaikkani omistajalla vähän aikaa, ja se vasta näitä hörhöjä olikin pullollaan, huhhuh.

EDIT: sen nimi oli sillon Cabacca, onkohan vieläkin?
ninnithequeen

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Olen nyt sit 25... yay.
Onnee! :D
Monettako kertaa sä täytät 25? Mä täytän 25 kohta kolmannen kerran. :twisted:
Mä täytän 25 viidennen kerran ens vuonna...
slam

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja slam »

jos mänis lepään takaisin... haukotus*
millivanilli

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hyi yök, elämä ei tunnu vieläkään voittavan. Tyttöjen ilta oli varsin rankka. Eilen oli varmasti elämäni hirvein krapula, voimat on pois edelleen.

Mutta oli sentään hauskaa pikkusiskon kanssa.

Jos sais jo jotain pysymään masussa. -> syömään
ninnithequeen

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sarjassamme suku on pahin osa 234:

Oma faijani oli eilen kännipäissään onnistunut murtautumaan blogiini, ja kirjoitellut sinne omiaan. Kun ei vastattu puhelimeen, kun mentiin jo ajoissa nukkumaan. Ei jumalauta, mä en kestä enää niitä. Rupee ihan kertakaikkiaan loppumaan pää tällaseen :tiistai:
Sannnu

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Heipparallaa..nyt alkaa kohta 60 tuntia täyttyä työn suhteen tällä viikolla mutta still going strong ja rahaa tulee...niin ja menee...äsken hulluilla päivillä paloi toistasataa euroa, mutta täytyyhän sitä joskus muutakin tehdä kuin töitä. Jooh. Tuli muuten mieleen tuosta Sinkkumatin postauksesta, että paljon teillä noin keskimäärin menee viikonloppuna rahaa dokailuun ja siihen liittyvään oheistoimintaan (sisäänpääsyliput, narikat, taksit, makkaraperunat) Mä en oo käynyt missään ulkona (siis pitkän kaavan mukaan) varmaan puoleen vuoteen, ja ihmekkös sitä rahaakin on säästynyt.
Vastaa Viestiin