Lauantai vaan.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sannnu kirjoitti:Tuli muuten mieleen tuosta Sinkkumatin postauksesta, että paljon teillä noin keskimäärin menee viikonloppuna rahaa dokailuun ja siihen liittyvään oheistoimintaan (sisäänpääsyliput, narikat, taksit, makkaraperunat)
Yleensä rahaa palaa aika tarkalleen sellaiset 10-200€ per ilta. Riippuu paljonko lompsassa oli aloitettaessa.
MadameDeMeloni

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Sannnu kirjoitti:paljon teillä noin keskimäärin menee viikonloppuna rahaa dokailuun ja siihen liittyvään oheistoimintaan
Pinnistin ja laskin että eilen meni hurjat 28,5 e sisältäen sisäänpääsylipun, narikan, kaksi siideriä baarissa ja kaksi kebappia karvakädeltä. (kyllä, olin fiksu ja ostin myös aamupalaksi sellaisen!) Kaveri makso taksin.

Eli ei ihan hirveesti. Joskus jos erehtyy hutikassa tarjoilemaan muillekin niin ei siinä satanen meinaa riittää. Tyhmä lapsi.

Varpaat on kipeet eilisistä tanssiseteistä. Uskomattoman kivaa oli kyllä ja pitkästä aikaa tuli ihan tanssittua, valloitettiin koko paikka \o7 My middle name is Disco!
Patz

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Tulihan taas pantua oikein kunnolla pankkoon
Enkö mä varottanut jostain tällasesta? ;)

Pihatalkoot takana, kylläpä tulikin kökittyä tuntitolkulla vesisateessa. Suolaheinät oli valloittaneet mun pihan, mutta nyt niillä on muutama kuutio multaa ja nurmikonsiemenet niskassa. HAH!

Kauhea hinku olis radalle, ehdotuksia?
silsis

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Hitto, kun on jalat kipeinä. Juoksin eilen vähän vajaan yhdeksän kilsan maastolenkin 51 minuuttiin, kun viime vuonna meni 43. Taisin mä painaa viisi kiloa vähemmän, mut kamoon! En mä nyt niin paska voi olla?

Saas nähdä maltanko pysyä kotosalla illalla. Vois käydä salilla, syödä hyvin ja katsoo töllöstä BB ja WPT. Lienee kai turha kiusata itseään kaljalla, kun tulee kuitenkin poltteet lähteä hippaamaan.

Niin ja sit semmonen juttu, että kun täällä töissä saa yhden projektin onnistuneesti päätökseen, niin miksi ihmeessä pitäisi saman päivän aikana vielä jotain aloittaa ja saavuttaa. Nyt olis just sopiva hetki lähteä kotiin. En halua antaa kaikkeani, ei tää kuitenkaan niin siistii ole.
SingleMalt

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Tulihan taas pantua oikein kunnolla pankkoon
Enkö mä varottanut jostain tällasesta?
Jep. Ja taas panettaa.
millivanilli

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elämä voitti, jee! Ei ole mitään mitä pieni happihyppely ja kulhollinen chiliä ei parantaisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lihakeitto muhii kattilassa ja kämppä muuttuu pikkuhiljaa ihmisasunnon näköiseksi, kohta voisi poiketa vaikka kaupungilla katselemassa paikkoja.

Ja on, krapula siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mielettömän nätti ruska. Aurinko paistaa kivasti.
Koiran hoitajaan käyty tutustumassa ja koiruus pääs vaihteeksi ihmettelemään heposia.
Vois lähtä lenkille. Kohta.
silsis

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja silsis »

mustaenkeli kirjoitti: Aurinko paistaa kivasti.
Alle vartissa taivas muuttui täysin pilvisestä itkupillistä hymyilevään aurinkoiseen. Siis juuri äsken, Tampereella. On kyllä sadellutkin tarpeeksi.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Lähdin tänään sadetta uhmaten shoppailemaan, kun tilille rapsahti mukavat 300 euroa asumistukia (takautuvasti mitä todennäköisemmin) joten luonnollinen johtopäätös oli tuhlata ainakin osa vaatteisiin.
Jumalauta kun näytänkin hyvältä kukonaskelisessa paitamekossa, vaikka itse sanonkin. Mukaan tarttui myös leveäresorinen musta-vihreä-skottiruutuhame (koulutyttöfetissi) ja sulattavan lämmin neuletakki.
Ja myös ihanan hehkuvanvärinen juliste kylpevästä naisesta vessaa varten.. uuh.
Nyt pitäisi sitten ruveta värjäämään tukkaa ties kuinka monetta kertaa punaiseksi (väri ei vaan pysy enkä minä opi vaihtamaan väriä, ainakaan vielä) ja hakkamaan hieman enemmän päätä seinään uuden käännöksen kanssa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Palattu eiliseltä saunareissulta, pesty kissanpissaa lattialta, nyt suihkuun ja sit leffaan. Laitan varmaan hameen päälleni siltä varalta, että ois huono elokuva, kun seura kuitenkin on hyvää. Mietin sit joskus huomenna tai ylihuomenna tarkemmin näitä tekemisiäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

silsis kirjoitti: Alle vartissa taivas muuttui täysin pilvisestä itkupillistä hymyilevään aurinkoiseen.
Täällä sato aamun. Paisto päivän. Iltaa kohti musta tuli itkupilli.
Äiti soitti ja muhun iski koti-ikävä. Tänään taas vähän hankalampaa...
mutta ehkä tähän uuteen elämänmuutokseen ja kotipaikkakuntaan sopeutuu vielä. Ihan ajan kanssa... Taidan mennä suihkuun ja sitten ihmisten ilmoille tuohon kylän (anteeksi, siis kaupungin!) ainoaan baariin, jottei tulis ihan mökkihöperöksi tai pää muuten räjähtäisi pahemman kerran... *huoks*
Dumari

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tulin välillä kotiin, nyt safkaa naamariin ja trainspottingia kattomaan.
Näiden jälkeen koisaamaan ja aamusta sit taas menox.
Mulli75

Re: Lauantai vaan.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Miksi, miksi en aloittanut aikaisemmin Excelin kaavojen takomista ja raportin tekoa. Maanantai deadline. Ainakin kolmet kokeet ensi viikolla.
Parempi kun en nosta päätäni paskasta vähään aikaan vaan olen hiljaa :roll: Kyllä tekisi mieli tehdä selätysvoitto ja paukutella henkseleitä monta päivää putkeen. 8)
Vastaa Viestiin