Masentava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Paska päivä, ei voi muuta sanoa. Päivän ensimmäinen puhelu tuli joltain Gloria-kauppiaalta ja kun mua olis vielä niiiin nukuttanut. Nyt pitäisi putsata vähän mutsin autoa, ajella kotikotiin ja ehtiä vielä takas Jeppikseenkin ennen kun vuorokausi vaihtuu. Yöksi töihin ja nukkumaan pääseeekin ehkä sitten joskus 5-6 aikaan aamuyöstä. Voi paska.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, tylsää maanantaita täältäkin. Kokonainen pitkä viikko edessä, ilman et ois tiedossa mitään hauskaa. Ois jees, jos vois mennä nukkumaan ja herää vasta ensi viikolla. (Eikö koululaisillakin oo muka nyt syysloma?!?!? So not-fair.)
Ja radiosta tulee vitun Pate Mustajärveä. Iu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Ei nimittäin voi alkaa hyvin, jos saa kuulla heti ensimmäisenä tämmöistä: "Näytät todella yllättävältä! (Käyntikortin pohjalta odotin jotain kunnon harteikasta barrikaadilesboa)".
Semmoista se on kun ei pysty täyttämään toisen luomia odotuksia. Mies taisi pettyä sitten oikein kunnolla. Ollut siellä, tehnyt "tuota", olen ostanut yhden T-paidankin.

Tulisipa Aarne takaisin palstalle. Olen yrittänyt parhaani mukaan kommentoida hänen puolestaan Supparinkin viesteihin. Ja muutenkin olisi kiva. Tulisit nyt, mulla olisi sulle pari mehevää rec-tiedostoakin...

Ai niin! Elämässäni on tapahtunut niin paljon! Ostin perjantaina Hullujen Päiviltä trekkerit (muka-maastokengät) tulevaa värikuulataistelua varten, tarjouksessa 67,50€. Lisäksi tulin käyneeksi hetken mielijohteesta sirkuksessa, toista kertaa elämässäni. Täytyy myöntää ettei Sirkus Finlandia pärjää mitenkään Circus de Soleil:le, meinasin nimittäin pitkästyä. Se ei ole hyvä merkki se.
silsis

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Hyvää nimipäivää kaikki Sirkat, Sirkut ja öh...Sinkut!
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Niin juu. Unohdin kertoa että aloin eilisestä lähtien käyttää pitkiä kalsareita. Tilanteeni on varsin kehno niiden suhteen, minulla ei ole kuin kahdet siistit (ei-reikäiset) pitkät puuvilla-alkkarit, joilla kehtaa mennä ulos ihmisten ilmoille. Ja nyt toiset niistä ovat päällä ja toiset pyykkikorissa. Joudunko jäämään huomenna kotiin?
swirl

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

CandyMan kirjoitti:Tilanteeni on varsin kehno niiden suhteen, minulla ei ole kuin kahdet siistit (ei-reikäiset) pitkät puuvilla-alkkarit, joilla kehtaa mennä ulos ihmisten ilmoille.
Eikö niiden kalsareiden päälle ole tapana pukea jonkinlaiset housut, kun mennään ihmisten ilmoille?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

swirl kirjoitti:Perkele. Väsy ja vitutus ja paleleekin. :maanantai:
Sanos muuta :tiistai:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
silsis

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

swirl kirjoitti: Eikö niiden kalsareiden päälle ole tapana pukea jonkinlaiset housut, kun mennään ihmisten ilmoille?
Mut hei, Mörfin lain mukaan törmäät juuri reikäkalsaripäivänä työpaikkasi uuteen she-is-a-fox-sihteeriin, joka ehdottaa spontaanisti neukkariseksiä. Eihän sellaista riskiä voi ottaa.
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

swirl kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Tilanteeni on varsin kehno niiden suhteen, minulla ei ole kuin kahdet siistit (ei-reikäiset) pitkät puuvilla-alkkarit, joilla kehtaa mennä ulos ihmisten ilmoille.
Eikö niiden kalsareiden päälle ole tapana pukea jonkinlaiset housut, kun mennään ihmisten ilmoille?
Ai sittenkö on ihan sama mitä siellä alla on, HÄ? Onko sinulla jotkut hirvittävät vanhat puuterinväriset mummoalkkarit alla?

Tyylikkyys lähtee alusvaatteista. Vaikka ne eivät näkyisikään päälle, tietoisuus niistä paistaa läpi ilmeistäsi ja käytöksestäsi. Kärsivä ja anteeksipyytelevä olemus kielii persvakoon rullalle kiertyneistä virttyneistä alushousuista. Toisia voi huomioida alusvaatevalinnoillaan. Kysykää vaikka Mylwiniltä.
Viimeksi muokannut CandyMan, 16.10.2006 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

CandyMan kirjoitti:Niin juu. Unohdin kertoa että aloin eilisestä lähtien käyttää pitkiä kalsareita.
Siis tätä mä en kyl käsitä. Mulla alkaa pitkäkalsarikausi jostain 25-30 pakkasasteesta. Viime talvena kalsaripäiviä kertyi ehkä n. tusinan verran.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei oikein nappaa.. Pitänee laittaa radiokin kiinni, kun kaikista biiseistäkin tulee vaan ahdistava ja paha olo. Pitäis kai kaikkee tehä mut en tiiä oikein miks pitäis vaivautua.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 16.10.2006 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Päivän turha tieto: söin äsken 201 kcal arvosta jugurttia.

Ei mutta vittu, että voi olla niin käpyaivo, ettei saa suutansa auki oikealla hetkellä. Olisin mieluummin vittuuntunut siitä, että edes yritin kuin siitä, että vetkuttelin liian kauan ja en yrittänyt.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

bedlam kirjoitti:Siis tätä mä en kyl käsitä. Mulla alkaa pitkäkalsarikausi jostain 25-30 pakkasasteesta. Viime talvena kalsaripäiviä kertyi ehkä n. tusinan verran.
Entä missä vaiheessa alat käyttää pitkähihaisia paitoja? Tai sukkia?

Paljastukset jatkukoot: lähdessäni tänään ulos laitoin pitkähihaisen poolokauluspaidan päälle vielä paksun puuvillaneulepaidan. Se taisi olla hieman ylilyönti, minulle nimittäin meinasi tulla hiki kävellessäni reippaasti kilometrin bussipysäkiltä työpaikalle. Bussipysäkillä paikallaan seisoessani se tosin tuntui olevan paikallaan.
swirl

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

CandyMan kirjoitti: Ai sittenkö on ihan sama mitä siellä alla on, HÄ? Onko sinulla jotkut hirvittävät vanhat puuterinväriset mummoalkkarit alla?
Mun kaapistani ei löydy mummoalkkareita. Kyllähän minä tiedän, mitä tarkoitat - rumissa alusvaatteissa ei ole kiva olla. Itse en kuitenkaan ottaisi alusvaatteista mitään stressiä. Sitä paitsi mun mielestäni reikäiset kalsarit miehellä ovat jotenkin suunnattoman hellyttävät :o

Itse en muuten käytä yleensä välihousuja koko talvena lukuunottamatta talviurheilu-/ulkoilutilanteita. Välihousut tuntuvat ahdistavilta. Pitkä takki ja pitkät saappaat lämmittävät tarpeeksi.
bedlam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

CandyMan kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Siis tätä mä en kyl käsitä. Mulla alkaa pitkäkalsarikausi jostain 25-30 pakkasasteesta. Viime talvena kalsaripäiviä kertyi ehkä n. tusinan verran.
Entä missä vaiheessa alat käyttää pitkähihaisia paitoja? Tai sukkia?
Pitkähihaisia aluspaitoja en käytä ollenkaan, pusero on kyllä päällä nytkin. Pitkähihaisia sukkia en ole käyttänyt koskaan.

En mie tiä, minusta ne pitkät kalsongit vaan tuntuu ikäviltä. Sitäpaitsi tuntuu, että ainakin tällaisilla keleillä on melkein lämpimämpi olo ilman niitä.
Viimeksi muokannut bedlam, 16.10.2006 10:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla taas on yhdet hihat ilman paitaa. Ihan kätevää.
Geetzu

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Huuh, muksulla neljättä päivää kuumetta melkein 39 ja äitillä 38, mut kuitenkin se on äiti, joka kävelee seinistä tukea hakien ja kuumia mehumukeja pitkin poikin tiputellen. En tiedä mitään inhampaa ku kipeänä huolehtia toisen kipeän tarpeista, ei musta oo äidiks ei millään. Äitien pitäis hoitaa kaikki tiptop ja mä vaan nyyhkin ja valitan.

Ostin kahvimehutiivistettä perusmehun sijaan, vituttaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Meillä oli varsinainen perjantai 13. Heppa-auto kosahti motarille ja luojan kiitos ei ollut kaakit kyydissä. Siellä sitten hinuria odoteltiin tunti koiran kanssa ja voi että kun pelotti ne vierestä suhaavat rekat. Ei muuta kun vuokratraikkua ja vetoautoa sitten kehiin. Menomatkalla nähtiin pari hirven raatoa tien poskessa..

Leirin lopputuloksena 1 kpl kipsattuja jalkoja ja kylkiluitakin meni, ei onneksi mulla kuitenkaan. Kotimatkallakin oli sattunut kolareita ja jouduttiin ajelemaan kiertoteitä.

Aamulla koira oli kakkinut lattialle. Nyt olen zombina täällä töissä, tukka paskasena ja kaksi numeroa liian isot farkut jalassa kun ei muutakaan ollut puhtaana. Jos sais kahvia niin vois vaikka helpottaa..
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

bedlam kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Siis tätä mä en kyl käsitä. Mulla alkaa pitkäkalsarikausi jostain 25-30 pakkasasteesta. Viime talvena kalsaripäiviä kertyi ehkä n. tusinan verran.
Entä missä vaiheessa alat käyttää pitkähihaisia paitoja? Tai sukkia?
Pitkähihaisia aluspaitoja en käytä ollenkaan, pusero on kyllä päällä nytkin.
Eipäs sekoilla siellä takana. Se vaatekappale elikkä paita joka on lähinnä ihoasi yläkehossasi, onko se pitkä- vai lyhythihainen? Senhän päälle tulee vielä (pitkä)hihainen takki, aivan kuten alkkarien päälle tulee (pitkälahkeiset) housut.

Jos et voi ymmärtää pitkien kalsareiden käyttöä housujen alla, miten voit ymmärtää pitkähihaisen paidan käyttöä takin alla? Pitkien alkkareiden dissaaminen kuulostaa samalta kuin ei voisi pitää pakkasilla pipoa tai hanskoja, koska se ei ole coolia.
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

swirl kirjoitti:Sitä paitsi mun mielestäni reikäiset kalsarit miehellä ovat jotenkin suunnattoman hellyttävät :o
En halua olla hellyyttävä, vaan alfauros.
Itse en muuten käytä yleensä välihousuja koko talvena lukuunottamatta talviurheilu-/ulkoilutilanteita. Välihousut tuntuvat ahdistavilta. Pitkä takki ja pitkät saappaat lämmittävät tarpeeksi.
Pitkävartiset saappaat näyttäisivät minulla liian homoilta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: En tiedä mitään inhampaa ku kipeänä huolehtia toisen kipeän tarpeista, ei musta oo äidiks ei millään. Äitien pitäis hoitaa kaikki tiptop ja mä vaan nyyhkin ja valitan.
Tiedän kokemuksesta. Itselläni joskus ollut kovat vatsatauti, kuume ja mikään ei pysynyt sisällä ja samalla hoidettu kahta vatsatautista lasta samoissa oireissa. Tällaisetkin ikävät hommat vaan kuuuluu vanhemmuuteen ja ne on hoidettava parhaan kykynsä mukaan.
Onneksi tällaiset tilanteet ovat vain väliaikaisia tapahtumia.
Tsemppiä vaan äitirooliisi ja hoida lapsesi ja itsesi kuntoon. Kyllä se lapsen hoivaaminen kuitenkin palkitsee itse itsensä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
CandyMan

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

JEEEEEEEE viikonloppu takana, ja muutaman päivän kuluttua uusi edessä! JEEEEEEE!
bedlam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

CandyMan kirjoitti:Eipäs sekoilla siellä takana. Se vaatekappale elikkä paita joka on lähinnä ihoasi yläkehossasi, onko se pitkä- vai lyhythihainen?
Lähinnä ihoa oleva paita on koko vuoden läpi lyhythihainen. Päälle sitten talvella pusero ja takki.
CandyMan kirjoitti:Jos et voi ymmärtää pitkien kalsareiden käyttöä housujen alla, miten voit ymmärtää pitkähihaisen paidan käyttöä takin alla? Pitkien alkkareiden dissaaminen kuulostaa samalta kuin ei voisi pitää pakkasilla pipoa tai hanskoja, koska se ei ole coolia.
Tavallaan "cooliudesta" onkin kysymys. Minusta pitkikset hiostaa ikävästi sisätiloissa.
silsis

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

bedlam kirjoitti:Tavallaan "cooliudesta" onkin kysymys. Minusta pitkikset hiostaa ikävästi sisätiloissa.
Ja viitseliäisyydestä/mahdollisuudesta vaihtaa pitkikset alta pois tarpeen tullen. En mäkään käytä pitkiksiä talvella kuin pidemmän ulkosallaolon aikana.
Geetzu

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Tsemppiä vaan äitirooliisi ja hoida lapsesi ja itsesi kuntoon. Kyllä se lapsen hoivaaminen kuitenkin palkitsee itse itsensä. :wink:
Thanks! Tytön olo paranee tunti tunnilta ja mun toki tuskastuu entisestään, kohta valitan kun en kipeänä jaksa terveen perässä juosta. ;) Juuh, enää 6 tuntia miehen kotiutumiseen, sit on kaikki taas ihkusti.
Vastaa Viestiin