Ihana pusi pusi -tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

swirl kirjoitti:käsivarsi on varmana kohta mustana.
Käsikipukaveri!1 Gimme five, jos ei satu liikaa ;)
Prepare for the worstest.
CandyMan

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

selika kirjoitti:Huoltaminenkaa ei nii maksa ku uskaltaa liata kätensä ihan itte. Ja ku noita vanhempia oikeesti vielä pystyy ilman tietokonettakin korjaamaan.. :)

Kuka mistäkin tykkää...
Enpä oikein usko että olisin saanut nykyistä vikaa korjattua ominpäin, vaikka olisin liannut käteni olkapäitä myöten.

Eikä välttämättä ole kyse siitä tykkäämisestä, vaan juuri tuosta että suunnilleen kaikissa vähänkään uudemmissa autoissa pitäisi olla raketti-insinööri ennenkuin voi vaihtaa edes öljynsuodatinta. Muinaisen Toyota Tercelin huolto onnistui monilta osin ihan hyvin itsekin; toista se on nykyisin.

Voihan sitä yrittää käyttää aina vain 70-luvun bensasyöppöjä koslia, mutta voisi luulla varaosien saamisen muuttuvan yhä kalliimmaksi ja vaikeammaksi ajan myötä. Ja kun ei nuo korin ja rungon korjaustyötkään luonnistu meikäläiseltä, kun ajan hammas syö niitä.
ninnithequeen

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Tosin todellisuus olisi varmasti se, että takertuisin korin keskitankoon hukkuvan lailla naama vihertävänä ja silmät vettä valuen hokien "mää tahon pois, heti pois...".
Suunnilleen tolla tavalla mä tossa kesällä siellä olin, kun Nuuti sai mut ylipuhuttua siihen. Se on oikeesti ehkä Lintsin kammottavin laite, yääääh!
Kid

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Mie taaaahon istua romanttisesti maailmanpyörässä käsi kädessä ja katsella kaupungin valoja. Tosin todellisuus olisi varmasti se, että takertuisin korin keskitankoon hukkuvan lailla naama vihertävänä ja silmät vettä valuen hokien "mää tahon pois, heti pois...".
Kyllä, näin kävi ainakin mulle. Puristin mistermisteriä toisella kädellä jalasta ja toisella soitin systerille ja kerroin kuinka paljon mä sitä rakastan. Sanoin jopa että soittaa äitille ja isille kanssa ja sanoo niillekkin saman. Hyvä ettei itku tullut kun pelotti niin paljon.

Ei ne kiepit ja muut vempeleet, mutta se korkeus..
swirl

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

nowaysis kirjoitti: Käsikipukaveri!1 Gimme five, jos ei satu liikaa ;)
Jaettu kipu on kaksinkertainen kipu :D
selika

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti:Se on oikeesti ehkä Lintsin kammottavin laite, yääääh!
Kid kirjoitti: Ei ne kiepit ja muut vempeleet, mutta se korkeus..
Olisko vähän huvittavaa, jos mentäs kolmisteen siihen maailmanpyörään. Ryhmäoksentelua, -pyörtyilyä ja -kirkumista.
CandyMan

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

selika kirjoitti:Lähinnä se mua ärsyttää nykyautoissa ettei mitään valmisteta niin että sen korjaaminen, vaihtaminen tai ylipäätään ehjänä pysyminen olisi mahdollista ilman merkkikorjaamohuoltoja.
Olen täysin samaa mieltä. Tuntuu siltä että joko huollot ja korjaus halutaan osaksi autosta saatavia tuloja emoyhtiölle/maahantuojille, tai halutaan lannistaa ihmiset samantien ja ostamaan aina uusi auto pikkuvikojen ilmetessä. Kummallisen vaikeaksi oli jopa pelkän ilmansuodattimen vaihto saatu Volkkarissa.

Joo mutta nyt mä lähden saunailtaan, kyyti tuli.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bliss kirjoitti:
Toi "Isäs oli Fåå"

Ei siinä muuta :wink:
No latteuksia. Olin muka tekevinäni muka töitä ja päätin panostaa mahdollisimman vähän.
safi kirjoitti:
Toisena veikkauksena Feiz murmeli, mutta tämän luettuani muutin mieltäni. Tää on sata varmasti homppeli ramppa.
Väsynyt arvaus. Jos olisit tossa vieressä, niin antaisin kympin uutta antennia varten ihan säälistä.

Bliss on ihan oikeassa :h:

Päätin olla entistä mielikuvituksettomampi ja tylsempi kuin aiemmin enkä sitä paitsi ole sen enempää tiikeri kuin ankkakaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Kid

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se on oikeesti ehkä Lintsin kammottavin laite, yääääh!
Kid kirjoitti: Ei ne kiepit ja muut vempeleet, mutta se korkeus..
Olisko vähän huvittavaa, jos mentäs kolmisteen siihen maailmanpyörään. Ryhmäoksentelua, -pyörtyilyä ja -kirkumista.
Otetaanko vielä videokuvaa ja laitetaan meneen nelosen kotivideoihin?
ninnithequeen

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se on oikeesti ehkä Lintsin kammottavin laite, yääääh!
Kid kirjoitti: Ei ne kiepit ja muut vempeleet, mutta se korkeus..
Olisko vähän huvittavaa, jos mentäs kolmisteen siihen maailmanpyörään. Ryhmäoksentelua, -pyörtyilyä ja -kirkumista.
*pärsk*

Ei, mua ei siihen saa enää kirveelläkään. Mä ihan oikeesti pidin Nuutia kädestä ja tärisin silmät kiinni, ja toivoin vain että se saakeli olis pysähtynyt sinne turvalliselle maankamaralle. Vähän hävetti, kun kyydissä oli isä n. 8-10 vuotiaitten lastensa kanssa ja aikuinen ihminen on kauhusta kankea...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

CandyMan kirjoitti:
selika kirjoitti:Lähinnä se mua ärsyttää nykyautoissa ettei mitään valmisteta niin että sen korjaaminen, vaihtaminen tai ylipäätään ehjänä pysyminen olisi mahdollista ilman merkkikorjaamohuoltoja.
Olen täysin samaa mieltä. Tuntuu siltä että joko huollot ja korjaus halutaan osaksi autosta saatavia tuloja emoyhtiölle/maahantuojille, tai halutaan lannistaa ihmiset samantien ja ostamaan aina uusi auto pikkuvikojen ilmetessä. Kummallisen vaikeaksi oli jopa pelkän ilmansuodattimen vaihto saatu Volkkarissa.

Joo mutta nyt mä lähden saunailtaan, kyyti tuli.
Huvittavaa oli mun mielestä se, että eräs Audi-mies oli samaan aikaan korjaamolla yks kerta vaihdattamassa polttimoa etuvaloihin. Vaihtaminen on tehty niin hankalaksi, että Philipsin nettisivuilla oli työajaksi kuulemma arvioitu (muistaakseni) 18 minuuttia, siis silloin, kun tietää mitä tekee. Eli pari tuntia, kun ei tiedä ja 3 osaa jää yli, kun työ on "valmis".
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oi kun kipu on kivaa. Nyt vähän kalkkunaa naamaan ja katsomaan posliinimunkkia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bluntly kirjoitti:Oi kun kipu on kivaa. Nyt vähän kalkkunaa naamaan ja katsomaan posliinimunkkia.
Kerropa sitten oliko katsomisen arvoinen. Kiinnostaa itseäkin nähdä mutta budjettisyistä en tällä hetkellä tasan haaskaa rahojani mihinkään mikä ei ole järkevää tai kivaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Sannnu

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Camilla kirjoitti:Leivoin korvapuusteja ja huomasin että munat jotka siihen laitoin oli menneet vanhaksi toukokuussa. Ihan hyviä tuli silti.
Ei oo todellista!!! Mitäköhän niille kanoille oikein syötetään...ei varmaan olleet luomumunia...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Patz kirjoitti:Turska haluaa viedä mut viikoksi lomalle, nyt pitäis enää valkata kohde. Hyviä ehdotuksia? Reunaehtoina pitkät rannat ja joulu-tammikussa min. 25 astetta lämpöä...
Thaimaa. Kateudesta vihreänä kuuntelin työkaverini kertomusta, miten ihanaa ja rauhallista siellä on, ja miten hyvää ja halpaa ruokaa. Ei mitään bordellimenoa tyttöbaareissa. Mä uskon, koska toi on perhematkailija, pitkälti raskaana ja menee sinne joulukuussa toista kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Camilla kirjoitti:Leivoin korvapuusteja ja huomasin että munat jotka siihen laitoin oli menneet vanhaksi toukokuussa. Ihan hyviä tuli silti.
Anteeks nainen, mutta sinä olet waaaayyy enemmän kuutamolla kuin minä. Minä sentään tajusin, että ne kanafileet ovat olleet jääkaapissani yli kuukauden. Enkä syönyt.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SingleMalt

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:[. Ei mitään bordellimenoa tyttöbaareissa.
No ne ei sitten ainakaan olleet Pattayalla tai Bangokissa päinkään?
Enttu

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jaa tähän piti kertoa kaikille noloja paljastuksia; olen pussaillut julkisesti erästä miespuolista ex-palstalaista,kännissä kuin käki kuis muuten...
se hävettää ikuisesti ... :roll: :roll: :roll:
Bliss

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihminen kirjoitti:Bliss on ihan oikeassa :h:
Kyllä kato täti tunnistaa semmosen, josta tykkää :h: :P
slam

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja slam »

hirvee kusihätä
SingleMalt

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Enttu kirjoitti:olen pussaillut julkisesti erästä miespuolista ex-palstalaista,

Löikö numba edes?
Enttu

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

SingleMalt kirjoitti:
Enttu kirjoitti:olen pussaillut julkisesti erästä miespuolista ex-palstalaista,

Löikö numba edes?
ei ollu numba,yks joka seukkaa yhen toisen kitynaisen kanssa

Edit: Juu ei edelleen mies olen ...
Viimeksi muokannut Enttu, 17.10.2006 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu kirjoitti:ei ollu numba,yks joka seukkaa yhen toisen kitynaisen kanssa
Albe, Beddis vai Hunis?

Vai yritiksä saakeli pussailla mun miestä ku se meinas rojahtaa sun päälle ku nukuit mein sohvalla??? :shock:
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 17.10.2006 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Ihana pusi pusi -tiistai!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Enttu kirjoitti:yks joka seukkaa yhen toisen kitynaisen kanssa
Ai sä olet nykyisin nainen :shock:
Vastaa Viestiin