Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi
30
75%
Uhh, eipä tämän palstan meininki ole muuttunut tylsäksi
10
25%
 
Ääniä yhteensä: 40

Tsaari

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Geetzu kirjoitti:Jumituin vähän lueskelemaan Cityä, ihan hauskoja ketjuja! Niihin ei vaan jostain syystä viitsi enää tunkea.
Eikö tulisi nostalginen fiilis ottaa osaa nielemis-, jolun koko-, karvoitus-galluppeihin.
Geetzu

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Jumituin vähän lueskelemaan Cityä, ihan hauskoja ketjuja! Niihin ei vaan jostain syystä viitsi enää tunkea.
Eikö tulisi nostalginen fiilis ottaa osaa nielemis-, jolun koko-, karvoitus-galluppeihin.
Hmmh. Vois yrittää luoda sellasen tosi erikoisen persoonan sinne, jonkun tosi kiltin. Jos jaksais. Ei ei ei.
ComeBack

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäks

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SikaMika kirjoitti:Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi
Onpas tylsästi sanottu. Se ite on, joka toisia haukkuu.
SingleMalt

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäks

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ComeBack kirjoitti:Onpas tylsästi sanottu. Se ite on, joka toisia haukkuu.
Voisit sinäkin saaatanan narttu aukoa sitä naamaas useammin!
ComeBack

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäks

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SingleMalt kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Onpas tylsästi sanottu. Se ite on, joka toisia haukkuu.
Voisit sinäkin saaatanan narttu aukoa sitä naamaas useammin!
Nii-i, sen sijaan, että istun "sen" päällä :-D

Joo, mulla ei ole mitään hienoa tekosyitä ja selityksiä passiiviisuudelleni. Kulunut huudahdus: "Mulla on se kuuluisa elämä!" ei tässä nyt auta. Tosin pitää todeta, että suurimmat paukut olen päästellyt töissä.. ja kyse oli nyt aivopieruista. Töitten jälkeen on niin maan prkl:een ryde, että ei jaksa enää päätään aukoa nettifoorumeilla. Kai tää hyperaktiivisuus taas rupeaa vaivaamaan, jahka saan ton hemogeen nousemaan anemialukemistaan.

Mut sinkkumatti.... mä vähän kostuin tosta, kun sä sanoit mua nartuksi *drewl*
SingleMalt

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäks

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ComeBack kirjoitti:Töitten jälkeen on niin maan prkl:een ryde, Mut sinkkumatti.... mä vähän kostuin tosta, kun sä sanoit mua nartuksi *drewl*
Uh. Sun pitää kules hankkia niin tylsä duuni, että ainut duunipäivän ilo otetaan paskan jauhamisesta. :kontrolli:
ComeBack

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäks

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SingleMalt kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Töitten jälkeen on niin maan prkl:een ryde, Mut sinkkumatti.... mä vähän kostuin tosta, kun sä sanoit mua nartuksi *drewl*
Uh. Sun pitää kules hankkia niin tylsä duuni, että ainut duunipäivän ilo otetaan paskan jauhamisesta. :kontrolli:
Nii-i! Nyt mun duunin kiinnostavuus on juuri siinä paskanjauhamisessa, josta jopa maksetaan palkkaa. Ei tämä ole tylsän ja vastuuntuntoisen aikuisen työtä ollenkaan... and I love it! :h:

Nostan nyt tämän keskustelun kiinnostavuutta -100 %:sta jopa -98%:iin Olin ensimmäisen kerran kahdeksaan (luit oikein) kuukauteen treffeillä. Oli ihan kivaa (lue: Eli olisin ollut mieluiten kotona ja vaikka imenyt k****a). Musta on tullut laiska: musta on ilmeisesti tullut mies! :lol:
NuoriDaavid

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tsaari kirjoitti:Ei sen silti tarvitse tarkoittaa armotonta riitelyä vaikka keskustelu kävisikin kiivaana. Mieleeni tuli tällainen hyvinkin huvittava ketju ammoisen cityn ajoilta.

http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=16760
:D

Yannaran musta aukko oli kuitenkin nielaissut osan viesteistä.
CandyMan

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SingleMalt kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ilmeisesti arvostamme kirjoittajissa eri puolia.
Ilmeisesti, koska minä ainakin vaihtaisin yhden candymanin killkiliin koska tahansa.
Uskon kyllä, valituksissanne kun on ollut kovin paljon samaa, ja jaoittehan te saman harrastuksenkin. Mainitsit äböut 5 milj kertaa kuinka inhoat työtäsi ja kuinka mukavaa olisi tehdä työkseen jotain ihan muuta (ruumiillista työtä), ja muutenkin elämä ahdistaa. En tiedä, mutta oletan yleensä että ihmiset eivät vain valita, vaan tekevätkin kokemilleen epäkohdille jotain.

Sille toiselle taisin silloin aikoinaan jo pariin kertaan ehdottaa eroa muijastaan ja lopputilin ottoa + niille veneenrakennuskursseille menoa, jos niin ahdistaa nykyelämä. Tuli mieleen jonkun puheet toteuttajista ja paskanjauhajista.

Tämän palstan ns. tason laskun suhteen: mitä valittajat aikovat tehdä asialle? Pitääkö asialle tehdä jotain kollektiivisesti? Olen perinteisesti ajatellut että ihmiset tekevät yksinään henkilökohtaiset ratkaisunsa palstan kiinnostavuuden suhteen:

a) jos palsta edelleen kiinnostaa, hengailee täällä
b) jos ei kiinnosta, keksii jotain muuta tekemistä esim. miinaharava, muut keskustelupalstat tai työnteko

Ei sen vaikeampaa. Monet toteuttavatkin tätä menestyksekkäästi, eivät he valita ja pidä suurta meteliä aikoessaan pitää pientä taukoa palstalta, he vain pitävät. DramaQueen-meininki ei ole mielestäni yhtään seksikästä.
elco

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Tsaari kirjoitti: Heh, palstamuistini alkaa lähennellä jo Elceen ja Daven tasoa.
Kaikenlaista tuubaa sitä on tullutkin kirjoitettua.

Onko muuten kenelläkään tallessa sitä Renny Mannerheim-elokuvan kässäriä edellisestä kitystä?
SingleMalt

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

CandyMan kirjoitti: En tiedä, mutta oletan yleensä että ihmiset eivät vain valita, vaan tekevätkin kokemilleen epäkohdille jotain..
Ai niinku sä naisten kanssa vai? :rofl:

Mä olen muuten ihan varma, että sulla oli lapsena tapana heittäytyä kaupassa mahalles keskelle käytävää, ja hakata nyrkein lattiaa jos et saanut tikkaria.

Jos et ole perheenne ainut lapsi, niin edes iltatähti?
Vastaa Viestiin