Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi
30
75%
Uhh, eipä tämän palstan meininki ole muuttunut tylsäksi
10
25%
 
Ääniä yhteensä: 40

elco

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Patz kirjoitti: Siis yritätkö vihjailla että sisälläni voisi kasvaa aivoton lapsi? Mä olen todella pettynyt suhun.
A-v-i-o-t-o-n! Etkö osaa lukea, häh? Naiset yleensä pettyvät minuun.
CandyMan

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Mä olen huomannut, että Hebuli on mun soul mate!
Veikkaan että olet mun uusi inkarnaatio. Voin kuolla hyuvilla mielin,. The legend lives on.
CandyMan

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Mä olen huomannut, että Hebuli on mun soul mate!
Mäkin oon huomannut että hebuli on monesti melkoisen hukassa itsensä kanssa!
Mikäs tätä palstaa oikein vaivaa, kun aikuiset ihmiset jaksavat toistuvasti vittuilla hukassa oleville tytöille?
Olenm miwettymyt monesti samaa kun minulle vittuillaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ja ainoa varma vieras on Googlebot?
Niin uusia jäseniä lisää?
Uusia idoita, cvai ovatko kaikki ihmiset samanlaisia ennalta-arvattavia?
Mutta jos ei ole hauskaa niin sulje selain?
Pyyhin Netikettiin..
SnapaHead

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Niin Gattaca. G-Mies oli se, jota jokainen pikku enttu ja pikku kvartteri uskalsi sylkeä ja potkia. Siis todellakin voidaan sanoa uskalsi kun jotkut todella pelkäävät. Voisiko olla että Nannin peräsuolipiiri on käynyt niin tiiviiksi, että tuon monipäisen grilliltä haisevan limaläjän lonkerot eivät uskalla muuta kuin piipittää, koska pelkäävät loukkaavansa kaverilötköä. Joka tapauksessa haju on paha ja elco toivoo pääsevänsä seuraan. Elcohan ei ole mikään tyhjänpuhuja vaan niin totaalinen paskanpuhuja ettei kovempaa toteuttajaa löydy edes Posiolta.
Mutta takaisin G-mieheen. Kun ihan jokainen tykkäsi (ei tosin osannut) tumpata röökinsä siihen ja puhkoa peräpukamansa sen silmille niin mikäs vika näissä vaihtoehdoissa on? Sakin pitäisi ymmärtää, ettei G-miehen potkimiselle löydy yhden ainutta perustetta niin kauan kun porukalla ette käy seuraavien neropattien kimppuun:

Vadim Vajaa Loppuvuoden kilpailu! Kuka löytää yhdenkin ketjun jossa Vadim on tehnyt muuta kuin vongannut tai julistanut mikä PATRIOOTTI-KOSMO-PETER-PARKER onkaan. Jännää että jos jannulta kysytään mitä pitäisi tehdä, jotta estetään neekereiden gettoutuminen niin sankari vastaa: "Olen kosmopoliitti... iih...iiih ... hirnh... Mä tunnen kuusi neekeriä!... iih ... niiih .... hirnh .... NE ON VITTU IHAN VITUN KOVIA JÄTKIÄ MINUUN JA SINUUN VERRATTUNA! NE ON VITTU IHA PÄÄLLIKKÖJÄ!! NE TAISTELEE!!! CLAUDE VAN DAMME!!! MJÖSIÖÖ!!! MÄ OLEN PALVELLUT MAATANI ENEMMÄN KUIN JOKU VITUN HALMEKLOONI-MANNERHEIM!!!! SAISINPA VAAN NAISEN!!! EDES NEEKERIN!!!!"
"Krhmm... Miten tämä liittyi asiaan?"
"Olet i-d-i-o-o-t-t-i."
"Jaha, no kiitos herra Trendi."

Kvarterdotti Mistäs tämän kohdalla pitäisi aloittaa. No tämä on yksi niistä Nanniin ja kumppaneihin sulautuneista monstereista. Nykyään pelkkä lonkero. Kovasti on pillua vailla... tai edes yhtä suukkoa. Tyttö tai poika käy. Tai joku. Ei ole tajunnut, että ei ole vielä paha miinus olla ruma ja tyhmä, mutta että säälittävän ja kusipäisen vikinäpossugeneraattorin on aika hankala saada naista.

Candy-heimo-hebuli-huima-homo Tää jannuhan on tuottanut tänne enemmän tekstiä kuin Gattaca. Aivan levoton määrä paskaa. Tämä on loppuvuoden kilpailu nro 2: löytääkö joku yhden ainuttaa kommenttia tältä tekoälykone-EW:n pattereiden vaihtokasalta, joka kestää päivän valoa? Handsdown pahin yhdistelmä äärimmäistä tyhmyyttä ja kusipäisyyttä. Käsittämätön tuote. Jopa Homeboyn voisi kuvitella olevan ihan ihminen noin niinku real life, mutta tästä toivoo ettei se olisi totta. Sääliksi käy vanhempia.

Noin siinä teille kolmen kopla, joista valita sylkykuppi. Muistakaa Gattacan sylkemistä ei voi perustella jos sietää näitä, koska G-mieshän puhui paskaa silloin kun kirjoitti itsestään ja 50-70-luvusta, mutta muuten ihan asiaa. Nää jannut odottaa niskalaukasta samoin kuin ne Ripleyn kloonit Alien nelosessa.

140h täyttynyt ajat sitten. I'm outta here.
PerttiMakimaa

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Gattaca ja jumppanporsu takasin. Molemmille modeoikeudet myös. Siitä lähtee uusi nousu.
Kannatetaan!

Ja kuten viime vuodesta muistamme, pikkujoulut aiheuttavat ainoastaan pusnus-aallon, ei mitään sen mielenkiintoisempaa... Kyllä nyt tarvittaisiin avioton kitylapsi, huumesekoilu, pari aviorikosta tai ainakin ristiinnaimista ja ehkä massamurha vielä kyytipojaksi. Niin ja muistetaan haukkua muiden lastenkasvatustaitoja!
Kannatan noita modeiksi myös. Gattaga lupaisi kunnioittaa käyttäjien yksityisyyttä ja Grillaaja taas käyttäjien mielipiteitä. :D

Kenestä seuraava Kesseli? Kriteereinä olisi toki pystyä pahempaan. Parilla kylmäämisellä putoaa jo heikoin lenkki äänestyksessäkin. Eikä sitten mitään pillereitä tai muuta mamoa.

Ehkä tosiaan pikkujouluissa syntyisi kity-aviorikos ja sen tuloksena avioton kity-lapsi siinä huumesekoilun ohessa.

Sitten voisin rinnastaa ne huumesekoilijat pedofiileihin. :)
silsis

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

Eiköhän tämä ollut tässä, Aasi?
Geetzu

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Eiköhän tämä ollut tässä, Aasi?
Säkin petyit Snapan lähtöön?
Pläh.

Mun mielestä tää on kiva ajantappopaikka edelleen. Toi heikoin lenkki -äänestys on vaan jotain niin käsittämättömän ärsyttävää ja turhaa et kipeää ihmistä ihan pistää vituttamaan jo näin aamusta. Vittu 3 uutta ketjua taas aiheesta, ei saatana, tarvitsen lääkettä.
silsis

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:...ei saatana, tarvitsen lääkettä.


Oliko äijäs Saksassa?
Geetzu

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:...ei saatana, tarvitsen lääkettä.


Oliko äijäs Saksassa?
Ei sentäs. Viimeks toi muuten Virosta ruskean munan.
silsis

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:
silsis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:...ei saatana, tarvitsen lääkettä.


Oliko äijäs Saksassa?
Ei sentäs. Viimeks toi muuten Virosta ruskean munan.
Hitto, pidä äijäs :D
Geetzu

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
silsis kirjoitti:

Oliko äijäs Saksassa?
Ei sentäs. Viimeks toi muuten Virosta ruskean munan.
Hitto, pidä äijäs :D
Se oli oikeesti nannaa! Ois maistunu sullekin! Pus.
silsis

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: Se oli oikeesti nannaa! Ois maistunu sullekin! Pus.
Kerroin just tossa pojille, mites ilta meni kysymykseen vastaten, et tapahtuiko mitään, niin siihen sit et, eip tapahtunu joo. Nainen oli kylässä ja siipasin punkkupotun ja sikspäkin, joten en edes yrittänyt mitään, itseni kun tunnen :D Sit kerroin, et heräsin yöllä naisen kirkuvaan huutoon: Jouni, se on mun napa :D No, aamulla sit möyrittiin ihan huolella ja taisin mä keskisormella pyöritellä muijalle orkutkin. Ainiin, lepuutin yhdessä vaiheessa ihan väärällä hetkellä koetinsormeani, joka oli pitkästä sessiosta krampin partaalla ja ekat orkut tais mennä puluille :D Pus!

ps. toi kahden ekan hymiön välinen etappi oli höystöä, muuten niinku pitikin
Viimeksi muokannut silsis, 18.10.2006 9:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oih! :h:

Korvaan tunkeutuminen aiheuttaa myös hurjaa vastustelua kummissa naisissa...
slam

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja slam »

joor life is borning :roll: boring
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:joor life is borning :roll: boring
Poor is your life, my young friend.
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ei kai Snapa mun takia nyt lähtenyt? Sehän alkaa muistuttaa 1108:sta enemmän kuin 1108 itse. Ennen pidin heitä vain toistensa huonoina kopioina.

Snapan eittämättä paras saavutus nettiväittelyissä on haukkua toista tyhmäksi, oppi tavan MarthaFuckerilta. Sillä voittaa automaattisesti kaikki väittelyt. Efektiä voi tarvittaessa tehostaa käsien heiluttelulla ja kuumalla ilmalla.

Snapalle lisäpisteitä "nuori vihainen mies"-roolin pettämättömästä vetämisestä kaikki nämä vuodet. Jopa 1108 lipsui siitä välillä; sitä se pariutuminen teettää.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja cardic »

aanestan et siasta on tullut tylsa ja laski possu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

CandyMan kirjoitti:Ei kai Snapa mun takia nyt lähtenyt? Sehän alkaa muistuttaa 1108:sta enemmän kuin 1108 itse. Ennen pidin heitä vain toistensa huonoina kopioina.

Snapan eittämättä paras saavutus nettiväittelyissä on haukkua toista tyhmäksi, oppi tavan MarthaFuckerilta. Sillä voittaa automaattisesti kaikki väittelyt. Efektiä voi tarvittaessa tehostaa käsien heiluttelulla ja kuumalla ilmalla.

Snapalle lisäpisteitä "nuori vihainen mies"-roolin pettämättömästä vetämisestä kaikki nämä vuodet. Jopa 1108 lipsui siitä välillä; sitä se pariutuminen teettää.
Viihdearvoa antoi tälle palstalle juurikin mainitsemasi Snapa, Martta ja 1108. Sinä et tee muutakuin pellen itsestäsi. Säälittää kaltaisesi oman egon pönkittäjä, munaa ei sitten varmaan ole laisinkaan?

Ei sinulla taida olla elämää netin ulkopuolella?
Ilman kovaa ei oo elämää!
silsis

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

KuumaKissa kirjoitti: Viihdearvoa antoi tälle palstalle juurikin mainitsemasi Snapa, Martta ja 1108.
Viihdearvo on aika suhteellista. Mä en ole koskaan ikinä ymmärtänyt esim. snapan viihdearvoa. Olen kuitenkin elänyt sosiaalisesti aika monipuolista ja vilkasta elämää ja koen tästä ammentamallani kokemuksella ja perspektiivillä olevani kykeneväinen arviomaan viihdearvoa melko hyvin. Pelkästään muiden jatkuva dissaaminen ei mielestäni ole kovin viihdyttävää. Jutut kuluvat katsos nopeasti loppuun ja kaavan toistaminen ei ole kovin taitavaa.

Snapan viihdyttävyys sitä paitsi kulminoituu yksittäisiin äärisanoihin, jotka joskus ovat sinänsä hauskoja, mutta eivät pitemmän päälle siis kovin viihdyttäviä. Lähinnä lapsellista pauhaamista.

Ainiin, onhan se kai lukenut paljon tärkeitä kirjoja, ja kun mä en ole niin paljon ja niin tärkeitä, niin tämähän oli ihan turha avautuminen. Eihän mulla voi olla kompetenssia arvioda itseäni lukeneempaa?
CandyMan

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

KuumaKissa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ei kai Snapa mun takia nyt lähtenyt? Sehän alkaa muistuttaa 1108:sta enemmän kuin 1108 itse. Ennen pidin heitä vain toistensa huonoina kopioina.

Snapan eittämättä paras saavutus nettiväittelyissä on haukkua toista tyhmäksi, oppi tavan MarthaFuckerilta. Sillä voittaa automaattisesti kaikki väittelyt. Efektiä voi tarvittaessa tehostaa käsien heiluttelulla ja kuumalla ilmalla.

Snapalle lisäpisteitä "nuori vihainen mies"-roolin pettämättömästä vetämisestä kaikki nämä vuodet. Jopa 1108 lipsui siitä välillä; sitä se pariutuminen teettää.
Viihdearvoa antoi tälle palstalle juurikin mainitsemasi Snapa, Martta ja 1108. Sinä et tee muutakuin pellen itsestäsi. Säälittää kaltaisesi oman egon pönkittäjä, munaa ei sitten varmaan ole laisinkaan?

Ei sinulla taida olla elämää netin ulkopuolella?
Kaikille löytyy faninsa, kuten GuumaGissa tässä osuvasti osoittaa. GG:n tunteisiin selvästi vetoaa tyhjäpäinen uhittelu, voimasanojen käyttö ja rääväsuisuus, ovathan ne kaikkea muuta kuin oman herkän egon pönkitystä ja halpa puolustusreaktio. Vetoavat varsinkin nuorempaan ikäpolveen. Vittuilijat ovat aina yhtä mageita, ja varsinkin Näppipää esitti suuremmoista munakkuutta huutamalla "haistakaa paska!" samalla kun juoksi palstalta karkuun.

On erittäin harmillista ettei Näppipää paljastanut ennen lähtöään minne kaikkoaa, jättäen kaikki faninsa täysin tyhjän päälle. GuumaGissalle kuitenkin lohtuna kerrottakoon että 1108 ja MarttaFucher löytynevät edelleen hengailemasta Cityn Flirttipuiston chatista, joten sinne hopi hop. Ken tietää, ehkä Näpsäkin löytyy nykyisin sieltä? Ja kirjoitteleehan ainakin 1108 edelleen tännekin, mustanikkinä. Erittäin munakasta.

Kaikessa pahassa on kuitenkin jotain hyvää: olen selvästi tehnyt lähtemättömän vaikutuksen tiettyihin tyhjäpäihin, kun kokevat niin suuria tunteita kirjoitusteni takia (kuten "Vihernikin" taannoinen vakava masentuminen niiden vuoksi). Negatiivisetkin tunteet muistuttavat heitä siitä että he elävät.

Arvostan joka tapauksessa erityisesti GuumaGissan/Vihernikin palautetta, koska he ovat aivan selvästi osa palstan henkistä ja viihteellistä selkärankaa. Ainakin minä olen saanut heidän älykkäistä, syvällisistä ja viiltävän analyyttisistä pohdinnoistaan suurta iloa, mitä nyt Vihernikillä tuossa meni vähän miljardit ja tsiljardit sekaisin. Kiitos siis heillekin.
SingleMalt

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

silsis kirjoitti:Olen kuitenkin elänyt sosiaalisesti aika monipuolista ja vilkasta elämää ja koen tästä ammentamallani kokemuksella ja perspektiivillä olevani kykeneväinen arviomaan viihdearvoa melko hyvin.
Voi kun sä olet silsis suloinen, kun yrität esittää palstan isällistä hahmoa.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

CandyMan kirjoitti:
KuumaKissa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ei kai Snapa mun takia nyt lähtenyt? Sehän alkaa muistuttaa 1108:sta enemmän kuin 1108 itse. Ennen pidin heitä vain toistensa huonoina kopioina.

Snapan eittämättä paras saavutus nettiväittelyissä on haukkua toista tyhmäksi, oppi tavan MarthaFuckerilta. Sillä voittaa automaattisesti kaikki väittelyt. Efektiä voi tarvittaessa tehostaa käsien heiluttelulla ja kuumalla ilmalla.

Snapalle lisäpisteitä "nuori vihainen mies"-roolin pettämättömästä vetämisestä kaikki nämä vuodet. Jopa 1108 lipsui siitä välillä; sitä se pariutuminen teettää.
Viihdearvoa antoi tälle palstalle juurikin mainitsemasi Snapa, Martta ja 1108. Sinä et tee muutakuin pellen itsestäsi. Säälittää kaltaisesi oman egon pönkittäjä, munaa ei sitten varmaan ole laisinkaan?

Ei sinulla taida olla elämää netin ulkopuolella?
Kaikille löytyy faninsa, kuten GuumaGissa tässä osuvasti osoittaa. GG:n tunteisiin selvästi vetoaa tyhjäpäinen uhittelu, voimasanojen käyttö ja rääväsuisuus, ovathan ne kaikkea muuta kuin oman herkän egon pönkitystä ja halpa puolustusreaktio. Vetoavat varsinkin nuorempaan ikäpolveen. Vittuilijat ovat aina yhtä mageita, ja varsinkin Näppipää esitti suuremmoista munakkuutta huutamalla "haistakaa paska!" samalla kun juoksi palstalta karkuun.

On erittäin harmillista ettei Näppipää paljastanut ennen lähtöään minne kaikkoaa, jättäen kaikki faninsa täysin tyhjän päälle. GuumaGissalle kuitenkin lohtuna kerrottakoon että 1108 ja MarttaFucher löytynevät edelleen hengailemasta Cityn Flirttipuiston chatista, joten sinne hopi hop. Ken tietää, ehkä Näpsäkin löytyy nykyisin sieltä? Ja kirjoitteleehan ainakin 1108 edelleen tännekin, mustanikkinä. Erittäin munakasta.

Kaikessa pahassa on kuitenkin jotain hyvää: olen selvästi tehnyt lähtemättömän vaikutuksen tiettyihin tyhjäpäihin, kun kokevat niin suuria tunteita kirjoitusteni takia (kuten "Vihernikin" taannoinen vakava masentuminen niiden vuoksi). Negatiivisetkin tunteet muistuttavat heitä siitä että he elävät.

Arvostan joka tapauksessa erityisesti GuumaGissan/Vihernikin palautetta, koska he ovat aivan selvästi osa palstan henkistä ja viihteellistä selkärankaa. Ainakin minä olen saanut heidän älykkäistä, syvällisistä ja viiltävän analyyttisistä pohdinnoistaan suurta iloa, mitä nyt Vihernikillä tuossa meni vähän miljardit ja tsiljardit sekaisin. Kiitos siis heillekin.
Voi rassukkaa, näinkö olet ihan itse päätellyt? Tavallaan olet säälittävä ja tavallaan ihana. Tiedä sitten kumpi voittaa.
Ilman kovaa ei oo elämää!
CandyMan

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

KuumaKissa kirjoitti:Voi rassukkaa, näinkö olet ihan itse päätellyt? Tavallaan olet säälittävä ja tavallaan ihana. Tiedä sitten kumpi voittaa.
Varmaankin se ihana loppupeleissä. Minua kuitenkin häiritsee suuresti se tosiseikka etten pysty miellyttämään kaikkia tyhjäpäitä, vaikka kuinka yrittäisin. Sinäkin kuulostat kaikesta huolimatta niin mielenkiintoiselta ja tutustumisenarvoiselta persoonalta, ihan jo omaperäisen ja vitsikkään käyttäjätunnuksesi perusteella. Taidat olla aika Guuma pakkaus, aye?
Sannnu

Re: Uhh, kylläpä tämän palstan meininki on muuttunut tylsäksi

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Meitä kirjoittelijoita vaivaa vain sellainen kollektiivinen marisemisbuumi...ja sellainen dominoilmiö, että "en mä viiti mitää topicia avata ku ei kukaan muukaan". Mua ei tää palsta vituta yhtään...päinvastoin, kun tarpeeksi harvoin täällä roikkuu niin aina jotain mukavaa luettavaa..eikä ne aiheet kesken lopu...nyt vaan mielikuvistusta.
Vastaa Viestiin