Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi sitten digiboksi noudettavissa. No ilta meneekin sitten rattoisasti piuhoittaessa AV-vermeitä uudelleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ei jaksa kertakaikkiaan. Vieläkin täällä työpaikalle, mutta enpä saa mitään aikaiseksi. Taidanpa lähteä pois ja jatkaa hommia joku toinen kerta.

Ahdistaa, kun pitäisi treffata kesäkissa ja toivottaa hänelle hyvää loppuelämää. No, kerran se vaan kirpaisee ja on hänkin ehkä tajunut mitä tuleman pitää...
selika

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

selika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ostakaa hyvä, halpa auto.... :roll:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=929970
Whoaaa! Ei taida olla kiire saada autoa kaupaks. Ei se hullu tietysti oo joka pyytää. Onhan se nätti mutta..
Mutta se on FIAT PUNTO. Kaveri laskee aika rankkaa hintaa työtunneilleen.
Nättiä toi ei oo nähnytkään
selika

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannnu

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ahdistaa, kun pitäisi treffata kesäkissa ja toivottaa hänelle hyvää loppuelämää. No, kerran se vaan kirpaisee ja on hänkin ehkä tajunut mitä tuleman pitää...
Voi sua, musta tuntuu, että sulla on tuo tilanne vähän väliä...
slam

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja slam »

pussailua
MadameDeMeloni

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Noniin. Uus jobi plakkarissa, kämppä vielä pitäis saada. Auton osto edessä myöskin. Niin se elämä heittelee. Ja about viikon päästä pitäis alottaa uudessa paikassa. Vapaaehtoisia paketoitsijoita kaivataan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ja taas ketuttaa.. Saatanan lakkoilijat, vaikeutatte mun elämää.. Mun piti huomenna iltasella saapua Hkiin ja viipyä vkonlopun yli kokouksessa kokouksen perään mutta nyt sitten joudunkin lentään jo aamulla anivarhain ja viettään päiväni ties missä.. Tämä muuttaa myös muuta suunnitelmaani ja joudunki yön läpeensä nyt valvomaan ja touhuamaan täällä asioita joita aioin tehdä vasta huomenna päivällä. Lisäksi en tiedä pääsenkö sunnuntainakaan sovitulla lennolla takaisin kotiin vaan joudunko ties minne asti siirtämään paluulentonikin. Kyrpä!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
slam

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja slam »

emännän kämpillä koko viikko... kerran kävin kalsongat vaihtaan... :lol:

olen tylsä, väsyny, laiska... turha, mielenkiinnoton, idiootti ja paska...

talvi pliis come!
millivanilli

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotiuduttu.

Olipa kivaa vanhempien ja vaihtarisiskon kanssa kaupoilla. Innostuttiin siskon kanssa ostelemaan kaikki tuikitärkeitä naistenjuttuja, kuten meikkejä ja kasvonaamioita. Huomenna tarpeeksi väkerrettyäni opintojen kanssa siirryn itseni hemmotteluun ja laitan itseni nätiksi iltaa varten.

Mieli on kuitenkin maassa, maailma on paha paikka. Miksi hemmetissä mä olen kasvanut jossain kuplassa? Tarvisisinkohan vain vähän unta?
SaintJohnPerse

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ahdistaa, kun pitäisi treffata kesäkissa ja toivottaa hänelle hyvää loppuelämää. No, kerran se vaan kirpaisee ja on hänkin ehkä tajunut mitä tuleman pitää...
Voi sua, musta tuntuu, että sulla on tuo tilanne vähän väliä...
No, nyt sekin on poissa päiväjärjestyksestä.

Loppu hyvin. Kaikki hyvin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

millivanilli kirjoitti:Mieli on kuitenkin maassa, maailma on paha paikka. Miksi hemmetissä mä olen kasvanut jossain kuplassa? Tarvisisinkohan vain vähän unta?
Maailma ON paha paikka. Kaikkea ei tarvitse tietää ja uni auttaa ottamaan etäisyyttä asioihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti:Maailma ON paha paikka. Kaikkea ei tarvitse tietää ja uni auttaa ottamaan etäisyyttä asioihin.
Musta tuntuu, että mä tarvitsisin sellaisen tosi pitkän unen.

Tuntuu vain pahalta jatkuvasti huomata kuinka ilkeitä ja välipitämättömiä ihmiste ovat. Ok, mä menen nukkumaan.
SingleMalt

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Bliss kirjoitti:Ostakaa hyvä, halpa auto.... :roll:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=929970
Jos tuosta joku torvi maksaa 50 000 euroa, niin mä syön hatullisen banaania.

Sain tänään veronpalautusilmoituksen. Lupasivat antaa 1140 euroa takasin joulukuussa. Sen summan mä voisin tuosta maksaa, jos joku maalais vaikka pensselillä nuo mörön kuvat yli?
Viimeksi muokannut SingleMalt, 19.10.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ostakaa hyvä, halpa auto.... :roll:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=929970
Jos tuosta joku torvi maksaa 50 000 euroa, niin mä syön hatullisen banaania.
Eli pieni mahdollisuus on olemassa, koska et paskaa luvannut syödä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sannnu

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ahdistaa, kun pitäisi treffata kesäkissa ja toivottaa hänelle hyvää loppuelämää. No, kerran se vaan kirpaisee ja on hänkin ehkä tajunut mitä tuleman pitää...
Voi sua, musta tuntuu, että sulla on tuo tilanne vähän väliä...
No, nyt sekin on poissa päiväjärjestyksestä.

Loppu hyvin. Kaikki hyvin.
No miten meni, mursitko neitokaisen sydämen?
SingleMalt

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:Eli pieni mahdollisuus on olemassa, koska et paskaa luvannut syödä.
Aina on olemassa joku joudeni!
Kimmo Eirikäinen kysyi moro on muuten siisti peli mitens onks pellin alle tehty mitää mutoksii ja paljon heppoja et meinaan sutiiko jos vetää lämän tiskiin motarilla meneeks kuin kovaa ja paljon kulutus yhdistetty ja maantienopeuskissa onks kuin äänekäs meinaan ku vanhas puntos susit ääneneristykset tuleeks kaikist pakoputkista sauhua vai oks vaa luukkia vastaa kiitos auto saattais kiinnostaa otatko 545 m5 lookbemun vaihossa on hyvä yksilö ja kulkee
Sannnu

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Bliss kirjoitti:Ostakaa hyvä, halpa auto.... :roll:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=929970
Ei jumalauta, mä en kehtais ajaa tolla vaikka ilmasiksi saisin. Niin överimautonta!!! Mä en käsitä noita tuunaajia...
SaintJohnPerse

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Voi sua, musta tuntuu, että sulla on tuo tilanne vähän väliä...
No, nyt sekin on poissa päiväjärjestyksestä.

Loppu hyvin. Kaikki hyvin.
No miten meni, mursitko neitokaisen sydämen?
No, hän oli huomannut jo aikaisemmin, etten oikein hyvin voi ja tarvitsen omaa rauhaa. (vetäydyin pariksi viikoksi töiden pariin). Joten hän jo tiesi mitä odottaa. Antoi minun kiemurrella tovin, ennenkuin avitti mua sanomaan sen.

En usko, että kenenkään sydän tässä hommassa särkyi. Hieman päänvaivaa ehkä minusta koitui.

Olen niin huono jättämään ketään. Minulla on kai hyvä sydän (ihan oikeasti)
Bliss

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sannnu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ostakaa hyvä, halpa auto.... :roll:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=929970
Ei jumalauta, mä en kehtais ajaa tolla vaikka ilmasiksi saisin. Niin överimautonta!!! Mä en käsitä noita tuunaajia...
Kyllähän tollasesta tee-se-itse-tuunausinsinöörin mauttomuudennäytteestä pitää 50k maksaa. Uusi Punto taitaa maksaa kuitenkin jopa 11 900 euroa...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bliss kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ostakaa hyvä, halpa auto.... :roll:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=929970
Ei jumalauta, mä en kehtais ajaa tolla vaikka ilmasiksi saisin. Niin överimautonta!!! Mä en käsitä noita tuunaajia...
Kyllähän tollasesta tee-se-itse-tuunausinsinöörin mauttomuudennäytteestä pitää 50k maksaa. Uusi Punto taitaa maksaa kuitenkin jopa 11 900 euroa...
Mitä varten noihin pitää maalata liekkejä? Parempi tulos tulee, kun laitetaan oikeasti liekkeihin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jalat ei kanna, taitaa olla aika mennä maaten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tuleeko sitä Tor(a)staita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Akat kotiutuneet "yhdeltä".

Tai siis akka. Sipsukka jäi Itikseen ja Elppa me vietiin omille kulmille ukkonsa luo baariin. Minä olen siis se tylsä, tyhmä kotiäiti jonka piti lähteä kotiin JUURI kun jutut kävi mielenkiintoisiksi. Pah. Tai sitte mä oon vaan koukussa Lostiin :mrgreen:

Joka tapauksessa, loistava juoruilta neitokaisten kesken, ja ukkoparka joutui vielä ohimennen tapaamaan Huniksen ja Sipsin. Sinänsä ihan hyvä, että näki vihdoin, koska joskus tuli vähän ihmettelyä että "kuka helvetti on Hunajameloni???" (pettyi pahasti)

Ja mä sain kaksi kertaa kärpäsen tuoppiini. Olen siis Flybitch. Eskon sukulaiset vainoo, kele...

Juuri tulin saunasta ja nyt aatuutilullaa, kiltin ukkokullan viakkuun :]
Vastaa Viestiin