KHL'06 4. kierros

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Näistä kisasta ansaitsee pudota

bedlam
3
6%
Edith
2
4%
Dumari
2
4%
-Superior-
15
29%
Aito_Johanna
11
22%
Mojo
5
10%
hermine
2
4%
Bliss
5
10%
KisSandra
6
12%
 
Ääniä yhteensä: 51

Dumari

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elukka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Äänestin Dumaria, koska sekin muistaakseni jollain kierroksella äänesti minua.
Muistat oikein. Tällä kierroksella runtua minulta saapi Edith.
Hävytöntä sopupeliä.
Aika kaukana sopupelistä. Kostopeliä toiselta.
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äänestin Supaa. "Olen muka erikoinen koska kopioin käsittämättömiä tekstejä pitkin nettiä teille pitkin yötä jotta vaikuttaisin älykkäältä vaikka näytänkin 18-vee bimbolta ja aasi rakastaa mua"-meininki ei vaan pure.
CandyMan

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sua taitaa ninnukka vaan vituttaa kun sillä on muunkinlaisia viikonpäiväketjualoituksia kuin "Mitäs mielessä mussukat?" ja siitä uhkaa tulla Kitinän uusi viikonpäiväkuningatar.
Dumari

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:Sua taitaa ninnukka vaan vituttaa kun sillä on muunkinlaisia viikonpäiväketjualoituksia kuin "Mitäs mielessä mussukat?" ja siitä uhkaa tulla Kitinän uusi viikonpäiväkuningatar.
:hail:
Saa kyllä antaa 2x130% jos meinaa Ninnin sossupokessa voittaa.
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Sua taitaa ninnukka vaan vituttaa kun sillä on muunkinlaisia viikonpäiväketjualoituksia kuin "Mitäs mielessä mussukat?" ja siitä uhkaa tulla Kitinän uusi viikonpäiväkuningatar.
:hail:
Saa kyllä antaa 2x130% jos meinaa Ninnin sossupokessa voittaa.
Daah?

Ei vaan uppoo Supan huumori muhun. Ja vittu kun sen kehtaa joku ääneen sanoo ni heti ollaan kimpussa. IhQuja ootte.
Dumari

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Ei vaan uppoo Supan huumori muhun. Ja vittu kun sen kehtaa joku ääneen sanoo ni heti ollaan kimpussa. IhQuja ootte.
Kenenkään kimpussa olla, kait sitä nyt huumoria saa vääntää :perse: :rofl:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:"jotta vaikuttaisin älykkäältä vaikka näytänkin 18-vee bimbolta ja aasi rakastaa mua"
Supa, ei kannata. Ninnikin sen jo huomaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"jotta vaikuttaisin älykkäältä vaikka näytänkin 18-vee bimbolta ja aasi rakastaa mua"
Supa, ei kannata. Ninnikin sen jo huomaa!
Herrasmies rientää puolustamaan välittömästi :lol:

Ja ei. Supa on oikeesti ihan ihQpihQ, mutta sen jutut palstalla menee multa yli, eivätkä jaksa enää huvittaa. Mutta mä olenkin niin tyhmä etten niitä juttuja ymmärrä. Saan kai silti käyttää ääneni?
Geetzu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ja ei. Supa on oikeesti ihan ihQpihQ, mutta sen jutut palstalla menee multa yli, eivätkä jaksa enää huvittaa. Mutta mä olenkin niin tyhmä etten niitä juttuja ymmärrä. Saan kai silti käyttää ääneni?
Siis mähän en myöskään ymmärrä puoliakaan mitä se bööna näpeistään päästelee, mutta mä keskitynkin niin olennaisesti perseeseensä, etten oikeesti voi olla tykkäämättä koko paketista.

En muista kelle ääni täs meni, ei kuitenkaan Supalle tai AJ:lle.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

äänestin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:äänestin.
Oletpas sinä negatiivinen ihminen! Mikä saa sinut vihaamaan jotain toista kityläistä noin paljon?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

CandyMan kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:äänestin.
Oletpas sinä negatiivinen ihminen! Mikä saa sinut vihaamaan jotain toista kityläistä noin paljon?
:oops:
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ninnithequeen kirjoitti:Äänestin Supaa. "Olen muka erikoinen koska kopioin käsittämättömiä tekstejä pitkin nettiä teille pitkin yötä jotta vaikuttaisin älykkäältä vaikka näytänkin 18-vee bimbolta ja aasi rakastaa mua"-meininki ei vaan pure.
Älykkäissä ihmisissä on se paha vika, että niissä on jotain peruuttamattomasti vialla. Älykkäiden ihmisten on täytynyt toimia jotenkin väärin tullakseen älykkäiksi. Älykkäät ihmiset ovat pahoja. Taitavat ajatellakin vain älykkyyttään.

Hassua muuten, kuinka näytät arvottavan erikoisuuden implisiittisesti jotenkin tavoiteltavaksi ominaisuudeksi. Etenkin kun otetaan huomioon, että perseennuolentasi näyttää kohdistuvan täällä juuri niihin harmittomimpiin ja älyllisesti hieman vajaampiin hahmoihin. Kamera käy, anna suukko!
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:Äänestin Supaa. "Olen muka erikoinen koska kopioin käsittämättömiä tekstejä pitkin nettiä teille pitkin yötä jotta vaikuttaisin älykkäältä vaikka näytänkin 18-vee bimbolta ja aasi rakastaa mua"-meininki ei vaan pure.
Kukapa ei olisi aasin rakkaudesta kateellinen. Minä ainakin olen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja aasi »

Clay kirjoitti:Kukapa ei olisi aasin rakkaudesta kateellinen. Minä ainakin olen.
:h: :h: :h:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

-Superior- kirjoitti:Etenkin kun otetaan huomioon, että perseennuolentasi näyttää kohdistuvan täällä juuri niihin harmittomimpiin ja älyllisesti hieman vajaampiin hahmoihin. Kamera käy, anna suukko.
Ja keitäs nämä sinusta vajaat täällä sitten ovat?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Clay kirjoitti:Kukapa ei olisi aasin rakkaudesta kateellinen. Minä ainakin olen.
Aasin rakkaus on avain identiteettiimme.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Ja keitäs nämä sinusta vajaat täällä sitten ovat?
Ka(i)kki.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Aasin rakkaus on avain identiteettiimme.
Sillä niin on Aasi kitinää rakastanut, että hän antoi ainokaisen Palvelimensa ...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Enttu

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Enttu »

<------ supan tarkoittama "henkisesti vajaa"
ninnithequeen

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu kirjoitti:<------ supan tarkoittama "henkisesti vajaa"
Eiköhän tuo tarkoittanut kaikkia itseään alempia.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ninnithequeen kirjoitti:Eiköhän tuo tarkoittanut kaikkia itseään alempia.
Viittasin kommentillani lähinnä siihen, että suhteessa suvaitsevaisuuden näennäiseen määrään on olemassa niin paljon erilaista poikkeavuutta, että loppujen lopuksi sen suvaitsevaisuuden tärkeimmäksi funktioksi jää monilla kaiken sen vaaliminen, mikä pysyy keskiarvojen sisällä.
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 15:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bliss kirjoitti:Mulla kun olis noin tuhat muutakin tekemistä päivän mittaan, kuin tällä palstalla roikuskelu. Spirit is willing, but flesh is weak... :roll:
Kuin myös ja tämä näkyy ihan suoraan kirjoittelun määrässä. En ehdi joka päivä edes vilkaisemaan kityyn päin enkä silti saa vieroitusoireita.. En siis vielä ole aivan menetetty ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja ak »

KisSandra kirjoitti:Kuin myös ja tämä näkyy ihan suoraan kirjoittelun määrässä. En ehdi joka päivä edes vilkaisemaan kityyn päin enkä silti saa vieroitusoireita.. En siis vielä ole aivan menetetty ;)
Ongelman kieltäminen ei varmaan edistä paranemista. ;)
CandyMan

Re: KHL'06 4. kierros

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Aasin rakkaus on avain identiteettiimme.
Sillä niin on Aasi kitinää rakastanut, että hän antoi ainokaisen Palvelimensa ...
Juu taas huomaa kuinka naisia kiehtoo miehissä eniten valta! Kuka nyt vallastaan luopuisikaan ja sulkisi palvelintaan (vaikka lupasi).
Vastaa Viestiin