Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
zula

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja zula »

paska aamu, paska aamupäivä ja luultavasti vielä paska iltapäivä. vitutuskäyrä kohos 10 sekunissa 127%. perkele.

ja paleleekin vielä.

illalla voin ottaa vastaan hellyyttä, jos sitä mulle annetaan... ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitänee alkaa hillitseen tota hymiöiden käyttöö. Mun lähettämät yksityisviestit näyttää myös suunnilleen tollaselta.
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ei se noin meillä mee! Vaan ollaan koko perhe kotosalla yhessä, tehään hyvää ruokaa, pelataan korttia tai muita pelejä, saunotaan ja ollaan.
Kyllä toikin menettelee, suosittelen silti potkimaan ne pois jaloista ja lööbaamaan kera vittuilun yksikseen! :D
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei se noin meillä mee! Vaan ollaan koko perhe kotosalla yhessä, tehään hyvää ruokaa, pelataan korttia tai muita pelejä, saunotaan ja ollaan.
Kyllä toikin menettelee, suosittelen silti potkimaan ne pois jaloista ja lööbaamaan kera vittuilun yksikseen! :D
Mä potkin ne ulos ainoostaan sillon ku siivoon ;)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
Mul on kato oma lehmä ojassa tässä: mä aloitan joka vuosi joulukoristelut sinä päivänä kun tulee eka lumisade. Joten saanksmä ny alottaa? Saanhan??? Eikai kukaan huomaa jos ohimennen ripottelen pari tonttua ja olkikoristeita sinne tänne asuntoa :P
Meillä on vasta kurpitsakoristeet tulossa seinille, tytöllä ensi kuun alussa synttärit niin, että ne pidetään pyhäinpäivänä. Vasta sen jälkeen voi ruveta harkitsemaan ja miettimään joulua.
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mul on kato oma lehmä ojassa tässä: mä aloitan joka vuosi joulukoristelut sinä päivänä kun tulee eka lumisade. Joten saanksmä ny alottaa? Saanhan??? Eikai kukaan huomaa jos ohimennen ripottelen pari tonttua ja olkikoristeita sinne tänne asuntoa :P
Meillä on vasta kurpitsakoristeet tulossa seinille, tytöllä ensi kuun alussa synttärit niin, että ne pidetään pyhäinpäivänä. Vasta sen jälkeen voi ruveta harkitsemaan ja miettimään joulua.
No joo, kyllä mun sormet syyhys kaupassa niitä ihunia kurpitsakoristeita, mutta kyllä mä Joulusta tykkään silti enemmän, ja tuhlaan roponi joulukoristeisiin: nehän saa olla esilläkin pidemmän ajan :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK!
Myöhästyin, mutten häsimisen takia.
Paska auto korjattu, ihanan kallista! (777€), elämä on..
Sen kunniaksi useampi olut ja uuden paikallisen thai&china-paikan testi ja kouvolan raveja paikallisessa peliravintolassa..
Pyyhin Netikettiin..
selika

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja selika »

*Ärrrrr*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti: No joo, kyllä mun sormet syyhys kaupassa niitä ihunia kurpitsakoristeita, mutta kyllä mä Joulusta tykkään silti enemmän, ja tuhlaan roponi joulukoristeisiin: nehän saa olla esilläkin pidemmän ajan :P
Totta tuokin. Me vaan päätettiin erottaa likan synttärit joulusta ja parhaiten tuo taas käy vaihtamalla koristeita.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Apua! Mihin ihmeen lorttolaan mä olen tullut töihin? Täällä tuntuu olevan tapana paneskella kaikki työkaverit ja yhteistyökumppaneistakin parhaat päältä. Tai oikeastaan kaikki täällä on pannut sitä samaa sihteeriä, jonka saappaisiin mä nyt hyppäsin. Taakka painaa hartioitani. En kuitenkaan aio ottaa käyttöön sitä samaa "vastaanottoa" tuolla yläkerran vessassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja slam »

stressaa, stressaa, vaikka voisi vaan relata ja levätä :P kunnon riehuntaa kaipaisi, että lepokin maittaisi paremmalta, jos alkaa lepään, sitä lepää vain toimintakyvyttömänä kaikki päivät...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Saatana. Että voikin taas kiukuttaa näin paljon.. Vittu, sanon kohta itseni irti. Töistä, Itä-Helsingistä, ihmissuhteista, kaikesta.

Jep, mut eilen oli kivaa. Kiitokset Ninnille ja Elpalle juoruseurasta. Otetaan pian uusiks.
(Mäpäs olinki jo vähän yli ykstoista himassa, ei paha.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
selika

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me lähretään käymään autokaupassa. Mitään ei mukaan vielä lähde, mutta käydähän kahtomassa, josko sieltä uusi perheenjäsen löytyisikin.
MadameDeMeloni

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ai niin. Kävin eilen kaverin kanssa ajelemassa autokauppojen pihassa kun pitäis se kottero laittaa. Pällistelin liian tiiviisti ja tönäisin jonkun pikku-Clioa. Ei siihen mitään jäänyt, eikä näkyny omistajaa, se kun oli asiakaspaikalla. Jätin vaan julmasti lapun. Ei oo kuulunu mitään. Aika noloa.
Viimeksi muokannut MadameDeMeloni, 20.10.2006 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joten saanksmä ny alottaa? Saanhan??? Eikai kukaan huomaa jos ohimennen ripottelen pari tonttua ja olkikoristeita sinne tänne asuntoa :P
Olen kyllä välillä sulle kade tuosta joulumielestä. Voisit vähän jakaa omastasi mulle. Mulle tulee joulufiilarit vasta pari päivää ennen joulua. Ja oikeastaan vasta lasten saanti on auttanut nauttimaan joulusta, siitä kaikesta hössötyksestäkin ja muusta. Lasten aito innostus ja joulumieli tarttuvat, mutta voi kun siitä osaisi nauttia pikkaisen aikaisemminkin... :)
Reippaasti vaan aloitat sen "hössötyksen" ajoissa :)

Mullakin on jo piparkakkutaikinaa mielin määrin pakkasessa, ja ostettiin jo uudet ihan pienet piparkakkumuotitkin. Minisydän, enkeli ja possu, tulee söpöjä pikkupipareita.

Kyllä nää Joulut lapsiperheenä on aina ihan parhautta, ja joulumieltä riittää enemmän kuin tarpeeksi. Ei sitä näin tohkeissaan ollu ennen lapsen tuloa, tai sitten sitä nyt vaan kehtaa häslätä, kun "on toi muksukin" ;)
slam

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt on vähän menevämpi fiilis... kiinnostaa jopa nousta mukavasta tuolista ja lähteä ulos... 8)

hurjia ponnistuksia... onneksi ei ole yhtä kovaa burn outtia, kun viime vuonna näihin aikoihin...
slam

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Me lähretään käymään autokaupassa. Mitään ei mukaan vielä lähde, mutta käydähän kahtomassa, josko sieltä uusi perheenjäsen löytyisikin.
peltilehmä :)
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Me lähretään käymään autokaupassa. Mitään ei mukaan vielä lähde, mutta käydähän kahtomassa, josko sieltä uusi perheenjäsen löytyisikin.
peltilehmä :)
Höpshöps.

Mä pelkään, että meille tulee kauhia tappelu - ainakin auton väristä.

Nyt sormet ja varpaat ristiin että tarpeeksi hieno Kirpunkorvaaja löytyy :pliis:
Bliss

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Reippaasti vaan aloitat sen "hössötyksen" ajoissa :)
Saat luvan kanssa hössätä minunkin puolesta. Meillä ei tänäKÄÄN vuonna vietetä joulua mitenkään ihmeellisesti. Ehkä sitten ensi vuonna....... :)
Bliss

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Nyt sormet ja varpaat ristiin että tarpeeksi hieno Kirpunkorvaaja löytyy :pliis:
Mä laitoin nettiauton linkin torstaiketjuun, napatkaa sieltä :wink:
SaintJohnPerse

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huoh! Jos sitä nyt jaksaisi lähteä ulos,: kahville ja salille. Illalla saan rakkautta Ihqu AD:lta. Vielä pitäisi jokunen tunti pysyä housuissa. Vaikeaa...
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.10.2006 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:saan raukkautta
:?:
SaintJohnPerse

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:saan rakkautta
:?:
Lukhärö parantaa vodaan...
Geetzu

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miksi hepissä on nuppi ?
Tampere: se tuottaa naiselle suuren ilon.
Helsinki: se tuottaa miehelle suuren nautinnon.
Turku: eipähän osu nyrkki otsaan runkatessa.

---

NIKSIPIRKKA: Raahaa vittumainen ämmä kovalla pakkasella suolle. Sido ranteet nilkkoihin ja nosta akka perse pystyyn. ja näin syntyi hirville nuolukivi.

---

NIKSIPIRKKA: Jos kärsit impotenssista, sido iso kauha heppisi alle siten, että kauhan kuuppa on persauksesi alla. Kun haluat seisokin, paskanna kauhaan.
Vastaa Viestiin