Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Missä nukkumasa viipyy? Sais jo vierailla.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Se kävi jo täällä ja lähti jo pois.. Unohti tosin jättää sen kaiken touhuenergian tänne mitä nyt tarttisin täällä et saisin edes jotain tehtyä ennen kuin pitää tuossa 7 maissa lähtee kentälle kärkkymään josko johonkin koneeseen munt ottasivat..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
DeliriumTremens

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

eiks urheilulle vois perustaa omaa osastoaan--- :roll:
Dumari

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta eka tpk! Väsy on.
Mulli75

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta EKA TPK pitkästä aikaa
DeliriumTremens kirjoitti:eiks urheilulle vois perustaa omaa osastoaan--- :roll:
Kyllä tuolla harrastukset ja kodinhoito- osastolta semmoinen urheiluosasto löytyy
Mulli75

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Dumari kirjoitti:Huomenta eka tpk! Väsy on.
Nyt kun olisi sekunnit näkyvissä niin tiedettäisiin kumpi on EKA !
Dumari

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mulli75 kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Huomenta eka tpk! Väsy on.
Nyt kun olisi sekunnit näkyvissä niin tiedettäisiin kumpi on EKA !
No eikös sen voi päätellä siitä kumman viesti on ylempänä?
millivanilli

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tuli nukuttua oikein kunnolla. Nyt no vain pää niin maan perkeleen kipeä. Täytyy napata burana tms, jotta tänäänkin jaksan olla ahkera.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taas ihme unia.. Ja miks mun pitää olla jokaikinen aamu näin rampa? Koko yläkroppa ja pää ihan jumissa ja vihlova. Aina. Leuanvetotangossa roikkuminenkaan ei ole pahemmin auttanut.
Ja 7 astetta pakkasta!! Repikää siitä. Illalla lapsenlikaksi ja saunomaan ja kaikkee kivaa ja herkullista. Nyt valelen itseni tulikuumalla kahvilla.
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä sataa lunta!!!! :cheer:
Geetzu

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

LUNTA?! :shock:
Mä en halua nähdä lunta ennen kuin olen tervehtynyt ja päässyt shoppailemaan uusia talvireleitä. Vanhoissa en oo yhtään cool ja just nyt mun tarttee sitä olla. Ei siis lunta länteen kiitos!
silsis

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Oli yllättävän kova paikka hävitä eilen työporukan pokeri-illassa 35 euroa. Eniten harmitti se, että sain oikeasti surkeeta lappua melkein koko ajan, ja kun alussa heti hävisi, oli vaikea pitää oma rento ja kiinteä peli kasassa. Tiedättekö sellaisen erittäin kilpailuhenkisen tyypin? Olen juuri sellainen. Sitä karrikoidusti elää ja kuolee voittojen ja tappioden mukana.

Mut mun tapailema nainen tulee tänään koulutuksesta sieltä Kehä-yhteisöstä, joten saan illalla "lohdutusta". Huomenta kaikille!
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:LUNTA?! :shock:
Mä en halua nähdä lunta ennen kuin olen tervehtynyt ja päässyt shoppailemaan uusia talvireleitä. Vanhoissa en oo yhtään cool ja just nyt mun tarttee sitä olla. Ei siis lunta länteen kiitos!
No eihän tuo ny maahan jääny, mutta isoja hiutaleita tuli ja paljon. Tais muuttua jo vedeksi :?

Mul on kato oma lehmä ojassa tässä: mä aloitan joka vuosi joulukoristelut sinä päivänä kun tulee eka lumisade. Joten saanksmä ny alottaa? Saanhan??? Eikai kukaan huomaa jos ohimennen ripottelen pari tonttua ja olkikoristeita sinne tänne asuntoa :P
bedlam

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nonii, etelässä sataa jo lunta. Meille tänne LAPPIIN luvattiin lumisateita jo eiliseksi, mutta eipä vain ole näkynyt. Kylymä on kyllä, piti jo pipo ja talvitakki laittaa päälle. Pitkiä kalsareita ei sentään.
Kid

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Mul on kato oma lehmä ojassa tässä: mä aloitan joka vuosi joulukoristelut sinä päivänä kun tulee eka lumisade.
Et ikinä arvaa mitä mä tein eilen?!?!? Laitoin "jouluvalot" alkovin verhotankoon sillai kiepille ja sillai nätisti roikkuu. Ne ei siis oo jouluvalot, mutta niitä vois käyttää ikkunassa jne. :oops:
Rouva Pupu

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Töissä poikettu kamojen haku reissulla ja "hyvästelemässä". Piti jäädä kaupunkiin hieman haukkaamaan happea ja siinä samalla vingutella korttia, mutta jäi väliin lämpöilyn takia. Lohdutin itseäni online shoppailulla.
Nyt itse tehtyä pitsaa naamaan, jonkun törkeän surkean leffan vois pistää pyörimään.

PeeÄs: täällä on k-y-l-m-ä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Eikai kukaan huomaa jos ohimennen ripottelen pari tonttua ja olkikoristeita sinne tänne asuntoa :P
Hyi kamala, mulle tulee lähinnä ahdistunut ja paha olla kaikista jouluasioista. Ei näin nopeasti! Tässähän eletään kuitenkin ihanan kesän jälkimainingeissa vielä! Yks päivä näin jotkut (joulu?)valot jonkun poloisen ikkunassa ja tuli heti jotenkin surullinen ja vihainen olo. Muutenkin jouluun liittyy semmonen tietty masennus ja myös syvä ahdistuneisuus esim. l a h j o i s t a :twisted: ja kaikesta siitä reissaamisesta joka paikkaan ympäri maata.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

:krooh: kuolettavan suuri väsymys. Onneksi perjantai, pääsee lepäilemään vähäksi aikaa..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis Joulunaikahan on ihan parhautta! Ruuat, kynttilät, tuoksut, lapsen riemu...IHANAA :h:

Ja jos Kidiki alotti ni kyl mäki sitte! Mein viimevuotiset valo-oksat hajos, joten josko sitä tänään kirmais tonne Kontulaan Kiva-kauppaan hakemaan uuet valot partsille. Siellä on jos jonkinlaista valohärpäkettä halvalla.
millivanilli

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hei, kuka vei mun inspiksen?! Nyt puuttuu kokonaan samanlainen innostus tähän työntekoon, mikä mulla eilen oli. En viitsis taas lahjoa itseäni ruoalla.
Geetzu

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kävin tupakalla ja taivaalta tosiaan tuli tavaraa. Noita helvetin silmuja putoilee puista ja sotkee kaiken! Ällöjä! Imuroin eilenkin kahdesti ja nyt pitäis taas, siis vittu lähtis jo pois! Minäkö tarkka, pöh... Partsi vaan näyttää äklöltä siemennettynä ja se moska tunkee sisään. Kiva löytää jääkaapistakin noita. Teen valituksen jonnekin. Joo joo, en oo saanu orgasmia tänään.
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en muistanukkaan mainostaa, että mä saan illalla sisäfilepihviä ja punaviiniä :mrgreen:

Mää sitten tykkään ukon vapaapäivistä.
Geetzu

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Mää sitten tykkään ukon vapaapäivistä.
Mä kans! Se nappaa muksun kaikkuun ja ne on aina pitkään poissa!
Ei yhtään perhe-henkinen päivä tämä ei, makaan mielummin ja vittuilen itselleni.
ninnithequeen

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mää sitten tykkään ukon vapaapäivistä.
Mä kans! Se nappaa muksun kaikkuun ja ne on aina pitkään poissa!
Ei yhtään perhe-henkinen päivä tämä ei, makaan mielummin ja vittuilen itselleni.
Ei se noin meillä mee! Vaan ollaan koko perhe kotosalla yhessä, tehään hyvää ruokaa, pelataan korttia tai muita pelejä, saunotaan ja ollaan.
Parhautta :dream:
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 20.10.2006 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perskule, onko nyt jo perjantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihmeellisten unien kausi jatkuu täälläkin, irmelianneli :)

Viime yönä siis seikkailimme kokoonpanolla Hayden Christensen, Mikko Kouki, Maija Vilkkumaa, entinen poikaystäväni ja hänen nykyinen avovaimonsa. Jossain vaiheessa istuimme lääkiksen luennoilla, toisessa bussissa ja kolmannessa kohtauksessa olimme Kanadassa jollain kävelykadulla. Sitten Haydenia alkoi närästää ja se halusi tulla puistonpenkille mun syliin istumaan. Exäni tyttiksineen asui lääkiksen asuntolassa, tosi hienoissa maisemissa ihan joen rannalla ja mies innostui kaappaamaan minut syliin ja alkoi heitellä(kyllä, toistuvasti) minua sohvalle. Tähänkään ei kuitenkaan liittynyt mitään eroottista, vaan se oli siis hauskaa leikkiä.

Hieman nolottaa se, että kun kerrankin näin ihan yllättäin Haydenista unta, niin no, tyyppiä närästää :roll: Siinä puistonpenkillä nojailussa oli kyllä ihan pieni eroottinen vivahde, muttei mitään muuta tapahtunut. Eli tapahtumasta ei jäänyt :pics: Harmi.

Kyllä huvitti herättyäni ja huvittaa edelleen :D Nyt pitäis hakee talvikamat vintiltä, hakea kopiot 20 artikkelista( en siis tehnyt sitä eilenKÄÄN)ja opiskella ne maanantain tenttiin :twisted: No, onpahan automatkalla tekemistä, lähdemme maalle viikonlopun viettoon :cheer: Kiva päästä pois välillä. Muksaa viikonloppua teille!

p.s. ehkä ne eiliset siiderit vaikutti sekaviin uniin ;) Pus ja kiitos!
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin