Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:Paitsi pumpattavien sellaisten.
Erehdyt henkilöstä. Se oli kyyppo.
Patz

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kerro nyt SM että jos ei lampaat ja laamat kelpaa niin mikä kelpaa? Osaan sitten ostaa oikeanlaisen rooliasun ja parantaa mahkujani päästä sinne vällyihin ;)

Ja sitten on topic: Muuttaessani melko tarkalleen vuosi sitten pikkuriikkisen koiranpennun kanssa rivitaloon, viereisen talon asukki kertoi hänen saksanseisojansa syövän pikkukoiria aamupalaksi. Ei olisi kuulema ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Ja että kannattaa kuulema varmistaa ettei satuta samaan aikaan pihalle ettei käy vahinkoja. Reilu meininki siis.
No, alkuun tosi tuijotin ensin ikkunata ettei naapurin peto satu samaan aikaan pihalle, mutta nykyäänhän tilanne on jo onneksi toinen. Kun ei noi terrierit oikeen osaa isompiansakaan pelätä niin on tilanne kääntynyt hieman päinvastaiseksi. Eli ei se koko vaan luonne = piskuinen rakkini pitää vallan mainiosti naapurin "hevosen" ojennuksessa.

Ja kyllä on sillä tavalla että jos löytäisin postilaatikostani kissanhiekkaa sen seurauksena että huomautan naapurille normaaleista käytöstavoista, kyllä siitä tulisi poliisiasia. Kostamisessa kun on huono puoli että siitä voi jäädä kiinni. Ja "mutku toi aloitti!" ei taida nykypäivänä toimia puolustuksena...
SingleMalt

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Osaan sitten ostaa oikeanlaisen rooliasun ja parantaa mahkujani päästä sinne vällyihin
Kissa-asu on pop!

Kuva
Patz

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Kissa-asu on pop!
Pitääkö piirtää viikset? Entä miten on hännän kanssa? Mjau!
SingleMalt

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti: miten on hännän kanssa
Ne häntähommat taitaa olla vaan jumppanorsun fetissejä..
Patz

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Ne häntähommat taitaa olla vaan jumppanorsun fetissejä..
Yritin vaan olla estoton dild... häntäpyllyhetero!
prosessi

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SingleMalt kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Auttaisi sinunkin. Eikun eipä auttaisikaan. Sori.
Totta. Mulla kun ei ole tapana jakaa sänkyäni lampaiden kanssa.
Vähänks mä oon hyvä, tiäsin tonki.

Eli ei näin:
Kuva
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Hyvät naapurit, asumisen parhautta?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

CandyMan kirjoitti:Saako anteeksi jos ei ollut iiiihan tosissaan? Tässä vielä hymiöitä kaiken varalta: :D :) :( :o :? 8) :lol: :P :oops: :cry: "Kummallista" että kritisoit vain minun kommenttiani, et esim. aikaisempia kissanampumis- ja nylkemiskommentteja...
Saat anteeksi. Tosin en tarkoittanut kritisoida vain sinua, se oli vain esimerkki. Ihan samalla tavalla koko ketju sai minulle sen pahanmielen ja puistatukset aikaan.
Geetzu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tekis ihan vähän mieli pieksää paskat pihalle siitä lehmästä :evil:
Oikee asenne! JES!
Jätätte ne vitun kissat rauhaan ja käytätte väkivaltanne ihmisiin. Kiitos.
Asiaa. Jos vielä haluat välttää paskamaiset seuraukset itseltäsi lain kouran kautta niin alla olevan postauksen mukaan itse sitä ilmoitusta tekemään.
Patz kirjoitti:Ja kyllä on sillä tavalla että jos löytäisin postilaatikostani kissanhiekkaa sen seurauksena että huomautan naapurille normaaleista käytöstavoista, kyllä siitä tulisi poliisiasia. Kostamisessa kun on huono puoli että siitä voi jäädä kiinni. Ja "mutku toi aloitti!" ei taida nykypäivänä toimia puolustuksena...
Eikä syytetä niitä eläimiä siitä jos niillä sattuu olemaan vitipäisiä omistajia. Ei tuollaisille minunkaan mielestäni eläimet kuulu mutta on meitä onneksi toisenkinlaisia.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin