Suihinottosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
selika

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
selika

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heh, ukko haluu taas lähtee ajelulle uudella autollaan..
Mikäs kiesi teil nyt shit on?
Ihan sua varten mä kehuskelinkin, koska tiesin että ees joku kysyy jos ei oo aikasempia päivätopikkeja lukenu :mrgreen:

Hän on Renault Laguna Break, vm. -97.
Naura vaan, ukko on enemmänkun onnellinen. No joo, onhan tämä OMA auto vihdoin, ei tule firman päsmärit kännipäissään vaatimaan takaisin.
Hänen nimensä on Ciby, mut kavereille ihan Sippe vaan. Onneks ei Sippi ainakaan vielä. Käsittämättömän halpa oli kyllä, mutta hyvin pidetty ja huoltokirjoja myöten pitäs kaik olla ookoo. Pelottavan halpa kuitenkin. Hintaa en julkisesti sano.

Ja valkoinen. Eli vitun ruma, mamman silmään. Mut kelvannee :D
Eline

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Eline »

En ota! :x Mies ollut out of maisemat hela veckoslutet...ihan perseestä.
slam

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

selika kirjoitti:Mä oon kohta kuukauden ollut ihan naatti, nukkuisin kellon ympäri joka yö jos mahdollista ja päivisin saan just ja just tehtyä kaiken pakollisen. Syön monipuolisesti, nukun riittävästi, harrastan liikuntaakin jopa nykyään pari kertaa viikossa + puulämmitteisen omakotitalon kotityöt... Silti ei saa itteään hereille oikein missään tilanteessa. Kesää ikävä.

Mistä intoa, virtaa, energiaa, jaksuja? :krooh:
njoo. ei ainakaan alkoholista itselle tullut paljon iloa lisää, kun hetkellisesti... lievästi olen sen jälkeen krapuloinut...

heikko olo ja muutoinkin ollut taas tunnevaihtelu touhua :P

lumi toisi valoa more...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viikonlopun aikuisviihdeseura saatettu asemalle. Osallistuva kahdenkeskinen aikuisviihde rulettaa! Iltasatuna luettiin Jenny Everleighin "Eroottiset iloni".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Heh, ukko haluu taas lähtee ajelulle uudella autollaan..
Mikäs kiesi teil nyt shit on?
Hän on Renault Laguna Break, vm. -97.
No ohan tuo sata kertaa inhimillisempi kuin se muailman rumin corolla :D
Hyvä että ukko ja akka tykkää, sehän se ratkaisee eikä muiden urputukset.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Koissu on ollut tänään tosi tuhmana! Ensin se järsi mun parhaat kesäkengät, pissi lattialle ja hajotti sohvaa. Lopuks se pieraisi ja vielä kakkikin autoon niin että meinasin oikeasti pyörtyä siihen hajuun.

Viis päivää aamusta-iltaan töitä takana ja joka paikkaa kolottaa. Tuokaa mulle joku mies ja vähän äkkiä!
ninnithequeen

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

USKOMATON KISA!

En yhtään ole koskaan tykänny Schumista, mutta nyt ei voi enää kuin nostaa hattua. Harmittaa oikein, ettei palkintokorokkeelle kerennyt, siis jessus mikä nousu rengasrikkojen ja muitten jälkeen. Viimeisessä kisassaan koskaan ikinä. On jätkällä tahtoa ainakin, jos jotain tehdään, se tehdään kunnolla loppuun asti. Hieno ohitus Kimistä vielä.

Alonso otti mestaruuden, ja Schumacher on paras kuski kautta aikain.

Kovalainen menee Alonson kenkiin, ja Kimi Schumacherin.

Luulis Suomalaisia hymyilyttävän.
SaintJohnPerse

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Jaahas.. Kotiuduttu töistä ja riennoista. Törmäsin kotimatkalla yhteen kaveriin ja piti sitten ottaa pari olutta. Sitten IhQu AD paukahti paikalle ja kävimme syömässä ennenkuin lähdimme omille teillemme...

Mites taas mun elämässä sattuu ja tapahtuu aivan liikaa lyhkäisen ajan sisällä: Keväällä pikku ihastus--->näpeille tuli----------->kesä lutkailua--------------> Yksi kesäkissoista jäi---------> Muutamia yhteisiä syysiltoja------->ahdistus--------------->jättäminen---------->ja törmääminen uuteen tapaukseen--------->taas sekaisin...

Mitä nyt tästäkin tulee?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voimat ihan finaalissa. Kuumetta ei enää ole mutta räkää pukkaa niin penteleesti.

Lisäksi olen kateellinen kaikille parisuhteeseen päässeille, tai edes jonkinlaiseen suhteeseen. Tosin sain uuden asuinkumppanin, ihan hemmetin ison ampiaisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti: Tosin sain uuden asuinkumppanin, ihan hemmetin ison ampiaisen.
Eiks ne perkeleet oo kuollu vielä? :shock:
Rouva Pupu

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="SaintJohnPerse"][/quote]

Jaa-a. Ehkä kannattaisi vaikka olla yksikseen ja saada issuet kuntoon, virpoa naisten sijaan. Kokoo ittes, Puppe.

Tämä oli ihan hyvällä sanottu sitten.
SikaMika

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uhhh!!

Laivaristeily oli aivan haista paskan reissu. Join sitten ilmeisesti kuitenkin liikaa viinaa, vaikka mopo pysyikin aika hyvin käsissä. Juttelin vessanpytylle iltasatuja ennen nukkumaanmenoa ja heräsin yöllä kekkuloimaan alushoususillani ympäri laivaa, kai se sitten oli hauskaa.

Krapula on siinä mielessä ihmisen parasta aikaa, että vain silloin voi harrastaa krapulaseksiä. Oli aivan mieletön setti, Sian pippeli on tyytyväinen. Uhh, lisää tuollaista...

Valmistautumaan huomisiin työtehtäviin...
Rouva Pupu

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SikaMika kirjoitti:
Krapula on siinä mielessä ihmisen parasta aikaa, että vain silloin voi harrastaa krapulaseksiä. Oli aivan mieletön setti, Sian pippeli on tyytyväinen. Uhh, lisää tuollaista...
Saamiset olisi hyvä raportoida Koska sait-ketjussa. Plussaa saa likaisista yksityiskohdista.
SikaMika

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rouva Pupu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Krapula on siinä mielessä ihmisen parasta aikaa, että vain silloin voi harrastaa krapulaseksiä. Oli aivan mieletön setti, Sian pippeli on tyytyväinen. Uhh, lisää tuollaista...
Saamiset olisi hyvä raportoida Koska sait-ketjussa. Plussaa saa likaisista yksityiskohdista.
Täytyy pitää edes hieman yksityisyyttä yllä! Sanat kiihko ja kiima kuvaavat tilannetta tarpeeksi tarkasti... :wink:
CandyMan

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Suvinen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Koissu on ollut tänään tosi tuhmana! Ensin se järsi mun parhaat kesäkengät, pissi lattialle ja hajotti sohvaa. Lopuks se pieraisi ja vielä kakkikin autoon niin että meinasin oikeasti pyörtyä siihen hajuun.. Tuokaa mulle joku mies ja vähän äkkiä!
Mites luulet että tilanne paranee tuosta, jos koissun vaihtaa mieheen? :)
Autoon oksentamisen kyllä jotenkin vielä ymmärrän, mutta jos teidän miehet tapasivat ulostaakin autoihin...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Takaisin arkeen - kuukauden työskentelyjakso takana.
Väsyttää, mut ei silti hurjasti. Plääh.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Takaisin arkeen - kuukauden työskentelyjakso takana.
Väsyttää, mut ei silti hurjasti. Plääh.
Moi kultsipuppelimussukka :gee:
Koita jaksaa.

Öitä nussukat, aamulla aikanen herätys.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suihinottosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Takaisin arkeen - kuukauden työskentelyjakso takana.
Väsyttää, mut ei silti hurjasti. Plääh.
Moi kultsipuppelimussukka :gee:
Koita jaksaa.

Öitä nussukat, aamulla aikanen herätys.
Joo, tissuttelen siideriä hyvin hönötellyn viikonlopun päätteeksi.
Nyt saa onneksi taas tuudittautua akateemiseen pilvilinnaan kun kävi toteamassa kentällä että mitä se oikeasti olikaan.

Öitä. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin