Hentai-maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mikä Depeche Moden biisi soi tuossa SubTV:n Supernatural sarjan mainoksessa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti:Hihi!
Mä meinasin sanoa pahasti, mutta Jeesus kielsi kiusaamasta älyllisesti hieman vajaita.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:Myltsi ja Ann = takuuräkätys.
Enemmän räkättäisin jos kerrankin tottelisit heitä. Mutta ei, edelleenkin vaan niitä terminaattoreita.
silsis

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mina olen tänään miettinyt kuinka arvokas olenkaan :h: Tässä maailmankaikkeuden diversiteetissa juuri minulla on merkitystä. Olen itseni päähenkilö ja tunnustan ylpeätä onnellisuutta tajutessani tämän. Yksin, mutta niinhän se pitääkin olla. Miksi olla tyyppiarvo, jos euforia vaatii erilaisuuden palvomista? En olekaan makean suklaan kalvama poika hämyisestä porttikongista, minulla on ihana olla.
SikaMika

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

silsis kirjoitti:Mina olen tänään miettinyt kuinka arvokas olenkaan :h: Tässä maailmankaikkeuden diversiteetissa juuri minulla on merkitystä. Olen itseni päähenkilö ja tunnustan ylpeätä onnellisuutta tajutessani tämän. Yksin, mutta niinhän se pitääkin olla. Miksi olla tyyppiarvo, jos euforia vaatii erilaisuuden palvomista? En olekaan makean suklaan kalvama poika hämyisestä porttikongista, minulla on ihana olla.
Mitä/ketä sä olet vetänyt?!


Tyytyväisyys omaan itseensä ja elämäänsä voi johtua vain vertailukohtien puutteesta. Ihminen on tyytyväinen siihen miljoonan dollarin urheiluautonsa ylivertaisuuteen tasan niin kauan kunnes tulee joku toinen kusipää ja ohittaa sut kahden miljoonan dollarin kyrvänjatkeellaan. Sinäkin nyyhkisit siellä kossupullollesi jos sulla olisi pienikin aavistus siitä kuinka hienoa on olla minä... 8)

Tiskattu, imuroitu, syöty ja munat huuhdeltu. Elämä alkaa taas voittamaan. Opintojen pariin, ehkä vielä loppuillasta nautin annoksen korkeakulttuuria Jackass 2:n muodossa...
silsis

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja silsis »

SikaMika kirjoitti:Mitä/ketä sä olet vetänyt?!
Pelkkää kansalaisluottamusta. Supastelin aikani kuluksi. Vaikket tunnistanutkaan, niin joku kuitenkin.

Mitä vielä, iltapala ja zillee...
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti:
Pelkkää kansalaisluottamusta. Supastelin aikani kuluksi. Vaikket tunnistanutkaan, niin joku kuitenkin.

Mitä vielä, iltapala ja zillee...
Kyllähän sitä nyt heti huomasi, että Supalta olet heruttelemassa. Prööt. :h:
silsis

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllähän sitä nyt heti huomasi, että Supalta olet heruttelemassa. Prööt. :h:
Ja pelkkää pakkasta. Kylä o heikoks menny!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="-Superior-"][/quote]

Etkä ole, sä olet :h:
silsis

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Jospa supa lähtisit näissä palstakestämisissäsi ihan toisesta lähtökohdasta. Tämä on vain pienenpieni palsta jossain päin bittiaavikkoa. Voit katsos esmes vaikka silsailla takaisin.

Ihan tuli mieleeni, että onpas välillä outoa, jopa pelottavaa, kuinka joku co-palstalainen ottaa itseensä jonkun kommenttini, sen sijaan että ottaisi asian huumorilla. On tämä pelottava paikka, on.
Vastaa Viestiin