Hentai-maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Martza aloitti!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja martza »

Rollo Tomasi kirjoitti: silsis kirjoitti:
Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!

Martza aloitti!
Enpäs aloittanut. Eihän nyt ole lauantai ja koskaa en ole viikonloppuisin täällä. Nih...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
silsis

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tulette saamaan rangaistuksen sopimattomasta käytöksestänne! *kuuluttaa asian keskusradiosta BB-äänellä*
Geetzu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Pystyin! Jes!
Varmuuden vuoksi kirjoitin vain yhden viestin Kitinään, vaikka täällä hengasinkin päälle vartin.
silsis

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: vaikka täällä hengasinkin päälle vartin.
Hienoa, Geetsu! Mites sun viikonloppu mäni? Mä kävin mökillä, urheilin ja aina välillä rullailin nappulaani sukelluspuvun. Tosin nyt tuntuu, et täytyy kohta puoliin ilmoittaa tytsille, et ei sit mitään vakavampaa, kun ei kerran tunnu siltä. Toivottavasti en särje sydäntä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei mitään uutta, ei mitään asiaa, ei mitään liiku päässä. Silti ei voi pitää näppejään erossa täältä. Lunta maassa ja pakkasta pari astetta :x
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Pystyin! Jes!
Varmuuden vuoksi kirjoitin vain yhden viestin Kitinään, vaikka täällä hengasinkin päälle vartin.
:]
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Ei mitään uutta, ei mitään asiaa, ei mitään liiku päässä. Silti ei voi pitää näppejään erossa täältä. Lunta maassa ja pakkasta pari astetta :x
Pöh, mä haluun kans lunta ja pakkasta!

Meillä leivotaan taas pipareita tänään :)
Bliss

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ai joo, meillä on tänään bileet :cheer:
Pikkuäijä täyttää vuoden!! :h:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jos pääsisi jäätyneen järven rannalle jonnekin metsän syrjään saunomaan tai nuotiolle keittämään teetä tähtikirkkaan talvitaivaan alle. tai metsämökkiin juomaan teetä takkatulen lämpöön lumimyrskyn keskellä. villapaita, takkatuli, lumi, pakkanen ja suomalainen nainen. sauna. sellaisen viikon mittaisen loman jos saisi. pitäisikö kirjoittaa hakuilmoitus?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: Pöh, mä haluun kans lunta ja pakkasta!
niin minäkin...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Ai joo, meillä on tänään bileet :cheer:
Pikkuäijä täyttää vuoden!! :h:
ONNEA mussukalle :]
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bliss kirjoitti:
Pikkuäijä täyttää vuoden!! :h:
Onnea sankarille!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Mites sun viikonloppu mäni?
Älä särje...

Mun viikkis meni aika ihkun sekaisasti. Puristelin kolmee pippelii, kolme kansallisuutta (!!!) niin ku ja ihanuudekseni pääsin toteamaan, että käytössäni oleva finski on silläkin saralla ihan omaa luokkaansa. :p ... Tunnollisesti lopettelen lääkekuuriani ja vietin eilisenkin vielä kiltisti kotosalla, kummipoika kävi puklimassa vaatteeni, joita en nyt halua pestä koska vauvakuume iski aivan hirmuisena ja yritän vierottaa itseäni tästä fiiliksestä pian-todella-pahalle haisevilla kledjuillani... Meinasin jo jättää aamun e-pillerin haukkaamatta, voi iih!

Blissin poitsulle pus ja Claylle terkkuja kakkalasta. :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Pystyin! Jes!
Varmuuden vuoksi kirjoitin vain yhden viestin Kitinään, vaikka täällä hengasinkin päälle vartin.
Siksi pidinkin kitinättömän vkl, siis osittain(muu aika menikin pillua nuollessa tai jtk.) Koska hymiöt on niin kivoja että niitä viljelee ihan joka nurkkaan, kuin luteita, täitä!

TPK-3??
Pyyhin Netikettiin..
safi

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja safi »

Iih mä löysin täydellisen myynnissä olevan hevostilan hyvältä paikalta ja riittävän väljällä 5 hehtaarin tontilla. Nyt tässä taitaa käydä niin, että mun on ihan pakko käydä sitä katsomassa ja mahdollisesti jättää siitä tarjous.
Se siitä rivitalon helppoudesta, mutta käytännössä on vaan niin paljon helpompaa pitää ne kaakit kotona se on tullut tässä vuodessa tullut kantäpään kautta opittua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Niba »

safi kirjoitti:Iih mä löysin täydellisen myynnissä olevan hevostilan hyvältä paikalta ja riittävän väljällä 5 hehtaarin tontilla. Nyt tässä taitaa käydä niin, että mun on ihan pakko käydä sitä katsomassa ja mahdollisesti jättää siitä tarjous.
Se siitä rivitalon helppoudesta, mutta käytännössä on vaan niin paljon helpompaa pitää ne kaakit kotona se on tullut tässä vuodessa tullut kantäpään kautta opittua.
Hevoset tuottaa lämpöä ja silleen, eipä tarvis kun tallia!
Vai etkö rakasta hevosiasi tarpeeksi, että niitten kanssa jaa vuodetta? :P
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Migreenitaipumus kohottaa libidoa - jälleen yksi oivallinen keino saada kyrpää kun haluaa.
Aloitan migreenikohtausten feikkitreenit nyt. Ihan samantien.
Sannnu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Vittuperkelekurkkuvittu....

Kun mä tän lopputyön saan käsistäni niin mä en enää koskaan ryhdy samaan...

Tää on niin hanurista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannnu kirjoitti:Vittuperkelekurkkuvittu....

Kun mä tän lopputyön saan käsistäni niin mä en enää koskaan ryhdy samaan...

Tää on niin hanurista.
Muistan tunteen.. :evil: Koitahan jaksella vääntää, kohtahan se on ohi!!?
Ja sitte neveragain!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Että näin... Kävin taukohuoneen jääkaapista hakemassa 1,5 dl jugurttipurkkeja ja laitoin reisitaskuhousujen vasemman jalan taskuun. Ihmettelin matkalla työpisteesen, että miksi oikean jalan kenkä narisee. Nostin jalkaa katsoakseni kengän pohjaa ja onnistuin potkaisemaan yhden purkin rikki kantapäällä. Tuloksena taskullinen jugurttia :roll:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Mä pidin! En avannutkaan konetta lauantaina, koska mulla oli pippeli käytössäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyykkiä, pyykkiä ja vielä kerran pyykkiä. Olen alkanut näkemään märkiä unia omasta pesukoneesta, kuitenkin olisi tavallaan tuhlausta ostaa oma kun alapuolella on pyykkitupa jossa saa useimmiten pestä sillon kun mieli tekee.
Mutta toisaalta pyykkiä kertyy törkeä määrä vuodevaatteineen päivineen, jotta saa kyllä aika monta kertaa ramppailla monena päivänä, että saa kaapit tyhjiksi, kun on sitä muutakin elämää.

Pienet on ongelmat, onneksi.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Rouva Pupu kirjoitti:pyykkitupa jossa saa useimmiten pestä sillon kun mieli tekee.
En ostais, jos tuollainen olisi. Meillä saa virka-ajan ulkopuolella aikoja 1,5-2 viikon päähän kuluvasta päivästä. Pistää vituttamaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
swirl

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ihminen kirjoitti:Tuloksena taskullinen jugurttia :roll:
Kuulostaa ihan otokselta mun elämästäni. Juuri tuon tyyppisiä asioita mullekin tapahtuu lähes päivittäin...
Vastaa Viestiin