Hentai-maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapseni söi juuri armosta antamani puolikkaan Kinder-munan, nousi pöydästä ja lauloi "Kiitos ruuasta Herralle".

Pitäisköhän vaihtaa Seurakunnan kerhosta tavalliseen?
Patz

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jeppiksessä jälleen, täällä on satanut viikonloppuna lumi maahan. Ei mulla oikeesti ollut mitään sanottavaa, huomasin vaan kaikki kolme mun suosikkikaljua täällä yhtä aikaa ja oli pakko tulla nuuhkimaan ilmapiiriä! Sellasta testoa että! Nuuh!
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Patz kirjoitti: huomasin vaan kaikki kolme mun suosikkikaljua täällä yhtä aikaa ja oli pakko tulla nuuhkimaan ilmapiiriä! Sellasta testoa että! Nuuh!
Hmm, kändi, sinkkumasa... kuka on kolmas?
Patz

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rouva Pupu kirjoitti:Hmm, kändi, sinkkumasa... kuka on kolmas?
No elco tietysti!
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Patz kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Hmm, kändi, sinkkumasa... kuka on kolmas?
No elco tietysti!
:oops:
SingleMalt

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

onko namusetäkin muka kaljupää?
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SingleMalt kirjoitti:onko namusetäkin muka kaljupää?
Kändi on Mgandhi, se on nääs semmonen CandyShop, silleen niinQ 50cent laulaa, juunou.
Elukka

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Ai se ei ollukaan vitsi? :oops:
Patz

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rouva Pupu kirjoitti:Kändi on Mgandhi, se on nääs semmonen CandyShop, silleen niinQ 50cent laulaa, juunou.
Todellinen herkkupuoti ;) Son vähän ku veis alkoholistin Alkoon tai diabeetikon karkkikauppaan...

Jaa juu, lisäänpä vielä pari riviä kun kerran alettiin herkuista puhumaan: Ongelma on se, että vaikka mies on ulkoisesti kun diisselin vini niin toi sisäinen juttu on alkanut pahati tökkimään. Kun saisin edes puoli vrk rauhaa textareilta/maileiltä/mesepommitukselta/puhelinsoitoilta. Olen jo erittäin vakavissani perumassa Oslon reissua ihan vaan sen takia että ahdistaa jo etukäteen. Tai sitten menen ja käyttäydyn vittuimaisesti. Vai olisko ihan vaan aikuinen ja sanois sille että rauhotu hyvä mies! Voi perse, yleensä kun noiden kakslahkeisten kanssa ongelma on päinvastainen niin kai tää sitten on se säännön vahvistava poikkeus joka ajaa mut ihan rajoille...
Viimeksi muokannut Patz, 23.10.2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elukka kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ette pystyneet viettämään hymiötöntä lauantaita, vaikka tulos velvoitti. Laamat!
Ai se ei ollukaan vitsi? :oops:
Riippuu siitä oliko silsiksen alkuperäisessä kehotuksessa hymiö.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ihminen kirjoitti:Että näin... Kävin taukohuoneen jääkaapista hakemassa 1,5 dl jugurttipurkkeja ja laitoin reisitaskuhousujen vasemman jalan taskuun. Ihmettelin matkalla työpisteesen, että miksi oikean jalan kenkä narisee. Nostin jalkaa katsoakseni kengän pohjaa ja onnistuin potkaisemaan yhden purkin rikki kantapäällä. Tuloksena taskullinen jugurttia :roll:
Siis reisarit on jotain niin kuvottavaa! Varsinkin yhdistettynä mustiin miesten kenkiin ja sitten vielä vähän liian lyhyet lahkeet ja kännykkä vyöllä :laatta: Tässä vielä yksi syy miksi niitä ei tod kannata käyttää..

Huomenna olis muuttovapaata ja keskiviikkona sitten muutto. Saan onneksi kaverilta pakun. Pitäs ostaa myös uus sänky Ikeasta..
Rouva Pupu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="Patz"][/quote]

Ole aikuinen. Katsoo sitten sen jälkeen miten etenee, ja ahdistaako vieläkin.
Patz

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rouva Pupu kirjoitti:Ole aikuinen. Katsoo sitten sen jälkeen miten etenee, ja ahdistaako vieläkin.
Jotain tällasta suunnittelinkin. Mutta kun tää nyt on muutenkin vaan niin tuhoon tuomittu juttu, että kai mä vaan keksin päässäni tekosyitä ettei taas tartte loukata ketään... Nyt kun vielä päättäis että lähtiskö reissuun vai ei. Olishan se kiva kaupunki tutustua, mutta jos se vaikka saakin mun pään jotenkin käännettyä ja mun nyt melko rauhallinen elämä muuttuu taas kahden maan väliseksi helvetiksi.
Dumari

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Töitä, töitä, töitä... "hei mites tää juttu..?"
*pimahtaa*

Jos ottaisin perjantain vapaaks ja ja ja... Viikonloppuna risteilylle ruattiin und tacas. Yritän nyt kokoilla itteäni ettei tule sitten ylitankkausta vitutuksen takia. Tänään onnex pääsee taas puntille purkamaan paineita.
Geetzu

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä oon nyt vartin miettiny miksei vaikkapa koirapesueis puhuta kaksosista? Tai enemmistä. Kuinkakohan yleistä on, että 8 pennun porukassa on parit kaksoset? Ihan vaan tuli jostain ihmeestä mieleen.
Viimeksi muokannut Geetzu, 23.10.2006 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SaintJohnPerse

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huomasin yht'äkkiä, että suurin osa työpäivästä on kulunut tyhjänpäiväisten meilien lähettämiseen AD:n kanssa. Vaikka ko. keskustelu alkoikin siitä, että hyväksynkö tilaamani mainokset, niin se loppui keskusteluun korkokengistä... grrr...

Toivoittavasti ryökäle ei laskuta minua tästä.

Ei välttämättä taida olla oikein hyvä idea alkaa suhdetta ihmiseen, jonka kanssa joudut tekemään yhteistyötä, mutta taas näköjään tämä elämä kuljettelee... Ja kaikki alkoi kesäkuisesta palaverista, jossa tarjosin hänelle mansikkaviinerin...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Camilla kirjoitti:Siis reisarit on jotain niin kuvottavaa! Varsinkin yhdistettynä mustiin miesten kenkiin ja sitten vielä vähän liian lyhyet lahkeet ja kännykkä vyöllä :laatta:
Missäköhän sä mahdat asustella, kun tuollasia näet? Eiks niin, että vielä kauluspaita housuihin tungettuna (ehkä vielä turkoosi college siinä päällä) ja ruskea nahkavyö? Hiukset ehkä leikattu 4-5 kuukautta sitten ja viikset siihen päälle?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:*Ole aikuinen. Katsoo sitten sen jälkeen miten etenee, ja ahdistaako vieläkin.**
un tää nyt on muutenkin vaan niin tuhoon tuomittu juttu, että kai mä vaan keksin päässäni tekosyitä ettei taas tartte loukata ketään...
Älä nyt helvetti tollasta ala, loukkaat vaan jos syytä löytyy ja vaikkei löytyisikään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Käväisin juuri lounaalla tunnetun gourmet-ketjun, Unicafen, paikallisessa tarjoomossa. Matkalla poikkesin myös miestenhuoneessa ihailemassa seinäkirjoituksia. Ihan hauskoja, vaikka aika kakkahuumoritasolla liikkuivatkin (ja se huumorinlajihan ei yleensä ole parhaimmillaan kirjallisessa muodossa, vaikka muuten forumi aiheelle osuva olikin).

Ensisijaisesti mieltäni rupesi kuitenkin askarruttamaan se, että pisin kirjoitus koski sitä, miten tylsiä ja epäluovia muiden seinäkirjoittajien kirjoitukset olivat. Siis mitä kummaa, ajattelin siinä muita asioita hoitaessani. Kuka vessakirjoituksia harrastava katsoo rationaaliseksi toiminnaksi sen, että kirjoittaa valituksen toisten kirjoittajien tasosta sen sijaan, että joko menisi toiseen vessaan lukemaan parempia kirjoituksia, tai sitten kirjoittaisi itse paremman jutun? Minkälainen mieli päätyy kirjoittamaan marinan näiden vaihtoehtojen sijaan?

Ajattelin ensin, että tällainen on niin ilmiselvää idiotismia, että kyseessä täytyy olla vitsi. Mutta sitten tuli mieleeni, että ehkä tällaisia ihmisiä tosiaan on olemassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Lapseni söi juuri armosta antamani puolikkaan Kinder-munan, nousi pöydästä ja lauloi "Kiitos ruuasta Herralle".

Pitäisköhän vaihtaa Seurakunnan kerhosta tavalliseen?
Jos se on mahdollista? Siellähän voi olla kaikenlaisia ihmisiä?

Kyllä oikeestaan, lapset ovat niin herkkiä tuossa vaiheessa leimautumaan mihin tahansa? Siinä toisessa kerhossa on varmaan sitten muittenkin uskontokuntien edustajia?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Jos se on mahdollista? Siellähän voi olla kaikenlaisia ihmisiä?
Kyllä oikeestaan, lapset ovat niin herkkiä tuossa vaiheessa leimautumaan mihin tahansa? Siinä toisessa kerhossa on varmaan sitten muittenkin uskontokuntien edustajia?
No daah, mä mihinkään vaihda.

Jos nyt on ruokarukous ja pari lastenvirttä opetettu niin hyvä vaan.
CandyMan

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No jo on. Istun puhelinpalaverissa, eivätkä ulkomaiset yhteistyökumppanit suvaitse ilmestyä paikalle. Missä ne oikein ovat? Eivätkö ne pidä minusta?

EDIT: Jaah saatiin tyypit puhelimitse kiinni, kohta päästään aloittamaan.

Päivää puolestaan ilostutti että löysin tyypin joka on halukas vaihtamaan tallentavan Topfield-kaapelidigiboksinsa minun vastaavanlaiseen antenniversiooni, jota olen käyttänyt tähän asti sisäantennilla. Saan kuin saankin sittenkin kaikki neljä maksullista MTV3:n lisäkanavaa.
CandyMan

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ihminen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Siis reisarit on jotain niin kuvottavaa! Varsinkin yhdistettynä mustiin miesten kenkiin ja sitten vielä vähän liian lyhyet lahkeet ja kännykkä vyöllä :laatta:
Missäköhän sä mahdat asustella, kun tuollasia näet? Eiks niin, että vielä kauluspaita housuihin tungettuna (ehkä vielä turkoosi college siinä päällä) ja ruskea nahkavyö? Hiukset ehkä leikattu 4-5 kuukautta sitten ja viikset siihen päälle?
Joo ja lisäksi jalassa korkosaappaat joiden varsiin noiden reisareiden lahkeet on sullottu, eiks jeh? Ja päässä on kasarityylinen permanentti ja nenällä 80-lukulaiset ylisuuret aurinkolasit kuin Ritari Ässällä ikään?

Hyi helvetti! Oksut ja ripulit lentävät oitis joka kerta kun näen tuollaisen ilmestyksen kadulla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja Niba »

http://tinyurl.com/yfgcpr :laatta: :laatta: :laatta: :laatta: :laatta: :laatta: :9mm: :9mm: :finger:

Se on sitten sama onko puolue mikä tahansa!

Eipä täällä muita vahvistimia ookkaa kun noi "hymiöt". --->
Viimeksi muokannut Niba, 23.10.2006 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
SingleMalt

Re: Hentai-maanatai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

daah
Viimeksi muokannut SingleMalt, 23.10.2006 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin