Länteneet ja Palanneet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tästäkin voisi paskaa jauhaa..
http://kitina.net/memberlist.php?mode=j ... &start=500
Näkyy Gaytakka(501) ja Feiz(524) palanneen kehiin, ketähän vielä tulee takaisin, milloin Manala julkeudessaan saapuu ja miksi?
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:Tästäkin voisi paskaa jauhaa..
http://kitina.net/memberlist.php?mode=j ... &start=500
Näkyy Gaytakka(501) ja Feiz(524) palanneen kehiin, ketähän vielä tulee takaisin, milloin Manala julkeudessaan saapuu ja miksi?
Entäpä me pysyneet? Me uljaat sähköisen vallankumouksen airuet...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Tästäkin voisi paskaa jauhaa..
http://kitina.net/memberlist.php?mode=j ... &start=500
Näkyy Gaytakka(501) ja Feiz(524) palanneen kehiin, ketähän vielä tulee takaisin, milloin Manala julkeudessaan saapuu ja miksi?
Entäpä me pysyneet? Me uljaat sähköisen vallankumouksen airuet...
Ehkä sinunkin kannattaisi välillä olla pois ja uudistua? :?: :!:
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Entäpä me pysyneet? Me uljaat sähköisen vallankumouksen airuet...
Ehkä sinunkin kannattaisi välillä olla pois ja uudistua? :?: :!:
Aika kohteliaasti sanottu "tuolla on ovi". :)
SingleMalt

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PerttiMakimaa kirjoitti:Aika kohteliaasti sanottu "tuolla on ovi". :)
Vaihda vaikka nimimerkkisis hetkeksi "GiimaKlitoris18", niin manalakin saattaisi tulla palstalle takaisin? Tosin Joudenista saattaisi saada stalkkerin.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Mida »

Mä kävin uudistumassa tuolla muualla. Kattokaa vaikka allekirjoituksesta. Onks Manala pitäny kosteasilmäiset jäähyväiset? Oon vähän pihalla. Vielä.
Geetzu

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mida kirjoitti:Mä kävin uudistumassa tuolla muualla. Kattokaa vaikka allekirjoituksesta. Onks Manala pitäny kosteasilmäiset jäähyväiset? Oon vähän pihalla. Vielä.
Mä missasin myös. Pyytelin Manalaa takaisin, muttei kuulema tuu koska oli kuullut, ettei kannata. Ettei täältä heru. Sitä en tiedä olisko ees halunnu tulla tai herutusta mut ku ei kuulema kannata ni ei sit. Oon vähän pihal kans.
CandyMan

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:
Mida kirjoitti:Mä kävin uudistumassa tuolla muualla. Kattokaa vaikka allekirjoituksesta. Onks Manala pitäny kosteasilmäiset jäähyväiset? Oon vähän pihalla. Vielä.
Mä missasin myös. Pyytelin Manalaa takaisin, muttei kuulema tuu koska oli kuullut, ettei kannata. Ettei täältä heru. Sitä en tiedä olisko ees halunnu tulla tai herutusta mut ku ei kuulema kannata ni ei sit. Oon vähän pihal kans.
Tosiaankin. Ihan takapihalla olette.
slam

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja slam »

oma saapuminen nro 45. 15.8 2005
Geetzu

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Tosiaankin. Ihan takapihalla olette.
Jooh, unohdinkin ton. Valaistuin (mielessäni vain) asian suhteen viikkoja sitten...
ninnithequeen

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en ainakaan oo länteny mihinkään.

Suunnittelin läNteväni kyllä sitten kun 10 000 tulee täyteen mutta en taida kyllä. Ette te kestäis olla ilman mun päiväraporttia siivouksesta tai lapsen touhuista.

Saanko kuitenkin avata oman 10 000-ketjun sitten? Nimimerkillä tehkää jätkät perässä.
GiimaKlitoris18

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja GiimaKlitoris18 »

SingleMalt kirjoitti:Vaihda vaikka nimimerkkisis hetkeksi "GiimaKlitoris18", niin manalakin saattaisi tulla palstalle takaisin? Tosin Joudenista saattaisi saada stalkkerin.
Hmm, jotenkin tämä ei tunnu samalta. :)
PerttiMakimaa

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hetkinen, olisikohan minun pitänyt olla poistamatta tuota nickiä vai tuleeko Manala silti takaisin?

Tunnen itseni ihan uudesti syntyneeksi. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:Hetkinen, olisikohan minun pitänyt olla poistamatta tuota nickiä vai tuleeko Manala silti takaisin?

Tunnen itseni ihan uudesti syntyneeksi. :)
Joo joo helläkätinen täti, uudistumiseen kuuluu myös vanhojen pahojen kirjoitusten anteeksianto itselleen ja viestikalkulaattorin nollaus ennen rollaattorin ostoa!
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Olen palannut,kirjoittelen silti harvemmin kuin ennen ... kai sitä elämässä on muutakin kuin netti tai keskustelupalstat :P
PerttiMakimaa

Re: Länteneet ja Palanneet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:Joo joo helläkätinen täti, uudistumiseen kuuluu myös vanhojen pahojen kirjoitusten anteeksianto itselleen ja viestikalkulaattorin nollaus ennen rollaattorin ostoa!
Idioottimaiset kirjoitukseni ovat olennainen osa (idioottimaista?) palstapersoonaani, joka vahvasti heijastelee myös oikeaa persoonaani.
Vastaa Viestiin