Mitävittua-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Olipas kummallinen viikonloppu, jopa masentava.
Pää ei toimi, ei oo ilmeisesti mitään sanottavaa, surffaan puis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi IhQ! Olivat perjantaina soittaneet vanhalta työpaikalta.. hieman sydän jyskyttäen soitin sinne äsken takaisin (tietenkin ensimmäisenä mielessä oli, että olisin mokannut jotain isosti).. ne haluavat mut sinne takaisin auttamaan :D Ihanaa! Aluksi vain viikoksi, mutta onhan se hieno juttu, että minun apuni kelpaa. Kuulin taustalta jotain höpinää, että apu olisi tarpeen ehkä jopa huhtikuun loppuun asti. Ehkä sitten ehtisi, kun olen valmistunut.
Geetzu

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sannnu kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Otan osaa,läheisen menettäminen tuntuu aina pahalta,mutta elämä jatkuu :boohoo:
Kiitos, Niinhän se on, mutta jos terve lapsi kuolee niin siihen ei vaan tunnu olevan mitään oikeutusta...
Ei niin. :( :( ...

Ei musta taida tulla vakio-uimaria, karsee olo. Yäk. En ala. Ja pentukin pelkkää kiukkua. Vois ruveta ehkä syöttää jotain happy-jyviä sille!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Siellä tulee lunta, paljon lunta. Jee!
Eikä toisessa autossa vieläkään talvirenkaita....
Muutaman tunnin päästä lääkärisetälääkärin luo. Siihen mennessä listattava kaikki maailman vaivat, ettei ihan hetkeen tarttis mennä uusiks.
ninnithequeen

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Olipas kummallinen viikonloppu, jopa masentava.
Pää ei toimi, ei oo ilmeisesti mitään sanottavaa, surffaan puis.
No elä ny, kerro toki mammalle mitä viikonloppuna tapahtui?
Mää voin kertoa että itte olin mutsilla ja faijalla pelaamassa aliasta. Ja Christianin luona kävin saunomassa. Niin eli siis Espoossa olin taas.

Mitäs sie?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geetzu kirjoitti:Rasvaus on ihanaa. Jos ei jaksa ni heitä suolaa suihkun jälkeen, toimii aika pian.
Hääh?

13 tunnin yöunet on muuten aika sopivat tollasen kosteahkon vknlopun jälkeen. =)
Viimeksi muokannut Lapitii, 30.10.2006 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Siellä tulee lunta, paljon lunta. Jee!
No eikä tuu ku veden ja rännän välistä moskaa.

Missä sä olitkaan :P
Dumari

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Voi IhQ!
Nii-in, mä oon aina ollutkin sitä mieltä että sä kyllä pääset pitkälle, meet sinne takas ja laitat huushollin kondikseen :D :D
Geetzu

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapitii kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Rasvaus on ihanaa. Jos ei jaksa ni heitä suolaa suihkun jälkeen, toimii aika pian.
Hääh?
Mun kaikkeen hurahtava äitini toi mulle purkillisen jotain suolaa (semmost rakeista, en kyselly muuta ku et onko myrkkyä) ja sano, että iho-ongelmat elikäs kuivuus unohtuu kun tolla läträä. Toimihan se. Mut ku tartten rasvojen tuoksua iholle voidakseni hyvin niin käytänkin suolaa nyt sitten ihan safkaan vaan.

(Suolahoidoista löytyy googlettamalla, mut tää äitini hurahdus on tosiaan vaan jotain merisuolaa tms., lämpimään veteen vähän rakeita ja satsit iholle, nannaa. En oo pöpi!!11)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Missä sä olitkaan :P
Juankoskella. Näyttäis vahvasti siltä, että koko päivän satais.
Kivaa vaihtelua, eilen ku vielä maantiet oli mustankirkkaita, ku oli aikas jäässä tiet...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaahas, pitäisköhän sitä lähtee ulkoilemaan.. Eli viemään roskat pihan perälle. Enpä taida jaksaa.
Geetzu

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

irmelianneli kirjoitti:Jaahas, pitäisköhän sitä lähtee ulkoilemaan.. Eli viemään roskat pihan perälle. Enpä taida jaksaa.
Tarkistin parvekkeen roskispussitilanteen. Samat 3 siellä hengaa mitä eilenkin. Ihan älytöntä kyllä viedä ne tohon, nyt märkinä ei halua sisäkautta taas kanniskella niitä pihalle katokseen... Puuh, vaikee elämä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geetzu kirjoitti: Toimihan se.
lämpimään veteen vähän rakeita ja satsit iholle, nannaa.
Kas kas. Kokeillaan. (Koska kaikkee pitää!)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Geetzu

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapitii kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Toimihan se.
lämpimään veteen vähän rakeita ja satsit iholle, nannaa.
Kas kas. Kokeillaan. (Koska kaikkee pitää!)
Mun hassu mieheni tykkää tehä niin, että märin käsin nappaa rakeita purkista ja hieroo suihkun jälkeen iholle. Ainakin sillon ku en oo nuolemassa sitä. Kaikkee pitää!!!1
Patz

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tää vaan ei oo mun maanantai. Ensin liukastelin järkyttävässä talvikelissä kesärenkailla, en saanut shopattua yhtäkään niistä tavaroista joiden takia tohon paskakeliin lähdin, pitäis palauttaa auto, mutta en suostu kävelemään tossa kelissä takas himaan ja toisekseen jalka ei taivu muutenkaan. Kävi nimittäin niin, että otin sellaset oikeen kunnon perinteiset lipat tuolta yhden rotvallin reunalta alas, ja nyt on polvi nahaton ja tuhannen turvoksissa. Lempifarkutkin meni rikki :( Ja Jeppikseenkin pitäis tänään päästä, en vaan vielä tiedä että miten pääsen tonne juna-asemalle. Niisk!
safi

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Täytyy kyllä myöntää, että olen taas aika tavalla fressimmän näköinen kun pääkarvoitus on värjätty, samoin ripset ja kulmat. Reilun sentin tyvikasvu ei vaan kaunista ketään :oops:. Oma kampaajani opetti minua ihan kädestä pitäen tekemään(niin että pysyvätkin puoli tuntia kauemmin päässäni) tule luokseni kikkurat eli siis sellaiset spiraalikiehkurat. Eikä hetkeäkään liian aikasin sillä biletys/pikkiskausi alkaa ens vkl:sta ja hiukset kaipaavat jotain piristystä ainaisen suorana ja vapaana olemisen sijaan.
millivanilli

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Nii-in, mä oon aina ollutkin sitä mieltä että sä kyllä pääset pitkälle, meet sinne takas ja laitat huushollin kondikseen :D :D
Hih, juu menen laitttamaan siellä hyrskynmyrskyn... Tosi kivaa päästä taas sinne. Äidillä on niin kiva olla töissä, mutta on se kiva mennä välillä jonnekin, mitä varten pitää pukeutua kunnolla.

Patz, onnistuin eilen vetämään mukkelismakkelis kotona pihalla. Täällä on kans yksi, jolta farkut ja polven iho hajos. Onneksi ei sentään ollut lempparifarkut jalassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oi kun on hyvät tärinät, kahvia meni kokopannu tyhjään mahaan. Muutama työhakemus lähetetty eli ei ihan hukkaan heitetty päivä. Illemmalla viikon sairastelutauon jälkeen salille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon kans onnistunu hajottaa mun lempifarkut. Ja kyllä ihan vaan kännipäissäni. 3 promillea ja 7 sentin korot ei vaan sovi yhteen. Tästä on jo aikaa kauan, ukko vaan nauro ku kaaduin että "nouse ny vittu ylös sieltä" ja mie itkin että sattuu saakeli sattuu! Aamulla ei ukkookaan enää naurattanu kun oli farkut yltäpäältä veressä, reikä niissä ja mamman polvessa.

Sarjassamme päästiin kahestaan ulos mieheni kanssa.
Kid

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kappas, kohtalotovereita. Mä olin kanssa kömpelö lauantaina ja vielä ihan selvinpäin. Meinasin pyöriä portaita alas, mutta mister mister sai onneks hihasta kiinni ja onneks vaan nilkka nyrjähti/venähti/revähti. Lauantai-iltana oli siis kaverin 40v synnärit ja mun aika menikin mukavasti sit Hyvinkään päivystyksessä..
Liimasiteen ne tuohon laitto. Ikävä turvotus ja hemmetinmoinen särky :cry:

Ja tänään on Pinkin konsertti ja mä vaan kelaan kuinka mä jaksan heilua siellä tällä koivella. Voi paska!!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bluntly kirjoitti:Oi kun on hyvät tärinät, kahvia
Todella! Trrrrr....
No mut, Fall Out Boy (ihan sairaan machhhtava uus bongaus <3 \o/) popitteleen ja snadisti siivousta ja tilanraivausta, mun uus ihq-mussu-pussu-kultarakashani laskeutuu mamin luo vihdoin tänään neljältä. <3 <3 <3 Tietsikka siis.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumari

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vituttaa. Taas saan kiistellä liksasta joka mulle kuuluisi kun se on kaikilla muillakin samaa hommaa tekevillä, muutenkin olen tän liiterin huonoiten palkattu ja nyt joutuu ruinaamaan jo muille maksettavia lisiä. Talvirenkaat pitäs vaihtaa ja puntillekin hiipiä tänään. Illalla kyllä rentoudun laivatuliaisten ja saving private ryanin kanssa...
Sudenhenki

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Muistin sitten totaalisen väärin. Ne tämän päivän kaikki kaksi tuntia olivat 12-14 eikä 14-16, tästä tulee varmasti sanomista.

EDIT: On asiallista mainita myöskin että Headbanger's Ballin katselu käy kepeästi huumoripläjäyksestä (ja jos onni on myötä niin saattaa sieltä tulla pari hyvää videotakin). "Nyt tulee vitun kovaa mättöö"! :D
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 30.10.2006 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti:Muistin sitten totaalisen väärin. Ne tämän päivän kaikki kaksi tuntia olivat 12-14 eikä 14-16, tästä tulee varmasti sanomista.
Moi muru :h:
Sudenhenki

Re: Mitävittua-maanantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti: Moi muru :h:
Kuten vaikka tällaista sanomista. :oops:
Vastaa Viestiin