Miesten alushousujen sepalus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miesten alushousujen sepalus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Mä käytän ainaki sellasia pikkualushousuja, joissa sitä aukkoa ei ole, ja kyllä ne on tosiaan miehille tarkoitettu. Boxereita en omista kai yksiäkään, en ainakaan käyttäisi niitä. Pitkissä kalsareissa se aukko tietysti on. Siinä etumuksessa on miehillä paksummasti kangasta, jotta ne muutamat kusi-, ja touhutipat kun jotain eroottisempaa tapahtuu todellakin jäävät niihin alushousuihin. Nehän vaihdetaan jokatauksessa vähintään päivittäin. Olis noloa jos uudet farkut alkais näyttää etumuksesta keltasilta.

Mun mielestä aukolliset lyhyet kalsarit varsinkin kesälllä, kun ovat yleensä myös isompia tuovat mieleen vaarin kalsarit, samaan tapaan kuin naisilla isommat pikkuhousut (enemmän sitä kangasta) mummokalsarit. Siis että vyötärönauhasta pulttuun on kymmensenttiä tai jopa enemmän. Yök. No okei naisten pitsialushuosuissa sitä kangasta voi olla enemmänkin, ja jos ovat tukevaa hoikemman nuorehkon naisen päällä, niin saattaa hyvinkin näyttää pantavalta.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Miesten alushousujen sepalus

Viesti Kirjoittaja cardic »

se kuka on keksiny sepaluksen alushousuihin, niin pitas ampuu!

oon muutamista boksereista ommellu sepaluksen kiinni. on meinaan pikkasen ilkeeta ku esim. juostessa nappi aukee ja mulkku hankaa paallyshousuihin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: Miesten alushousujen sepalus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

cardic kirjoitti:se kuka on keksiny sepaluksen alushousuihin, niin pitas ampuu!
Aivan samaa mieltä. On varmasti ollut samalla maailmankaikkeuden laiskin ihminen joka tulee ikinä olemaan.
Vastaa Viestiin