Paras selityksesi...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Riepu »

Noh niin, myöhästyin tänään töistä, vaikka sitä ei kukaan saanutkaan tietää koska avasin paikan. Kuitenkin, olisi voinut käydä niin että Herra-herra-vitun-iso-herra olisi ollut paikalla ja olisin joutunut keksimään kunnon verukkeen miksi juuri minä en ollut paikalla klo. 9.reikäreikä tänä aamuna. Siksi siis ihan kyselisin parhaimpia selityksiänne mitkä olette ántaneet/saaneet/kuulleet kun myöhästytte jostain, ja hey, älkääkä väittäkö että ette ole IKINÄ myöhästyneet mistään....Ihan vain minun mielikseni. :shock:
SaintJohnPerse

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Hyi sinua! Ensin myöhästyt töistä ja sitten vielä surffailet työajalla netissä varastaen työaikaa työnantajaltasi.

Jos olisin pomosi saisit rievusta!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Useampi vupsi sitten, kevätaikaan, myöhästyin miltei tunnin. Ihan vain siksi, etten ollu muistanu/hoksannu vääntää kelloa oikeeseen aikaan.
En mä kyllä myöhästymisilleni oo koskaan mitään selityksiä yrittäny keksiä, vaan sanon ihan reilusti asiat niinku ne on menny. Että sorppa vaan, herätyskello soi, pistin sen kiinni ja nukahin uusiks. Niin on käyny sillon tällön... ei kiva.
Geetzu

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

"Yritin selittää aamupalapöydässä hienolle sokerille, ettei se oo sen parempi ku palasokru, no riitahan siitä tuli"
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

yleisin syy koulusta myöhästymiseeni oli bussiin nukahtaminen.

yleensä vaan totean, "oli kriisi" enkä selittele sen enempää. kukaan ei liki koskaan kysele lisätietoja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja ak »

mustaenkeli kirjoitti:Useampi vupsi sitten, kevätaikaan, myöhästyin miltei tunnin. Ihan vain siksi, etten ollu muistanu/hoksannu vääntää kelloa oikeeseen aikaan.
Pomo tuossa hetki sitten kertoi, että oli sopinut omakotitalonsa työmaalle puoli yhdeksäksi tänä aamuna tapaamisen jonkun duunarin kanssa. No, kaveri oli soittanut puolikuudelta aamulla ja kysynyt ajo-ohjeita. Tässä kohtaa oli pomo jo vihjaissut, että sälli on hieman aikaseen liikkeellä. Puoli seitsemältä äijä sitten soitti uudelleen, että myöhästyy puolisen tuntia... Joo, kannattaa katsoa mihin suuntaan niitä kelloja siirretään :) Oli sitten ihan ihan ajoissa paria tuntia myöhemmin.
safi

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei kai myöhästyminen töistä nyt voi olla kenellekkään niin hirveä paikka, että täytyy ruveta kehittelemään mitä ihmeellimpiä selityksiä asialle. Sanoo suoraan vaan, että on nukkunut pommiin ja sillä hyvä. Tietysti jos myöhästyminen on päivittäistä niin sitten ehkä selittely on ihan järkevää, muttei valitettavasti enää kuitenkaan kovin uskottavaa.
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Riepu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Hyi sinua! Ensin myöhästyt töistä ja sitten vielä surffailet työajalla netissä varastaen työaikaa työnantajaltasi.

Jos olisin pomosi saisit rievusta!
Yeah! I´m so bad.... Spank me!
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Riepu »

Ei kai myöhästyminen töistä nyt voi olla kenellekkään niin hirveä paikka, että täytyy ruveta kehittelemään mitä ihmeellimpiä selityksiä asialle-

Ei se olekkaan, tuli vain mieleen ihan mielenkiinnon vuoksi. Itsekkin kun toimii esimiehenä, Sitä vain kuulee aina kaikenlaista. :P
ninnithequeen

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Bussi oli myöhässä"

(menin autolla)
slam

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja slam »

joskus olen myöhästynyt koulusta, kun en tiennyt, että pitää mennä esim. tuntia aiemmin.

ylä-asteella-lukiossa koulun ovet menivät kiinni kello 8.00 ja olivat puoli tuntia kiinni... Kyllähän sen kiinni menon kanssa joutui monesti ihmeissään olemaan. hyvät naurut siitä sai...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geetzu kirjoitti:"Yritin selittää aamupalapöydässä hienolle sokerille, ettei se oo sen parempi ku palasokru, no riitahan siitä tuli"
xD
Geetzu kirjoitti: En oo pöpi!!11
Köh...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Hyi sinua! Ensin myöhästyt töistä ja sitten vielä surffailet työajalla netissä varastaen työaikaa työnantajaltasi.

Jos olisin pomosi saisit rievusta!
Komppaan SaintJohnPersettä. O tempore o mores! :paavi:
NuoriDaavid

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:"Yritin selittää aamupalapöydässä hienolle sokerille, ettei se oo sen parempi ku palasokru, no riitahan siitä tuli"
"Ajauduin riitaan karkeiden vehnäjauhojen kanssa".
Geetzu

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:"Ajauduin riitaan karkeiden vehnäjauhojen kanssa".
Meillä ei mahdollistakaan, temperantit tuntien ostoslistalla vain puolikarkeita...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joskus myöhästyin koulusta viikon ku lukukausi alko, kalenterihärö. Faijalle kävi sama kesälomien loppumisen kans. Syytän siis geenejä.

(Seuraavana vuonna olin menos kouluun viikkoo liian aikasin, mut onneks joku duunis rupes ihmetteleen et kuis sä nyt jo tänään.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Geetzu

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapitii kirjoitti:Joskus myöhästyin koulusta viikon ku lukukausi alko, kalenterihärö. Faijalle kävi sama kesälomien loppumisen kans. Syytän siis geenejä.

(Seuraavana vuonna olin menos kouluun viikkoo liian aikasin, mut onneks joku duunis rupes ihmetteleen et kuis sä nyt jo tänään.)
Mä myöhästyin myös kun uudessa paikassa alotin. Aiempina vuosina kaverit piti huolen, että startataan oikeana päivänä, näköjään yksin en vaan sitten osannut. En kyllä viikkoa missannu, vaan pari päivää vain, ja faijalle en uskaltanu sanoa - juuri geenittömyyden vuoks. :]
ninnithequeen

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en itseasiassa tainnut käydä kertaakaan liikuntatunneilla ysivuoden lopussa. Ihan vaan koska se opettaja oli täys mulkku. Mut sillon oli ne opettajien lakot niin ei sitä lasketa :P

Ja ruotsin tunneilla sama: kokeet kävin tekemässä ainoastaan ja seiskan sain todistukseen. Arvatkaa osaanko ruotsia?
NuoriDaavid

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:"Ajauduin riitaan karkeiden vehnäjauhojen kanssa".
Meillä ei mahdollistakaan, temperantit tuntien ostoslistalla vain puolikarkeita...
Karkeat vehnäjauhot olivat loukanneet hienoasokeria ja jäin lohduttamaan.
Geetzu

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en itseasiassa tainnut käydä kertaakaan liikuntatunneilla ysivuoden lopussa. Ihan vaan koska se opettaja oli täys mulkku.
Oliko selityksesi opettajalle "sä nyt vaan oot niin mulkku"?
Mä töppäsin myös ruotsin, perkele, peruskoulussa 9 ja lukiostakin C, mutta mitään en osaa tai ymmärrä.
NuoriDaavid kirjoitti:Karkeat vehnäjauhot olivat loukanneet hienoasokeria ja jäin lohduttamaan.
:D
Viimeksi muokannut Geetzu, 30.10.2006 12:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joskus yläasteel ei kelvannu syyks maanantain myöhästymiselle/poissaololle et "Eksyin Tukholmaan" vaik se oli ihan stnan tosi. Rehellisyys, pah...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
hermine

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja hermine »

Aika käytettyjä on nää "bussi oli myöhässä / ei jostain syystä kulkenut", "herätyskellosta loppui patterit yöllä ja nukuin pommiin" ja "pyörästä puhkes kumi enkä kävellen enää ehtinyt".
ninnithequeen

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en itseasiassa tainnut käydä kertaakaan liikuntatunneilla ysivuoden lopussa. Ihan vaan koska se opettaja oli täys mulkku.
Oliko selityksesi opettajalle "sä nyt vaan oot niin mulkku"?
Mä töppäsin myös ruotsin, perkele, peruskoulussa 9 ja lukiostakin C,
Itseasiassa tais olla joo. Istuin aika monta tuntia jälki-istunnossa syystä että haistatin vitut hänelle.
Luokallamme oli eräs lihava tyttö, jota hän mollasi yli kaiken. Sarjassamme: "katsokaa, ettei teistä tule TUOLLAISIA!" Mie en tykänny että noin pahasti käydään toista haukkumaan ja vielä kavereiden edessä.

Kyseinen nainen ei opeta enää.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en itseasiassa tainnut käydä kertaakaan liikuntatunneilla ysivuoden lopussa. Ihan vaan koska se opettaja oli täys mulkku.
Oliko selityksesi opettajalle "sä nyt vaan oot niin mulkku"?
Itseasiassa tais olla joo. Istuin aika monta tuntia jälki-istunnossa syystä että haistatin vitut hänelle.
hahaa, mäkin olen joskus aukonut antaumuksella päätäni yläasteen liikanmaikalle. jutun sisältönä mulla oli suurinpiirtein se, että eipä tunnu hirveän asialliselta että koska meidän liikkatunnit on liikkaluokan kanssa yhdessä meidän tunneilla pelataan vaan sählyä, niitten tunneilla tehdään kaikkea muuta. ja onko siinä laitaa, että kuvispainotteisen tytöt jotka ei ole niitä urheiluhuippuja on koko ajan vaihdossa? ja ole sinä akka hiljaa jos et kerta tiedä koripallon säännöistä mitään, kyllä sen pallon saa ottaa pois toiselta jos se vaan seisoo keskellä lattiaa kuin hapan paska. vaikka se kuinka olis sun lempioppilaas. ja jos on koulun avoin liikuntakerho niin sinne saa tulla vaikka yksjalkanen, et sä voi valita kuka sinne saa tulla ja kuka ei. sun pitäs opettaa kaikille liikkaa, ei vaan sun suosikkioppilaille. älä enää ikinä puutu meidän tekemisiin tai mä vien tän asian rehtorille, niin katsotaan sitten kenen käytös on asiatonta.

huh, kuohahti. mutta suurin piirtein noin :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Par-Sky.

Oliko meillä sama liikunnanopettaja?

EDIT: Kysyn tätä koska olemme molemmat Espoosta kotosin.
Vastaa Viestiin