Paras selityksesi...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Paras selitys, ja oli muuten totta vielä, oli et "jäin Lohjalle jumiin.."
Olinhan sentään tiedustellut haluaako opettaja pitkän vai lyhyen selityksen, ja se sanoi että lyhyen.
(Enhän mä voi keretä vaihtamaan bussista toiseen missään parissa minuutissa.)
Lärkkulla-livet. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:Paras selitys, ja oli muuten totta vielä, oli et "jäin Lohjalle jumiin.."
Toi on mun selitys kaikkeen juuri tällä hetkellä :?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Bussi oli myöhässä."

Se OLI oikeasti myöhässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Paras selitys, ja oli muuten totta vielä, oli et "jäin Lohjalle jumiin.."
Toi on mun selitys kaikkeen juuri tällä hetkellä :?
Siitä tulikin mieleeni. Onko Ninni jo käynyt siellä? Jos ei, voisit antaa käsikirjoituksen Ninnille, niin voin hakea sen häneltä. Ninni kun asuu melkein matkan varrella, niin ei tarvita mitään erityisjärjestelyjä tai sikakalliita postimaksuja.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja cardic »

meite ei oo koskaan jaksanu mitaan typeria selityksia kehitella, kaikki kuitenki tietaa et valehtelet. koulussaki aikanaan tyydyin vaan sanoon etten jaksanu tulla aikasemmin. duunis on liukuva tyoaika, joten ei oikein pysty myohastyyn ellei veda yli kaks tuntii pitkaks.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Mida »

Lukiossa historianopettaja oli sellainen, että kun se oli tullut luokkaan ja laittanut oven perässään kiinni, sisään ei päässyt enää. Monesti mietin, kun 30km matkustin kouluun bussilla, joka ei aina ollut ihan ajoissa, että mitä jos myöhästyy sinä päivänä kun on aamulla ekana historiaa. Mitä sillon voi tehdä kun oveen koputtaminen on turhaa. No suunnittelin, että opettajanhuoneeseen pyytämään, että nyt olis ihan pakko tehdä kuulutus. "opettaja sejase. Linja-automme oli myöhässä. Välitän kyllä bussifirmalle terveiset, ettei tuollaisilla selkärangattomilla myöhästyjillä ole asiaa tunneillesi, mutta viitsisitkö millään päästää edes minut sisään. Kiitos."

En ikinä joutunut suunnitelmaa toteuttamaan.

Harvemmin olen myöhästynyt ja yleensä syy, ja ihan rehellinen, oli se, että bussi oli myöhässä/hajosi matkalla/ei tullut ollenkaan.
SikaMika

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä en yleensä jaksa vaivautua selittelemään mitään, kaikki duunikaverit ja pikkupomot ovat jo tottuneet siihen että mä tulen myöhässä lähes joka päivä. Jos nyt joku sitten kyselee jotain tyhmää, vastaan etten jaksanut herätä aikaisemmin ja myöhästyin koska lähdin himasta myöhässä. Toisinaan joku sitten vielä jaksaa hakata päätään seinään naljailemalla jotain malliin "mikset nuku yöllä", johon pääsen kuittaamaan vastineeksi "siksi, että mun pitää tulla keskellä yötä tänne".
Isolle Pomolle pitää sitten aina olla jokin selitys, mutta hän on sen kaliiberin mulkku etten hänen ollessa remmissä pahemmin myöhästelekään. Jos sitten olen myöhässä, johtuu se jostain inhimillisestä tragediasta malliin bussi oli myöhässä tai fillarista puhkesi kumi, jolloin kerron ihan rehellisesti kuinka asiat ovat.

Oma paras selitykseni on tältä kesältä, kun en krapulaisena jaksanut lähteä töihin vaan käänsin kylkeä. Tuntia myöhemmin heräsin, soitin duunikaverille ja sanoin nukkuneeni pommiin ja tulevani niin pian kuin mahdollista. Toistin kuitenkin herääminen nro. 1 jälkeiset toimenpiteet eli käänsin kylkeä uudelleen. Sitten muutaman tunnin päästä herättyäni soitin pomolle ja sanoin nukkuneeni uudestaan pommiin! Ei mennyt läpi, tuli vapaapäivä... :)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään selitin että katsoin karttaa väärin. Hahmottamisvaikeuksia. Ei ollut työpaikka vaan Helsingin Työvoiman Palvelukeskus Duuri. Lisäksi tuli "jotain" housuun... :oops:
Putsasin sitten kalsareita vessassa parhaani mukaan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Saku Sammakko työnhakumatkallaan,
ahaa, ahaa,
Saku Sammakko työnhakumatkallaan,
hän paskansi pitkin punttiaan,
ahaa, ahaa, ahaa

Siinä on varmaan haastettelijan tähtihetkiä taas elämässä, kun vanhalta viinalta haiseva kekkuli tulee myöhässä ja tuubat puntissa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikös haastattelutilanteessa pidä erottua joukosta? Lisäksi voisi tyhjentää viskipullon haastattelun aikana ja vääntää vaikka laatat haastattelijan syliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras selityksesi...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Saku Sammakko työnhakumatkallaan,
ahaa, ahaa,
Saku Sammakko työnhakumatkallaan,
hän paskansi pitkin punttiaan,
ahaa, ahaa, ahaa

Siinä on varmaan haastettelijan tähtihetkiä taas elämässä, kun vanhalta viinalta haiseva kekkuli tulee myöhässä ja tuubat puntissa.
Pari oikaisua: 1) Kyseessä ei ollut työnhaku. Duuri on työttömien palvelukeskus. Virkailija kyseli elämäntilanteestani ja sovittiin uusi aika. 2) Olen juonut alkoholia viimeksi melkein 2 viikkoa sitten. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin