KHL'06 finaali!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

KHL'06 finaalin heikompi lenkki on

Äänestys päättyi 02.11.2006 17:51

Edith
26
54%
bedlam
22
46%
 
Ääniä yhteensä: 48

eps

KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja eps »

Anteeksi että olen myöhässä.

Kityn/Kitinän heikoin lenkki 2006 on vihdoin finaalissa. Sinne ovat päässeet kaikkien rakastamat Edith ja bedlam. Tiedän, että näistä heikomman lenkin valitseminen on lähes mahdoton tehtävä, mutta yrittäkää silti parhaanne!

KHL'06:n voittaa se, joka saa finaalissa vähiten ääniä. Hän on epävirallisen virallisesti Kitinän vahvin lenkki.

Äänestysaikaa on kolme vuorokautta tämän viestin lähetyksestä.

e.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tiukasta tasatilanteesta siirsin äänelläni tilanteeksi E 15 - B 16.

Kaikkeen minäkin osallistun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CandyMan

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Voi kehno, en osaa päättää. Voinko antaa molemmille puoli pistettä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miten tässä käy?
Pelastuuko kukaan?
Jääkö vain huono muisto?
Vai pelkkä nahkea E V V K ??
Odotamme jännittäytyneinä!
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ilmeisesti tää ny nähtävä niin, että tämän palstan vahvin lenkki on paskanräpätys. Mitä mä muuten tässä vinaalissa tekisin? Mun asiallisimmat ja pohdiskelevimmat viestithän liittyvät suunnilleen 70-luvun zombileffoihin, hevimusiikkiin ja oluenjuontiin. Olen suorastaan surullinen. Hävetkää. Äänestäkää nyt Edith voittoon pliis, ettei mun tarvi tittelini puolesta alkaa miettimään kirjoituksiani.
Bliss

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Ilmeisesti tää ny nähtävä niin, että tämän palstan vahvin lenkki on paskanräpätys.
Onk tääl muka muuta??
bedlam

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ilmeisesti tää ny nähtävä niin, että tämän palstan vahvin lenkki on paskanräpätys.
Onk tääl muka muuta??
Sitä saattaa olla hyvinkin vaikea havaita, mutta joskus olen ollut jotain oikeata keskusteluakin huomaavinani. Saatan toki muistaa väärinkin.
Rouva Pupu

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Mun asiallisimmat ja pohdiskelevimmat viestithän liittyvät suunnilleen 70-luvun zombileffoihin.
Mutta hei, luultavasti ainoat toimivat ja varteenotettavat viNkit saa juuri niistä.
eps

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja eps »

Kas niin, KHL'06 on onnellisesti ohi. Voittajaksi kiilasi hurjalla loppukirillä

bedlam

Näin bedlamin edellinen varsin lyhyeksi jäänyt KHL-visiitti sai hienon jatkon. Hän oli(si ollut) kaukana vedonlyöjien suosikeista (jos sellaisia olisi ollut), mutta niin vaan mies näytti mestariaineksen nousemalla takaa tasoihin ja ohi.

Myös Edith, hyvä kakkonen, ansaitsee kunniamaininnan. Hänen kaikille ystävällinen tyyli ja siitä huolimatta hieno kommentointi vetosi selvästi äänestäjiin. Hyvää työtä Edith.

Välierissä pudonneet Bliss ja hermine käyttivät erilaisia tekniikoita. hermine pärjäsi hienosti omalla luonnollisella tyylillään. Hän antoi todella tiukan vastuksen lopulta voittaneelle bedlamille, mutta kahden omaa persoonaa ja tyyliä hyvin esille tuovan henkilön kamppailussa välierävoittajaksi selvisi tiukasti bedlam. Ehkä Edithiä vastaan hermine olisi voinut päästä finaaliin, mutta sitä ei voi tietää. Bliss taas käytti ovelasti kikkana näennäistä kitinä-kyllästymistä uhaten toistuvasti poistuvansa kitinästä heti pudottuaan kilpailusta. Tämä erittäin ovela taktiikka vei hänet hienosti välieriin.

Puolivälierissä putosivat KisSandra, Mojo, Dumari ja Elppis. Näistä edellisen kisan voittaja Elppis hävisi lopulta tämän kisan voittaneelle bedlamille. Oliko tässä moraalinen loppuottelu? Sen saa jokainen päättää itse.

Neljännellä kierroksella putosivat kisaa ehdottanut Aito_Johanna ja -Superior-. Näillä suorituksilla pääsee vielä KHL'06:n paremmalle puolelle: ihan hyvin.

Kolmannella kierroksella kisassa pääsivät jatkoon eniten ääniä saaneet normaalin vähiten ääniä saaneiden sijaan. Tulokset olivat yllättäviä. Kisaan ennakkosuosikkina lähtenyt aasi pudotettiin tylysti jo tällä kierroksella. Saman kohtalon kokivat Suvinen, ak, brona ja Mida. Ehkä joku tällä kierroksella pudonneista olisi päässyt jatkoon, jos kierroksella olisi äänestetty normaaliin tapaan. Sitä ei tiedä.

Lopuksi KHL'06:n paluuäänestyksessä takaisin kilpailuun yrittivät -Superior-in lisäksi RolloTomasi, rontti26, SaintJohnPerse, enttu ja safi. -Superior- oli äänestyksen ylivoimainen voittaja, mutta loput saivat tasaisesti ääniä. Näiden välille on vaikea laittaa eroja.

Kilpailu oli hyvä ja varsinkin viimeisillä kierroksilla erittäin tasainen. Hienosti meni.

e.
Edith

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onnittelen Bedlamia ja kiitän häntä sekä kaikkia muitakin kilpailijoita rehdistä kilvasta.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja Clay »

eps kirjoitti:Myös Edithin hyvä kakkonen ansaitsee kunniamaininnan.
Ja kunniakierroksen?
Nyt penikseni on fantastinen!
eps

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja eps »

Clay kirjoitti:
eps kirjoitti:Myös Edithin hyvä kakkonen ansaitsee kunniamaininnan.
Ja kunniakierroksen?
Sen myös.

e.
bedlam

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kiitos vain kaikille kanssakilpailijoille. Olen erittäin yllättynyt voitostani ja henkilökohtaisesta ennätyksestäni, vaikka toisaalta luulen että hieno lopputulos johtuukin pitkälti kesän ja syksyn treenaamattomuudesta. Pysyttelemällä aiempaa enemmän poissa koneen ääreltä vältyin ylikunnolta ja liialta yrittämiseltä, joka olisikin loppupeleissä kostautunut.

Koska ärsytyskertoimeni näemmä on laskenut huomattavasti sitten junioriaikojeni, aion panostaa talven aikana erityisesti dopingin vaikutuksenalaisena kirjoitteluun.

KIITOS!
Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mun asiallisimmat ja pohdiskelevimmat viestithän liittyvät suunnilleen 70-luvun zombileffoihin.
Mutta hei, luultavasti ainoat toimivat ja varteenotettavat viNkit saa juuri niistä.
Lupaan siispä keskittyä ja panostaa näihin aiempaakin enemmän tänä pimeänä talvena!
Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Äänestäkää nyt Edith voittoon pliis, ettei mun tarvi tittelini puolesta alkaa miettimään kirjoituksiani.
Älä huoli. Vahvin lenkki- titteli kertoo sinusta vain sen, että juttusi eivät ota kertakaikkiaan ketään päähän, kaikki tykkää susta niinkus! Anna kaikkien kukkien kukkia vaan ja juttujesi huidella omissa sfääreissään ihan huoletta.
Mutta kun haluan ottaa edes hieman päähän, olen ennenkin ottanut! Tää on vain seurausta siitä, että olen viime aikoina säännöstellyt aivopierujeni ulostautumista palstalle. Uudenvuodenlupauksenani lupaan omistautua taas Kitinälle hieman suuremmalla sydämellä.
Viimeksi muokannut bedlam, 03.11.2006 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Onnea, bedlam! :cheer:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KHL'06 finaali!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onnea, juu, Bedlamille!

ja epsin aloituksesta lähteekin uusi ketju käyntiin...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin