TalviTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

millivanilli kirjoitti:Pitääkö salmarin tekeytyä, eli kuinka pian viunan ja siirapin sekoittamisen jälkeen salmari on parhaimmillaan?
Eipä juurikaan, kyllä se on jäähdyttelyn jälkeen valmista juotavaa (suosittelen hetkeä pakastimessa). Tästäpä sainkin muuten loistavan idean...
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva

klap, klap* koneet käyvät.
safi

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti:Ohjeistaa....
Kaunis kiitos....täytyykin heti ruveta "kokkailemaan".
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suunnitelmissa oli vaihtaa tänään talvirenkaat, muttra eilisen treenin jäljiltä kahvikupin nostaminenkin meinaa olla ylivoimaista. Eikä kuparitahnapurkkia löydy mistään, prkl. No huomenna sitten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo ei toi kyllä lunta ole mitä tuol tulee. Koitapa selittää 4 veelle ettei vielä tuosta määrästä voi tehdä lumiukkoa....

Mulla on koko toinen puoli naamasta ihan halvaantunut, korva vissiin tulehtunut, ja säteilee koko toiselle puolelle päätä. Kurkkukin kipee ja pureskelemaan ei pysty. Mutta kun mulla olis nälkä!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bluntly kirjoitti:talvirenkaat, kuparitahnapurkki
Olis vissiin pakko vaihtaa tänään. Mulla mitään tahnoja edes ole enkä ehdi hakea, täytyy vaan pyyhkiä vaseliinilla puhtaaksi, niin ehkä se siitä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä muistelen että ne salmiakit tungettiin sinne pulloon ja sitten pullo tiskikoneeseen? Näin siis ainakin silloin kun salmaria ei saanut vielä ostaa kaupoista..

Luojan kiitos mulla on talvirenkaat. Tonne maalle kun ei pääse oikein millään julkisilla.

Mun uus koti on ihana! Erityisen ihana on toi jääkaappi mistä tulee suoraan jäämurskaa tai jäitä napista painamalla ja ihanaa vettä..
ninnithequeen

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu renkaat pitäs vaihtaa. Ukko läks just kesäkumeilla liukastelemaan tonne niitä renkaita hakemaan ja me ollaan täällä muksun kanssa sormet ja varpaat ristissä ettei se rytistä het uuden autonsa peltiä...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

ninnithequeen kirjoitti: Mulla on koko toinen puoli naamasta ihan halvaantunut, korva vissiin tulehtunut, ja säteilee koko toiselle puolelle päätä.
Tjaa, vaikuttais, että varmaan kolmoishermo on vähän ärsyyntynyt ehkäpä. Kantsis mennä lääkäriin. Tsupi-tsupi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mulla on koko toinen puoli naamasta ihan halvaantunut, korva vissiin tulehtunut, ja säteilee koko toiselle puolelle päätä.
Tjaa, vaikuttais, että varmaan kolmoishermo on vähän ärsyyntynyt ehkäpä. Kantsis mennä lääkäriin. Tsupi-tsupi.
Mitä tarkoittaa että kolmoishermo on ärsyyntynyt :shock:

Mä ensin aattelin että ukko on huitassu unissaan minuu korvaan mutta tuskinpa, kun on kurkkukin ihan tulessa. Ja suuta en saa kunnolla auki.
Edith

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joskus mikään ei toimi. Tämä on niitä päiviä. Unohdin kakskymppisen pankkiautomaattiin ja yliopston opiskelijakirjaston hienoja videosysteemejä ei saada toimimaan edes kahden atk-osaston sedän avulla. Oli tarkoitus siis tehdä ryhmätyötä, mutta ei voitu ja nyt ois aikaa mennä kahville ja pullalle, mutta ei oo rahaa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

ninnithequeen kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mulla on koko toinen puoli naamasta ihan halvaantunut, korva vissiin tulehtunut, ja säteilee koko toiselle puolelle päätä.
Tjaa, vaikuttais, että varmaan kolmoishermo on vähän ärsyyntynyt ehkäpä. Kantsis mennä lääkäriin. Tsupi-tsupi.
Mitä tarkoittaa että kolmoishermo on ärsyyntynyt :shock:

Mä ensin aattelin että ukko on huitassu unissaan minuu korvaan mutta tuskinpa, kun on kurkkukin ihan tulessa. Ja suuta en saa kunnolla auki.
Eli varmaan vähän tulehtunut nääs. Hätäisesti sanottuna (eli jätetään paljon mainitsematta) osa hermoisäikeistä vie paskavarastoon mm. tuntoimpulsseja iholta ja osa lähettää impulsseja lihaksiin. Tällä kolmoishermolla on tehtävänään mm. välittää suurelta osaa pään alueelta tuntoaistimuksia (edit:) ja motorisia impulsseja leukalihaksiin. Jos se on tulehtunut, niin se sitten ei pelaa kunnolla ja ilmoittaa kivulla ja puutuneisuuden tunteella asiasta.

Mutta siis ehkä. Mee lääkäriin. Ei tää oo mikään verkkoklinikka.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:Mutta siis ehkä. Mee lääkäriin. Ei tää oo mikään verkkoklinikka.
Pelottavaa.
Tuli muuten mieleen voisko se lähteä ihan tosta viisaudenhampaastakin?

Lekuriin en pääse ennenkun ukko liukastelee kotiin ja vaihtaa renkaat :?
Tää nälkä vaan vaivaa, kun ei pureskella pysty.
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

lunta, ja pakkasta... tulkoon lisää... auh, hauh
Rouva Pupu

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo, kyllä mulla on samat oireet korvatukehduksissa kuin sulla Ninni. Kai ne hermotkin voi ärtyä, itse kolmoishermosärky on tälläinen http://www.migreeni.org/Pages/trigeminus_soinila.html
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

ninnithequeen kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Mutta siis ehkä. Mee lääkäriin. Ei tää oo mikään verkkoklinikka.
Pelottavaa.
Tuli muuten mieleen voisko se lähteä ihan tosta viisaudenhampaastakin?

Lekuriin en pääse ennenkun ukko liukastelee kotiin ja vaihtaa renkaat :?
Tää nälkä vaan vaivaa, kun ei pureskella pysty.
No ei pelottavaa. Kivuliasta ehkä. Tiedä hänestä mistä on lähtenyt, jos kyseessä nyt on se kolmoishermo. Jos en väärin muista niin voi ärtyä esim. kylmettymisestä eli vaadi mitään ihmeellistä sinänsä. Nääs, kun se kulkee kallon läpi sellasesta pienestä reiästä, niin ei mahdu kauheasti turpoamaan tai tulee ongelma.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

oh, lunta sataa... :)
Bliss

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

slam kirjoitti:oh, lunta sataa
Joo. Ja niin perkeleesti.
Tilattu 1 kpl toukokuuta pikana.

Vittu tämmöstä maata, missä on joko kylmä tai helvetin kylmä, vuodenajasta riippuen :evil:
Dumari

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
slam kirjoitti:oh, lunta sataa
Joo. Ja niin perkeleesti.
Tilattu 1 kpl toukokuuta pikana.
Vittu tämmöstä maata, missä on joko kylmä tai helvetin kylmä, vuodenajasta riippuen :evil:
Älä nyt viitti olla tuommoinen, vuodenajat on kivoi! (syssy on tosin pepusta).
Täällä merenranta/hki satelee vettä, ei tietookan lumesta.
CandyMan

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Espoossa sataa edelleen räntää, maa mukavasti parin sentin loskassa. Voi autoilijaparkoja.

Kyllä mä ihan mielelläni tällaiset kelit kestän tornadojen ja maanjäristysten puolesta. Tai että kaikenmaailman trooppiset parasiitit tunkeutuisivat öisin korvasta sisään. Amazonilla ei uskalla edes kusta suoraan jokeen.
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

panettaisi hieman... voisi kahtella duudson leffan ja sitä ennen kylpy... astiat on tiskattu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei mitään uutta, _Hesa on vettä täynnä aavistelen, koska Espookin on..
Juu-ei.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jee, Ifk:n peli taas tösöstä. Mukava ilta sohvalla keksipaketin ja suklaalevyn kanssa. Menkat meinaan yllätti ja menkkojen aikana pitää syödä ihan vitusti suklaata, se on pakko. Aika näpsäkkää ku menkkailee tuplasti kuussa!

Käytiin shoppailemassa, vähän märkä olo vaik autol liikuttiinkin isoimmat matkat. Nyt on huomiseks uudet renkaat tulossa, eiköhän ton auton sinne mestaan saa vaikka työntämällä aamusella, jos nyt ees liukasta vielä kerkeää tänne tulla...

Kaipailen lunta. Sain jo joulukuusenikin sunnuntaina, vielä koristeettomana parvekkeella. Hypistelen ja nuuhkin! Nuuuuuuh ja tupla-uuh! Ihku tiistai!
Geetzu

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No vittu! Meni päivä pilalle kun tajusin, ettei peliä tuukaan. Saatana. Ja minähän en vieläkään ringetestä maksa. ARGH. Homot. Täytyy ostaa toinenkin suklaalevy, vittu. PASKA TIISTAI!
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

lunta, snouta :) satelee
Vastaa Viestiin