KuntoiluKeskiviikko!1

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt on saatu auto esiin, pieni yllätys miehelle joka luulee lumitöiden odottavan. Ainakin sairaspäivärahat ansaittu jollei muuta.
Loppuillan voisi sitten viettää vällyjen alla nussien ja juoden kaakaota.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Patz kirjoitti: Tota, älä tyttö hyvä hukkaa 2,5 vuotta merkonomiksi opiskeluun. Kaupan kassalle pääsee ilman tutkintoakin niiden YO-merkonomien sekaan, eikä sitten paljon muualle pääsekään. Säästyt siltäkin opintotuelta/lainalta.
Itseasiassa ei ois pitäny alunperin hukata kolmea vuotta lukion käymiseen. Vaan mennä suoraan johonki kauppaoppilaitokseen. Mitä helkuttia mä teen jollain keskihyvällä YO-todistuksella tässä elämässä?

Niin, joo..musta piti tulla tradenomi. Olin ihan innoissani ku pääsin sinne kouluun sisään, mut kaikenlaista tapahtu ja nyt istun tässä opintotukivelkoineni. Ilman mitään ammattia. Helia on hyvä koulu, arvostan kaikkia ketkä sen käy, ite en vaan siinä elämäntilanteessa pystyny.

EDIT: Kauheen tylyltä toi mun teksti kuulostaa. Ei mun todellakaan ollu tarkotus olla nihkeä ihmisille ketkä neuvoo/auttaa (Patz, Dumis) , päinvastoin.. Ärsyttää vaan välillä, ku on niin vaikeeta kaikki.
Viimeksi muokannut sipsi, 01.11.2006 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sannnu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Yöh, tulin duuniin ja saman tien syömään...jälkkärinä iso pala kakkua ja suoraan siitä yhteen promotilaisuuteen, jossa poppareita, limua ja nameja...ja nyt pitäis tehdä töitä massu turpeena.

Mies vaihtoi talvigummit alle, aamulla kyllä pelotti liukastella Hämeentiellä..
silsis

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja silsis »

sipsi kirjoitti:Mitä helkuttia mä teen jollain keskihyvällä YO-todistuksella tässä elämässä?
Onneksi M-papereillani ei teekään elämässä mitään, vaan niiden jälkeen työkoneet jaetaan. Ylipäätään paperit eivät ole kuin jotain pääsykokeita varten. Kaverini kirjoitti muuten B:n paperit ja pääsi heti sisään ekonomikouluun.

Mutta tuosta kouluttautumisesta, nykyäänhän tarjonta on suuressa kaupungissa tosi laaja. Sieltä vaan rohkeasti valitsemaan, ei ne muut ole yhtään sen kummempia. Taidat olla vain masis kun itseäsi dissaat.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vitutuksen multihuipennus.
Ulkona pölissy lumi sen verran, että hyvä ku uskalsin työmaalta kotio ajella... pysyin onneks tiellä. Pelotti, kyllä joo.
Selkään sattuu. Tuntuu, kuin se ois tulessa.
Joka toinen päivä on semmonen tunne, että vois tehä jotain ihan muuta työtä, tai ees irtisanoa ittensä pois.... jokatoinen päivä taas tykkään hirmusesti ja on ihan jeez meininki. Nyt on jokatoinen päivä.
Koira ei antais rauhaa ton solmulelunsa kanssa... silläki yks ainoon lapsen syndrooma...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
selika

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja slam »

SingleMalt kirjoitti:
slam kirjoitti:hope sou ei tärppää, että saa levätä :D
Ota pullo kossua pohjille. Ei taatusti tärppää.
en ajatellut ottaa... vaikka olishan se mukavempi puhella niin :)
SaintJohnPerse

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Olipas taas päivä. Paljon sain aikaiseksi, mutta vielä jäi listalle tekemistä, kun kesken päivän tuli kaikkea ylimääräistä. Huomenna olisi tämä viikon ainoa vapaa, mutta saa nähdä pystyykö sitä olemaan tekemättä mitään tai pikemmin voiko?

Ahdistaa kiire ja tekemättämät hommat. Ja ikävä sitä yhtä ihmistä. Vittu, kun sillä on kiire ja minulla on kiire... Eikä oikein viitsi nähdä silloin kun jompaa kumpaa ahdistaa tekemättömät työt. Piru, kun tule aina ihastuneeksi kunnianhimoisiin ja fiksuihin naisiin... Yritin kokeilla suhdetta "no, mä oon pelkkä tradenomi ja kyllä tää tästä"-henkilön kanssa (anteeksi kaikki tradenomit), mutta ei oikein onnistunut. Joku vaan niissä fiksuissa naisissa kiehtoo vaikka tulenkin repimään hiuksia päästäni niiden kanssa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="mustaenkeli"]Vitutuksen multihuipennus.

Stadinarska vastaa Mustaenkelin kirjoitukseen kommenteilla:

Vitutuksen multihuipennus.

HYVÄ ETTEI HYPER

Ulkona pölissy lumi sen verran, että hyvä ku uskalsin työmaalta kotio ajella... pysyin onneks tiellä. Pelotti, kyllä joo.

SUDETKO PELOTTI? EIHÄN ULKONA OO YHTÄÄN LUNTA..
HIHHHIIIIIIHHIHIHHIIIIIIIIIII

Selkään sattuu. Tuntuu, kuin se ois tulessa.

ASIALLINEN: LEPÄÄ
ASIATON: SAMMUTA VEDELLÄ

Joka toinen päivä on semmonen tunne, että vois tehä jotain ihan muuta työtä, tai ees irtisanoa ittensä pois.... jokatoinen päivä taas tykkään hirmusesti ja on ihan jeez meininki. Nyt on jokatoinen päivä.

KESTÄT HYVIN JOS VITUTUKSET MENEE NOIN SÄÄNNÖLLISESTI.
MINÄ MAAILMAN NORMAALEIMPANA MIEHENÄ KEHOITAN SINUA "OTTAMAAN RAUHALLISESTI".

Koira ei antais rauhaa ton solmulelunsa kanssa... silläki yks ainoon lapsen syndrooma...


ÄLÄ VIITSI KOIRAN KANSSA HEI, EI SE OIKEIN OO NORMAALIA

JA SIT NE KOIRAIHMISET TAAS ON ONGELMII.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: MINÄ MAAILMAN NORMAALEIMPANA MIEHENÄ KEHOITAN SINUA "OTTAMAAN RAUHALLISESTI".
Ne pölkkykirjaimet, ne pölkkykirjaimet, pölkkypää....

Mä yritän ottaa parhaani mukaan rauhallisesti. Ainoo vaan, kun työpaikan ilmapiiri ei yhtään ruoki sitä rauhaa... Ja jos tommosia asioita tarvii miettiä vielä työpäivän jälkeenkin, ni ei liene hyvä asia...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
isohaara

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lande seikkailee osa 1.

Tulee hieno harjoittelukuukausi täälläpäin. To-pe Itäkeskuksessa, vko 45 Klaukkalassa ja vko 46 Kontulassa. Plus pari keikkaa Hyvinkäälle ja Karkkilaan. Aamupäivisin voitte törmätä sormi nenässä palloilevaan dorkaan paikallisessa hitlerinsiwassa.

Netittömyys rokkaa ja Korsossa on paljon pupeja.
slam

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja slam »

isohaara kirjoitti:Lande seikkailee osa 1.

Tulee hieno harjoittelukuukausi täälläpäin. To-pe Itäkeskuksessa, vko 45 Klaukkalassa ja vko 46 Kontulassa. Plus pari keikkaa Hyvinkäälle ja Karkkilaan. Aamupäivisin voitte törmätä sormi nenässä palloilevaan dorkaan paikallisessa hitlerinsiwassa.

Netittömyys rokkaa ja Korsossa on paljon pupeja.
rok on mään.

was guut ravintoa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:vko 46 Kontulassa.
Mä nään jo sieluni silmin, miten pieni paikallinen kotiäiti, kutsutaan häntä vaikka nimellä Nanni, ryntää kaupassa ison myyjän kaulaan ja huutaa "Isohaara perkele!".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
isohaara kirjoitti:vko 46 Kontulassa.
Mä nään jo sieluni silmin, miten pieni paikallinen kotiäiti, kutsutaan häntä vaikka nimellä Nanni, ryntää kaupassa ison myyjän kaulaan ja huutaa "Isohaara perkele!".
Joo mä tunnen yhden, olisko se nyt Nanni kans, joka käy nimenomaan Kontulan ja Itäkeskuksen Lidleissä.
Sannnu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Siis Sipsi, mihinkään merkonomikouluun et mee..hitto sä pääsit sinne entiseen HSO:oon, minne on vaikee päästä eikä sieltä tuu mitään perustradenomeja. Ihan oikeesti nyt vaan otat itestäs niskasta kiinni ja meet sinne koululle ja pusket sen koulun läpi. Mä tsemppan sua!
Sannnu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Olipas taas päivä. Paljon sain aikaiseksi, mutta vielä jäi listalle tekemistä, kun kesken päivän tuli kaikkea ylimääräistä. Huomenna olisi tämä viikon ainoa vapaa, mutta saa nähdä pystyykö sitä olemaan tekemättä mitään tai pikemmin voiko?

Ahdistaa kiire ja tekemättämät hommat. Ja ikävä sitä yhtä ihmistä. Vittu, kun sillä on kiire ja minulla on kiire... Eikä oikein viitsi nähdä silloin kun jompaa kumpaa ahdistaa tekemättömät työt. Piru, kun tule aina ihastuneeksi kunnianhimoisiin ja fiksuihin naisiin... Yritin kokeilla suhdetta "no, mä oon pelkkä tradenomi ja kyllä tää tästä"-henkilön kanssa (anteeksi kaikki tradenomit), mutta ei oikein onnistunut. Joku vaan niissä fiksuissa naisissa kiehtoo vaikka tulenkin repimään hiuksia päästäni niiden kanssa.
Mä näkisin niin, että fiksut naiset kiehtovat miehiä, joiden itsetunto on sen verran hyvä, että ne kestävät sen jos nainen menestyy ja on itsenäinen.
Helpommin sanottuna vahva ja itsenäinen nainen ei ole uhka heille.

Sitten taas on ne miehet, jotka haluavat simppelin naisen itselleen, jotta itse näyttäisi fiksummalta.

Yksinkertaista, mutta totta, niin totta!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Joo mä tunnen yhden, olisko se nyt Nanni kans, joka käy nimenomaan Kontulan ja Itäkeskuksen Lidleissä.
Mä oon muuten hukannut sen yhden Nannin puhelinnumeron. Oisko sulla sitä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo mä tunnen yhden, olisko se nyt Nanni kans, joka käy nimenomaan Kontulan ja Itäkeskuksen Lidleissä.
Mä oon muuten hukannut sen yhden Nannin puhelinnumeron. Oisko sulla sitä?
Et sä oo hukannu. Se on vaihtunu ja se ei oo kerenny ilmottaa puolillekaan tutuista sitä uutta :oops:
SaintJohnPerse

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
Mä näkisin niin, että fiksut naiset kiehtovat miehiä, joiden itsetunto on sen verran hyvä, että ne kestävät sen jos nainen menestyy ja on itsenäinen.
Helpommin sanottuna vahva ja itsenäinen nainen ei ole uhka heille.

Sitten taas on ne miehet, jotka haluavat simppelin naisen itselleen, jotta itse näyttäisi fiksummalta.

Yksinkertaista, mutta totta, niin totta!
Voihan se olla näinkin. Tosin en tiedä onko se nyt itsetunnosta kiinni, jos minua kiehtoo enemmän naiset, joiden päällimäisenä tarkoituksena on lisääntyä (en pidä lapsista, koska olen niin itsekäs, että haluan sen naisen vähän huomion mieluummin itselläni, kuin jollekin sinappia tunkevalle kääryleelle) ja hoitaa kotia (sen voi tehdä kodinhoitaja, jonka palkan maksaa se, kumpi tienaa paremmin)...

Eniten mua kuitenkin ihmetyttää, miksi ne fiksut naiset sitten aina vähän väliä haksahtavat minuun... Minä, kun en ole fiksu, enkä edes yritä esittää sellaista?!?


Kiitos vielä SikaMikalle, kun otit vastaan sen epäjumalan nurkastani. Sen tilalle voisi vaikka teettää kirjahyllyn. Jos vielä saisit ne stereot johonkin, niin voisin hankkia tilalle vaikka viinikaapin :)... (vai voisitko roudata ne autollasi vaikka kaatopaikalle ;)
Vastaa Viestiin